Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Moderaator: etnies858
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Pikalt kaalusin, kas sellest masinast teha siia teema või mitte, kuna pole minu auto.
Aga kuna vahel harva sõidan sellega ning üht teist plaanis juurde pookida ja hoolduste jne eest kannan ka mina hoolt, siis mõtlesin, et mis seal ikka.
Masin tegelikult Eesti teedel sõitnud juba eelmise aasta sügisest. Tuli ta eelneva B6 asemele.
Toodud masin rootsist, saabumise hetkel oli ls ~87 000.
Kohe alguses sai lastud autol teha Mölleris ka 90k hooldus.
Nagu pealkiri juba ütleb, tegu 2015 aasta B8 passatiga, mida veab edasi 140kw diisli väänet.
Varustusest:
ACC
Webasto
Roolisoojendi
Elektriline tagaluuk
High Led esituled
Sõiduresiimi valik (ilma DCC)
Discovery Media
Ambient valgustus (tavaline versioon)
Tagurduskaamera
Nahktuba
Mõned ideed, mis antud masinaga mingi hetk ära teeb:
Ja mis võib-olla kunagi teeb:
Active Info Display
Võimalik, et midagi veel... Eks aeg näitab.
Mis tehtud:
Uuem webasto pult
DLA/Lane Assist/Sign Assist
Kessy
Mib 2.5 (koos android autoga)
Olen antud masinaga sõitnud poolteist nädalat, ja peab mainima, et täitsa mõnus. 140kw kisub kole palju ratast ringi ainult
Ergocomfort istmed on väga mõnusad. Võiks B7-l ka sellised olla.
Hetkel mis antud masina juures kõige rohkem häirib, on kessy puudumine ja puuduv tulede automaatika. Kui nendega ära harjud, siis ilma on ikka "no-go"
Kessy osas sai eile õhtul esimene plokk külge keeratud. Lingid on Eesti poole teel. Ajalise puuduse tõttu teeb ilmselt kas ainult juhiukse või siis esimesed uksed ära. Teistega vaatab millalgi suvel.
Reedel peaks saama ka sobiliku esiklaasi ette, et Lane kaamera installida (see ootab juba riiulil paigaldust).
Uuema tüübi webasto plokk ja pult ka tegelikult riiulil valmis.
Ja lõpetuseks paar pilti ka:
Aga kuna vahel harva sõidan sellega ning üht teist plaanis juurde pookida ja hoolduste jne eest kannan ka mina hoolt, siis mõtlesin, et mis seal ikka.
Masin tegelikult Eesti teedel sõitnud juba eelmise aasta sügisest. Tuli ta eelneva B6 asemele.
Toodud masin rootsist, saabumise hetkel oli ls ~87 000.
Kohe alguses sai lastud autol teha Mölleris ka 90k hooldus.
Nagu pealkiri juba ütleb, tegu 2015 aasta B8 passatiga, mida veab edasi 140kw diisli väänet.
Varustusest:
ACC
Webasto
Roolisoojendi
Elektriline tagaluuk
High Led esituled
Sõiduresiimi valik (ilma DCC)
Discovery Media
Ambient valgustus (tavaline versioon)
Tagurduskaamera
Nahktuba
Mõned ideed, mis antud masinaga mingi hetk ära teeb:
Ja mis võib-olla kunagi teeb:
Active Info Display
Võimalik, et midagi veel... Eks aeg näitab.
Mis tehtud:
Uuem webasto pult
DLA/Lane Assist/Sign Assist
Kessy
Mib 2.5 (koos android autoga)
Olen antud masinaga sõitnud poolteist nädalat, ja peab mainima, et täitsa mõnus. 140kw kisub kole palju ratast ringi ainult
Ergocomfort istmed on väga mõnusad. Võiks B7-l ka sellised olla.
Hetkel mis antud masina juures kõige rohkem häirib, on kessy puudumine ja puuduv tulede automaatika. Kui nendega ära harjud, siis ilma on ikka "no-go"
Kessy osas sai eile õhtul esimene plokk külge keeratud. Lingid on Eesti poole teel. Ajalise puuduse tõttu teeb ilmselt kas ainult juhiukse või siis esimesed uksed ära. Teistega vaatab millalgi suvel.
Reedel peaks saama ka sobiliku esiklaasi ette, et Lane kaamera installida (see ootab juba riiulil paigaldust).
Uuema tüübi webasto plokk ja pult ka tegelikult riiulil valmis.
