VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Moderaator: etnies858
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Pole väga ammu siia foorumisse ühtegi autoteemat teinud aga kuna sattus kätte veel üks tänaseks haruldasem Golf,
siis võiks ju selle vea parandada ja natuke endale ajaviidet teha.
Sai siis koos sõber Dan-iga selline eksemplar 'WINTER BEATER'-iks ligi võetud.
Tõime ta aasta esimese töönädala lõpus Rakverest, kus ta tegelikult päris pikka aega juba müügis oli olnud.
Mingidki pildid üritan lähiajal organiseerida autost, kui ta kuskil lumest puhtaks õnnestub sulatada.
Hetkel on ainuke fotojäädvustus kohe peale ostuhetke tehtud pilt: Kuldne Golf IV
Jutu järgi pidi kõik väga heas korras olema aga kohapeal selgus nagu ikka reaalne tavapärane olukord.
Suurimateks probleemideks osutusid mitte toimiv Haldex ning mädad tagumised pidurisupportid.
Kere on pillil Dan-i sõnutsi liigagi viisakas talvel hullamise tarbeks.
Auto ise oli ostu hetkel 100% stock lahenduses, kui aftermarket Pioneer makk välja arvata.
Mõned mod-id ja elementaarsed remondid oleme juba teinud, need toon järgnevas listis välja bold-ina.
Mootor:
* 2.8 24V VR6 150kw (BDE)
* Stock
Jõuülekanne:
* 02M 6 käiguline kast (DRP)
* EDL
* Haldex Gen1 keskdiffer
* Quaife ATB LSD tagadiffer (QDF30R)
* PowerFlex dog-bone puksid
* ESP defeat (ABS plokist välja kodeeritud)
* 16" Michelin piigid jäärajale
Veermik & pidurid:
* ABS
* StrongFlex eesmiste õõtsade puksid (eesmised kollased 90 ShA, tagumised punased 80 ShA)
* StrongFlex eesmise stabilisaatorvarda kere puksid 19mm (kollased 90 ShA)
* Uued tagumised pidurisupportid (MaxGear)
* Stock
Sisu & lisavarustus:
* Hele riidest salong
* Automaatsed päevasõidutuled
* Salongi õhuringluse delete (veakoode pole)
* Fantoomtoitega antennikaabli adapter makile
* Raamita klaasipuhastite varred ees
* Valeo (OEM) raamita eesmised klaasipuhastajad
Auto ise ei hiilga just lisavarustusega aga antud otstarbe jaoks ei ole see ka otseselt oluline.
Läbisõit on tal odomeetri järgi juba 340 000km aga tundub, et eelnevad omanikud on teda suhteliselt viisakalt hooldanud
ning tänu sellele on veel omajagu autot järgi, mida tarbida.
Kuna 4Motion ei toiminud ja Golf 2 projektika tarbeks oli mul ammu üks Quaife-ga tagadiffer varuks soetatud,
siis ilma pika mõtlemiseta viskasin kogu teise diffri selle vigase Haldexi asenduseks (hiljem vaatab, mis autol all olnud diffril reaalselt viga).
Koos diffri vahetusega ka täis hooldus tagadiffrile ning kiire veermiku ja tehnika kontroll, peale mida sai tellitud:
* ette Strongflex polüpuksid (õõtsa tagumised puksid läbi nagu ikka) + mõlemad uued šarniirid (üks täiesti läbi)
* taha uued supportid
* uued raamita kojamehevarred + luuad (originaal juhi oma kõver ja luudade hoovad pidevalt jääs, ei pühi normaalselt)
* uus salongifilter
To-do list sai ka koostatud, et auto viia normaalsesse sõidukorda ning seda üritame vastavalt vabale ajale täide viima hakata.
Me Dan-iga mõlemad oleme selles osas pedandid, et raipega ringi sõita ei viitsi, auto peab tehniliselt olema ikkagi salongiauto sarnane.
