VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Moderaator: etnies858
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Ahjaa, käisime ju möödunud pühapäeval Dan-iga ka Laitse Rallypargis Golfi peenestamas, panin GoPro-gi külge.
Sai teine mõned õrnas sõjahaavad, kuna rada oli täiesti kiilakas ning vahest kaasreisijana autos viibides ei läinud asjad päris nii nagu oleks soovinud.
Aga suures plaanis jäi pill siiski terveks, stangelisa tuleb sulanuna klambritesse tagasi lükata ja üks vana esistange remont tuli ka värvi alt välja.
Hakkas kohe automaalselt kahjugi sihtotstarbelisest kasutusest.
Sai teine mõned õrnas sõjahaavad, kuna rada oli täiesti kiilakas ning vahest kaasreisijana autos viibides ei läinud asjad päris nii nagu oleks soovinud.
Aga suures plaanis jäi pill siiski terveks, stangelisa tuleb sulanuna klambritesse tagasi lükata ja üks vana esistange remont tuli ka värvi alt välja.
Hakkas kohe automaalselt kahjugi sihtotstarbelisest kasutusest.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Määrimist tahaks tegelikult need võllid, mille otsa klaasipuhasti varred käivad. See on vaja füüsiliselt legoks võtta. Ühel saksast toodud autol liikusid poolele klaasile ja sinna nad jäidki. Muud polnud teha kui varred maha ja rain awayd peale. Sõitsime sedasi läbi Saksamaa, Hollandi, Austria jne . Väike puhkusetripp ka
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Keskmine kvaliteet hoovastik maksab 13 eur ja kvaliteetne 25 eur .
Vast ei ole mõtet määrimisele aega kulutada
Vast ei ole mõtet määrimisele aega kulutada
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Seda nüüd küll jah, lihtsalt eeldasin, et Mihkel vaevalt nüüd pulkadeks võttis. Pigem munakad jne määris.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Ma neid võlle päris legoks ei võtnud aga lasin sinna spetsiaalset kleepuvat pläga vahele.
Need samad võllid on enamuste automarkide/mudelite probleem teatud ikka jõudes.
Antud Golf-il liikusid nad veel kenasti.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Täna sai siis lõpuks uued TRW käsipiduritrossid koos tutika vasakpoolse OEM juhttoruga külge pandud ja paika reguleeritud.
Poola/Hiina supportite käsipiduri hoovad on isegi täitsa toimivad tuleb välja.
Ilma käsipidurita on mõnda kurvi väga kehv sisse keerata, kui ei ole esiosal piisavalt krippi.
Lisaks paigaldasin automaatsete päevatulede lahenduse ka ära.
MK4 platvormil saab kahe lisajuhtme ja 3-me dioodiga tekitada OEM lahendusega identse päevasõidutulede lülituse lahenduse.
Unustasin pidevalt tuled peale, kui auto ära parkisin ning see tüütas lõpuks päris ära juba.
Järgmine nädalavahetus läheb Dan Golf-iga UpHillSnowDrag-ile osalema, näis mida see auto suudab.
Kuna "Kuldne Golf" sai juba päris hea, siis vahelduseks kaevasin tööjuures aianurgast oma põhilise dailydriver-i ka kõrgest hangest välja,
et saaks vahelduseks pidurid puhtaks sõita ning aku ka laadimist.
Ootab teine seal vahelduva eduga juba ammu uute el. amortide ja KW reguleeritavate vedrude installi.
Jupid juba kuid olemas aga autosid nii palju, et ei jõua kõigiga piisavalt kiirelt tegeleda.
Vasak tagaamort hakkas üleöö nii kõvasti kolisema sõites, et mina temaga pikalt sõita ei kannatanud.
Poola/Hiina supportite käsipiduri hoovad on isegi täitsa toimivad tuleb välja.
Ilma käsipidurita on mõnda kurvi väga kehv sisse keerata, kui ei ole esiosal piisavalt krippi.
Lisaks paigaldasin automaatsete päevatulede lahenduse ka ära.
