VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Üli lahe projekt.
Jõudu, Jaksu, Palju aega.
Jõudu, Jaksu, Palju aega.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Möödunud nädala neljapäeval sai lõpuks testitud ka külge lisandunud haldexi kontrollerit. Tegu siis saksamaalt pärineva nö standalone süsteemiga. Täpsemalt: www.rhtechnik.de
Kahjuks pilte ei suvatsenud teha ei agregaadist ,ega ka paigaldusest. Asi isenesest lihtne: diffri küjes olevasse pistikusse pistad ühe kaablipatsi otsa ,edasi veetud läbi põhjapunni (milleks loomulikult pidin pistiku seest lahti laskma kõik pinnid) .Lisaks sai ka põhjaalune osa kaablist kõrisse pistetud.
Edasi mööda juhipoolset sisekülge midamööda kulgevad ka auto enda juhtmestikud armatuurini. Edasi vaja ühendada vähemalt kaks juhet - voolukaabel ja maandus. Pole isiklikult suuremasi elektrik,aga suutsin niipalju kokku võtta end,et leida kaitsmeplokist vajalik süütevool. Tallinna pealt (täpsemalt würthist) sai ka lõpuks leitud vajalikud emased (vist olid e6.3)klemmid & Vredesteini käest posu massi ,mutri/poldi alla käivaid klemme.
Klemmid kenasti kaablite külge crimbitud,pluss leitud vabasse terminali ja sobiv kaitse neid ühendama. Kolmasanda kaabli paigaldus on siis valikuline. Tuleks siis ,vajadusel,nö veo canceldamiseks lisada kas jalg- või käsipiduri maanduskaablile.
Igatahes sai kaabplipundar koos pisikese karbikesega ja displayga veetud ringiga kardaani tunnelile. Kuna plaanis oli kõnealune display ja ka juhtnupud silmaalt ära saada,leidsin lõpuks ka kauaotsitud audi TT keskkonsooli ,mida tuleb otseloomalikult ,kõvasti modifitseerida,et kooslusesse pista..aga sellest hiljem.
ahjaa.. üks IMO vinge vidin sai ka soetatud peale pooleaastast ilastamist
Aga siin siis väike liikuvpilt tagumise veo testist..
Kahjuks pilte ei suvatsenud teha ei agregaadist ,ega ka paigaldusest. Asi isenesest lihtne: diffri küjes olevasse pistikusse pistad ühe kaablipatsi otsa ,edasi veetud läbi põhjapunni (milleks loomulikult pidin pistiku seest lahti laskma kõik pinnid) .Lisaks sai ka põhjaalune osa kaablist kõrisse pistetud.
Edasi mööda juhipoolset sisekülge midamööda kulgevad ka auto enda juhtmestikud armatuurini. Edasi vaja ühendada vähemalt kaks juhet - voolukaabel ja maandus. Pole isiklikult suuremasi elektrik,aga suutsin niipalju kokku võtta end,et leida kaitsmeplokist vajalik süütevool. Tallinna pealt (täpsemalt würthist) sai ka lõpuks leitud vajalikud emased (vist olid e6.3)klemmid & Vredesteini käest posu massi ,mutri/poldi alla käivaid klemme.
Klemmid kenasti kaablite külge crimbitud,pluss leitud vabasse terminali ja sobiv kaitse neid ühendama. Kolmasanda kaabli paigaldus on siis valikuline. Tuleks siis ,vajadusel,nö veo canceldamiseks lisada kas jalg- või käsipiduri maanduskaablile.
Igatahes sai kaabplipundar koos pisikese karbikesega ja displayga veetud ringiga kardaani tunnelile. Kuna plaanis oli kõnealune display ja ka juhtnupud silmaalt ära saada,leidsin lõpuks ka kauaotsitud audi TT keskkonsooli ,mida tuleb otseloomalikult ,kõvasti modifitseerida,et kooslusesse pista..aga sellest hiljem.
ahjaa.. üks IMO vinge vidin sai ka soetatud peale pooleaastast ilastamist
Aga siin siis väike liikuvpilt tagumise veo testist..
Viimati muutis ompracing, 16 Jaan 2023, 17:07, muudetud 1 kord kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Tegu on väikeste hiinlaste käsitööga
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Välja näeb küll sehv, aga kas kätte ka passib?
Randid häirima ei hakka?
Mind häiris mingi põlvkonna Skoda roole, millede paranka ristlõige oli liiga ovaalne ja vist ka valetpidi ovaalne, igatahes käes olid väga ebamugavad.
Randid häirima ei hakka?
Mind häiris mingi põlvkonna Skoda roole, millede paranka ristlõige oli liiga ovaalne ja vist ka valetpidi ovaalne, igatahes käes olid väga ebamugavad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Ütleme nii ,et esialgu tundub täitsa okei. Eks kui “rajale saab,siis ole näha. Kui aus olla, oleks tahtnud ilma nende “Luisi Scorpio” stiilis disaini kontuurideta, ehk siis rohkem tavalisem. Aga alati saab hiljem ümber ehitada
Eelmise nädalal sai hea sõbra Toomasega jebitud tagumist otsa paika. Kuna varasemalt sai läbi häda ja viletsuse külge installitud külje laiendid,mis siis kopikavõrra (nagu hiljem selgus) vist liiga madalale said. Seda muidugi seepärast et uksed mitte mingil juhul ei hakkaks lahti-kinni käies,vastu laiendi lävepaku osa kriipima, nagu seda varasemalt tegi. Kuna aga tiibade ja laiendite kokkusobivus on seal suhteliselt täpne lugu & kui siiski pidada ka silmas et tegu EI OLE RSi originaal kerega,mis paljuski erineb ,siis tuli järelikult millegi arvelt nö lõivu maksta. Ehk siis tekkis tagumise tiivakaare,tagumise küljepaneeli ja karbilaiendi ühendus nurka sellina ca 1cm tühimik.
Selle likvideerimiseks peab kogu tiibade ja stange koosluse nö pöörama nö kellasuunas edasi-alla.(Keerukas seletada) Loomulikult tuli selleks enamus rattakoopas olevaid ,tiivakaare poldikinnitus avasid freesida “ovaalsemaks”. Peale paari tunnist jebimist asi sisuliselt õnnestus, paari pisema tagasilöögiga/vigadeparandusega lähitulevikus.
Reedel sai tegelema hakatud tagumiste tiibade kinnitamisega seestpoolt. Seal siis nö horisontaalsed nurgakinnitused, mis päris roostes. Sai lastud ruttu külapeal liivaga puhtaks pritsitud ,happekrunti alla ja purgimusta selga. Nagu uus.
Ees on kasutusel lühikesed analoogsed asjad (eelneval pildil ka näha) ,kuid kuna algsed polnud RSI originaal tükid ,mis on ca 2cm pikemad, sai need mõndaaeg tagasi VW Classicpartsist tellitud koos kahe VR6 põhjaaluse kuumaplekiga ja õige RSI kütuseluugig!!! Viimasega veel eraldi saaga. Nimelt ōhkõrn kaane kuju vahe ,mille tõttu istub tavaline luuk suisa irvakil. (Tänud kasut. vredestein 5.x )
Samal pârastlõunal sai otsima hakatud tiibade alumisi kinnituskronsasid, sest eelnevad oli valdavalt otsakorral.
Kuna ma olen kärsitu & tahan asju pigem kiiresti saada, vaatan alati ka forssi laoseisu. No ja ennäe imet ,üle pika aja oli kohapeal ka midagi mulle. Nimelt tagumiste tiibade alumised kronsad. Siin siis vanad ja uued.
Nõme on see osa,et üks punkt kuhu antud kronsa kinnitub on nimelt küljekatbi tagumine külg. Plaanis oli mitte ainsamatki puurimist teha kûljekarbile. Paraku aga puurisin täna vajalikud augud mõlemale poole ,tõmbasin keermestatud needid (või kuda iganes neid nimetatakse) sisse ja nii saidki tagumised tiivad alt kinni.
Täna sai Vredesteiniga tellitud ära esimeste tiibade alumised kronsad. Lisaks jõudis eelmisel nädalal leedust otsitud korralik tagaluuk. Kuna originaal RSI tagaluuk,millel siis antitiiva jaoks tugevdused sees, osutus koos tarnega liiga kulukaks,tuleb tugevdused tagaluuki ise teha. Küljesolev luuk on kenasti mõlkis tänu kõnealusele spoilerile - järelikult töötab
Eelmise nädalal sai hea sõbra Toomasega jebitud tagumist otsa paika. Kuna varasemalt sai läbi häda ja viletsuse külge installitud külje laiendid,mis siis kopikavõrra (nagu hiljem selgus) vist liiga madalale said. Seda muidugi seepärast et uksed mitte mingil juhul ei hakkaks lahti-kinni käies,vastu laiendi lävepaku osa kriipima, nagu seda varasemalt tegi. Kuna aga tiibade ja laiendite kokkusobivus on seal suhteliselt täpne lugu & kui siiski pidada ka silmas et tegu EI OLE RSi originaal kerega,mis paljuski erineb ,siis tuli järelikult millegi arvelt nö lõivu maksta. Ehk siis tekkis tagumise tiivakaare,tagumise küljepaneeli ja karbilaiendi ühendus nurka sellina ca 1cm tühimik.
Selle likvideerimiseks peab kogu tiibade ja stange koosluse nö pöörama nö kellasuunas edasi-alla.(Keerukas seletada) Loomulikult tuli selleks enamus rattakoopas olevaid ,tiivakaare poldikinnitus avasid freesida “ovaalsemaks”. Peale paari tunnist jebimist asi sisuliselt õnnestus, paari pisema tagasilöögiga/vigadeparandusega lähitulevikus.
Reedel sai tegelema hakatud tagumiste tiibade kinnitamisega seestpoolt. Seal siis nö horisontaalsed nurgakinnitused, mis päris roostes. Sai lastud ruttu külapeal liivaga puhtaks pritsitud ,happekrunti alla ja purgimusta selga. Nagu uus.
Ees on kasutusel lühikesed analoogsed asjad (eelneval pildil ka näha) ,kuid kuna algsed polnud RSI originaal tükid ,mis on ca 2cm pikemad, sai need mõndaaeg tagasi VW Classicpartsist tellitud koos kahe VR6 põhjaaluse kuumaplekiga ja õige RSI kütuseluugig!!! Viimasega veel eraldi saaga. Nimelt ōhkõrn kaane kuju vahe ,mille tõttu istub tavaline luuk suisa irvakil. (Tänud kasut. vredestein 5.x )
Samal pârastlõunal sai otsima hakatud tiibade alumisi kinnituskronsasid, sest eelnevad oli valdavalt otsakorral.
Kuna ma olen kärsitu & tahan asju pigem kiiresti saada, vaatan alati ka forssi laoseisu. No ja ennäe imet ,üle pika aja oli kohapeal ka midagi mulle. Nimelt tagumiste tiibade alumised kronsad. Siin siis vanad ja uued.
Nõme on see osa,et üks punkt kuhu antud kronsa kinnitub on nimelt küljekatbi tagumine külg. Plaanis oli mitte ainsamatki puurimist teha kûljekarbile. Paraku aga puurisin täna vajalikud augud mõlemale poole ,tõmbasin keermestatud needid (või kuda iganes neid nimetatakse) sisse ja nii saidki tagumised tiivad alt kinni.
Täna sai Vredesteiniga tellitud ära esimeste tiibade alumised kronsad. Lisaks jõudis eelmisel nädalal leedust otsitud korralik tagaluuk. Kuna originaal RSI tagaluuk,millel siis antitiiva jaoks tugevdused sees, osutus koos tarnega liiga kulukaks,tuleb tugevdused tagaluuki ise teha. Küljesolev luuk on kenasti mõlkis tänu kõnealusele spoilerile - järelikult töötab
Viimati muutis ompracing, 16 Jaan 2023, 21:45, muudetud 1 kord kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Tõmbemutter. Hea ehitus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
See projekt on lihtsalt wow.....edu ehitamisel!
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
segu vist paigast, tahmalont oli peale gaasi pressimist. aga muidu tubli, et sellise peavalu võtnud
Viimati muutis miilits, 18 Jaan 2023, 19:28, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
väljalaske kolletest edasi on tühjus,seega pole ka lambdasid..
Bmw on peavalu - VW on pigem Lego!
Tänud heade sõnade eest kõigile.
Eks siin ehitan siiski oma lemmikautot..
Ennevanasti kui sai saksa tuuningu ajakirju igakuiselt soetatud,olid seal lood autodest ja nende omanikest ,kelledelt siis uuriti mis ja kuidas täpsemalt. No ja üks nö stamp küsimus oli: Mis on su lemmik auto? Seda oli alati huvitav lugeda. No ja kui nüüd minukäest küsida, et mis on mu traumauto? Peaksin (juba margientusiastina) vist ütlema et mu valge Beetle. Kuigi selline päris unelmate esikolmik oleks vast Ferrari F40 ,Pagani Zonda R , MB 600 (W100)
Aga aitab lorast.. kuulmiseni
Viimati muutis ompracing, 18 Jaan 2023, 23:59, muudetud 2 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Ja mul vedeles see ilmselt prügihunnikus lihtsalt . Aga kui tahad vol1 teha minu omaga, siis võib pilgu peale visata mis alles jäi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Ei taibanud küsida Kui midagi alles,võid teada anda..
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 116 korda
- Tänatud: 47 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Väikene OT mis on teemas!!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Sinu töölaud taustal
Aga et poleks päris OT siis omp kas täna teeksid uuesti nullist?
Viimati muutis tito, 20 Jaan 2023, 21:56, muudetud 2 korda kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Mul tekib ka igakord küsimus seda nähes, et mille k.r.d.i pärast just Beetle???
Olen kuulnud, et elu muutvate otsuste taga on surmahirm või sugutung, aga tundub, et siin on mingid suuremad jõud mängus. Oskab keegi seletada?
Tegelikult imetlen seda visadust ja ahvi kannatust selle projekti ellu viimisel.
Olen kuulnud, et elu muutvate otsuste taga on surmahirm või sugutung, aga tundub, et siin on mingid suuremad jõud mängus. Oskab keegi seletada?
Tegelikult imetlen seda visadust ja ahvi kannatust selle projekti ellu viimisel.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
to tito: Ma ei teinud ju nullist mitte midagi
Btw.. kui neliku põhi sisuliselt külge sai, ütlesin peategelasele,kes sellega tegeles, et kui sobib toon kohe järgmise sama asja töösse. Aga ta esialgu keeldus.
Teeks ikka. Tahaks turvapuuriga/pool puuriga 4wd 1.8T Beetlet
Aga..Mulle meeldib VW (vähemalt tolleaegne) igasugune detailide lihtne omavahel sobitamine. Lego kõige otsesemas tähenduses.
to Jussike: Samal ajal kui teised vesiatasid suud Golf 4 R32 peale ,ilastasin mina New Beetle RSI peale. Ütleme nii,et tava New Beetle on stockis peaaegu nagu Multipla (multibljä), aga RSI on kardinaalselt midagi muud. Mulle on eluaeg meeldinud igasugused DTM jms laienditega pillid. No ja jõuses veel selleni ,kui palju parem on Beetle teelpüsivus võrreldes Golfiga. See kere monoliitsus annab sellele pillile hoopis parema toimimise kui näiteks Golf,millega ma igapäevaselt sõidan. No ja siis tekkis juba sportlik huvi,et mis oleks kui lisada sinna kõik mis tol ajal antud veermikusse (parematel mudelitel) pandi,et asi võimalikult hea saaks. Näis.. aga seda ma võin öelda,et RSI disain on üks mu lemmikuid maailmas ning ma ei väsi seda imetlemast.. Ahjaa.Ainus asi mis mind on hakanud häirima üha enam,on nimelt pisut igav valge värv,mis ei joonista piisavalt välja auto “jooni”. Siis muutubki arusaadavaks disainerite kindlameelsus,värvida pill “Reflex Silber” tooni,millega (vähemalt) 249 isendit värviti.
Paneme midagigi teemasse ka,et oleks selge,et ma niisama ei ole ühtki päeva istunud
Tagatuled on kõik kenasti küljes ja ka uute pirnidega. Numbrituled muidugi uueajastu Golfide Led tüüpi.
Btw.. kui neliku põhi sisuliselt külge sai, ütlesin peategelasele,kes sellega tegeles, et kui sobib toon kohe järgmise sama asja töösse. Aga ta esialgu keeldus.
Teeks ikka. Tahaks turvapuuriga/pool puuriga 4wd 1.8T Beetlet
Aga..Mulle meeldib VW (vähemalt tolleaegne) igasugune detailide lihtne omavahel sobitamine. Lego kõige otsesemas tähenduses.
to Jussike: Samal ajal kui teised vesiatasid suud Golf 4 R32 peale ,ilastasin mina New Beetle RSI peale. Ütleme nii,et tava New Beetle on stockis peaaegu nagu Multipla (multibljä), aga RSI on kardinaalselt midagi muud. Mulle on eluaeg meeldinud igasugused DTM jms laienditega pillid. No ja jõuses veel selleni ,kui palju parem on Beetle teelpüsivus võrreldes Golfiga. See kere monoliitsus annab sellele pillile hoopis parema toimimise kui näiteks Golf,millega ma igapäevaselt sõidan. No ja siis tekkis juba sportlik huvi,et mis oleks kui lisada sinna kõik mis tol ajal antud veermikusse (parematel mudelitel) pandi,et asi võimalikult hea saaks. Näis.. aga seda ma võin öelda,et RSI disain on üks mu lemmikuid maailmas ning ma ei väsi seda imetlemast.. Ahjaa.Ainus asi mis mind on hakanud häirima üha enam,on nimelt pisut igav valge värv,mis ei joonista piisavalt välja auto “jooni”. Siis muutubki arusaadavaks disainerite kindlameelsus,värvida pill “Reflex Silber” tooni,millega (vähemalt) 249 isendit värviti.
Paneme midagigi teemasse ka,et oleks selge,et ma niisama ei ole ühtki päeva istunud
Tagatuled on kõik kenasti küljes ja ka uute pirnidega. Numbrituled muidugi uueajastu Golfide Led tüüpi.
Viimati muutis ompracing, 21 Jaan 2023, 01:19, muudetud 3 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Mis see alternatiiv oleks, Golf? Sel juhul igatahes Beetle , eristub igal juhul hallist massist ja tee selle Golfiga mida tahes, ilus on, aga järjekordne Golf nagunii. Kui just mingit roosat dildot katusele ei paigalda, siis ehk eristub.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Ma välimuse peale ei mõelnudki, pigem on see Beetle ehituslik pool selline et hoia mütsi. Ega muidu keretöödega tegelejad seda Hitleri teiseks kättemaksuks ei kutsuks.
Viimati muutis jussike, 21 Jaan 2023, 14:01, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Osalt nõustun, kasvõi näiteks,tiibade-stange koosluste eemaldamiste suhtes (ala 30 polti ja kahe inimese töö). Neid eemaldada on aga vaja sisuliselt vaid karpide vahetuseks,mis on suht ainsad detailid mis sel mudelil tavaliselt ajajooksul kehva seisukorda jõuavad (avarii järgne taastamine muidugi ka jah, kuigi kas seda enam neil autodel üldse tehakse ,olematu hinna tõttu?). Karpide vahetuse keerukus täna on peamiselt seotud just sellega,et OE uut karpi pole ei tootmises ega saada, ning nn. B-osa tundub ,et ei ole isegi tootjale selge,mis autole see toodeti. Karpide surmal on muidugi tavaliselt peamine põhjustaja inimlik faktor. Teisalt aga paljud inimesed ongi kapriissed erinevate tööde suhtes ja tahetakse poole päevaga viisaastaku teenistus saavutada. Muidu ei tundu seal küll midagi enneolematult ebainimlikku. Olles puutunud oma elus kokku ka keretööde ja juurdekuuluvaga, ei tundu see auto just teab mis õnnetus.. aga no minu arvamus on (kindlasti paljude arvates kindlasti..) ka kallutatud
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
Avariist taastamine oligi just neil kõige haigem, eriti tõsisema esiosa laksu pugul. Kui teistel autodel saad mõõtude järgi karkassi paika seada, siis sellel peab enne värvitöödesse andmist pm täiesti kokku laduma, et veenduda detailide sobivuses. Õnneks selle põlvkonna omi vist tõesti enam ei taastata, välja arvatud mõned hullud entusiastid.... Kunagi sai neid ikka mõned ellu äratatud. Viimase põlve Beetle ehitus on juba lähedane tava autoga ja nii hullu peavalu enam ei valmista.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing
enne kui jõudsin lause lõpuni lugeda, käis mul samuti a'la reflex silver/silber peast läbi, et too kannaks neid kumerusi ja nurki eriti muhedalt välja.ompracing kirjutas: ↑21 Jaan 2023, 01:11 . Ahjaa.Ainus asi mis mind on hakanud häirima üha enam,on nimelt pisut igav valge värv,mis ei joonista piisavalt välja auto “jooni”. Siis muutubki arusaadavaks disainerite kindlameelsus,värvida pill “Reflex Silber” tooni,millega (vähemalt) 249 isendit värviti.
► Näita Spoilerit
Uutest värvidest on veel muhedama toonica Scale Silver, aga see ei lähe siis enam ajastuga kokku.
Viimati muutis argo, 30 Jaan 2023, 14:43, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pildi spoiler.
Põhjus: Pildi spoiler.