Ma ei mõtle siinkohal välimusest vaid elementaarsest tehnikapoolt nagu pidurid, elementaarne hooldus, lekked jne.
Pakilisem TO-DO:
* Käiguhoovastik üle vaadata, liigub kahtlaselt
* Keskluku pult töötab vaid ukse kõrvalt
* Ukselukustite mikrolülitid on tuksis
Hetkel lükkasime all olnud originaal valukatele peale autoga kaasa tulnud 16" proti naastud, mis peavad üllatavalt hästi.
Tegelikult pole valimatutes kohtades külg ees sõitmiseks väga suurt vahet, milliseid kasutatud rehve parasjagu lõhkuda.
Garaažis ootavad teise VR6 4Motion-i all üleeelmine talv olnud 16" Michelin-i piikrehvid ka, mis see talv selle Golf-i alla ka keerata ikka tahaks.
Tegelikult on meil üks Golf IV projektikas veel kahepeale, mis hetkel saab suuremat sorti keretöid ning veel mõned huvitavad VAG grupi projektikad ja igapäevasõidukid.
siis võiks ju selle vea parandada ja natuke endale ajaviidet teha.
Sai siis koos sõber Dan-iga selline eksemplar 'WINTER BEATER'-iks ligi võetud.
Tõime ta aasta esimese töönädala lõpus Rakverest, kus ta tegelikult päris pikka aega juba müügis oli olnud.
Mingidki pildid üritan lähiajal organiseerida autost, kui ta kuskil lumest puhtaks õnnestub sulatada.
Hetkel on ainuke fotojäädvustus kohe peale ostuhetke tehtud pilt: Kuldne Golf IV
Jutu järgi pidi kõik väga heas korras olema aga kohapeal selgus nagu ikka reaalne tavapärane olukord.
Suurimateks probleemideks osutusid mitte toimiv Haldex ning mädad tagumised pidurisupportid.
Kere on pillil Dan-i sõnutsi liigagi viisakas talvel hullamise tarbeks.
Auto ise oli ostu hetkel 100% stock lahenduses, kui aftermarket Pioneer makk välja arvata.
Mõned mod-id ja elementaarsed remondid oleme juba teinud, need toon järgnevas listis välja bold-ina.
Mootor:
* 2.8 24V VR6 150kw (BDE)
* Stock
Jõuülekanne:
* 02M 6 käiguline kast (DRP)
* EDL
* Haldex Gen1 keskdiffer
* Quaife ATB LSD tagadiffer (QDF30R)
* PowerFlex dog-bone puksid
* ESP defeat (ABS plokist välja kodeeritud)
* 16" Michelin piigid jäärajale
Veermik & pidurid:
* ABS
* StrongFlex eesmiste õõtsade puksid (eesmised kollased 90 ShA, tagumised punased 80 ShA)
* StrongFlex eesmise stabilisaatorvarda kere puksid 19mm (kollased 90 ShA)
* Uued tagumised pidurisupportid (MaxGear)
* Stock
Sisu & lisavarustus:
* Hele riidest salong
* Automaatsed päevasõidutuled
* Salongi õhuringluse delete (veakoode pole)
* Fantoomtoitega antennikaabli adapter makile
* Raamita klaasipuhastite varred ees
* Valeo (OEM) raamita eesmised klaasipuhastajad
Auto ise ei hiilga just lisavarustusega aga antud otstarbe jaoks ei ole see ka otseselt oluline.
Läbisõit on tal odomeetri järgi juba 340 000km aga tundub, et eelnevad omanikud on teda suhteliselt viisakalt hooldanud
ning tänu sellele on veel omajagu autot järgi, mida tarbida.
Kuna 4Motion ei toiminud ja Golf 2 projektika tarbeks oli mul ammu üks Quaife-ga tagadiffer varuks soetatud,
siis ilma pika mõtlemiseta viskasin kogu teise diffri selle vigase Haldexi asenduseks (hiljem vaatab, mis autol all olnud diffril reaalselt viga).