MK4 platvormil saab kahe lisajuhtme ja 3-me dioodiga tekitada OEM lahendusega identse päevasõidutulede lülituse lahenduse.
Unustasin pidevalt tuled peale, kui auto ära parkisin ning see tüütas lõpuks päris ära juba.
Järgmine nädalavahetus läheb Dan Golf-iga UpHillSnowDrag-ile osalema, näis mida see auto suudab.
Kuna "Kuldne Golf" sai juba päris hea, siis vahelduseks kaevasin tööjuures aianurgast oma põhilise dailydriver-i ka kõrgest hangest välja,
et saaks vahelduseks pidurid puhtaks sõita ning aku ka laadimist.
Ootab teine seal vahelduva eduga juba ammu uute el. amortide ja KW reguleeritavate vedrude installi.
Jupid juba kuid olemas aga autosid nii palju, et ei jõua kõigiga piisavalt kiirelt tegeleda.
Vasak tagaamort hakkas üleöö nii kõvasti kolisema sõites, et mina temaga pikalt sõita ei kannatanud.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Kui küsida võib siis see pill siin vist küll stock pole mis piikidega laseb
Sai endale ka veidike aega tagasi samasugune haruldus ostetud, plaan muidugi kunagi stockist asi veidike kaugemale viia
Sai ka uphillil vaatamas käidud kuidas MK4 ülesse ronis, peaks mainima, et üllatavalt hästi
Viimati muutis argo, 07 Mär 2019, 13:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
"Mingil määral järele aidatud" ☺ Hallil golfil oli/on peal tehnika mis on ehitatud koos Mihkliga ja varutud ühe Corrado tarbeks mis kunagi valmis ei saaummi78 kirjutas: ↑07 Mär 2019, 11:31Kui küsida võib siis see pill siin vist küll stock pole mis piikidega laseb
Sai endale ka veidike aega tagasi samasugune haruldus ostetud, plaan muidugi kunagi stockist asi veidike kaugemale viia
Sai ka uphillil vaatamas käidud kuidas MK4 ülesse ronis, peaks mainima, et üllatavalt hästi
Viimati muutis dan, 07 Mär 2019, 18:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
dan kirjutas: ↑07 Mär 2019, 18:05"Mingil määral järele aidatud" ☺ Hallil golfil oli/on peal tehnika mis on ehitatud koos Mihkliga ja varutud ühe Corrado tarbeks mis kunagi valmis ei saaummi78 kirjutas: ↑07 Mär 2019, 11:31Kui küsida võib siis see pill siin vist küll stock pole mis piikidega laseb
Sai endale ka veidike aega tagasi samasugune haruldus ostetud, plaan muidugi kunagi stockist asi veidike kaugemale viia
Sai ka uphillil vaatamas käidud kuidas MK4 ülesse ronis, peaks mainima, et üllatavalt hästi
Kui saladus pole siis kui palju juurde aidatud on ja kas home made versiooniga v väheke spets tööga kus seda halli näha saaks
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Bone stock mootoris tuli 478hp Tuned and built by Mihkel Hetkel pole midagi vaadata mootor laiali võetud (Plokk puuritud ning kokku läheb sepis kepsu ja kolviga) ja kere ootab värvimist kuna sai tegeletud suurema rooste eemalduse ja mõningate detailide vahetusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Profiil võib kõike näidata, ja küsija suu pihta ei lööda kui vaid siin idablokis
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Dan-i jutule veel täienduseks, et see videos nähtav on meie teine MK4, mille ma ostsin algselt oma G2-ele doonoriks
ning kuna kere jäi "üle" ja Dan-i Corradole doonoriks ostetud MK3 kere (kunagine selle foorumi MK3 to MK4 projekt) oli täiesti mäda,
siis loogiline jätk oli need 2 autot omavahel ristata.
Halli MK4-ja tehnilise poole täienduseks veel, et Hall-i MK4 mootori poole tehnika peale ploki ja kaane on suures osas ikka custom töö,
mitte valmislahendused. Mootori sisu oli tol hetkel veel stock ja remontimata, eeldatav läbisõit vast ikka 200-300k kanti.
