VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1968
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 51 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Juul 2019, 08:07

Asko kirjutas:
23 Juul 2019, 23:31
alkeemik kirjutas:
15 Juul 2019, 09:20
Ehk siis kui minna näiteks R32 originaal velgedega sinna suvalise Golf 4-ga, siis panevad nad need kirja sellele autole?
Aga mine proovi siis saad teada 😛😎
See eeldaks minult velgede olemasolu :) Ei mul pole aega selliseid katseid teha.
Viimati muutis alkeemik, 24 Juul 2019, 08:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 921
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Corrado 1.8 20V Turbo , Golf mk4 1.8T 20V 4motion, US Jetta mk5 2.0TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Sept 2019, 15:35

meanwhile.. Sattus kätte juhuslikult laojäägina margi-mudelipõhine Koni Sport amordi-vedru kit (kuigi maaletoojal olid ka endal valed andmed,millele kit reaalselt sobib). Nii saigi võetud Beetle ette ja tagant pihta hakatud. Kui aga tagaots hirmsatmoodi "kikki" jäi,hakkasin uurima,ega ometi Beetlel ,võrreldes Golfiga, pisut madalam vedru pole juba originaalis. Süvitsi ei uurinudki,piisas kui allolevate H&R'i madaldusvedrude koodi sisestasin ning tulemuseks sain vastuse ,et täiesti eraldi kit,mis ei võrdu Golfide,Borade jm'ga. Seega jäid alla kasutuses olnud H&R'id koos uute amortidega lisaks olid juhuslikult lauasahtlis ka uued tagumised läbilöögipuksid ja tolmukatted. Loomulikult sai varakult muretsetud ka uued Lemfi amordipadjad+tugilaagrid ,nii ette kui ka taha. Esimestega tegelema hakates,avastasin et seal midagi sellist all,mida minu silm veel kohanud pole. Tolmukatte alt selline tumedam-hall metallik tooni amort, suisa padruni enda jäämeduse töösilindriga & lisaks amorditagaküljel veel üks kinnitus silm. Sisetunde najal googeldades tuligi välja et tegu ongi orig.R32 "VW RACING" esiamortidega. 8) Nii sai ka esimene ots omale uued amordipadjad+tugilaagrid,läbilöögipuksid+tolmukatted. Kuna tegemist jäikuse reguleeritavate amortidega,sai jäikus eest põhja keeratud ja tagant poole peale :) üldkokkuvõttes,auto pisut kerkis,aga sõita on päris hea. Peab veel ära mäerkima et tagaotsas olid tehase originaal amort koos pudinatega & eks see madaldusvedru oli temaga lõpparve juba teinud nö. :mrgreen:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Törts aega varem jamasin kojameestega. Nimelt kiuksus kahtalselt hoovastik & kuna Valeo raamita juhipoolne kojamees jooksis ka vastu piilarit (kuigi kataloogi järgi pikkused ning katsetasin ka lühemat),siis otsustasin kupatuse lahti kiskuda,et ehk on hoovasti omadega niivõrd kulunud. Minu üllatuseks oli vahetatud kogu hoovastik koos mootoriga. Demonteerisin hoovastiku ja viimast lahti võttes,oli üks hoovastiku "munakas" & tolle pesa lihtsalt tehases määrimata jäänud :mrgreen: . Kõik kenasti uuesti määritud ja kokku tagasi pandud ,sain vastikust kiuksumisest lahti. Kojameestega oli antud kaasuses ka teine probleem. Nimelt ainult ca 2 kuud sõitnud & väga vähe töötanud luuad jätsid klaasile jutte nagu aasta-poolteist töötanud kräpp. Tõstsin Knutssonis (autoekspert) pisut kisa,et mis huumor see on ,pole veel sügiski käes & juba kojamehed läbi. Tutvusepoolest sebiti mulle garantii välja & sai pandud külge Boschi raamiga. Ei jookse enam piilarisse ja pühivad samuti - veel - eeskujulikult :thumbup:


Viimased päevad enne VAG Festi korrastab siit sealt pilli ja hoiab puhtana garages sees 8)

..siit ka kohe teine teema ,millega taaskord liiklen. Nimelt sai Golf taaskord ametlikult ülevaatuse ,millega sai muidugi omakorda pulli reedel. Vaadati pill üle ,tuvastati vead..
Pilt

..see pedaalikate on korralik huumor :mrgreen:

Järgneva tunniga tegin kõik korda ja kihutasin tagasi ,10 min enne sulgemist..(Öeldi veel ,et eriti kiire vend) :mrgreen: Vaadati uuesti üle ja korras. Nüüd saab talveks ettevalmistusi teha (nendest ehk pisut hiljem..kuigi ei tea kas maksabki kirjutada avatud foorumisse :mrgreen: ..mendivabariigis šmonnid kõikjal ju) & "testikilomeetreid" sõita 8)

Pilt
Pilt

..igatahes on ülimalt meeldiv üle pika aja sõita autoga mis liiigub :D

PS. Peab uurima,ehk saab Golfi teema uuesti lahti teha..saab selle loba sinna splittida :)
Viimati muutis ompracing, 04 Sept 2019, 23:37, muudetud 3 korda kokku.
Veidike irooniat igasse päeva :)

SEN
Huviline
Postitusi: 441
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas SEN » 06 Sept 2019, 11:56

Ei maksagi foorumites enam kõike kirjutada. Omal nahal juba tunda saanud kui foorumites liiga palju rääkida :) Neid maanteameti silmasi liiga palju juba siin.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 527
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 07 Sept 2019, 08:00

SEN kirjutas:
06 Sept 2019, 11:56
Ei maksagi foorumites enam kõike kirjutada. Omal nahal juba tunda saanud kui foorumites liiga palju rääkida :) Neid maanteameti silmasi liiga palju juba siin.
Jeo.Läbi käidud tee endalgi :lol:
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Vasta

Mine “Huviliste autod”