VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 22:11

Äkki läheb ikkagi vastav pöördekas põlema? Olen ikka sadu kordi tagurdavat Passatit näinud, siiani pole veel näinud, et tagurdades oleks udukad süttinud, vastava poole pöördekas küll.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Jaan 2019, 22:15

kraff kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:09
TiitRE kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:07
jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 21:50

Udukad tagurdades põlema? Mis pagana kodeering see veel on?
Isegi b7-l see täitsa olemas ja on ka minu autol :)
Peaks kurvituli töötama vastavalt rooli keeramisele ainult et tagurpidi. Mitte, et mõlemad lähevad korraga kui käik sisse panna.
Ederpidi töötab pööramise suunas, kuid kui tagurpidi käik sees, siis mõlemad esimesed (eeldab muidugi, et lähituled põlevad).

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas aus » 31 Jaan 2019, 22:18

Üks räägib udukatest, teine kurvituledest... Mehed, keskenduge. :D
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 31 Jaan 2019, 22:21

aus kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:18
Üks räägib udukatest, teine kurvituledest... Mehed, keskenduge. :D
Tänapäeva masinatel ju udutuled täidavad kurvitulede funktsiooni ka.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 22:22

Ikka pole näind, meenub , et töötavad vastupidi edaspidi liikumisele. Keerad rooli paremale, läheb vasak põlema ja vastupidi. Keskasendisse või natuke rohkem keerates võivad tõesti mõlemad koos lühiajaliselt põleda, aga siis ju üks kustub kui natu rohkem pöörata.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas MartenL » 31 Jaan 2019, 22:23

Korralikuma varustusega B7-l on all uduka klaasi taga kaks pirni: üks udutuli ja üks kurvituli. Tagurdades lähevad mõlemad kurvituled põlema.
Kehvema varustusega B7-l on uduka klaasi taga üks pirn ja üks kate. See üks pirn põleb päevasõidu tulena.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Jaan 2019, 22:29

jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:22
Ikka pole näind, meenub , et töötavad vastupidi edaspidi liikumisele. Keerad rooli paremale, läheb vasak põlema ja vastupidi. Keskasendisse või natuke rohkem keerates võivad tõesti mõlemad koos lühiajaliselt põleda, aga siis ju üks kustub kui natu rohkem pöörata.
No k*rt, lähevad mõlemad põlema noh :D ...on need siis udukad või kurvikad, hui teab, pole vaatamas käinud.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 31 Jaan 2019, 22:36

kraff kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:21
aus kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:18
Üks räägib udukatest, teine kurvituledest... Mehed, keskenduge. :D
Tänapäeva masinatel ju udutuled täidavad kurvitulede funktsiooni ka.
Mu omal on eraldi pirnid udukates selleks, aga seal all tegu ikka ristmiku tulega. Kurvituli on rooliga kaasa liikuv xenon/led põhitules.

@jussike B7l lähevad tagurdades mõlemad põlema. B8 puhul asto toast välja ja mine vaata:D
Viimati muutis SanderSPS, 31 Jaan 2019, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Jaan 2019, 22:38

SanderSPS kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:36
kraff kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:21
aus kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:18
Üks räägib udukatest, teine kurvituledest... Mehed, keskenduge. :D
Tänapäeva masinatel ju udutuled täidavad kurvitulede funktsiooni ka.
Mu omal on eraldi pirnid udukates selleks, aga seal all tegu ikka ristmiku tulega. Kurvituli on rooliga kaasa liikuv xenon/led põhitules.
Ok. Jep, oleme terminites täpsed :)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 22:42

SanderSPS kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:36
kraff kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:21
aus kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:18
Üks räägib udukatest, teine kurvituledest... Mehed, keskenduge. :D
Tänapäeva masinatel ju udutuled täidavad kurvitulede funktsiooni ka.
Mu omal on eraldi pirnid udukates selleks, aga seal all tegu ikka ristmiku tulega. Kurvituli on rooliga kaasa liikuv xenon/led põhitules.

@jussike B7l lähevad tagurdades mõlemad põlema. B8 puhul asto toast välja ja mine vaata:D
Ilmselgelt ei ole siis tehase kodeeringuga tegu.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 31 Jaan 2019, 22:49

jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:42
SanderSPS kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:36
kraff kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:21


Tänapäeva masinatel ju udutuled täidavad kurvitulede funktsiooni ka.
Mu omal on eraldi pirnid udukates selleks, aga seal all tegu ikka ristmiku tulega. Kurvituli on rooliga kaasa liikuv xenon/led põhitules.

@jussike B7l lähevad tagurdades mõlemad põlema. B8 puhul asto toast välja ja mine vaata:D
Ilmselgelt ei ole siis tehase kodeeringuga tegu.
Pead silmas B7t hetkel? Täiesti näppimata lahendus. Nii see auto on välja veerenud. Skaudi ausõna
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 22:54

Tead, ma pole varsti vist enam milleski kindel, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui oma silm nägemist ka ei või enam usaldada....
Jumal teiega, mingu või koos tagumise udukaga põlema...

Äärmiselt OT-ks kisub juba ära...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Golhv » 31 Jaan 2019, 23:00

Pöördetuled lähevad mõlemad tagurdades põlema. Asuvad peatules nö, ja on ledid, kui tegemist on b8 high tulega. Udukas põleb ainult siis kui ta sisse on lylitatud. Praegusel autol pole mul ja jumala eest ei tunne puudust ka. Ps! Golfil sai rattakoopast edukalt vahetada, passatil pole vaadanud kas on luuk seal või ei

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 01 Veebr 2019, 14:38

High-LEDi pole jälginud, aga B8 Low-LED ja B7 halo ja xenoniga lähevad need põlema. Pigem jah ristmikutuled kui udukad, asuvad lihtsalt samas kohas :)

Ja tegu kindlasti tehase lahendusega, kuna see pmst kõigil.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 01 Veebr 2019, 15:33

Vana masina peal olid uduka sees kaks pirni. Udukas näitas otse ette ja kurvikad siis igem kõrvale. Tegin isegi video sellest.
JA ikkagi see kuhu poole pöörad, see pool läheb põlema. Tagurdades lähevad mülemad. JA see on teahe seades.

Katsun uue masina lahendusest ka teha lühikese klipi.


Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 06 Veebr 2019, 13:31

Valin suveks uusi valuvelgi. 19 tolliseid.

Hetkel üks mudel välja valitud ja kahte erinevat ET-d saab. ET 45 puhul ronib uus velg 5mm välja poole (Ehk umbes sama jääb nagu oem 19 tollise veljega) võrreldes 18 tollise oem veljega.
ET35 puhul ronib 15mm välja.

Mõtlesin, et prooviks ja vaataks kas 15mm on liiga palju. Selleks paneks praegusele veljele 15mm flantsi vahele ja vaataks kuidas passib. Ei taha selleks üheks korraks osta flantse.

Kas kellelgi oleks 5x112 või universaalset flantsi 15mm paksusega laenata?

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 06 Veebr 2019, 18:52

Hea valik. Edu tuunimisel ja muretuid kilomeetreid :)

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas MartenL » 06 Veebr 2019, 22:50

B8 -l on reeglina originaal suuremad veljed 8" laiad ja ET on 44. Rehv siis vastavalt peal 235/45-18 või 235/40-19.
Seega originaalis ei ole mingit vahet kas 18 või 19, rehv on koopast ikka sama palju väljas ☺
Isiklik maitse on Verona.

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Martty » 07 Veebr 2019, 17:38

evald112 kirjutas:
06 Veebr 2019, 13:31
Valin suveks uusi valuvelgi. 19 tolliseid.

Hetkel üks mudel välja valitud ja kahte erinevat ET-d saab. ET 45 puhul ronib uus velg 5mm välja poole (Ehk umbes sama jääb nagu oem 19 tollise veljega) võrreldes 18 tollise oem veljega.
ET35 puhul ronib 15mm välja.

Mõtlesin, et prooviks ja vaataks kas 15mm on liiga palju. Selleks paneks praegusele veljele 15mm flantsi vahele ja vaataks kuidas passib. Ei taha selleks üheks korraks osta flantse.

Kas kellelgi oleks 5x112 või universaalset flantsi 15mm paksusega laenata?

Mul kaks flantsi täitsa vedeleb sahtlis, vw keskavaga ja puha

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 07 Veebr 2019, 21:50

MartenL kirjutas:
06 Veebr 2019, 22:50
B8 -l on reeglina originaal suuremad veljed 8" laiad ja ET on 44. Rehv siis vastavalt peal 235/45-18 või 235/40-19.
Seega originaalis ei ole mingit vahet kas 18 või 19, rehv on koopast ikka sama palju väljas ☺
Isiklik maitse on Verona.
Minu viga. On jah 8.

Verona on kena, kuigi üks asi häirib. Aga orikad on kallid niiehknaa. Aga tuleb väga sarnane disain.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 07 Veebr 2019, 22:31

evald112 kirjutas:
07 Veebr 2019, 21:50
MartenL kirjutas:
06 Veebr 2019, 22:50
B8 -l on reeglina originaal suuremad veljed 8" laiad ja ET on 44. Rehv siis vastavalt peal 235/45-18 või 235/40-19.
Seega originaalis ei ole mingit vahet kas 18 või 19, rehv on koopast ikka sama palju väljas ☺
Isiklik maitse on Verona.
Minu viga. On jah 8.

Verona on kena, kuigi üks asi häirib. Aga orikad on kallid niiehknaa. Aga tuleb väga sarnane disain.
siin täitsa OK hinnaga - https://oemalloywheels.com/product/vw-p ... 601025r-2/

tahtsin ise sealt 20" Malloryd võtta aga suht kiiresti müüdi maha :(

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 07 Veebr 2019, 22:58

800 naela tüki eest on okei hind? Mölleris saab muidu 897€/tk

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 07 Veebr 2019, 23:04

evald112 kirjutas:
07 Veebr 2019, 22:58
800 naela tüki eest on okei hind? Mölleris saab muidu 897€/tk
+ Möllerisse saab ise järele minna ja saatmise peale mitte mõelda.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 07 Veebr 2019, 23:07

evald112 kirjutas:
07 Veebr 2019, 22:58
800 naela tüki eest on okei hind? Mölleris saab muidu 897€/tk
ei see ple küll norm kui oli TK eest...siin parem link ikka https://oemalloywheels.com/product/vw-p ... 601025r-2/

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas MartenL » 07 Veebr 2019, 23:25

See on üksik. Ca 200 naela eest liigub neid ka ebays. Kui sebida viitsid, saad kokku. Ühel hetkel oli isegi auto24 üksik 50e eest ☺
Rehvidega komplektid on 1500-2500e.

Vasta

Mine “Huviliste autod”