Hetkel on mootor juba pikemat aega rebuid-i saamas, kuna lihtsalt ei ole muu elu ja töö kõrvalt aega piisavalt tegeleda selle autoga.
Kui jumal annab, siis saab ehk ikka see aasta veel Halliga ka sõita ja vanu aegu meenutada.
Mootorit ümbritsevale poolele tuleb ka teha omajagu täiendusi, kuna näiteks terve kütusesüsteem (stock, ainult pump vahetatud)
oli juba eelmise setup-iga piiripeal.
Käiguvalitsa süsteem läheb ka nüüd sequential, et Dan enam eksida ei saaks ning lisaks stock kastile saada olevad tugevdused,
et see uue setupiga kohe poegima ei hakkaks.
Enamus kraam juba ammu olemas, lihtsalt ootab seda aega, kui muud kiired asjad kaelast saan ning rahulikult enda asjadele pühenduda kannatab.
Samal ajal Dan tegeleb juba mitu kuud kere poolega, kuna algne väike roosteemaldus lõppes nagu ikka suurema ehitustööga.
Dynotulemus oli täitsa OKEI, piiravaks jäi ikka tehase 10.7:1 surveaste koosluses 98E tanklakütusega.
Kogu seadistamine oli tehtud tänaval, mitte dünos, dünos sai lihtsalt loetud tõmbed tehtud nukalülituse katsetamiseks ja numbrite nägemiseks.
Mõned aastad tagasi sai Halliga käidud ka sügisel külma ilmaga 1/4 miili proovimas ning tulemusteks Dan-i vanaema käiguvahetustega oli
11.99@191.44km/h ja selles sõidus 2.02s 60 jalga ehk nagu tagaveoline Bemm tänava rehviga.
Ühe kapotialuse pildi enam-vähem valmislahendusest leidsin ka kiire otsinguga: https://www.facebook.com/MTuning.ee/pho ... 64/?type=3
Viimati muutis M-Tech, 10 Mär 2019, 11:54, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Ma siin alles ükspäev mõõtsin surveasteid ja alla 12bari ei saanud ühelgi
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Palun mitte segi ajada kompressiooni ja surveastet.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Paluks siis lollile selgeks teha nende vahe
Viimati muutis ummi78, 10 Mär 2019, 14:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Üks on mõõdetav suurus, teine mootori konstruktsioonist tulenev väärtus. Aga kaasaegsed iiteepõhised vahendid abiks täpsemate definitsioonide saamiseks.
näit. http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759
näit. http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759
Viimati muutis GTI, 10 Mär 2019, 14:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Surveaste on suhtarv põlemiskambri maksimaalse ja minimaalse suuruse vahel.
Seda mõõdetakse ruumalana (cc).
Eristatakse veel staatilist ja dünaamilist surveastet.
Staatiline surveaste on see, mida annavad autotootjad ehk siis see, millest minagi paar posti tagasi rääkisin.
Dünaamiline surveaste on see, mis silindris töötamise ajal reaalselt toimib ning see sisaldab endas ka nukkvõllide profiile.
Näidispildid surveastme mõõtmisest ühest Opel-i C20XE turbomootoritst mille sõbrale ehitasin (peale klikkides näeb suuremalt):
Sina mõõtsid kompressiooni ehk silindris tekkivat rõhku, mis sõltub silindri leketest (klapid ja rõngad) ning nukkvõlli profiilist.
Seda mõõdetakse rõhuna (bar).
Viimati muutis M-Tech, 10 Mär 2019, 16:08, muudetud 4 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
M-Tech kirjutas: ↑10 Mär 2019, 15:52Surveaste on suhtarv põlemiskambri maksimaalse ja minimaalse suuruse vahel.
Seda mõõdetakse ruumalana (cc).
Eristatakse veel staatilist ja dünaamilist surveastet.
Staatiline surveaste on see, mida annavad autotootjad ehk siis see, millest minagi paar posti tagasi rääkisin.
Dünaamiline surveaste on see, mis silindris töötamise ajal reaalselt toimib ning see sisaldab endas ka nukkvõllide profiile.
Näidispildid surveastme mõõtmisest ühest Opel-i C20XE turbomootoritst mille sõbrale ehitasin (peale klikkides näeb suuremalt):Sina mõõtsid kompressiooni ehk silindris tekkivat rõhku, mis sõltub silindri leketest (klapid ja rõngad) ning nukkvõlli profiilist.► Näita Spoilerit
Seda mõõdetakse rõhuna (bar).
Ühesõnaga mulle arusaadavalt 12,3-12,5 bari vahele jäävad rõhud kuue silindri kohta peaks mootor suht tihe olema
Viimati muutis argo, 11 Mär 2019, 15:40, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.
Põhjus: Spoiler.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Kompressiooni suhtes võiks väga OKEI olla jah.
Tegelikult annab õigema ülevaate mootori seisukorrast LEAK-DOWN TEST ehk silindri lekketest,
millega saab tuvastada, kas lekivad klapid või rõngad ning kui palju.
Kompressiooni testiga võib tegelikult juba vigane/kulunud silinder ka täiesti talutavat näitu veel näidata.
Halli MK4 mootoril olid enne tuunimist kõik silindrid 95% pidavad ning ka peale pea aastast paugutamist samaväärsed.
Kuldse mootori seisukorda pole jõudnud veel testida aga tahaks selle lähiajal huvipärast üle mõõta, kui aega tekib.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Panen vahelduseks tehnilisele jutule ka ühe klipi eelmisel nädalavahetusel kuldse Golf-iga piikidega hullamisest.
Gopro tarkvara on selle HD klipi kvaliteedi kahjuks ära rikkunud, ei olnud ka aega mingit paremat lahendust tol hetkel otsida.
Jõudu on ikka mannetult vähe, et 4wd-ga piiki all ringi lasta, pidi ise rooliga palju vaeva nägema, et lõbus oleks.
Gopro tarkvara on selle HD klipi kvaliteedi kahjuks ära rikkunud, ei olnud ka aega mingit paremat lahendust tol hetkel otsida.
Jõudu on ikka mannetult vähe, et 4wd-ga piiki all ringi lasta, pidi ise rooliga palju vaeva nägema, et lõbus oleks.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
M-Tech kirjutas: ↑10 Mär 2019, 22:29 Panen vahelduseks tehnilisele jutule ka ühe klipi eelmisel nädalavahetusel kuldse Golf-iga piikidega hullamisest.
Gopro tarkvara on selle HD klipi kvaliteedi kahjuks ära rikkunud, ei olnud ka aega mingit paremat lahendust tol hetkel otsida.
Jõudu on ikka mannetult vähe, et 4wd-ga piiki all ringi lasta, pidi ise rooliga palju vaeva nägema, et lõbus oleks.
► Näita Spoilerit
Eks see paarsada ja naca peale hevoseid jääb vist piigi jaoks veitz väheseks jah
Viimati muutis argo, 11 Mär 2019, 15:39, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.
Põhjus: Spoiler.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Mure väikene, ostisn pilli siis tühikäigul puterdas kergelt, sõitsin mingi aja siis lakkasid kaks süütepooli töötamast, vahetasin ära koos kõigi uute küünaldega ning tühikäigul ikka kergelt puterdab ja toorest ajab tagant välja, paar päeva tagasi sai veidike jää peal veitz piitsa antud pillile ning hiljem koju sõites hakkas mootori tuli põlema, kuna jõudsin suht hilja (tööpäeva lõpp) diagnostiku juurde siis tegi kiire diagnosti ja näitas viga, et teine lambdaandur ära (kahtlustasin kohe,et lambda ära) aga nüüd see, et vea lasi ta ära kustutada ja kuna sellel pillil ju 4 lambdat siis huvitav milline ja kui tõenäoline see on, et lambdast olenes tühikäigul kerge puterdamine ning tagant toorest välja ajab?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Lambda veakood on tavaliselt tagajärg et segu paigast ära. Põhjuseid võib olla palju ja selleks ongi diagnostikud (ehk siis Diagnostik mitte veakoodilugeja/kustutaja).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..