VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 20 Nov 2019, 08:06

Enne lamellide alla panemist sai natuke testitud. Aga pidamine ei olnud see. Ehk siis haldexi softi vaja.

:shifty:


Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Juun 2020, 09:34

Nii. Pühime need ämblikuvõrgud siit kokku ja paneb miskit kirja.....

Vahepeal sai Mölleris käidud inspekteerimas autot ja muu hulgas vahetati ära pidurivedelik ja regulliti tuled ära. Väidetavalt näitasid kõrgele. Vilgutanud keegi mulle vahepeal ei olnud kusjuures. Õnneks lisaraha ei tahetud selle eest.
Vahetasin enne seda veel ise õli ka ära. Meeletult lihtsaks on ikka tehtud see õli vahetamine. Alustades õlikordist kuni filtri kättesaadavuseni. Läks OEM punn, filter ja Castroli õli.

Siis jäi mürtsust autos puudu. Ja pagasi põhja all kuidagi palju kasutut ruumi, ku svedeleb ainult ohutuspakett, kompressor ja rehvivaht. Viskasin selle tavaari välja ja alustasin pigitamisega.
Tegin põhja korralikult 4mm pigimatiga üle. Siis läks tagasi vaip ja selle peale voolisin paksemast vineerist enamvähem sobiva kujuga kasti, mis kasutaks maksimaalselt seda mahtu ära. Peale lõikasin plaadi, mis oleks ka enamvähem õige kujuga ja tekitaks flush tasapinna sinna. Muu hulgas ei kao sinna prakku midagi ära, sest sealt midagi kätte saada on ilgelt tüütu. Kangas peale ja asi ants. Kasutasin eelmisest autost üle jäänud tehnikat: Rockford Fosgate P2D4-12 element ja Bassface DB1.2 võimendi. Umbes 600W (ätt) 2 oomi kooslus. Olen päris rahul tulemusega. Kast sai kvaliteetsem ja pigimatt aitas oluliselt kaasa. Eesmärgiks ei olnud niivõrd neerude lahti kloppimine kuivõrd heli dünaamika laiendamine selliselt, et ukse kõllid mängivad kõrgemaid sagedusi ja madalam ots jääb supakale.
Mõned pildid:
IMG_20200619_145720.jpg
IMG_20200619_145720.jpg (221.27 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200619_150956.jpg
IMG_20200619_150956.jpg (232.96 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200619_151004.jpg
IMG_20200619_151004.jpg (113.24 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200619_163850.jpg
IMG_20200619_163850.jpg (377.81 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200621_161625.jpg
IMG_20200621_161625.jpg (417.74 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200622_223441.jpg
IMG_20200622_223441.jpg (150.39 KiB) Vaadatud 11734 korda
Ja valmis produkt:
IMG_20200626_172428_Bokeh.jpg
IMG_20200626_172428_Bokeh.jpg (144.51 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200626_172435_Bokeh.jpg
IMG_20200626_172435_Bokeh.jpg (160.26 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200626_172504.jpg
IMG_20200626_172504.jpg (341.85 KiB) Vaadatud 11734 korda
IMG_20200626_172450.jpg
IMG_20200626_172450.jpg (230.25 KiB) Vaadatud 11734 korda

Järgmiseks probleemiks oli see, et auto kõrgus ei läinud sõidudünaamikaga kokku. Võiks veidi madalam olla.
Sai tellitud Eibach Pro-Kit madaldussari. Kirjade järgi peaks eest 35mm ja tagant 30mm madalamaks tulema. Aga seda siis standard vedrustusega võrreldes. DCC peaks omakorda olema standardist juba 10mm madalam. Seega kuskil 20-25mm.
Paigaldus läks suhteliselt valutult. Muidugi eeldasin, et tagumiste vedrude vahetus läheb valutumalt aga paraku ei saanud hakkama ilma stabikate vabastamiseta. Stabikas ja veovõll on seal suhteliselt koos ja ei lase õõtsal alla liikuda. Lõpuks pidi kõik vabastama ja pärast kokku panemiseks tagant mõlemalt poolt üles tõstma. Kodustes tingimustes ilma tõstukita natuke keerulisem ülesanne aga sai ilusti tehtud.
Nüüd tuleb natuke sõita ja siis lähen sillaregulli, et kokkujooks nulli keerata ja ülejäänud nurgad üle vaadata.

Pildid tulevad järgmises postituses kuna 10tk on vist maksimaalselt võimalik ühte postitusse panna.

Kasutaja avatar
Jaanuseonu
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
Telefon: 5201449
Skype: jaanuseonu
Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Jaanuseonu » 27 Juun 2020, 09:40

Väga kena töö ;)
Mitme liitrine vineerist kast tuli?

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Juun 2020, 09:49

Mõned pildid madalduse paigaldusest:
IMG_20200622_171403.jpg
IMG_20200622_171403.jpg (130.24 KiB) Vaadatud 11723 korda
IMG_20200622_171633.jpg
IMG_20200622_171633.jpg (191.74 KiB) Vaadatud 11723 korda
IMG_20200625_191005.jpg
IMG_20200625_191005.jpg (356.33 KiB) Vaadatud 11723 korda
IMG_20200625_200435.jpg
IMG_20200625_200435.jpg (361.41 KiB) Vaadatud 11723 korda
IMG_20200625_225618.jpg
IMG_20200625_225618.jpg (244.45 KiB) Vaadatud 11723 korda
IMG_20200625_231412.jpg
IMG_20200625_231412.jpg (241.27 KiB) Vaadatud 11723 korda
Garaaži sisse sõit läheb nüüd päris napilt. Täislastis enam sisse ei saa. Ja kui peaks veel vajuma veidi siis ka juba probleem. Aga see sissesõit oli nagunii plaanis laugemaks ehitada.
IMG_20200626_171156.jpg
IMG_20200626_171156.jpg (297.25 KiB) Vaadatud 11723 korda
IMG_20200626_171206.jpg
IMG_20200626_171206.jpg (199.41 KiB) Vaadatud 11723 korda
Ja tulemus on siis selline vaevumärgatav. Aga joonlauaga mõõtes on küll madalam umbes 20 mm. Ja kenam näeb välja ka. Ei ole sellist maasturi tunnet. DCC settingud läksid nii nagu kirjeldatakse....ühe astme võrra kangemaks. Uus comfort on nagu vana normal. Uus normal on nagu vana sport ja uus sport asend on natuke jäigem ja konkreetsem kui vana. Kokkuvõttes olen päris rahul.
IMG_20200626_172002.jpg
IMG_20200626_172002.jpg (293 KiB) Vaadatud 11723 korda
IMG_20200626_171926.jpg
IMG_20200626_171926.jpg (262.78 KiB) Vaadatud 11723 korda

Nüüd passiks vist 20 tollised tõllarattad paremini alla. Eks näis.

Paar lisa veel pandud või panemisel aga sellest hiljem.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Juun 2020, 09:50

Jaanuseonu kirjutas:
27 Juun 2020, 09:40
Väga kena töö ;)
Mitme liitrine vineerist kast tuli?
~50 liitrit

Iseenesest selle elemendi spekkidega sobib aga inverterkastiks. Mina tegin kinnise. Natuke katsetan. Kui jääb kõige madalamast otsast puudu siis teen inverteri ava ka.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 10 Juul 2020, 08:19

Ilusa ilma puhul sai osa võetud sellisest üritusest nagu Piibe Legal. Maantee pandi kinni ja sai legaalselt teha streetrace stiilis mõõduvõttu umbes veerandmiilisel distantsil.
Kohe saabudes astus ligi üks härra, kes esitas väljakutse joonele panna. Tema sõidukiks oli siis B8 BiTDI ESRacingu remapiga (u 240kw).
Arvestades et tal on üle kahesaja njuutoni väänet rohkem, jäi ta ikka päris kaugele maha kohe alguses.

Üritus oli fun. Soovitan teistelegi kellele vähegi meeldib autoga vähe kiiremini sõita.

Panen jooksvalt mõned videod veel siia juurde. Nii mõnelegi tsipitud diiselbemmile sai tagatulesid näidata.

Etteruttavalt ütlen ära, et 2018 stock cupra oli enam vähem neck to neck lõpuni välja.

Kes tänasid kasutajat evald112 selle postituse eest:
maddisPuuriit

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Asko » 10 Juul 2020, 08:43

Kui sa passati ära chipiks siis näeksid kui hea see auto tegelt on. Mul oli superb tehtud ja 280kw dynos
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas aus » 10 Juul 2020, 08:45

Kas politsei mõõtis lõpus kiirust ka?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 10 Juul 2020, 09:23

aus kirjutas:
10 Juul 2020, 08:45
Kas politsei mõõtis lõpus kiirust ka?
Kusjuures mõõtis. Aga meieni näidud ei jõudnud kahjuks. Võibolla korraldajatele tehti väike kokkuvõte kiiremate kohta. Ise nägin spidolt 182 või 185 km/h.

Peab ikka endale vbox-i ostma.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 10 Juul 2020, 10:14

Asko kirjutas:
10 Juul 2020, 08:43
Kui sa passati ära chipiks siis näeksid kui hea see auto tegelt on. Mul oli superb tehtud ja 280kw dynos
Video kirjelduses vihje olemas:
2016 Passat B8 2.0 TSI with a tune (~375hp) vs 2015 Passat B8 2.0TDI (BiTDI) with a tune (~320hp)
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
Golhvmaddis
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 13 Juul 2020, 14:02

Ülejäänud sõidud ka.
Mingi kolmene bemm ei sõitnud üldse. Chipitud 535xd sai pähe ja stock cupra oli kere jagu ees veerandmiili peal.

Viimati muutis evald112, 13 Juul 2020, 14:10, muudetud 1 kord kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 13 Juul 2020, 14:09

Cupraga oli vist asi stardis kinni.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 13 Juul 2020, 14:12

KuldarA kirjutas:
13 Juul 2020, 14:09
Cupraga oli vist asi stardis kinni.
Voibolla oleks võrdselt sõitnud. Aga ette ilmselt poleks saanud. Aga ta pea kaks sada kilo kergem ka.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Pulku » 13 Juul 2020, 14:57

Cupraga tundub ka mulle stardi teema

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Golhv » 13 Juul 2020, 14:58

:lol: liivimaa suurima launch countiga Passat ilmselt.
aga see WH velg passib sinna kenasti mo arust :)
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
evald112Mindfreak

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 13 Juul 2020, 15:32

Golhv kirjutas:
13 Juul 2020, 14:58
:lol: liivimaa suurima launch countiga Passat ilmselt.
aga see WH velg passib sinna kenasti mo arust :)
Eks ta nii ole. aga featurid on sihipäraseks kasutamiseks. Aga pole midagi parata kui meeldib vajutada aga pere peab ka teine kord ära mahtuma.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 16 Juul 2020, 18:22

Ei tea kas peaks minema maxtoni teed. Nende jupid kõik musta värvi. Kardan et osad jupid peaks valgeks võõpama. Ilmselt kõik peale tagatiiva lisa ja diffuusori peaks valge olema et passiks.
eng_pl_Side-skirts-Diffusers-Volkswagen-Passat-R-Line-B8-9099_4.jpg
eng_pl_Side-skirts-Diffusers-Volkswagen-Passat-R-Line-B8-9099_4.jpg (195.92 KiB) Vaadatud 11042 korda
eng_pl_Rear-Valance-Volkswagen-Passat-R-Line-B8-9103_3.jpg
eng_pl_Rear-Valance-Volkswagen-Passat-R-Line-B8-9103_3.jpg (180.13 KiB) Vaadatud 11042 korda

Kasutaja avatar
HarryR
Klubiline
Postitusi: 209
Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas HarryR » 16 Juul 2020, 19:40

Kindlasti ei peaks need ülejäänud valged olema. Minu silmis matchiks mustana nad just paremini.
GTD Instagramis @harry_r111

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas martin333 » 16 Juul 2020, 22:02

Pakun ka, et valge ja musta kontrast saab pigem äge olema.
Kes tänasid kasutajat martin333 selle postituse eest:
HarryRTrooja
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 17 Juul 2020, 10:48

Noh, ega neid kohe valgena tellida nagunii ei saa. Eks tuleb vaadata kuidas klapib.

Teine dilemma on läikiv vs matt ABS. Kõik teised R-line lisad on läikiv mustad. Samas mul teine plaan on kogu kroom üle kleepida matti musta kilega. Ei teagi, mis hard core porr sellest tuleb....Võibolla siis ikkagi läikiva kilega teha? Matt kile lihtsalt natuke lollikindlam.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas MartenL » 17 Juul 2020, 14:19

Minu eelistus on läikiv must. Näiteks Tiguan R-Line on väga palju detaile originaalis läikiv mustad. Maxton müüb ka Carboni imitatsiooniga aga see pole päris see 🙂

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 17 Juul 2020, 15:48

Vaatasin ka neid mingihetk. Polegi kindel, kes neid lõpuks toodab, paljudel täpselt samad tooted väljas.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
HarryR
Klubiline
Postitusi: 209
Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas HarryR » 19 Juul 2020, 21:35

evald112 kirjutas:
17 Juul 2020, 10:48
Noh, ega neid kohe valgena tellida nagunii ei saa. Eks tuleb vaadata kuidas klapib.

Teine dilemma on läikiv vs matt ABS. Kõik teised R-line lisad on läikiv mustad. Samas mul teine plaan on kogu kroom üle kleepida matti musta kilega. Ei teagi, mis hard core porr sellest tuleb....Võibolla siis ikkagi läikiva kilega teha? Matt kile lihtsalt natuke lollikindlam.
Ära hakka siis hardcore porri tegema ja tee läikivaks. :D Ja ma uuriks kleepimise asemel dippimist või hüdrograafikat.
GTD Instagramis @harry_r111

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 20 Juul 2020, 12:42

HarryR kirjutas:
19 Juul 2020, 21:35
evald112 kirjutas:
17 Juul 2020, 10:48
Noh, ega neid kohe valgena tellida nagunii ei saa. Eks tuleb vaadata kuidas klapib.

Teine dilemma on läikiv vs matt ABS. Kõik teised R-line lisad on läikiv mustad. Samas mul teine plaan on kogu kroom üle kleepida matti musta kilega. Ei teagi, mis hard core porr sellest tuleb....Võibolla siis ikkagi läikiva kilega teha? Matt kile lihtsalt natuke lollikindlam.
Ära hakka siis hardcore porri tegema ja tee läikivaks. :D Ja ma uuriks kleepimise asemel dippimist või hüdrograafikat.
Ma ei tahaks hakata neid maha kakkuma. Kui ei meeldi saab maha mõtta. Ja plastidipp läheb pikapeale koledaks ja hakkab kooruma.

Kasutaja avatar
Aspiriin
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
Telefon: 5591null66kaks
Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
Asukoht: Paide
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 9 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Aspiriin » 28 Okt 2020, 10:14

Mis veljed sul need hõbedased on?

Vasta

Mine “Huviliste autod”