Koos diffri vahetusega ka täis hooldus tagadiffrile ning kiire veermiku ja tehnika kontroll, peale mida sai tellitud:
* ette Strongflex polüpuksid (õõtsa tagumised puksid läbi nagu ikka) + mõlemad uued šarniirid (üks täiesti läbi)
* taha uued supportid
* uued raamita kojamehevarred + luuad (originaal juhi oma kõver ja luudade hoovad pidevalt jääs, ei pühi normaalselt)
* uus salongifilter
To-do list sai ka koostatud, et auto viia normaalsesse sõidukorda ning seda üritame vastavalt vabale ajale täide viima hakata.
Me Dan-iga mõlemad oleme selles osas pedandid, et raipega ringi sõita ei viitsi, auto peab tehniliselt olema ikkagi salongiauto sarnane.
Ma ei mõtle siinkohal välimusest vaid elementaarsest tehnikapoolt nagu pidurid, elementaarne hooldus, lekked jne.
Pakilisem TO-DO:
* Käiguhoovastik üle vaadata, liigub kahtlaselt
* Keskluku pult töötab vaid ukse kõrvalt
* Ukselukustite mikrolülitid on tuksis
Hetkel lükkasime all olnud originaal valukatele peale autoga kaasa tulnud 16" proti naastud, mis peavad üllatavalt hästi.
Tegelikult pole valimatutes kohtades külg ees sõitmiseks väga suurt vahet, milliseid kasutatud rehve parasjagu lõhkuda.
Garaažis ootavad teise VR6 4Motion-i all üleeelmine talv olnud 16" Michelin-i piikrehvid ka, mis see talv selle Golf-i alla ka keerata ikka tahaks.
Tegelikult on meil üks Golf IV projektikas veel kahepeale, mis hetkel saab suuremat sorti keretöid ning veel mõned huvitavad VAG grupi projektikad ja igapäevasõidukid.
Viimati muutis M-Tech, 14 Mär 2019, 23:04, muudetud 7 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Mhkel kahjuks on ser surnud foorum kui sa just ei ole siin B6 jne passatitega ja ei räägi kuidas õli vahetasid ja rattalaagrit vahetasid jne
Aga edu ja väga ägedad projektid teil ikka
Aga edu ja väga ägedad projektid teil ikka
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Oleks väga tore näha erinevaid projekte, vähemalt minule on küll huvitav lugemine. Eks surnud tunne jääb seepärast, et sellistes teemades ei oska "õpetada", et mida nüüd teisiti tee ja näe mul samasugune jama
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Eelmine omanik oli vist väga rahuliku jalaga, kui ta selliste ilmadega aru ei saanud, et tal esivedune on Või siis oli lihtsalt pisut valelik Aga tore, et vanake uuele elule aidatakse, palju neid enam leida ei ole.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Vägev, hea näha et vanad kalad ikka jätkuvalt ka käsi masinas toimetavad ja siia ka juttu tuleb.
Eks see foorum on muutunud küll sisu osas uuemate autode peale kus peale hoolduse ja featuurilisti muust eriti lugeda pole aga just sellepärast tulebki rohkem oma hobiautodest/talvebiiteritest/kalossidest kirjutada, sest see annab materjali mida lugeda.Vähemasti mina loen küll huviga,kui keegi reaalselt ehitab ja arendab oma sõidukit ning sellest infost on teistel kasu ja saab omavahel tarkust vahetada. Mu oma autoteemasse tuleb kindlasti täiendust ja seda ikka arendamise kontekstis.
Aga blabla, igaljuhul hea et viitsite siia ka kirjutada, mis omal garaažis lahedat toimub
Eks see foorum on muutunud küll sisu osas uuemate autode peale kus peale hoolduse ja featuurilisti muust eriti lugeda pole aga just sellepärast tulebki rohkem oma hobiautodest/talvebiiteritest/kalossidest kirjutada, sest see annab materjali mida lugeda.Vähemasti mina loen küll huviga,kui keegi reaalselt ehitab ja arendab oma sõidukit ning sellest infost on teistel kasu ja saab omavahel tarkust vahetada. Mu oma autoteemasse tuleb kindlasti täiendust ja seda ikka arendamise kontekstis.