Ja lõpetuseks paar pilti ka:
Viimati muutis worldonfire, 02 Sept 2023, 21:49, muudetud 3 korda kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Tore, et lõpuks teema tuli. Eks 140kW esiveolisega sõitmiseks peavadki tugevad käed olema
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Jaanuseonu
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
- Telefon: 5201449
- Skype: jaanuseonu
- Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Kui saladus pole, palju esiklaas maksma läheb? Mul ka plaanis ühe esimese asjana esiklaas vahetada, et saaks kaamera lisada
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Linnas kohtuvad FWD ja AWD mees järgmise foori taga, selle vahega, et neliveoline peab siis jälle startima, kui esiveoline lihtsalt foori alt läbi sõidab
Huvitav see, et kui B7-l sai varustusest aimu, kui vaadata käigukangi ümbruse nuppe, siis B8-l on parem pool konstantselt tühi, kuigi autol võivad kõik lisad olla, harjumatu.
Huvitav see, et kui B7-l sai varustusest aimu, kui vaadata käigukangi ümbruse nuppe, siis B8-l on parem pool konstantselt tühi, kuigi autol võivad kõik lisad olla, harjumatu.
Viimati muutis Vvariant, 13 Mär 2019, 18:19, muudetud 1 kord kokku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Mu arust huvitav on hoopis see, et neliku toetajad laigivad üksteise poste ja esiku toetajad laigivad teineteise poste.
Teiseks on just äge teema teha ja võõra varaga eputada. Seda enam, et MQB on juba nii popp, et kuidas sa siis ei tee teemat. Ja pealegi, muidu saab ainult @Mindfreak teema tähelepanu.
Paremal pool peaks rollo nupp olema ja arvan, et ülejäänud on ehk eriotstarbelistele sõidukitele (ainz zwai polizei)?
Teiseks on just äge teema teha ja võõra varaga eputada. Seda enam, et MQB on juba nii popp, et kuidas sa siis ei tee teemat. Ja pealegi, muidu saab ainult @Mindfreak teema tähelepanu.
Paremal pool peaks rollo nupp olema ja arvan, et ülejäänud on ehk eriotstarbelistele sõidukitele (ainz zwai polizei)?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Minu Passat B8-l on paremal pool käigukangi kõige ülemine eraldi nupp roolisoojenduse lülitamiseks. Mis on igati tänuväärt, et ei pea rooli soojendamiseks tingimata ka istet soojendama või puutekraani torkima.
Miinusena kadus 2018 mudeliaasta keskel osade mootorivariantide puhul füüsiline nupp ESP/veojõukontrolli välja lülitamiseks. Alltracki puhul TSI mootori korral kadus ja diislitel jäi, miks ometi nii ?!? Kas toimiva nupu järelpaigaldus on võimalik? Praegu peab ESP/ASR režiimi muutmist puutekraani kaudu tegema, palju mudimist, väga ebamugav. Sisse tagasi saab õnneks roolilt püsikiiruse nuppude abil.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Eraldi roolisoojenduse nupp oleks küll mugav jah.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Reedel sai võetud ette reis Møller Ülemistesse, kus autol vahetati esiklaas.
Külge läks kaamera koha ja klaasisoojendiga esiklaas: Täitsa tore oli see päev seal. Sai tito, vredesteini ja SanderSPS-iga juttu puhutud.
jussike tiirutas ka ringi. Tervitused teile!
Laupäeval sai kätte võetud ja kaamera ära paigaldatud: Tulemuseks nüüd 4 uut assist:
ehk siis DLA, Lane Assist, Sign Assist ja Traffic Jam Assist.
Traffic Jam Assist ka töös: Ning lisaks autol küljes nüüd uus Telestart juhtplokk. Tänu sellele saab kasutada uue tüübi pulti: Reedel jõudis üks pakk mõne varuosaga, loodetavasti jõuab need ka varsti külge keerata. Vähemalt mõnegi.
Klaasisoe eeldab veel mõne pudina tellimist. Eks kui need ükskord kohal, lõpetab ka selle ära.
Külge läks kaamera koha ja klaasisoojendiga esiklaas: Täitsa tore oli see päev seal. Sai tito, vredesteini ja SanderSPS-iga juttu puhutud.
jussike tiirutas ka ringi. Tervitused teile!
Laupäeval sai kätte võetud ja kaamera ära paigaldatud: Tulemuseks nüüd 4 uut assist:
► Näita Spoilerit
Traffic Jam Assist ka töös: Ning lisaks autol küljes nüüd uus Telestart juhtplokk. Tänu sellele saab kasutada uue tüübi pulti: Reedel jõudis üks pakk mõne varuosaga, loodetavasti jõuab need ka varsti külge keerata. Vähemalt mõnegi.
Klaasisoe eeldab veel mõne pudina tellimist. Eks kui need ükskord kohal, lõpetab ka selle ära.
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- vredestein • Mindfreak
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Näe B8l on juba assist menüü õigesti tehtud. Näitab liiklusmärki ka. B7 on selles osas täis lammas. 2 eraldi akent sign ja lane/ACC...
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
B8 näitab ka teistes menüüdes liiklusmärke
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Ulme... lisad ühe kaamera ja lisasi muudkui hakkas pritsima.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Minu B8-l täitsa olemas ECR sport režiimi nupp käiguvalitsa kõrval.stefan31 kirjutas: ↑13 Mär 2019, 23:16Minu Passat B8-l on paremal pool käigukangi kõige ülemine eraldi nupp roolisoojenduse lülitamiseks. Mis on igati tänuväärt, et ei pea rooli soojendamiseks tingimata ka istet soojendama või puutekraani torkima.
Miinusena kadus 2018 mudeliaasta keskel osade mootorivariantide puhul füüsiline nupp ESP/veojõukontrolli välja lülitamiseks. Alltracki puhul TSI mootori korral kadus ja diislitel jäi, miks ometi nii ?!? Kas toimiva nupu järelpaigaldus on võimalik? Praegu peab ESP/ASR režiimi muutmist puutekraani kaudu tegema, palju mudimist, väga ebamugav. Sisse tagasi saab õnneks roolilt püsikiiruse nuppude abil.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Pole päris pikalt kirjutanud. Olen jälle ise mõnda aega autoga sõitnud, kuna vaja nipet näpet nokitseda.
Mingi aeg sai mölleris inspectionis + õlivahetuses käidud.
Lisaks sai ka veidi lammutatud autot ja nüüd võib ka kessy paigalduse lõppenuks lugeda.
On olemas selle kohta ka mingi pildimaterjal, aga ei viitsi telefonist otsida
Klaasisooja pole jätkuvalt viitsinud ära teha, aga ilmselt uuel nädalal lõpetab selle projekti ka ära. Siis ilmselt mõneks ajaks "tjuuning" jääb sinna paika
kusjuures peaks mainima, et 140kw mootori kohta paganama öko pill on
Mingi aeg sai mölleris inspectionis + õlivahetuses käidud.
Lisaks sai ka veidi lammutatud autot ja nüüd võib ka kessy paigalduse lõppenuks lugeda.
On olemas selle kohta ka mingi pildimaterjal, aga ei viitsi telefonist otsida
Klaasisooja pole jätkuvalt viitsinud ära teha, aga ilmselt uuel nädalal lõpetab selle projekti ka ära. Siis ilmselt mõneks ajaks "tjuuning" jääb sinna paika
kusjuures peaks mainima, et 140kw mootori kohta paganama öko pill on
Viimati muutis worldonfire, 13 Sept 2019, 22:45, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- SanderSPS
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Mis siis vahepeal juhtunud...
Klaasisoojendi viimane juhe sai ära ühendatud. Nüüd sellega korras ja sulatab küll klaasi
Lisaks sai pikalt kapoti all vedelenud juhe ära ühendatud. Nüüd siis autol ka Emergency Assist olemas.
Jaa siis veel veetis auto nädalakese Ülemiste mölleris, kus keregarantiiga läks külge 3 uut ust, neljas värviti ära ja ka pagasiluugi äravoolu ümbrus tehti korda.
Kiitus Mölleri meestele tehtud töö eest ja titole, kes viitsis reede õhtul ära oodata, kui ummikus veidi hiljaks jäime
Klaasisoojendi viimane juhe sai ära ühendatud. Nüüd sellega korras ja sulatab küll klaasi
Lisaks sai pikalt kapoti all vedelenud juhe ära ühendatud. Nüüd siis autol ka Emergency Assist olemas.
Jaa siis veel veetis auto nädalakese Ülemiste mölleris, kus keregarantiiga läks külge 3 uut ust, neljas värviti ära ja ka pagasiluugi äravoolu ümbrus tehti korda.
Kiitus Mölleri meestele tehtud töö eest ja titole, kes viitsis reede õhtul ära oodata, kui ummikus veidi hiljaks jäime
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
See pole midagi- olen pidanud klientidest sõltumata põhjustel seal ikka oluliselt kauem passimaworldonfire kirjutas: ↑10 Nov 2019, 14:42Kiitus Mölleri meestele tehtud töö eest ja titole, kes viitsis reede õhtul ära oodata, kui ummikus veidi hiljaks jäime
Viimati muutis tito, 10 Nov 2019, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Mööda ukse sisekülgi täpselt servapidi valtsikohtades. Nagu veresooned olid värvi all. Nägin ise ka esimest korda sellist asja.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Siin mõni pilt nendest roostekohtadest ustel:
Eks endale tuli ka päris suure üllatusena, et nii uuel masinal selline rooste.
Aga vähemalt nüüd enam pole
Eks endale tuli ka päris suure üllatusena, et nii uuel masinal selline rooste.
Aga vähemalt nüüd enam pole
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- MartenL
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Rootsist
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Pole päris ammu siin midagi kirjutanud. Ega tegelt midagi vägapalju pole toimunud ka. Millalgi märtsi alguses tahtis üle pika aja jälle Adblued juurde.
Nüüd kui see eriolukord vähe leevendus, sai auto lõpuks põhjanaabrite juurest mahti ka eesti tulla. Seega sai mõne aja riiulis seisnud pudinad jälle külge pookida.
Tulemuseks: Ahjaa, vahepeal oli siis auto ka korra mölleris stangekahju korda saamas. Keegi oli tagastangele mõnusad jutid peale tõmmanud... kas sis otsa tagurdanud või pagan seda teab. Igaljuhul nüüd sellega ka korras.
Järgmine nädal külastab taaskord möllerit - inspection + õlivahetus kutsub.
Nüüd kui see eriolukord vähe leevendus, sai auto lõpuks põhjanaabrite juurest mahti ka eesti tulla. Seega sai mõne aja riiulis seisnud pudinad jälle külge pookida.
Tulemuseks: Ahjaa, vahepeal oli siis auto ka korra mölleris stangekahju korda saamas. Keegi oli tagastangele mõnusad jutid peale tõmmanud... kas sis otsa tagurdanud või pagan seda teab. Igaljuhul nüüd sellega ka korras.
Järgmine nädal külastab taaskord möllerit - inspection + õlivahetus kutsub.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Auto jõudis nüüd üle pika aja lõpuks Eesti. Kuna koguaeg kiire olnud, siis see rihmavahetus lükkunud muudkui edasi (5a asemel sai 6 :S ).
Eile lõpuks sai see viga forssis parandatud. Kuuldu põhjal oli tegu juba pigem napikaga. Veepump lekkis ja "adaptiivne katik" oli kinni (parandage kui eksin). Lisaks oli juba näha ka rihma kulumist. Nüüdseks uued rihmad, rullikud ja veepump küljes.
Eile lõpuks sai see viga forssis parandatud. Kuuldu põhjal oli tegu juba pigem napikaga. Veepump lekkis ja "adaptiivne katik" oli kinni (parandage kui eksin). Lisaks oli juba näha ka rihma kulumist. Nüüdseks uued rihmad, rullikud ja veepump küljes.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Passat B8 Highline 2.0 140KW - 2015 - worldonfire
Pole pikalt kirjutanud siia...
Ega midagi vägapalju selle autoga "toimunud" ka pole.
Mõned hooldused, mõned remondid.
Millalgi kevadel läks auto "limp mode".
Uurides selgus, et vaakumklapi juhe oli katki. Pärast kiiret juhtme parandust auto jälle korras.
Natu aega tagasi sai forssis käidud. Seal avastati, et üks tagumine vedru katki.
Algul mõtlesin, et ah, vahetab ise ära, aga "mugav" inimene nagu olen, siis lõpuks ikka läks forssi tegemisse. Läksid alla uued originaal vedrud, mõned uued puksid ja pudinad. Nüüd võiks tagasild olla selleks korraks jälle hea
Lisaks avastati, et parem tagumine pidur on "peal". Võtsin ise lahti selle ja kurb tõdemus, et support omadega õhtal. Sai võetud uus support ja täna lõpuks ka see asendatud.
Muidu üldpildis "kalla ja talla" resiimil auto olnud.
Ega midagi vägapalju selle autoga "toimunud" ka pole.
Mõned hooldused, mõned remondid.
Millalgi kevadel läks auto "limp mode".
Uurides selgus, et vaakumklapi juhe oli katki. Pärast kiiret juhtme parandust auto jälle korras.
Natu aega tagasi sai forssis käidud. Seal avastati, et üks tagumine vedru katki.
Algul mõtlesin, et ah, vahetab ise ära, aga "mugav" inimene nagu olen, siis lõpuks ikka läks forssi tegemisse. Läksid alla uued originaal vedrud, mõned uued puksid ja pudinad. Nüüd võiks tagasild olla selleks korraks jälle hea
Lisaks avastati, et parem tagumine pidur on "peal". Võtsin ise lahti selle ja kurb tõdemus, et support omadega õhtal. Sai võetud uus support ja täna lõpuks ka see asendatud.
Muidu üldpildis "kalla ja talla" resiimil auto olnud.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu