VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
dellu
Moderaator
Postitusi: 3968
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Sept 2019, 10:38

Mina küll kasutan mõlemal, nii manualil kui DSG-l. Kui siis vahepeal oma racing Borat pruugin, siis jube harjumatu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3818
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Sept 2019, 10:57

Vot ei saa aru, kuidas te ei suuda autoholdiga rahulikult kohalt minna.
Tundub, nagu aju ja jalalaba vahel üldse suhtlust ei toimu.
Pedaalidel on rohkem asendeid ka kui on/off.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
vamps
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

dellu
Moderaator
Postitusi: 3968
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Sept 2019, 11:17

ma ei väidagi et mul 99% ratas all põleb, aga suht lihtsalt kipub ringi vedama jah. Enda manualiga seda probleemi ei tähelda, ei B6-l ega nüüd ka B7-l. Ainuke variant ongi tõesti lasta gaasipedaaliga auto õrnalt liikuma ja veerema ja siis gaasi vajutada, aga no selleks ajaks on kõrvalolev auto juba 2-3 autopikust vähemalt eespool. Vähegi sportlikumalt minna, siis ratas pigem ringi. Jussike võid tulla proovida kui tahad, vaataks huviga kuidas stardid nii, et vähegi reipamalt minema ka saad. Mul on Audi A3 DSG ka (ilma autoholdita), aga no ei lähe see niimoodi kohalt, kuigi võiks ju disla väändes vastupidist eeldada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3818
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Sept 2019, 11:39

Siis on miskit peetis.
Olen autoholdi ilmumisest saati nendega sõitnud ja mitte ainult enda autodega, no ei ole mäletamist järgi küll kordagi sellist tõmbemist kohanud, nagu te siin kirjeldate. Sunniviisiliselt saab muidugi ratta ringi igal masinal
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 10 Sept 2019, 13:01

dellu kirjutas:
10 Sept 2019, 11:17
Ainuke variant ongi tõesti lasta gaasipedaaliga auto õrnalt liikuma ja veerema ja siis gaasi vajutada, aga no selleks ajaks on kõrvalolev auto juba 2-3 autopikust vähemalt eespool.
Selle õrnalt liikuma ja veeremisega ongi see, et teinekord jõuab ta siis juba 2 käigu sisse panna. See oli ka üks põhjuseid, miks ma selle kohta siin uurima hakkasin. Aga noh sellele pakuti ka juba rohtu, et manuaalselt 1 käik pikemaks lasta.
Viimati muutis Pulku, 10 Sept 2019, 13:03, muudetud 3 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3968
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Sept 2019, 13:07

võimalik, pole niimoodi kunagi jälginud. Ilmselt siis vahetab ära jah ja peale seda saab rahulikult papu põhja vajutada. Vähemalt endale ongi see mulje jäänud, et rahulikult veidi liikuma lasta õrna gaasiga ja siis saab juba järsemalt pressida. Kohe peale vajutades käib kindlalt ringi, aga teinekord tahakski kiiremalt startida ja see veidi häirib. VÕimalik, et tahaks paremat rehvi ka alla. Algul olid mingid "hiinakad" all, nendega käis vihmaga teisega ka täiega tühja (foor kuivaga startides oli ka enamasti vilinaga, isegi naisterahval kes selle autoga enamasti kulgeb). Seejärel sain tuttavalt talle mittesobilikuks jäänud möödus Vredesteinid, paremaks läks kindlasti, aga endiselt kogu jõudu maha ei saa. Peab vist Toyo R888-d alla panema, siuke loom :).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3818
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Sept 2019, 13:09

Miks ei või teine käik varakult sisse tulla aru ma ei saa.
Seleta lahti mis põhjusel see segab. Kui mootor jõuab ilusti vedada, siis mis seal vahet on mis käik sees on. Kui ajate pikki käike taga, siis oleks mõistlikum manuaal võtta. DSG suunitlus on saada kätte võimalikult madal kütusekulu, mitte aga käigud põhja lasta.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

links1
Klubiline
Postitusi: 426
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas links1 » 10 Sept 2019, 13:15

Egas selle DSG käikude haigusele on rohi olemas - manuaal :D

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 10 Sept 2019, 13:24

jussike kirjutas:
10 Sept 2019, 13:09
Miks ei või teine käik varakult sisse tulla aru ma ei saa.
Seleta lahti mis põhjusel see segab. Kui mootor jõuab ilusti vedada, siis mis seal vahet on mis käik sees on. Kui ajate pikki käike taga, siis oleks mõistlikum manuaal võtta. DSG suunitlus on saada kätte võimalikult madal kütusekulu, mitte aga käigud põhja lasta.
Ei ole väitnud, et ei või ja ei tohi. See lihtsalt häiris ja häirib siiani. Ju siis olen liiga värske DSG omanik. On meeldinud ja harjumus varasematest automaatidest käigud pikemaks lasta lihtsalt. Saab seda ka DSG S-reziimis ja manuaalselt. Ühesõnaga probleemi ei ole. Puht huvist lihtsalt tahtsin teada, kuidas keegi ümber käib selle kastiga, kuna variante on mitmeid ju ... chill :wink:

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Sept 2019, 13:51

Autohold koguaeg mul peal. Sättitud nii et käsipidur jookseb ka automaatselt maha ja ka peale tagasi.
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
Pulku
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Sept 2019, 14:24

Esimest käike võiks natuke rohkem venitada või on see tihendis rooli vahel kinni, et ei leia head pedaali tunnetust.
Ärge solvuge sest ma ka ikka otsin seda head tunnetust autoholdi kõrvalt.
Tüütu on ka see, et piisavalt kiiresti ei vaheta tagasi esimese käigu peale kui nulli pidurdad.
Noo ei ole see teise käiguga minek nii kena kui tundub. Kuidagi jube mootori koormamine! :D
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
Pulku
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 632
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Elevant » 10 Sept 2019, 14:31

jussike kirjutas:
10 Sept 2019, 13:09
Miks ei või teine käik varakult sisse tulla aru ma ei saa.
Seleta lahti mis põhjusel see segab. Kui mootor jõuab ilusti vedada, siis mis seal vahet on mis käik sees on. Kui ajate pikki käike taga, siis oleks mõistlikum manuaal võtta. DSG suunitlus on saada kätte võimalikult madal kütusekulu, mitte aga käigud põhja lasta.
Miks ta peab sidureid libistama, kui selle asemel võiks olla esimene käik ja sidurieid poleks vaja libistada?
Mu ex vr6'l häiris mind see hirmsasti, et ta koguaeg teisega sidureid libistas.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Sept 2019, 14:44

Muidu oleks elu liiga lihtne ja tootjad ei saaks tagant järgi raha küsida kui auto liiga hästi kestab!

Aga mul selle kohta küsimus juba 3 aastat, et miks siis kere ja veel mõned asjad niihästi kestavad?
Võiks terve auto teha nii, et kestabki vaid 100000 või 5 aastat ja viskad siis auto minema.
Ja auto hind võiks olla 10 korda odavam!
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 10 Sept 2019, 16:10

MustVälk kirjutas:
10 Sept 2019, 14:24
Esimest käike võiks natuke rohkem venitada või on see tihendis rooli vahel kinni, et ei leia head pedaali tunnetust.
Ärge solvuge sest ma ka ikka otsin seda head tunnetust autoholdi kõrvalt.
Tüütu on ka see, et piisavalt kiiresti ei vaheta tagasi esimese käigu peale kui nulli pidurdad.
Noo ei ole see teise käiguga minek nii kena kui tundub. Kuidagi jube mootori koormamine! :D
Õigust räägid :thumbup: Tihend mängib siin ka olulist rolli. Tagasi esimesele vahetab suht peatumise ja veeremise piiripeal. Tihtipeale just tipptunni ajal tiksudes ei jõuagi peatuda kui juba saab jälle liikuma ja siis on see 2 käiguga kummi venitamine/siduri libistamine.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3818
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Sept 2019, 16:20

Mis asi teil seal libiseb koguaeg?
Rahulikult minnes ei libise sul keegi seal, pähe andes võid kõik asjad libiema saada ja seibideks lasta.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 632
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Elevant » 11 Sept 2019, 08:17

@jussike , kas manuaaliga sõites ummikus 2-3-4km/h Sa manuaaliga kasutad teist käiku? Väga mitte, ka esimesega on sellise kiiruse juures vaja sidurit libistada, miks Sa arvad, et DSG seda siis teise käiguga ei tee?
Sellise kiiruse peal tiksudes ei ole nii kui nii mingisugust kütusesäästu olenemata kumb käik sees on.
Viimati muutis Elevant, 11 Sept 2019, 08:17, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3818
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Sept 2019, 10:03

Pole manuaaliga pea 15a sõitnud :)
Tahan lihtsalt seda väita et kui insenerid on sellise käitumise välja mõelnud, siis peab see nii toimima, pole meist siin nende inseneride armeest keegi targem. Ei saa aru lihtsalt, mida te kardate koguaeg, et äkki hakkab libistama jne... Autot käima üldse julgete panna, äkki läheb keps pooleks.....
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

ottmartens
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 11 Sept 2019, 16:51

Teema jätkuks.. oskad öelda, kuidas toimub üleminek gaasisüsteemist bensiinile?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3818
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Sept 2019, 17:04

Klõpsti
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Pulku
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

ottmartens
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 11 Sept 2019, 17:15

jussike kirjutas:
11 Sept 2019, 17:04
Klõpsti
Süsteem ju hoo pealt hakkab tööle.. salongist tundub tõesti see nii roosiline kui kõik töötab :D

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 198
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 11 Sept 2019, 20:43

Inseneride armee tahab kütusekulu alla tuua, seepärast on oluline kõrgem käik sisse panna. Ja nt 7k DSG on ju eluaegse õliga :) :) :)
Kui katki läheb, küll Möller vahetab, pole muret.
Viimati muutis Vvariant, 11 Sept 2019, 20:43, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 11 Sept 2019, 20:57

Vvariant kirjutas:
11 Sept 2019, 20:43
Inseneride armee tahab kütusekulu alla tuua, seepärast on oluline kõrgem käik sisse panna. Ja nt 7k DSG on ju eluaegse õliga :) :) :)
Kui katki läheb, küll Möller vahetab, pole muret.
:D :D :D Kraaps ja kummardus inseneridele. Siis on hästi, et Möller teiselpool teed on :thumbup:
Viimati muutis Pulku, 11 Sept 2019, 20:57, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Sept 2019, 21:06

Kuluosa nagu sidur nad ei vaheta isegi siis kui uuena sõidad salongist välja ja uksetaga järgi annab! :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 11 Sept 2019, 21:19

MustVälk kirjutas:
11 Sept 2019, 21:06
Kuluosa nagu sidur nad ei vaheta isegi siis kui uuena sõidad salongist välja ja uksetaga järgi annab! :D
Wtf? Päriselt räägid või? :o

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7313
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 125 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Sept 2019, 21:20

Pulku kirjutas:
11 Sept 2019, 21:19
MustVälk kirjutas:
11 Sept 2019, 21:06
Kuluosa nagu sidur nad ei vaheta isegi siis kui uuena sõidad salongist välja ja uksetaga järgi annab! :D
Wtf? Päriselt räägid või? :o
Jama siis see möller. TopAuto vahetas küll ära. :)

Vasta

Mine “Huviliste autod”