Aga blabla, igaljuhul hea et viitsite siia ka kirjutada, mis omal garaažis lahedat toimub
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Selline alla 26 naisterahvas oli eelmine omanik ja see oli ta esimene auto mis ta endale keskaajal ostis!
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Väga tore, et seda siin ka kajastama hakatakse. Paar küsimust - ESP defeat - see ei rakendu nüüd kunagi? Seega annab auto täiesti tagurpidi pöörata?
Difrist - selline firma nagu Wavetrac teeb ka oma asju, see ei olnud valikus või lihtsalt Quaifega head kogemused?
Difrist - selline firma nagu Wavetrac teeb ka oma asju, see ei olnud valikus või lihtsalt Quaifega head kogemused?
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Jah, ESP ei tee enam midagi, nupp armatuuris ei tee enam midagi ning ühtegi märgutuld ka ei põle.alkeemik kirjutas: ↑11 Jaan 2019, 09:47 Väga tore, et seda siin ka kajastama hakatakse. Paar küsimust - ESP defeat - see ei rakendu nüüd kunagi? Seega annab auto täiesti tagurpidi pöörata?
Difrist - selline firma nagu Wavetrac teeb ka oma asju, see ei olnud valikus või lihtsalt Quaifega head kogemused?
Kui originaalis on ABS+ESP+EDL+ASR, siis nüüd on järgi ainult ABS+EDL.
Vahe sõites on reaalselt tunde järgi selline, nagu oleks auto R32 mootori peale moondanud.
Originaal confis võitled pidevalt kurvi läbides sellega, et autot soovitud suunda juhtida, sest elektroonika tahab omasoodu korrektuure teha.
Differ oli mul täiskomplektsena varuks ostetud Golf 2 tarbeks, kuna lihtsalt seda hea hinnaga kasutatuna pakuti hetkel,
kui samast kohast sõbra S3-mele tutika Quaife LSD tellisin. 90% Gen1 sobivate diffrite tootjatest teevad neid enivei torseni baasil kõik vist ka?
Ja teised tootjad vist üldiselt USA-s paiknevad, kust tellimine on omajagu kirves, eriti kui ei soovi enne tellimist (km+toll) veel eraldi EV-d toetada.
Teema tegin siia nii ajasisustamiseks, kui ka selleks, et äkki tekib mõnel teisel VW huvilisel sellest motivatsioon ka midagi ehitada,
kuna Eestis ehitavad kõik ju ainult BMW-sid
Minu rõhk nendel kõigil projektidel on ikkagi tehnika, eriti mootori poolel.
Viimati muutis M-Tech, 11 Jaan 2019, 18:35, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Tuleks see talv veel normaalselt mõni nädalavahetus sellist ilma nagu vanasti oli, siis saaks jälle piigiga hullama minna nagu teise Golfiga paar aastat tagasi.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Ju siis hetkel pole neid projekte nii palju mida kajastada ja no maailma parandamisel tuleks endast alustada, eks me kõik loeks Rallye arengut.
Ma lähen seepeale garaazi ja teen mõned pildid mida tulevikus kajastada.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
- Telefon: 56930622
- Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
- Asukoht: Eesti, Jüri
- Tänatud: 1 kord
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Asi on pigem selles, et tänapäeval ei osta noored endale ägedaid kaheukselisi kiireid ebapraktilisi autosi. Vaid vaadatakse ainult mis on mahukas, ökonoomne. Palju varustust ja turvalisuse 5 tärni kindlasti kaetud. Audiklubis õnneks ikka toimetatakse midagi. Aga vanu teigijaid hea tõesti siin näha
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Hallist Golfist ei ole teemat siin kuna see oli/on minu soov ja enne keretöid oli see all go no show pill ehk see tähendab igav ja seda et millal sõitma hakkab küsitakse ka ilma auto teemat omamata. Kuldne golf sai juure võetud ka selle pärast, et tükid mis teisele nõrgaks jäid saab nüüd sellele külge keeratud (Sest VW tuuning tükke ei osta keegi). Samas on varutud mõned mootorid, kastid, diffrid jne tükid mida hea nurgast võtta on kui midagi juhtuma peaks. Pluss veel aastate jooksult tekkinud Knowhow.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Täna lendasime hommikul vara Dan-i juurde laivi ja installisime esisilda Strongflex õõtsapuksid + stabika kere puksid. Lisaks said külge ka tutikad tagumised supportid.
Nagu ikka oli varasemalt korraliku 3h piduri hoolduse asemel tehtud 1h piduriklotside vahetus, vanad klotsid haamriga maha ja uued haamriga asemele.
Reaalsuses oli kõik ära mädanenud ning tööpinnad said liivapritsis üle lastud, et järgmised paar aastat muretult kestaks.
Liugurid kõik puhtaks pestud ja uue määrdega sisse määritud.
Kuna Dan tahtis hirmsasti juuti panna, siis jäid kettad ja klotsid samad, mis kunagi suht hiljuti eelmine omanik panna oli lasknud.
Loomulikult olid need juba veidi viga saanud, kuna pidurid olid peal ja minu silmis rikutud aga vast käib antud otstarbeks küll, vahest tuleb ju kuskilt säästa ka.
Selgus, et pidurivedeliku peaks ka mingi hetk ära vahetama koos korraliku süsteemi läbipesuga, kuna hetkel vedeliku anumas pilt päris ropp.
Igatahes auto veereb nüüd täitsa teistmoodi, enam ei ole seisma jäädes tunne, et keegi hoiab autot kahtlaselt kinni.
Kunagi kui aega saab, tuleks esipidurid ka sama moodi üle käia.
Esisillast tundub kolin ka kadunud olevat. Peale paari päevast sõitu on vast selgemalt vahest aru saada.
Ahjaa, Dan sai oma meelistegevusega ka tegeleda ehk kere päästa, igalt poolt logarite tagant sodi ära pesta, mis kere kenasti ussitama paneb.
Nagu ikka oli varasemalt korraliku 3h piduri hoolduse asemel tehtud 1h piduriklotside vahetus, vanad klotsid haamriga maha ja uued haamriga asemele.
Reaalsuses oli kõik ära mädanenud ning tööpinnad said liivapritsis üle lastud, et järgmised paar aastat muretult kestaks.
Liugurid kõik puhtaks pestud ja uue määrdega sisse määritud.
Kuna Dan tahtis hirmsasti juuti panna, siis jäid kettad ja klotsid samad, mis kunagi suht hiljuti eelmine omanik panna oli lasknud.
Loomulikult olid need juba veidi viga saanud, kuna pidurid olid peal ja minu silmis rikutud aga vast käib antud otstarbeks küll, vahest tuleb ju kuskilt säästa ka.
Selgus, et pidurivedeliku peaks ka mingi hetk ära vahetama koos korraliku süsteemi läbipesuga, kuna hetkel vedeliku anumas pilt päris ropp.
Igatahes auto veereb nüüd täitsa teistmoodi, enam ei ole seisma jäädes tunne, et keegi hoiab autot kahtlaselt kinni.
Kunagi kui aega saab, tuleks esipidurid ka sama moodi üle käia.
Esisillast tundub kolin ka kadunud olevat. Peale paari päevast sõitu on vast selgemalt vahest aru saada.
Ahjaa, Dan sai oma meelistegevusega ka tegeleda ehk kere päästa, igalt poolt logarite tagant sodi ära pesta, mis kere kenasti ussitama paneb.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 43 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
welcome back M-Tech & Dan
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Võtsin lihtsalt logarid lahti ning sealt tagant paar kilo muda ära siis pesin leotusainega ja veega puhtataks. Nüüd äkki mädaneb aeglasemalt
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Ma olen kõikide sõprade tuttavate VW ,mida hooldanud olen, selle profülaktilise pesu teinud logarite tagant ..lisaks esitiibade tagant ka vett ja mäda koguvad “svammipadjad” eemaldanud.
Tublid poisid, jätkake samas vaimus
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Eile õhtul varastasin pere kõrvalt veidi aega ja nokitsesin natuke Golfiga jälle.
Tegin korda klaaside uduseks mineku põhjuse ehk tapsin ära salongiõhu ringluse funktsiooni.
Nagu ikka oli salongiõhu ringluse mootor tuksis (ülekande hammasrattal pragu sees ja võll käis seega tühja).
See juba teine Golf 4, millel sama tuuningu tegin ehk millel täpselt sama probleem esines.
Kuna ma odava otsa B-osa varuosi ei usalda (AutoMega ja Topran), siis ei näinud antud autole tema suunitlust silmas pidades pointi
100+ eur eest osta uut A osa mootorit funktsioonile, mida ma kunagi reaalselt ei kasuta.
Seega tuunisin asja ringi nii, et alumine klapp (õhk salongi põrandalt) on fikseeritud kinnisse asendisse ja
ülemise klapi (värske õhk sisse läbi filtri) eemaldasin ning sellest järgi jäänud võlli ava panin pimedaks.
Mootori võtsin lahti ja keerasin asendi anduri hammaka sellisesse asendisse, et kliimaploki poolt liigutades see ilusti õiges vahemikus liigub.
Mootori väliselt osalt eemaldasin hoovastiku ning jätsin vaid piirajatega osa alles, et kliimaploki jaoks kõik ametlik tunduks.
Sellega seoses sai mootori ilusti originaal kohale tagasi kinnitada ning kõik tundub väljast ning diagnostikaga nagu ilus OEM asi.
Veel installisin kiirelt paika ka uue fantoomtoite funktsiooniga maki antenni adapteri.
Levi läks vähemalt raadio enda display-l kuvatavat infot uskudes paremaks, loodame, et ka reaalsuses,
kuna keset linna oli levi piisavalt hea, et kõrvaga vahet ei teinud, kas antennivõimendi toide oli ühendatud või mitte.
Vaja on seda adapterit siis, kui on paigaldatud aftermarket makk, kuna originaal raadio saadab antennivõimendile
toite läbi antennikaabli aga aftermarket raadiotel seda funktsiooni üldiselt pole.
Põhiline asi millega tegeleda tahtsin oli klaasipuhastite süsteem.
Mind häiris, et mootor käis oma nullpunktist nö. veidike üle ehk kojamehed tegid alati liikumise lõpus nõksu üles tagasi.
Natuke paremaks asja sain aga ilmselt on mootor ise kulunud, kuna kohati suudab õige koha peal seisma jääda ning kohati mitte.
Reaalsuses kõik toimib, lihtsalt väike nõks käib lõpus/alguses luudadest läbi, oleneb kuidas juhutub.
Klaasipuhasti juhipoolse varre panin ka uue, kuna see oli mul juba olemas, kuid kaasreisija poolne on siiani järeltellimuses.
Uute vartega astusin muidugi normaalselt ämbrisse, kuna raha säästmiseks sai võetud Vaico varred originaalide asemel.
Olen siiani Vaico tooteid normaalseks pasaks pidanud ning ei pidanud ka seekord pettuma, saast mis saast.
Varre vedru on liiga nõrk, ei suru luuda normaalselt vastu klaasi, keskelt luud klaasi ei puhasta.
Nojah, kooliraha, taaskord tõestus, et paljusid asju kannatab vaid OEM varuosana osta.
Tegin korda klaaside uduseks mineku põhjuse ehk tapsin ära salongiõhu ringluse funktsiooni.
Nagu ikka oli salongiõhu ringluse mootor tuksis (ülekande hammasrattal pragu sees ja võll käis seega tühja).
See juba teine Golf 4, millel sama tuuningu tegin ehk millel täpselt sama probleem esines.
Kuna ma odava otsa B-osa varuosi ei usalda (AutoMega ja Topran), siis ei näinud antud autole tema suunitlust silmas pidades pointi
100+ eur eest osta uut A osa mootorit funktsioonile, mida ma kunagi reaalselt ei kasuta.
Seega tuunisin asja ringi nii, et alumine klapp (õhk salongi põrandalt) on fikseeritud kinnisse asendisse ja
ülemise klapi (värske õhk sisse läbi filtri) eemaldasin ning sellest järgi jäänud võlli ava panin pimedaks.
Mootori võtsin lahti ja keerasin asendi anduri hammaka sellisesse asendisse, et kliimaploki poolt liigutades see ilusti õiges vahemikus liigub.
Mootori väliselt osalt eemaldasin hoovastiku ning jätsin vaid piirajatega osa alles, et kliimaploki jaoks kõik ametlik tunduks.
Sellega seoses sai mootori ilusti originaal kohale tagasi kinnitada ning kõik tundub väljast ning diagnostikaga nagu ilus OEM asi.
Veel installisin kiirelt paika ka uue fantoomtoite funktsiooniga maki antenni adapteri.
Levi läks vähemalt raadio enda display-l kuvatavat infot uskudes paremaks, loodame, et ka reaalsuses,
kuna keset linna oli levi piisavalt hea, et kõrvaga vahet ei teinud, kas antennivõimendi toide oli ühendatud või mitte.
Vaja on seda adapterit siis, kui on paigaldatud aftermarket makk, kuna originaal raadio saadab antennivõimendile
toite läbi antennikaabli aga aftermarket raadiotel seda funktsiooni üldiselt pole.
Põhiline asi millega tegeleda tahtsin oli klaasipuhastite süsteem.
Mind häiris, et mootor käis oma nullpunktist nö. veidike üle ehk kojamehed tegid alati liikumise lõpus nõksu üles tagasi.
Natuke paremaks asja sain aga ilmselt on mootor ise kulunud, kuna kohati suudab õige koha peal seisma jääda ning kohati mitte.
Reaalsuses kõik toimib, lihtsalt väike nõks käib lõpus/alguses luudadest läbi, oleneb kuidas juhutub.
Klaasipuhasti juhipoolse varre panin ka uue, kuna see oli mul juba olemas, kuid kaasreisija poolne on siiani järeltellimuses.
Uute vartega astusin muidugi normaalselt ämbrisse, kuna raha säästmiseks sai võetud Vaico varred originaalide asemel.
Olen siiani Vaico tooteid normaalseks pasaks pidanud ning ei pidanud ka seekord pettuma, saast mis saast.
Varre vedru on liiga nõrk, ei suru luuda normaalselt vastu klaasi, keskelt luud klaasi ei puhasta.
Nojah, kooliraha, taaskord tõestus, et paljusid asju kannatab vaid OEM varuosana osta.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Missugune see antenni fantoomtoite adapter välja näeb? Mul omal 9N pologa probleem,et levi väga kehv ja ka aftekas makk.Äkki see jubin olex ka mulle lahendus.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Mihkel,blin.. mul on garages mingi 3-4 auto jagu kojameeste varsi.. ainult küsi.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Minul oli konkreetselt sellist vaja:
https://www.serigo.eu/zrs-sa-1.html
Aga neid on ka teistsuguseid olemas, oleneb, millist OEM pistikut sul tarvis on.
Sul on lademetes raamita kojameeste varsi???
Tavalisi vedeleb mul endal ka üks set selle sinise GTI pealt.
Tänasest sai Golfist mulle hetkel ka igapäevaauto, kuna teise projektika originaal mootor jooksis töökaaslase käes just tunnike tagasi sõidu pealt kinni.
Pole varem selle auto mootori poolega kunagi probleeme olnud. Peab nüüd jälle kuskilt aega varastama hakkama, et asjadega edasi tegeleda.
Enamus tükid on juba ammu olemas, vaid aeg on pidevalt puudulik olnud.
Viimati muutis M-Tech, 21 Jaan 2019, 21:11, muudetud 2 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
...
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Vahepeal midagi väga tarka pole toimunud.
Auto kasutus on näidanud, et klaaside uduseks minemise probleem on täielikult kadunud ning kojameeste mootor tuleks ilmselt teise vastu välja vahetada.
Dan-i vana varuosa G3 pealt äkki saab mootori, ei mäleta, kas sinna oli G4 hoovastik juba tuunitud või mitte.
Kui polnud, siis võtan sinise GTI pealt selle kojameeste mootori.
Vaico klaasipuhastaja varre tahaks tootja esindajale ümber kaela väänata, see töötab sama vigaselt nagu alguseski.
Halli VR6-ega pole Dan vist midagi suurt edasi teinud, ootab veel viimaseid värvimiseelseid toiminguid.
Arosa mootoril olid kõik raamsaaled kinni jooksnud, mootori alumise osa viskasin suures osas utiili.
Ehk suudab selle aasta sees veel 1.8T doonor mootori valmis ehitada või ostab kuskilt ajutise lahenduse suvalise toimiva 1.8T mootorina sinna vahele,
mida väga ei viitsiks teha, kuna stock 1.8T kepsud on juba eos utiil ja siis puudub MOTT õiget mootorit normaalse ajaga valmis ehitada.
Auto kasutus on näidanud, et klaaside uduseks minemise probleem on täielikult kadunud ning kojameeste mootor tuleks ilmselt teise vastu välja vahetada.
Dan-i vana varuosa G3 pealt äkki saab mootori, ei mäleta, kas sinna oli G4 hoovastik juba tuunitud või mitte.
Kui polnud, siis võtan sinise GTI pealt selle kojameeste mootori.
Vaico klaasipuhastaja varre tahaks tootja esindajale ümber kaela väänata, see töötab sama vigaselt nagu alguseski.
Halli VR6-ega pole Dan vist midagi suurt edasi teinud, ootab veel viimaseid värvimiseelseid toiminguid.
Arosa mootoril olid kõik raamsaaled kinni jooksnud, mootori alumise osa viskasin suures osas utiili.
Ehk suudab selle aasta sees veel 1.8T doonor mootori valmis ehitada või ostab kuskilt ajutise lahenduse suvalise toimiva 1.8T mootorina sinna vahele,
mida väga ei viitsiks teha, kuna stock 1.8T kepsud on juba eos utiil ja siis puudub MOTT õiget mootorit normaalse ajaga valmis ehitada.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Kojameeste mootor on tavaliselt vähem probleemne kui hoovastik. Mis sul täpsemalt viga. Mul muidu ka vedeleb mootor garaazis, kui peaks vaja olema (nn uuema pistikuga). 2001 ei kujuta ette kumb veel oli.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Kui varsi hoovastikul küljes pole, siis intervali režiimis jääbki "loop-i" kojameeste mootor tööle.
Nagu läheks STOP asendist hooga üle.
Hoovastiku kiskusin maha auto küljest, katsusin lõtke, mis olid igati OK veel ning määrisin kõik kohad ilusti sisse ka, et kauem kestaks.
Vaadates auto 340k läbisõitu, siis ei usu, et see hoovastik sama on mis tehasest pandud, kuna vaid ühel võllil oli natuke suurem lõtk sees.
Nagu läheks STOP asendist hooga üle.
Hoovastiku kiskusin maha auto küljest, katsusin lõtke, mis olid igati OK veel ning määrisin kõik kohad ilusti sisse ka, et kauem kestaks.
Vaadates auto 340k läbisõitu, siis ei usu, et see hoovastik sama on mis tehasest pandud, kuna vaid ühel võllil oli natuke suurem lõtk sees.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee