VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Aug 2019, 11:18

Kuna bensiinipaak sai eile tühjaks sõidetud siis otsustasin peale tööd tehnika tn peerupaagi täis lasta. Sattusin lähestikku tankima härrasmehega, kes tankis Eesti Gaasi logode ja kirjadega golfi. Härra hakkas uurima ja küsima, et kuidas siis gaasiga on ja, et ikka odavam jne jne. Küsisin härralt, et kuda selle tankimisega siis on, et kui ikka peale 2 või 3 sõiduautot tangin või siis peale busse, et kas ma siis enda paaki täielikult täis ei saagi? Härra ütles, et see väide ei pea nende tanklate puhul küll paika. Gaasitrass jookseb sisse ning vahel on reservuaar, mis peale bussi või kahte võib tühjaks saada aga kui mina ikkagi tankima hakkan siis peaksin ma sellegipoolest oma paagi max täis saama (eeldusel, et gaasi süst. kõik korras), lihtsalt aega võib rohkem kuluda.

Ühesõnaga sain ma tankides paaki 20kg ja mõtlesin, et võiks ju vähemalt 1kg veel saada ning pistsin londi veel korra järgi ning suruski veel lisa 1kg sisse.

MartenL
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 15 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MartenL » 17 Aug 2019, 16:25

Praktikas lükkab ikka täis kuidas kunagi 😊

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Aug 2019, 16:28

MartenL kirjutas:
17 Aug 2019, 16:25
Praktikas lükkab ikka täis kuidas kunagi 😊
Nii on jah

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 21 Aug 2019, 09:24

Kuna auto tuli aasta alguses Rootsist ning väidetavalt pidavat olema täielik sealne esinduse ajalugu, saadsin vastava päringu Mustamäe esindusse ning sain vastuseks:

Pilt

Ühtlasi pakkus huvi ka info tagasikutsumiste kohta. Mingi 7k DSG kastide teema 2013.a vist!? Tagasikutsumiste kohta infot neil anda ei ole. Üldse ei saavat nad detailsemat infot ühegi tabelis märgitud hoolduse kohta anda. Väidetavalt siis korralise hoolduse aeg ja läbisõit on kogu info. Törts kummaline :think:

Loodsin veel infot saada, kas äkki on varasemalt kunagi vahetatud veepumpa, keti komplekti või kasti õli aga tutkit prat :?

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Sept 2019, 18:29

Kuidas Te enda DSG kastidega sõidate?
Olen juba pea 7 kuud omanud aga ikka pole sina peale selle kastiga saanud. Kas peakski laskma tal nii toimetada nagu ta toimetab ala järvevana/ laagna tee 70-80km/h ning 7k. Seni olen tihtipeale sekkunud ja kaks käiku madalamaks võtnud. Vahepeal proovisin ka S peal sõita aga see oli ka nagu liig. Peaks selle kastiga rahulik olema või pigem agressiivsem?

Jagage mõtteid
Viimati muutis Pulku, 08 Sept 2019, 18:29, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 08 Sept 2019, 18:39

Sama. Andsin alla ja hoian püsikat linnas 55 peal, et viiendalt kuuendale ei vaheta.
Tarkvara vahetus aitaks.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Sept 2019, 18:55

MustVälk kirjutas:
08 Sept 2019, 18:39
Sama. Andsin alla ja hoian püsikat linnas 55 peal, et viiendalt kuuendale ei vaheta.
Tarkvara vahetus aitaks.
On see kindel, et tarkvara vahetus seda muudab?
Samuti ajab ilgelt närvi, et nii kui auto veerema saab kohalt on juba 2k sees. Samuti lülitub 1k sisse alles seisma jäämisel. Sellistel puhkudel olen ka pigem ise vahetanud, näiteks tipp tundide ajal.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1402
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 39 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas siLc » 08 Sept 2019, 19:08

Ei tea, mulle küll sobib kasti üldine käitumine. Mu masin sai nüüdseks juba 100000km tagasi (66000km minu käes) uue siduripaki ja kasti tarkvara uuenduse. Sellest juba uuemad versioonid olemas.
Part No SW: 0AM 300 058 P HW: 0AM 927 769 D
Component: GSG DSG AG7 431 5279
Võrdluseks Välgu kasti soft:
Part No SW: 0AM 300 054 A HW: 0AM 927 769 D
Component: GSG DSG AG7 431 3645
Kui vaja ummikus vaikselt edasi liikuda, siis piduriga vaikselt edasi liikumisel tavaliselt ei tee seda vihatud 1->2 vahetust.
Viimati muutis siLc, 08 Sept 2019, 19:08, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
PulkuMustVälk

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 08 Sept 2019, 19:52

Siis ma peaks ka kuskilt selle tarkvara uuenduse välja kauplema! :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Sept 2019, 20:09

MustVälk kirjutas:
08 Sept 2019, 19:52
Siis ma peaks ka kuskilt selle tarkvara uuenduse välja kauplema! :D
Tuleb nii välja :) Kui mitu raha see uuendamine küsib? :think:

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 198
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 09 Sept 2019, 12:46

Ma just meelega kiirendan 60ni, et just 6s sisse läheks ja lasen siis 55peale langeda :)
Jõudu ju jätkub, miks kütust raisata.
Ummikus olen pannud kasti manuaali peale ja esimese käigu sisse, siis ta seda vihatud vahetust ei tee vaid hoiab esimest sees.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Sept 2019, 12:52

Vvariant kirjutas:
09 Sept 2019, 12:46
Ma just meelega kiirendan 60ni, et just 6s sisse läheks ja lasen siis 55peale langeda :)
Meelega? Ainult sellepärast teedki nii, et jõudu jagub? :D

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 198
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 09 Sept 2019, 17:47

kui sa ühtlaselt 50ga sõidad, siis 6s käik ju täiesti okei, dsg-ga ei anna värinaga sõita, vahetab ise ära.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Sept 2019, 18:51

Vvariant kirjutas:
09 Sept 2019, 17:47
kui sa ühtlaselt 50ga sõidad, siis 6s käik ju täiesti okei, dsg-ga ei anna värinaga sõita, vahetab ise ära.
Võibolla ma jopski siis. Varasemalt omatud diislitest külge jäänud lihtsalt, kõrgete käikudega mitte löristada linnas. Võibolla tuleb siis lasta dsg vabamalt tegutseda, minimaalse sekkumisega :D

ottmartens
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 09 Sept 2019, 20:01

Kuidas sul Passatil üleminek gaasi otsa saades bensiinile on? Enda Passatil tekib selline imelik üleminek, kus autol kaoks sõiduajal jõud ära korraks, just too hetk, kus armatuuril tuleb kiri, et tangi gaasi.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Sept 2019, 21:44

ottmartens kirjutas:
09 Sept 2019, 20:01
Kuidas sul Passatil üleminek gaasi otsa saades bensiinile on? Enda Passatil tekib selline imelik üleminek, kus autol kaoks sõiduajal jõud ära korraks, just too hetk, kus armatuuril tuleb kiri, et tangi gaasi.
Mitte kuidagi ei tunne seda üleminekut. Ainult pilk armatuurile fikseerib, et kasutab nüüd bena.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 09 Sept 2019, 22:07

Üldjuhul ei ole midagi tunda. Kui gaas suht otsas ja tahad järsku kiirendada, siis midagi nagu tunneb. :)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Sept 2019, 22:22

MustVälk kirjutas:
09 Sept 2019, 22:07
Üldjuhul ei ole midagi tunda. Kui gaas suht otsas ja tahad järsku kiirendada, siis midagi nagu tunneb. :)
Staažikamad tunnevad. Ma veel liiga rookie tundetu kärbes, et aru saada :D

Hapnik
Huviline
Postitusi: 916
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 09 Sept 2019, 22:36

Wowo, loen neid jutte ja manuaaliga neid muresid ikka ei ole. Või need pigem ikka pseudokad?

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Sept 2019, 22:49

Hapnik kirjutas:
09 Sept 2019, 22:36
Wowo, loen neid jutte ja manuaaliga neid muresid ikka ei ole. Või need pigem ikka pseudokad?
Tuleb välja, et tavapärane DSG teema. Eks tuleb lihtsalt harjuda selle hingeeluga :wink:

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Sept 2019, 04:55

Ma olen mingi imelik ka natuke. :D Masinate (mitte autode) pealt hea koolitus, et suudan vahet teha erinevatel helidel ja jõnksudel.
Dsg tahab natuke reipamat kohalt minekut. Ummikus istun ma ka vaid esimene käik sees
99 prossa ajast vaid D ja rahulik sõit.
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
Pulku
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 10 Sept 2019, 08:37

Ma olen ka üldiselt vana rahu ise aga tuleb siis vähemalt startides rahutu olla :D

dellu
Moderaator
Postitusi: 3968
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Sept 2019, 08:40

Selle DSG ja autoholdiga ei saagi ju rahulikult startida, vähemalt minu kasutuses olev kipub küll kummivilinaga startima. Jah enne vabaks lastes saab veidi pehmemalt, aga ikkagi jube äkiline tundub.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Sept 2019, 09:53

Autohold vajab ka harjumist. Alguses lasin ka rehvi ringi pidevalt. :D
Jube jõuline mootor. Natukene pingutad üle ja juba käib rehv ringi. :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 10 Sept 2019, 10:16

MustVälk kirjutas:
10 Sept 2019, 09:53
Autohold vajab ka harjumist. Alguses lasin ka rehvi ringi pidevalt. :D
Jube jõuline mootor. Natukene pingutad üle ja juba käib rehv ringi. :D
No vot ... proovi sa siis reipamalt kohalt lahkuda. Aga autohold'i te kasutate aktiivselt või pigem mitte? :)

Vasta

Mine “Huviliste autod”