VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nüüd võib auto vanaks lugeda. Kellale keris ette 100000.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Eesti Keel nada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ei. Mitte mingil juhul. Ma olen küll Eesti ja kõige sellega seonduva patrioot ja fänn aga mulle tundub et ma leian inglise keeles paremini kõik mulle olulised asjad üles.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Avalaks seljataga.
Sai sõidetud 12.61, mis on noprep raja kohta väga hea. Tehnika pidas, probleeme ei olnud. Nüüd võib valmistuda hooajaks.
Plaanis sõita see hooaeg eesti karikaid. Vaatame, võibolla võtab balti karikast ka osa...
Sai sõidetud 12.61, mis on noprep raja kohta väga hea. Tehnika pidas, probleeme ei olnud. Nüüd võib valmistuda hooajaks.
Plaanis sõita see hooaeg eesti karikaid. Vaatame, võibolla võtab balti karikast ka osa...
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Enne Leetu võistlema minemist tegin hoolduse ära. LS 102k eelmisest holdest u 8k km. Paras vahe.
Vahetusse läks:
mootori õli ja filter,
DSG õli ja filter
Haldexi õli ja sõela puhastus
Pidurivedelik
Salongi ja mootori õhu filtrid
DSG õli oli täiesti puhas ja magneti peal polnud mitte metalli kübetki. Täiesti puhas. Arvasin et selles küpsetamisest ikka midagi tekib aastaga. Kokkuvõttes võib väga rahule jääda. Jätkan kõigi nende hoolduste tegemist igaaastaselt, et see katel kestaks,
Lisaks plaanis küünlad vahetada. Enne teen natukene uurimustööd ja kuulan ära mida seadistaja soovitab. Äkki peaks coilid ka vähe kangemate vastu vahetama.
Haldexi sõel oli päris sitane. See oli viimati mölleris mõned aastad tagasi tehtud. Ilmselt sõela ei näpitud. Kavatsen seda ka iga aasta vaadata.
Lisaks perre laekunud veel üks liige. Eraldi teemat ei tee ja väga kajastada ei kavatse (täisteenusrendist võetud tööauto). Mingi asjalikuma perepildi peaks tegema küll.
Vahetusse läks:
mootori õli ja filter,
DSG õli ja filter
Haldexi õli ja sõela puhastus
Pidurivedelik
Salongi ja mootori õhu filtrid
DSG õli oli täiesti puhas ja magneti peal polnud mitte metalli kübetki. Täiesti puhas. Arvasin et selles küpsetamisest ikka midagi tekib aastaga. Kokkuvõttes võib väga rahule jääda. Jätkan kõigi nende hoolduste tegemist igaaastaselt, et see katel kestaks,
Lisaks plaanis küünlad vahetada. Enne teen natukene uurimustööd ja kuulan ära mida seadistaja soovitab. Äkki peaks coilid ka vähe kangemate vastu vahetama.
Haldexi sõel oli päris sitane. See oli viimati mölleris mõned aastad tagasi tehtud. Ilmselt sõela ei näpitud. Kavatsen seda ka iga aasta vaadata.
Lisaks perre laekunud veel üks liige. Eraldi teemat ei tee ja väga kajastada ei kavatse (täisteenusrendist võetud tööauto). Mingi asjalikuma perepildi peaks tegema küll.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Jätkan monoloogi.
Sai käidud Leedu meistrikatel võistlemas. Neil on täitsa okei rada ja korraldusele pole ka suurt midagi ette heita.
Parim aeg sai sõidetud 12,61. See on siis noprep rada. Ja tippkiiruse rekord 177.
Küll aga jällegi kaklesin pidamisega terve aja. Esimene käik peksab tühja. Tahaks enne esimest Kilti üritust korra käia testimas veojõu ja vedrustuse seadistusi. Kuidagi peab ta pidama saama. Haldex läheb ikkagi lolliks ja võtab jõu maha.
Sai käidud Leedu meistrikatel võistlemas. Neil on täitsa okei rada ja korraldusele pole ka suurt midagi ette heita.
Parim aeg sai sõidetud 12,61. See on siis noprep rada. Ja tippkiiruse rekord 177.
Küll aga jällegi kaklesin pidamisega terve aja. Esimene käik peksab tühja. Tahaks enne esimest Kilti üritust korra käia testimas veojõu ja vedrustuse seadistusi. Kuidagi peab ta pidama saama. Haldex läheb ikkagi lolliks ja võtab jõu maha.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Siin mõni aeg tagasi üks R oli ka veidi järgi aidatud ning selle jaoks sai toimima ainult järgmised küünlad - IKH 24 // 4" 5346 // 4
Ehk on abiks
Ehk on abiks
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Tellisin RS7 küünlad. Iridium elektroodiga ja astme võrra külmem (NGK 8 ). Eks näis mis teevad.
Viimati muutis evald112, 21 Juun 2023, 11:06, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Küünlad said vahepeal vahetatud. Vahet ei märganud. Tegelikult oli lisaks välbale üheks vahetamise põhjuseks asjaolu, et tühipöördel on käik natukene ebaühtlane. Aga ei oskagi sellest midagi arvata kuna sõites on kõik täiesti okei.
Peale Leedut käisin Kiltsis EDRA Nationals võistlusel. Võitsin mõlemas klassis kvalifikatsiooni. Aga vihma tõttu jäi võistlus seisma veel enne eliminaatoreid. Samas tõi Pro ET klassi võit mulle kutse osaleda Rootsis Tierp Arenal Final Shootout üritusel. Kõik võitjad kutsutakse kokku sinna ja pannakse omavahel võistlema et selgitada parim. Eks näis mis saab. Kiltsis oli parim ET 12.59 see kord. Ja 60 jalga see kord alla 1.90 ei tulnudki kordagi. Jääb justkui mulje et rehv ei pea.
Vahepeal installisin endale haldexi nupukese. See katkestab haldexi töö ja muudab auto esiveoliseks. Selle võimaluse tekitasin selleks, et proovida kuidas esirehvide soojendamine parandab pidamist stardis.
Ja siis tuli Speedest 2023.
Iga stardi alguses lasin esirehvid korralikult soojaks FWD-mode-s ja juba esimese stardiga sellel meeletult libedal asfaldil (kuna see on toimiv lennuväli siis seda rada vahatatakse) sain 60 jalga kirja 1,87 sekki. Juba palju parem. Muidugi selle nupumajandusega seal stardipuu taga peab natukene harjuma. Esimeses ringis tundsin et viimastel pööretel ei ole seda jõudu mis tavaliselt ja leidsin, et selle FWD-burni tõttu läheb auto konservatiivsema kütusekaardi peale. Teises ringis proovisin siis et teen peale burni restarti autole. Kahe sõidu peale siis selles ringis õnnestus ühes unustada launch aktiveerida (ei mäleta kas esp või sport käik ja puudu) ja teises unustasin nelivedu tagasi sisse lülitada. Kolmandas ringis läks juba paremini ja ei ununenud miskit ja sain ilusti oma lõppkiiruse ka kätte. (u 175 km/h). Eliminaatorites langesin Pro ET klassis poolfinaalis ja Street-A klassis tuli võit. Võib öelda et läks hästi.
Nüüd siis ettevalmistused Tierp Arenale sõiduks. Pean vahetama tosooli vee vastu. Muus osas auto valmis. Seal on korralik selleks otstarbeks ehitatud betoonrada, mis on täies pikkuses kaetud kummi ja liimiga. Ja jahedat ilma lubab ka. Ilmselt peaks tulema uued rekordid iga distantsi peal. Ise jälgin peamiselt 60 jalga, 1/8 ja 1/4 miili aegu ja kiirust. Eks näis mis tuleb.
Peale Leedut käisin Kiltsis EDRA Nationals võistlusel. Võitsin mõlemas klassis kvalifikatsiooni. Aga vihma tõttu jäi võistlus seisma veel enne eliminaatoreid. Samas tõi Pro ET klassi võit mulle kutse osaleda Rootsis Tierp Arenal Final Shootout üritusel. Kõik võitjad kutsutakse kokku sinna ja pannakse omavahel võistlema et selgitada parim. Eks näis mis saab. Kiltsis oli parim ET 12.59 see kord. Ja 60 jalga see kord alla 1.90 ei tulnudki kordagi. Jääb justkui mulje et rehv ei pea.
Vahepeal installisin endale haldexi nupukese. See katkestab haldexi töö ja muudab auto esiveoliseks. Selle võimaluse tekitasin selleks, et proovida kuidas esirehvide soojendamine parandab pidamist stardis.
Ja siis tuli Speedest 2023.
Iga stardi alguses lasin esirehvid korralikult soojaks FWD-mode-s ja juba esimese stardiga sellel meeletult libedal asfaldil (kuna see on toimiv lennuväli siis seda rada vahatatakse) sain 60 jalga kirja 1,87 sekki. Juba palju parem. Muidugi selle nupumajandusega seal stardipuu taga peab natukene harjuma. Esimeses ringis tundsin et viimastel pööretel ei ole seda jõudu mis tavaliselt ja leidsin, et selle FWD-burni tõttu läheb auto konservatiivsema kütusekaardi peale. Teises ringis proovisin siis et teen peale burni restarti autole. Kahe sõidu peale siis selles ringis õnnestus ühes unustada launch aktiveerida (ei mäleta kas esp või sport käik ja puudu) ja teises unustasin nelivedu tagasi sisse lülitada. Kolmandas ringis läks juba paremini ja ei ununenud miskit ja sain ilusti oma lõppkiiruse ka kätte. (u 175 km/h). Eliminaatorites langesin Pro ET klassis poolfinaalis ja Street-A klassis tuli võit. Võib öelda et läks hästi.
Nüüd siis ettevalmistused Tierp Arenale sõiduks. Pean vahetama tosooli vee vastu. Muus osas auto valmis. Seal on korralik selleks otstarbeks ehitatud betoonrada, mis on täies pikkuses kaetud kummi ja liimiga. Ja jahedat ilma lubab ka. Ilmselt peaks tulema uued rekordid iga distantsi peal. Ise jälgin peamiselt 60 jalga, 1/8 ja 1/4 miili aegu ja kiirust. Eks näis mis tuleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mis nõue see tosool vs vesi on?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Äkki selleks, et kui peaks jahutus süsteem ülekuumenemise tõttu kuskilt järgi andma, siis vett on lihtsam rajalt koristada, st aurab ise ära, aga jahutus vedelik jätab laga alles.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Jahutusvedelik teeb rajast liuvälja ja seda on väga tülikas koristada, kui leke tekib.
PS. Vesi on ka efektiivsem soojusjuht kui antifriis.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui mis iganes olukorras peaks minu autost lekkima rajale vett. Siis see aurab suht kiiresti ära või kuivatatakse ära. Kui aga tosool siis sellel on rajakasutuse hinnakirjas täitsa oma rida olemas. Põmst võiks riskida aga 300-500€ maksta kui miskit pekki läheb ka ei taha. Igaks petteks panen vee sisse.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Aga kui õli suudad välja lasta, kas siis saab ka trahvi?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Miks sa seda passatit piinad? (mitte, et ma fänn oleks).
Võta mingi muu auto ja sõida sellega.
Vaatasin, et start ebaõnnestus, emotsioonid roolis jne.
Et kiiresti sõita, selleks ei pea uus auto olema.
Võta mingi muu auto ja sõida sellega.
Vaatasin, et start ebaõnnestus, emotsioonid roolis jne.
Et kiiresti sõita, selleks ei pea uus auto olema.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mina just kiidan, et viitsib Passatit piinata. Nõuab julgust ja sihikindlust, et eristude hallist massist, sest ilmselt sarnaseid kommentaare lendab siit ja sealt pidevalt. Teades, kui entusiastlikult Evald seda teeb, siis on tore näha, et on ka teistsuguseid "hulle."
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mis juppe sa seal vahetasid ? panid parema jahutusradika ja downpipe nagu piltidelt näha ! Kas sisselaske torustikku ka muutsid ? Just enne turbosse minevat osa ? Downpipe on mingi 3" ?
https://www.mst-performance.com/products/vw-mk710
https://www.mst-performance.com/products/vw-mk710
Viimati muutis Reimers66, 29 Aug 2023, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ei piina vaid kasutan sihipäraselt.
Aga 3tolli dp ja suur fmic. Sisselase stock....veel. aga see ei piira ka. Suurema turboga peaks kogu surve torustik tulema suurem ja vähem piiravam.
Aga 3tolli dp ja suur fmic. Sisselase stock....veel. aga see ei piira ka. Suurema turboga peaks kogu surve torustik tulema suurem ja vähem piiravam.
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Standard korpust natukene modida ja hingavam õhufilter panna kannatab kõvasti võimu. Cupral seal mingi XDS electronic diff mida annab arvutiga näppida "paremaks" muuta väärtusi 1 , 2 , 3
Ei tea muidugi passati süsteemi
Oled sa 0-100kmh proovinud ? Et kui halb see pidamine on ka ?
Ei tea muidugi passati süsteemi
Oled sa 0-100kmh proovinud ? Et kui halb see pidamine on ka ?
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
See XDS ei anna effekti kiirendusele. Enne aitab haldexi lukku keeramine või haldexi sidurisse ketaste lisamine.Reimers66 kirjutas: ↑18 Dets 2023, 20:23 Standard korpust natukene modida ja hingavam õhufilter panna kannatab kõvasti võimu. Cupral seal mingi XDS electronic diff mida annab arvutiga näppida "paremaks" muuta väärtusi 1 , 2 , 3
Ei tea muidugi passati süsteemi
Oled sa 0-100kmh proovinud ? Et kui halb see pidamine on ka ?
Vahepeal sai endalegi hea kamraadi abiga paar ketast sidurisse lisatud. Ütleme nii, et naljalt ratast tühjalt ringi ei aja enam.
0-100 oli eelmise seadega 4.53 (dragyga mõõtes) Eks katsetab siin varsti jälle.