Diagnostik tegigi kiire diagnosti kuna tööpäev oli läbi tal juba ja ütles, et mul teine lambda ära ja kustutas ära vea ja ütles, et kui uuesti vea ette lööb, et siis uuesti läheksin tema juurde aga toores käib ikka tagant välja.
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Siis tuleb minna diagnostiku juurde nüüd diagnosti tegema, isegi kui veakoodi sees ei ole.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Just - ega vea ärakustutamine ei tee autot korda. Varu rohkem aega ja las süveneb põhjalikumalt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Lambda vead on sellel VR6-el vanuse tõttu suht tüüpviga, ei maksa need Bosch-i bolt-on asendus lambdad ka neerude hinda.
Üldjuhul lähevad neil küttekehad läbi. Ka kuldsel olid alguses lambda vead sees aga kuna seal oli mitu gemüüset ka lisaks tehtud,
siis ei tea siiani, kas need olid reaalsed või ise tekitatud, sest tagasi pole tulnud.
Sõbra 2.8 VR6 Borale tellisin mõned nädalad tagasi 3 uut lambdat ja töökaaslase 2.8 VR6 Golf karjub ka kati kontrolli lambdade küttekehade üle.
Suurem mure on pigem see, kas need lambdad summuti küljest elusate keermetega kätte saab.
99% juhtudel võib pükste osandamise juba enne auto alla vaatamist ära unustada, kuna poldid/mutrid meenutavad ammu neete.
Halli toorik mootoril võtsin lambdasid stock pükstest põrandal 22 pika padruni ja püssiga välja, ime kombel jäid keermed terveks ning sai keermepulgaga puhtaks keeratud.
Püssi kolmas aste ja palju meelitamist, ilmselt olid asjad seal tehasest saati arvestades, et kogu see MK4 to MK3 projekt oli varasemaltsuht utiilist üles ehitatud.
Üldjuhul lähevad neil küttekehad läbi. Ka kuldsel olid alguses lambda vead sees aga kuna seal oli mitu gemüüset ka lisaks tehtud,
siis ei tea siiani, kas need olid reaalsed või ise tekitatud, sest tagasi pole tulnud.
Sõbra 2.8 VR6 Borale tellisin mõned nädalad tagasi 3 uut lambdat ja töökaaslase 2.8 VR6 Golf karjub ka kati kontrolli lambdade küttekehade üle.
Suurem mure on pigem see, kas need lambdad summuti küljest elusate keermetega kätte saab.
99% juhtudel võib pükste osandamise juba enne auto alla vaatamist ära unustada, kuna poldid/mutrid meenutavad ammu neete.
Halli toorik mootoril võtsin lambdasid stock pükstest põrandal 22 pika padruni ja püssiga välja, ime kombel jäid keermed terveks ning sai keermepulgaga puhtaks keeratud.
Püssi kolmas aste ja palju meelitamist, ilmselt olid asjad seal tehasest saati arvestades, et kogu see MK4 to MK3 projekt oli varasemaltsuht utiilist üles ehitatud.
Viimati muutis M-Tech, 12 Mär 2019, 21:32, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Sõber gaaskeevitus appi ja aitab alati.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Õhtust, sai siis täna korraliku diagnosti teha mootorile seoses lambdadega ja vahetusse läheb esialgselt kaks tagumist, üks nendest universaal pandud ja pärast üks esimene ka arvatavasti, testsõitu tehes näitab kolm silindrit, et andke mulle täiega juua ( kütet ) aga tühikäigul olid kolmel silindril näidud nullis.M-Tech kirjutas: ↑12 Mär 2019, 21:28Lambda vead on sellel VR6-el vanuse tõttu suht tüüpviga, ei maksa need Bosch-i bolt-on asendus lambdad ka neerude hinda.
Üldjuhul lähevad neil küttekehad läbi. Ka kuldsel olid alguses lambda vead sees aga kuna seal oli mitu gemüüset ka lisaks tehtud,
siis ei tea siiani, kas need olid reaalsed või ise tekitatud, sest tagasi pole tulnud.
Sõbra 2.8 VR6 Borale tellisin mõned nädalad tagasi 3 uut lambdat ja töökaaslase 2.8 VR6 Golf karjub ka kati kontrolli lambdade küttekehade üle.
Suurem mure on pigem see, kas need lambdad summuti küljest elusate keermetega kätte saab.
99% juhtudel võib pükste osandamise juba enne auto alla vaatamist ära unustada, kuna poldid/mutrid meenutavad ammu neete.
Halli toorik mootoril võtsin lambdasid stock pükstest põrandal 22 pika padruni ja püssiga välja, ime kombel jäid keermed terveks ning sai keermepulgaga puhtaks keeratud.
Püssi kolmas aste ja palju meelitamist, ilmselt olid asjad seal tehasest saati arvestades, et kogu see MK4 to MK3 projekt oli varasemaltsuht utiilist üles ehitatud.
Täna siis peale diagnosti sai väheke peenestamas käidud ja mu algne kere vibratsioon tühikäigul sai siis ka lõpuks ära tuvastatud kuna mul eelnevalt kahemassilise hoorattaga kokkupuude puudus siis täna lõi lõpuks selle vea ka korralikumalt välja, mingi hetk hakkasid käigud kehvemalt sisse minema ja välja tulema ning ühel hetkel seisma jäädes tahtis tühikäigul neerud välja raputada endal aga nüüd küsimus suuremale ringile kas panna uus kahemassiline 460€ v siis valeo ühemassiline komplekt 270€-405€ + survelaager?
Ise nagu loogiliselt võttes paneks ühemassilise.
Kui keeruline kasti maha võtt on 4motionil? Ise audi c5 allroadi atm quattro kasti paar korda maha võtnud ja polnud nagu väga keeruline aga päev läks ära julgelt maha ja peale.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Ühemassiline paneb kasti kolisema, korduvalt läbi käidud tee 02M kastidega.
Ise eelistan tavaliselt ühemassilist, kuna see kolin niiväga ei häiri, mõnda inimest häirib aga väga.
Ise eelistan tavaliselt ühemassilist, kuna see kolin niiväga ei häiri, mõnda inimest häirib aga väga.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
- Telefon: 53989464
- Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Kolin väljendub selles, et kast lihtsalt teeb häält kohapeal tühjalt käiva mootoriga.
Pole ausalt aimugi kaua reaalselt kahemassilised hoorattad vastu peavad neil autodel.
Kuldsel tundub kahemassiline hooratas olevat, kas see on originaal või juba vahetatud pole aimugi, läbisõit 340 000 km.
Pole ausalt aimugi kaua reaalselt kahemassilised hoorattad vastu peavad neil autodel.
Kuldsel tundub kahemassiline hooratas olevat, kas see on originaal või juba vahetatud pole aimugi, läbisõit 340 000 km.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Kuna vahepeal ilmad suht viisakaks juba läksid, siis sai nädala keskel suverattad alla keeratud.
Garaazi nurgast leidsin ühed 18x8 Drag DR-38 veljed ning sõbral olid ühed mõistlikus seisukorras 225/40/18 rehvid üle ning sai kompott kokku komplekteeritud.
Veljed küll kahjuks musta värvi aga no parem ikka, kui viimati all olnud 16" plekid.
Originaal 16" valuveljed ka kenad aga kuna 18" veljed olid nurgast võtta, siis vast veidi stäänsim ikka
Garaazi nurgast leidsin ühed 18x8 Drag DR-38 veljed ning sõbral olid ühed mõistlikus seisukorras 225/40/18 rehvid üle ning sai kompott kokku komplekteeritud.
Veljed küll kahjuks musta värvi aga no parem ikka, kui viimati all olnud 16" plekid.
Originaal 16" valuveljed ka kenad aga kuna 18" veljed olid nurgast võtta, siis vast veidi stäänsim ikka
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Teema täitsa aegade hämarusse juba ära vajunud
Ega midagi väga palju uudist polegi, meil üks ühine hea sõber kasutas Golf-i peale enda auto kitsega kokkupõrget vahepeal asendusautona,
sõitis selle ajaga temaga rohkem, kui me Dan-iga peale ostu kokku oleme sõitnud .
Tundub, et siiani töötab veel eeskujulikult.
Juba ostes vigased olnud jahutusvendid on nüüd endast aina rohkem märku andma hakanud, tuleb esinina maha võtta, vendid vahetada ja samal ajal ka klapikambrikaane tihend uus panna.
Et päris tühi jutt ei oleks, siis tõmbasin ligi EcuMaster-i MKIV R32 Plug & Play mooduli, et vaadata, kui lihtsalt ma selle 2.8 VR6 juhtmestiku otsa saan ja pilli EcuMaster EMU Black juhtajuga tööle saan.
Enda Golf 2 projekti tarbeks ootab ka Superb 3.6 alt pärit DQ250 DSG kast nurgas, et see kompotina algul kuldse 2.8 VR6 peal tööle saada.
Just tellisin ka tutika kahemassilise DSG hooratta ära, mis kastipaigalduse kompotist veel puudu oli.
Dan vedas peotäie uuemate mudelite DSG shiftereid ka mul garaazi, kas neist mõni ka sobiv on, on veel küsitav, tuleks backup-iks otsida ka DSG MKI TT pealt shifter varuks.
Veovõllid tuleb ka sobivad otsida ja siis võiks juba ühe nädalavahetuse veidi tööd teha, kasti swappida ning vaadata, mis juhtuma hakkab.
Sõber sõidab juba oma Bora-ga nägu naerul 2.8 VR6 DSG 4Motioniga ringi, ajas raisk isu peale.
Ega midagi väga palju uudist polegi, meil üks ühine hea sõber kasutas Golf-i peale enda auto kitsega kokkupõrget vahepeal asendusautona,
sõitis selle ajaga temaga rohkem, kui me Dan-iga peale ostu kokku oleme sõitnud .
Tundub, et siiani töötab veel eeskujulikult.
Juba ostes vigased olnud jahutusvendid on nüüd endast aina rohkem märku andma hakanud, tuleb esinina maha võtta, vendid vahetada ja samal ajal ka klapikambrikaane tihend uus panna.
Et päris tühi jutt ei oleks, siis tõmbasin ligi EcuMaster-i MKIV R32 Plug & Play mooduli, et vaadata, kui lihtsalt ma selle 2.8 VR6 juhtmestiku otsa saan ja pilli EcuMaster EMU Black juhtajuga tööle saan.
Enda Golf 2 projekti tarbeks ootab ka Superb 3.6 alt pärit DQ250 DSG kast nurgas, et see kompotina algul kuldse 2.8 VR6 peal tööle saada.
Just tellisin ka tutika kahemassilise DSG hooratta ära, mis kastipaigalduse kompotist veel puudu oli.
Dan vedas peotäie uuemate mudelite DSG shiftereid ka mul garaazi, kas neist mõni ka sobiv on, on veel küsitav, tuleks backup-iks otsida ka DSG MKI TT pealt shifter varuks.
Veovõllid tuleb ka sobivad otsida ja siis võiks juba ühe nädalavahetuse veidi tööd teha, kasti swappida ning vaadata, mis juhtuma hakkab.
Sõber sõidab juba oma Bora-ga nägu naerul 2.8 VR6 DSG 4Motioniga ringi, ajas raisk isu peale.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Väike pilt ka sellest, mille katseloomaks kuldne hakkab olema:
Tegu siis EcuMaster EMU Black programmeeritava juhtajuga koos mõlema nuka keeramisega 24V VR6 Plug & Play mooduliga.
Tegu siis EcuMaster EMU Black programmeeritava juhtajuga koos mõlema nuka keeramisega 24V VR6 Plug & Play mooduliga.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Stage 1 tundub, et läks suhteliselt valutult, 2h nokitsemist (originaal aju maha, black asemele, black confida) ja kannatas juba uue ajuga põhjagaasiga kiirendada.
Läks tunduvalt valutumalt, kui eeldatud.
Üks kiire videoklipp ka tõestuseks:
Läks tunduvalt valutumalt, kui eeldatud.
Üks kiire videoklipp ka tõestuseks:
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Pühapäeval sai veel üks õnnetu saatusega Golf 4 2.8 VR6 4Motion varuosadoonoriks õuele veetud.
Tundub, et meile meeldib neid koguda
Tundub, et meile meeldib neid koguda
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Ega neid nii meeletult enam saada pole.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Sai Golf-iga vahepeal OneMileChallenge 2019 üritusel osaleda, et töökaaslase identse autoga mõõtu võtta.
Kuldse Golfi saavutusteks jäid esimene ring 175km/h@1/2mile ja 205km/h@1mile, teises ringis parandasin tulemust 207km/h@1mile.
Paar pilti ka Marek Potti Photography poolt:
Esimese sõidu (205km/h) video:
Teise sõidu (207km/h) video:
Kuldse Golfi saavutusteks jäid esimene ring 175km/h@1/2mile ja 205km/h@1mile, teises ringis parandasin tulemust 207km/h@1mile.
Paar pilti ka Marek Potti Photography poolt:
Esimese sõidu (205km/h) video:
Teise sõidu (207km/h) video:
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Golf-i vaevas juba ostust saati mure, et käiku vahetades ning järsemalt kohalt startides tõmbas hinge kinni.
Ka miilil oli see natuke häiriv (mõni märkab ehk videoski käiguvahetusel jõnksu) aga lõpptulemust ilmselt ei mõjutanud.
Teadsin juba algusest saati, et sidurilüliti viga on mootoriajus sees ning kahtlustasin, et seal on selle probleemi põhjus.
Täna hetk tagasi vahetasin sidurilüliti uue vastu ning auto toimetab nüüd nii paigaltstardist, kui ka käiguvahetusel täiesti imeliselt.
Ehk siis kui kellegil on veel sarnane mure, kontrollige alustuseks sidurilüliti üle, VCDS-is group 66 oli mul pedaalide live data.
Plaan on minna järgmisele OT-le selle sama musta Golf-iga mõõtu võtma, millega miilil koos sõitsin.
Selle pärast ka teema nüüd natuke elavnenud
Motospordi mõistes ju tegu tegelikult mopeedautoga aga kuna stock pilli hooramine on suhteliselt murevaba,
siis on päris tore mõnel motospordi üritusel antud autoga osaleda.
Dan lubas ka suure suuga oma naise auto peeneks lasta OT-l.
Järgmiseks peab käigu torsside süsteemi õigesti reguleeritud ning kergelt liikuma saama.
Ka miilil oli see natuke häiriv (mõni märkab ehk videoski käiguvahetusel jõnksu) aga lõpptulemust ilmselt ei mõjutanud.
Teadsin juba algusest saati, et sidurilüliti viga on mootoriajus sees ning kahtlustasin, et seal on selle probleemi põhjus.
Täna hetk tagasi vahetasin sidurilüliti uue vastu ning auto toimetab nüüd nii paigaltstardist, kui ka käiguvahetusel täiesti imeliselt.
Ehk siis kui kellegil on veel sarnane mure, kontrollige alustuseks sidurilüliti üle, VCDS-is group 66 oli mul pedaalide live data.
Plaan on minna järgmisele OT-le selle sama musta Golf-iga mõõtu võtma, millega miilil koos sõitsin.
Selle pärast ka teema nüüd natuke elavnenud
Motospordi mõistes ju tegu tegelikult mopeedautoga aga kuna stock pilli hooramine on suhteliselt murevaba,
siis on päris tore mõnel motospordi üritusel antud autoga osaleda.
Dan lubas ka suure suuga oma naise auto peeneks lasta OT-l.
Järgmiseks peab käigu torsside süsteemi õigesti reguleeritud ning kergelt liikuma saama.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Uku tegi mu esimesest sõidust ka välise videokokkuvõtte:
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Vahepeal Kuldne suurema osa ajast seisnud, nii palju ainult olen teinud, et tellisin uued võtme puldi osad.
Imekombel hakkas ka kesklukk normaalselt 30m+ pealt nüüd tööle.
Varem töötas üks pult juhiklaasi vastast ja teine sõi üldse patarei loetud päevadega tühjaks.
Ühesõnaga mõlemad puldi osad olid kutud omadega. Harjumatu on kui autol puldist kesklukk ka jälle .
Nüüd järgmine samm on ära vahetada mõlemad ukselukustid, kuna mõlemal osad mikrolülitid tuksis.
Lukustite vahetusega kaasneb muidugi ka kõrvaline töö üksesisu tihendi näol, mis tänaseks pävaks raudselt surnud on ja uuega vaja asendada.
Varsti saab auto jälle igapäevast sõitu kuna Dan paneb oma imelise garantiilise auto keretöödesse teadmata ajaks.
Ja no see libedus, mis kunagi mingi hetk saabuma peaks on ka tervitatav antud auto jaoks.
Peame Dan-iga üle vaatama, mis variandid meil talvekateks on. Praegu turgatas, et peaks sinna lõhkumiseks mul nurgas vedelevad igivanad
Gislaved NordFrost 3 205/50/16 rehvid koos valgete OZ Ralli Raid velgedega alla viskama, siis on ehe "lase põhjakaga hüppesse" look pillil
Imekombel hakkas ka kesklukk normaalselt 30m+ pealt nüüd tööle.
Varem töötas üks pult juhiklaasi vastast ja teine sõi üldse patarei loetud päevadega tühjaks.
Ühesõnaga mõlemad puldi osad olid kutud omadega. Harjumatu on kui autol puldist kesklukk ka jälle .
Nüüd järgmine samm on ära vahetada mõlemad ukselukustid, kuna mõlemal osad mikrolülitid tuksis.
Lukustite vahetusega kaasneb muidugi ka kõrvaline töö üksesisu tihendi näol, mis tänaseks pävaks raudselt surnud on ja uuega vaja asendada.
Varsti saab auto jälle igapäevast sõitu kuna Dan paneb oma imelise garantiilise auto keretöödesse teadmata ajaks.
Ja no see libedus, mis kunagi mingi hetk saabuma peaks on ka tervitatav antud auto jaoks.
Peame Dan-iga üle vaatama, mis variandid meil talvekateks on. Praegu turgatas, et peaks sinna lõhkumiseks mul nurgas vedelevad igivanad
Gislaved NordFrost 3 205/50/16 rehvid koos valgete OZ Ralli Raid velgedega alla viskama, siis on ehe "lase põhjakaga hüppesse" look pillil
Viimati muutis M-Tech, 29 Sept 2019, 18:24, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Polegi ise eriti sõita jõudnud Golfiga, sõber müüs enda ühe pereauto maha ning laenas Golfi tööl käimiseks.
Aga reede õhtul tuli idee, et vahetaks lõpuks ammu lekkinud klapikambrikaane tihendi ära.
Mõte oli hea aga tänaseks vedeleb auto ilma stangeta ja lahtise ninaga tööjuures hoovis, kuna hetkeks sai MOTT otsa,
sest avastasin järjest eelnevaid imelisi remonditeenuste tagajärgi, kus kahe vasaku käega mehhaanikud näiteks pooled kiirliidetega
voolikud ära olid suutnud lõhkuda ning ka kätetu "elektrik" imelist genekajuhtme remonditeenust oli osutanud.
Nüüd vaja nina eest võtta, järjest kõik tihendid ära vahetada, kõik korralikult ära pesta ning eelnevalt produtseeritud pask likvideerida.
Aga reede õhtul tuli idee, et vahetaks lõpuks ammu lekkinud klapikambrikaane tihendi ära.
Mõte oli hea aga tänaseks vedeleb auto ilma stangeta ja lahtise ninaga tööjuures hoovis, kuna hetkeks sai MOTT otsa,
sest avastasin järjest eelnevaid imelisi remonditeenuste tagajärgi, kus kahe vasaku käega mehhaanikud näiteks pooled kiirliidetega
voolikud ära olid suutnud lõhkuda ning ka kätetu "elektrik" imelist genekajuhtme remonditeenust oli osutanud.
Nüüd vaja nina eest võtta, järjest kõik tihendid ära vahetada, kõik korralikult ära pesta ning eelnevalt produtseeritud pask likvideerida.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Nii hull seis veel pole, las need 4 autot seal ootavad hetkel oma aega, katsub juurde neid mitte toota
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Kuldne ikka veel seisab ja ootab, kuniks töö ja peale tööd töö ja pere kõrvalt nii palju aega tekiks,
et varasemad kapotialused roppused ära likvideerida jõuaks.
Aga tuleb välja, et tänasega pean kahjuks oma sõnu sööma eelmise posti viimaste sõnade osas,
kuna üks põllumees ju kohe pidi tekitama olukorra, mis nõudis tegutsemist.
Ei saa ju üks normaalne heteromees VR-i hääle peale kõvaks ajamata jätta
et varasemad kapotialused roppused ära likvideerida jõuaks.
Aga tuleb välja, et tänasega pean kahjuks oma sõnu sööma eelmise posti viimaste sõnade osas,
kuna üks põllumees ju kohe pidi tekitama olukorra, mis nõudis tegutsemist.
Ei saa ju üks normaalne heteromees VR-i hääle peale kõvaks ajamata jätta
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee