VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2029
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Juul 2019, 08:07

Asko kirjutas:
23 Juul 2019, 23:31
alkeemik kirjutas:
15 Juul 2019, 09:20
Ehk siis kui minna näiteks R32 originaal velgedega sinna suvalise Golf 4-ga, siis panevad nad need kirja sellele autole?
Aga mine proovi siis saad teada 😛😎
See eeldaks minult velgede olemasolu :) Ei mul pole aega selliseid katseid teha.
Viimati muutis alkeemik, 24 Juul 2019, 08:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Sept 2019, 15:35

meanwhile.. Sattus kätte juhuslikult laojäägina margi-mudelipõhine Koni Sport amordi-vedru kit (kuigi maaletoojal olid ka endal valed andmed,millele kit reaalselt sobib). Nii saigi võetud Beetle ette ja tagant pihta hakatud. Kui aga tagaots hirmsatmoodi "kikki" jäi,hakkasin uurima,ega ometi Beetlel ,võrreldes Golfiga, pisut madalam vedru pole juba originaalis. Süvitsi ei uurinudki,piisas kui allolevate H&R'i madaldusvedrude koodi sisestasin ning tulemuseks sain vastuse ,et täiesti eraldi kit,mis ei võrdu Golfide,Borade jm'ga. Seega jäid alla kasutuses olnud H&R'id koos uute amortidega lisaks olid juhuslikult lauasahtlis ka uued tagumised läbilöögipuksid ja tolmukatted. Loomulikult sai varakult muretsetud ka uued Lemfi amordipadjad+tugilaagrid ,nii ette kui ka taha. Esimestega tegelema hakates,avastasin et seal midagi sellist all,mida minu silm veel kohanud pole. Tolmukatte alt selline tumedam-hall metallik tooni amort, suisa padruni enda jäämeduse töösilindriga & lisaks amorditagaküljel veel üks kinnitus silm. Sisetunde najal googeldades tuligi välja et tegu ongi orig.R32 "VW RACING" esiamortidega. 8) Nii sai ka esimene ots omale uued amordipadjad+tugilaagrid,läbilöögipuksid+tolmukatted. Kuna tegemist jäikuse reguleeritavate amortidega,sai jäikus eest põhja keeratud ja tagant poole peale :) üldkokkuvõttes,auto pisut kerkis,aga sõita on päris hea. Peab veel ära mäerkima et tagaotsas olid tehase originaal amort koos pudinatega & eks see madaldusvedru oli temaga lõpparve juba teinud nö. :mrgreen:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Törts aega varem jamasin kojameestega. Nimelt kiuksus kahtalselt hoovastik & kuna Valeo raamita juhipoolne kojamees jooksis ka vastu piilarit (kuigi kataloogi järgi pikkused ning katsetasin ka lühemat),siis otsustasin kupatuse lahti kiskuda,et ehk on hoovasti omadega niivõrd kulunud. Minu üllatuseks oli vahetatud kogu hoovastik koos mootoriga. Demonteerisin hoovastiku ja viimast lahti võttes,oli üks hoovastiku "munakas" & tolle pesa lihtsalt tehases määrimata jäänud :mrgreen: . Kõik kenasti uuesti määritud ja kokku tagasi pandud ,sain vastikust kiuksumisest lahti. Kojameestega oli antud kaasuses ka teine probleem. Nimelt ainult ca 2 kuud sõitnud & väga vähe töötanud luuad jätsid klaasile jutte nagu aasta-poolteist töötanud kräpp. Tõstsin Knutssonis (autoekspert) pisut kisa,et mis huumor see on ,pole veel sügiski käes & juba kojamehed läbi. Tutvusepoolest sebiti mulle garantii välja & sai pandud külge Boschi raamiga. Ei jookse enam piilarisse ja pühivad samuti - veel - eeskujulikult :thumbup:


Viimased päevad enne VAG Festi korrastab siit sealt pilli ja hoiab puhtana garages sees 8)

..siit ka kohe teine teema ,millega taaskord liiklen. Nimelt sai Golf taaskord ametlikult ülevaatuse ,millega sai muidugi omakorda pulli reedel. Vaadati pill üle ,tuvastati vead..
Pilt

..see pedaalikate on korralik huumor :mrgreen:

Järgneva tunniga tegin kõik korda ja kihutasin tagasi ,10 min enne sulgemist..(Öeldi veel ,et eriti kiire vend) :mrgreen: Vaadati uuesti üle ja korras. Nüüd saab talveks ettevalmistusi teha (nendest ehk pisut hiljem..kuigi ei tea kas maksabki kirjutada avatud foorumisse :mrgreen: ..mendivabariigis šmonnid kõikjal ju) & "testikilomeetreid" sõita 8)

Pilt
Pilt

..igatahes on ülimalt meeldiv üle pika aja sõita autoga mis liiigub :D

PS. Peab uurima,ehk saab Golfi teema uuesti lahti teha..saab selle loba sinna splittida :)
Viimati muutis ompracing, 04 Sept 2019, 23:37, muudetud 3 korda kokku.
Veidike irooniat igasse päeva :)

SEN
Huviline
Postitusi: 441
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas SEN » 06 Sept 2019, 11:56

Ei maksagi foorumites enam kõike kirjutada. Omal nahal juba tunda saanud kui foorumites liiga palju rääkida :) Neid maanteameti silmasi liiga palju juba siin.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 529
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 07 Sept 2019, 08:00

SEN kirjutas:
06 Sept 2019, 11:56
Ei maksagi foorumites enam kõike kirjutada. Omal nahal juba tunda saanud kui foorumites liiga palju rääkida :) Neid maanteameti silmasi liiga palju juba siin.
Jeo.Läbi käidud tee endalgi :lol:
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 19 Nov 2019, 10:38

Sai vahepeal uuritud 3.2 tehnikaga esimese gen. TT'sid ,kindlasti just manuaal kastiga,ning reaalsus on see et vaesel pööblil selleks ressursid puuduvad.. esialgu. :mrgreen: Sai otsitud siis 4motioni tehnikat..soodsalt, eeskätt just Beetlele 4wd jaoks. Jäi siis silma Eesti taustaga 2.8 Bora. Nii saigi mindud vaatama ning peale proovisõitu ja küsitud hinna oluliselt meelepärasemaks saamist ka pill koju toodud.
Kere suhteliselt alles üleni värvitud & näeb hea värske välja. Mistõttu aga tekkis tunne,et kohe kuidagi ei tahaks sellele saagi sisse lüüa. Küll aga muutusid mõtted ,kui sai nähtud mootorit,kkasti ja vahekasti, mis kõik on korralikult õlised. Mille kahtlus tekkis koheselt kui tundsin salongis õlikärsakat. Lisaks on esisillas palju muudki tegemist vajavat. Samuti salongis. Seega ei näe selle masina päästmisel kuigi suurt pointi. Pigem kui kellelgi oleks huvi tugeva 4wd kere vastu (loomulikult ilma mootori-kasti jms) ja oleks mulle vastu anda kehvemas seisus 4wd kere.

Eestis ,tol ajal ,müüdud autole omaselt puudub (mis VR6 üldjuhul on) varustustase. Puudub isegi püsikiirusehoidja :mrgreen: ,samas on vihmasensor+isetumenev peegel ja kliima 8)

Pilt
Pilt

Kuna aga ülevaatus on & ise pole varasemalt VR6 omanud,siis kiman temaga ringi mõndaaega kindlasti.
Veidike irooniat igasse päeva :)

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2029
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 19 Nov 2019, 11:02

Jazz Blue on selle Bora värv?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4103
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 53 korda
Kontakt:

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas dellu » 19 Nov 2019, 11:11

Inglismaal ka midagi põnevat polnud? Enda Borale tõin sealt TT aluseks. Ma muidugi huvitusin 1.8T-st (165kw, ehk sama mis ka S3 küljes), mitte 3.2st. See ju kiirem ka :), vähemalt kui võrrelda Alkeemiku Avalaksul sõidetud numbrit ja enda Bora parimat aega. Õnnestus 14.08 400m peal kätte saada, TT-na oli number 13.9. Muidui jah chip.ee ajas oma käe enne vahele ka ja nüüd umbes 190kw.
Viimati muutis dellu, 19 Nov 2019, 11:14, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 19 Nov 2019, 12:02

to keemik: Jazz Blue jah ..IMO üks ilusamaid toone VAG grupis ever :)

to Dellu: inglismaalt vaatasingi.. aga hind koos toomisega oleks olnud suts liiga kallis antud hetkel. Kuigi oli juba välja vaadatud jne. Manuaal 3.2 on euroopas juba kullahinnaga. DSG ei sobi konteksti. 1.8T 'd on oluliselt odavamad. 8)
Veidike irooniat igasse päeva :)

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1656
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ryan » 19 Nov 2019, 18:46

See ju puha potisinine :lol:
Lasnagorskis läheb selline sekunditega müügiks :mrgreen:
S-wagen 1,9 TDI

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 17 Dets 2019, 12:46

Ega autoentusiast käed rüppes ei istu :mrgreen:

Bora on saanud vahepeal asendus pumba haldexile,mille tulemusena nelikvedu on töökorda saaanud. Lisaks rändasid Golfilt GTi veljed Bora alla.. silmale ilusam vaadata :)

Pilt


Siit ka pisut Golfist. Nimelt kaua olen taga ajanud kergeid velgi. Kuna aga Ultraleggera on hinna poolest nö. out of my league ,siis tuli leida alternatiiv. Nii ka paar nädalat tagasi, ühel pühapäeval , avastasin puht juhuslikult auto24'st Audi A8 "Winter Wheels" koos rehvidega soodsa hinnaga. Teades et tegu väga kerge sepis veljega ,milldel nö poldikinnitus "sein" on mõlemalt poolt sirge (ilma valu õnarusteta) ,oli selge ,et nendest tuleb teha (st: puurida uued poldiavad+koonused) Golfile talveveljed. Nii saigi koheselt need need ära ostetud & juba uuel töönädalal neile ka uus auguvahe koos koonustega puuritud. Velgedest ja nende kaalust siis niipalju: originaal "Montreal"6,5x16 ET42 VS. 7x16" ET42 "A8 Winter Wheels" vastavalt siis 8,75kg VS. 6,35kg (lisaks kadus puurimise käigus veel 0,05kg ,ehk lõpptulemuseks 6,3kg) ,mis on siis näiteks samas mõõdus Ultraleggeraga samas kaalus. Ainus vahe on see ,et üks on tugev sepisvelg,teine aga mitte.(lisaks sai kaalutud ka paari tippmargi naastrehvi mudeleid,aga sellest ei hakka hetkel pajatama :mrgreen: ) Velgedega samal ajal sai külge ka uus , terve , ilma pesuriteta & uue värvi saanud esistange , mille külge sai ka Boralt eemaldatud ,küllaltki kehvas seisus VR6/4motioni lisa. Ei raatsinud uut osta ja seda golfi jaoks kohe katki lõigata (nimelt on cooleri tarvis vaja seda modida).Mõnda aega tagasi Sai golf ka uue karterikaane,kuna vanal oli eelmise omaniku poolt juba õlipunni keere uus keeratud ,ning ka see oli omadega "õhtal". Tuleks nüüd vaid talv 8)

Pilt
Pilt
Pilt

Pisut siis ka Beetlest.. Täpselt enne sügis-talveunne jäämist viskas salongi uduseks. Oli selge et tegu lekkiva salongiradiaatoriga. Koheselt sai ostetud uus Nissensi radikas, mille vahetusega hakkasin tegelma lõppude-lõpuks eile (kuigi vägagi vastumeelselt) :mrgreen: . Vaadates New Beetle armatuuri välist primitiivsust ,ei oskaks ettegi kujutada ,et keeruka 100k osalise puslega tegemist on :mrgreen: . Igatahes praeguse hetkega on armatuur uuesti kokku saanud.

Tekkis mõte ,et tahaks oma autopargi ühele pildile saada,eks paistab.. 8)
Veidike irooniat igasse päeva :)

Kasutaja avatar
tsekk
Klubiline
Postitusi: 319
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF, MK1 Cabrio, MB W211 E280CDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 3 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas tsekk » 17 Dets 2019, 14:01

Beetle näeb küll väga äge racing välja 8)

Vasta

Mine “Huviliste autod”