VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Hapnik
Klubiline
Postitusi: 937
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 08 Jaan 2020, 21:41

Pulku kirjutas:
08 Jaan 2020, 20:15
Ei ole panoraamiga probleeme olnud enne tänast hooldust, seega ei oska kommentaarida. Küll aga on kahtlane, et see just täna tekkis kui äravoolude puhastamiseks see avati. Üleandja arvas, et võib olla mingi mehhaaniline probleem, millega peaksin nüüd nende soovitusel esindusse pöörduma, kuna nemad panoraamidega ei tegele ega tahagi tegeleda.

Gaasisüsteemi ei kontrollitud jah, kuna ma ei palunudki neil seda teha ( ma ei teagi, kas nad üldse sellega tegelevad? )
Ma ei tea, kas kokkusattumus aga mul tekkisid ka peale äravoolude puhastamist probleemid. Õigemini peale seda hakkas lekkima :D Võimalik, et lihtsalt sügisvihmad sattusid samale ajale. Igastahes mul olid päikesesirmid kuivad ning lekkis pigem piilari juurest ning kogu kõrvalistuja jalgealune oli märg. Esinduses sai asi korda, vahetati katuseluugi raam ning senini on täitsa kuiv püsinud. Hind oli umbes sama, mida siin eespool mainiti.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Jaan 2020, 22:01

Vahepeal olen siin googeldanud ja saanud variante veakoodile, et lahenduseks võib olla ka uuesti kalibreerimine. Panoraami kaitse välja, uuesti sisse ning siis avamisnupp alla tõmmata ja hoida, mille järel peaks süsteem ennast ära kalibreerima. Et kui panoraamilt toide tagant ära võtta siis pidi süsteem seda nõudma ( kas alati, seda ei tea!? ). Kas äravoolude puhastamisel võeti toide tagant ära, ma muidugi ei tea. Hetkel ei julge ka ise näppima ja proovima minna. Võibolla jääbki luuk lahti nagu forss väitis. Plaan on homme kui aega Forssi uuesti külastada, selgust saada ning muidugi ka lahendus leida. "Minge nüüd selle tekkinud probleemiga esindusse, sest meie ei tegele" ei päde :)

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 08 Jaan 2020, 22:06

Mina ei usu, et b7-l luugi äravool ummistuks niisama naljalt. Sealne volla on oma 12-15mm läbimõõduga ja no peab ikka käbi olema seal ees ja sees, et kinni jääks. Samuti see suur silikoon ots, mis äravoolu plastiktorule kinni läheb ei tundunud selline, mis võiks sealt naljalt üldse maha/ lahti tulla. See, et mootor ei jõua kinni ja käsitsi nö vändaga pannakse võib olla tingitud sellest, et si** ja sodi seal vahel, hõõrdumisega vigastusi teind ja kerge takistus mootorile ja ta enam ei sikuta. Täpselt sama seis oli mul, kui selveri parklas enam luuki kinni ei saanud. Algusees lahti võttes ei paistnud mingit erilist sodi olema, aga kogu puhastuse käigus kogunes teist piisavalt. Tuleb aga valmistuda selleks va kõige hullemaks.

Luugi saad ju ise kinni, sul peaks see varraas seal olema ikka ju. ja kuidas peaks see forsi äravoolu puhastus käima? nad ei lase ometi polstri alla jne et kontrollida? viskavad traadi ülevalt sisse?

Vaata mul pilti voolikust:
viewtopic.php?f=50&t=130158&start=400
Viimati muutis miilits, 08 Jaan 2020, 22:13, muudetud 1 kord kokku.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Jaan 2020, 22:40

miilits kirjutas:
08 Jaan 2020, 22:06
Mina ei usu, et b7-l luugi äravool ummistuks niisama naljalt. Sealne volla on oma 12-15mm läbimõõduga ja no peab ikka käbi olema seal ees ja sees, et kinni jääks. Samuti see suur silikoon ots, mis äravoolu plastiktorule kinni läheb ei tundunud selline, mis võiks sealt naljalt üldse maha/ lahti tulla. See, et mootor ei jõua kinni ja käsitsi nö vändaga pannakse võib olla tingitud sellest, et si** ja sodi seal vahel, hõõrdumisega vigastusi teind ja kerge takistus mootorile ja ta enam ei sikuta. Täpselt sama seis oli mul, kui selveri parklas enam luuki kinni ei saanud. Algusees lahti võttes ei paistnud mingit erilist sodi olema, aga kogu puhastuse käigus kogunes teist piisavalt. Tuleb aga valmistuda selleks va kõige hullemaks.

Luugi saad ju ise kinni, sul peaks see varraas seal olema ikka ju. ja kuidas peaks see forsi äravoolu puhastus käima? nad ei lase ometi polstri alla jne et kontrollida? viskavad traadi ülevalt sisse?

Vaata mul pilti voolikust:
viewtopic.php?f=50&t=130158&start=400
Kas sul luuk enne Selveri janti toimis nagu kulda? Kui sa luuki kinni ei saanud, oli sul ka samasugune veateade või sa ei kontrollinud?
Aga jah ... ma ei tea, kas puhastuse käigus polster lasti alla. Kui keberniit selle alla laskmine on, juhul kui peaks tekkima vajadus käsitsi kinni keerata luuk?
Viimati muutis Pulku, 08 Jaan 2020, 22:41, muudetud 1 kord kokku.

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 08 Jaan 2020, 22:45

Käsitsi sulgemisesk ei ole vaja midagi alla lasta, seal keskel plastik maha seal mingi kang ja sellega keerad mootorit. Ma arvutiga ei vaadanud vigasi tookord. Ma eriti ei kasuta luuki, aga lahti läks hästi ja siis üks hetk kinni panekuga kutu asi. Takistus peal ja mootor ei vedanud enam. Seda manuaal sulgemist guugelda, ilmselt annab videosi, kus miski on ja mida teha
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Jaan 2020, 22:49

miilits kirjutas:
08 Jaan 2020, 22:45
Käsitsi sulgemisesk ei ole vaja midagi alla lasta, seal keskel plastik maha seal mingi kang ja sellega keerad mootorit. Ma arvutiga ei vaadanud vigasi tookord. Ma eriti ei kasuta luuki, aga lahti läks hästi ja siis üks hetk kinni panekuga kutu asi. Takistus peal ja mootor ei vedanud enam. Seda manuaal sulgemist guugelda, ilmselt annab videosi, kus miski on ja mida teha
Huvitav miks nad arvel siis kirjutavad: "Ärge katuseluuki proovige, muidu tuleb lagi lahti võtta, et taas luuk kinni saada"?
Järelikult nad ise võtsid laepolstri maha selleks.

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 08 Jaan 2020, 23:09

There is a way to turn the motor manually. This may or may not be helpful in getting your roof properly into its tracks. First you have to get to the motor. It is basically right above the convenience (map) lights in the overhead console. The rear most cover pops off exposing a couple of torx screws. Remove those screws and more of the plastic cover will come off. After you get everything off you will see an Allen screw which is on the end of the roof motor. You have to push up on this screw while you turn it. This will manually rotate the motor. Try moving it back and forth while trying to get it straight. This might be a 2 person job. This might not help with your problem, but it can't hurt to try.

http://pics.tdiclub.com/data/500/sunroof.pdf
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Jaan 2020, 23:20

miilits kirjutas:
08 Jaan 2020, 23:09
There is a way to turn the motor manually. This may or may not be helpful in getting your roof properly into its tracks. First you have to get to the motor. It is basically right above the convenience (map) lights in the overhead console. The rear most cover pops off exposing a couple of torx screws. Remove those screws and more of the plastic cover will come off. After you get everything off you will see an Allen screw which is on the end of the roof motor. You have to push up on this screw while you turn it. This will manually rotate the motor. Try moving it back and forth while trying to get it straight. This might be a 2 person job. This might not help with your problem, but it can't hurt to try.

http://pics.tdiclub.com/data/500/sunroof.pdf
Tänud miilits info eest :thumbup:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4871
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 91 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Jaan 2020, 00:42

Tundub, et tegu pole mitte lisaga, vaid pigem peavaluga? :)
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Jaan 2020, 00:47

TiitRE kirjutas:
09 Jaan 2020, 00:42
Tundub, et tegu pole mitte lisaga, vaid pigem peavaluga? :)
Hetkel nõustun sinuga ning pole kindel, kas tulevikus seda lisa autole soovin. :roll:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4871
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 91 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Jaan 2020, 09:58

Mul Alltrackil oli ka see panoraam, mida siis sain vaid 1x proovida, kas toimib üldse (toimis) ja rohkem ma selle "võlusi" maitsta ei jõudnudki. Bemmil on ka panoraam, loodan, et sellel pole sellist keberniiti sellega.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Jaan 2020, 10:16

TiitRE kirjutas:
09 Jaan 2020, 09:58
Mul Alltrackil oli ka see panoraam, mida siis sain vaid 1x proovida, kas toimib üldse (toimis) ja rohkem ma selle "võlusi" maitsta ei jõudnudki. Bemmil on ka panoraam, loodan, et sellel pole sellist keberniiti sellega.
Ega sa ei saagi teada kui ei kasuta :) Keberniidid tekivadki, kas läbi kasutamise või siis ka vastupidi. Mis on määratud liikuma, peab ju liikuma ... ka seistes lähevad asjad pekki.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4100
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 231 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Jaan 2020, 10:17

Vaatan, inimesed on natuke targemaks saanud ja järjest vähemaks jääb selle ikaldusega auto tellimine.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4871
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 91 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Jaan 2020, 10:19

Pulku kirjutas:
09 Jaan 2020, 10:16
TiitRE kirjutas:
09 Jaan 2020, 09:58
Mul Alltrackil oli ka see panoraam, mida siis sain vaid 1x proovida, kas toimib üldse (toimis) ja rohkem ma selle "võlusi" maitsta ei jõudnudki. Bemmil on ka panoraam, loodan, et sellel pole sellist keberniiti sellega.
Ega sa ei saagi teada kui ei kasuta :) Keberniidid tekivadki, kas läbi kasutamise või siis ka vastupidi. Mis on määratud liikuma, peab ju liikuma ... ka seistes lähevad asjad pekki.
No ma füüsiliselt ei jõudnud lihtsalt kasutada seda, kuna sept. lõpus ostsin ja siis tuli sügis-talv peale ja dets. alguses osteti ära.
Viimati muutis TiitRE, 09 Jaan 2020, 10:20, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Jaan 2020, 11:19

miilitsalt saadud info põhjal pidin ikka ise küüned taha ajama. Ma ei tea, miks Forss laepolstri alla lasi sest selleks pole tõepoolest vajadust. Isegi ühtegi kruvi pole vaja lahti keerata
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Mingit spets kuuskanti ma ei näinud seal kuskil aga kasutasin rulluiskude oma ning keerasin osaliselt luugi lahti ja uuesti kinni.
► Näita Spoilerit
Ma ei tea kui kerge selle käsitsi kinni/lahti kerimine peaks olema aga minu hinnangul ta just mugav tegevus ei ole aga teostatav ilma meeletu jõukuluta.
Viimati muutis Pulku, 12 Jaan 2020, 22:54, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 09 Jaan 2020, 11:39

Järgnevalt panin auto käima, eemaldasin panoraami kaitsme ja panin uuesti sisse ning teostasin luugi kalibreerimise. Tegin igaksjuhuks kardinale ka kalibreerimise ning otsa diagnost Caristaga ning pilt puhas, ei ühtegi veateadet. Natuke veel mängisin luugiga igas asendis ja minumeelest toimib nagu varem.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 12 Jaan 2020, 14:31

Deem, äravoolus võis ju ummisus olla aga paraku tuli täna sirmi valgusti tagant ikka vett ning seekord mitte ainult kundepoolt, vaid ka juhi sirmi tagune on märg. Ehk siis sellega nüüd seis hullem kui enne Forsis käiku :(
► Näita Spoilerit
Mõtlema nüüd, kas minna tagasi Forssi või külastada hoopis Möllerit :think:
Viimati muutis Pulku, 12 Jaan 2020, 22:54, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4100
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 231 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Jaan 2020, 14:44

Või Moller teeb ja Forss maksab, vähemalt osaliselt.... :think:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 12 Jaan 2020, 14:47

jussike kirjutas:
12 Jaan 2020, 14:44
Või Moller teeb ja Forss maksab, vähemalt osaliselt.... :think:
Kahtlustan, et sellisest variandist ei taha Forss midagi kuulda.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4100
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 231 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Jaan 2020, 14:54

Igaljuhul on see praak töö ja peaksid selle tasuta ette võtma. Vajalik varuosa tuleb ilmelt ikka ise osta/maksta, sealtki võiks korraliku ale välja kaubelda.....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 12 Jaan 2020, 16:03

Mida seal nôuda, et praak töö jne? Isegi kui nemad tegid àravoolu puhastuse. Siin ei ole Kindlaks tehtud et asi àravoolus on. Ma juba eelnevalt kirjutanud, mis viga on. Kas kisud lahti, teed korda ise vôi làhed esindusse ja ostad uue luugi/raami kui tahad asja lahendada saada.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 12 Jaan 2020, 16:09

miilits kirjutas:
12 Jaan 2020, 16:03
Mida seal nôuda, et praak töö jne? Isegi kui nemad tegid àravoolu puhastuse. Siin ei ole Kindlaks tehtud et asi àravoolus on. Ma juba eelnevalt kirjutanud, mis viga on. Kas kisud lahti, teed korda ise vôi làhed esindusse ja ostad uue luugi/raami kui tahad asja lahendada saada.
Kui auto kätte sain, öeldi, et oli äravoolust tingitud ... nüüd on see väide jah küsitav.

Hapnik
Klubiline
Postitusi: 937
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 27 Jaan 2020, 13:09

Ons mingit uudist?

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 27 Jaan 2020, 15:57

Hapnik kirjutas:
27 Jaan 2020, 13:09
Ons mingit uudist?
Väga uudist ei olegi. Forssi tagasi ei läinud. Käisin Škoda Auto100's, seal tuttav. Lasin uuesti pilgu peale visata. Tuleb panoraam lahti võtta ... saab selguse majja. Praegu ootan hinnapakkumist tihenditele ja pudinatele, mis välja tuleks vahetada töö käigus jne. Pidi päeva töö olema.

Ex kui targemaks saan siis annan teada
Viimati muutis Pulku, 27 Jaan 2020, 15:57, muudetud 1 kord kokku.

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 27 Jaan 2020, 19:05

Pulku kirjutas:
27 Jaan 2020, 15:57
Hapnik kirjutas:
27 Jaan 2020, 13:09
Ons mingit uudist?
Väga uudist ei olegi. Forssi tagasi ei läinud. Käisin Škoda Auto100's, seal tuttav. Lasin uuesti pilgu peale visata. Tuleb panoraam lahti võtta ... saab selguse majja. Praegu ootan hinnapakkumist tihenditele ja pudinatele, mis välja tuleks vahetada töö käigus jne. Pidi päeva töö olema.

Ex kui targemaks saan siis annan teada
Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pudinaid tihendeid seal peaks vahetama? Pigem uut liimi, või keemiat vaja nende ühenduskohtade vahele. See peaks ka enne kuivama ära, kui kokku laotakse. Aga muidugi võid need numbrid välja ka karjuda, kui see probleemiks pole. Nagu naha, siis see pano hakkab siin mitmetel lekkima juba. Samas, mõnele hea raha tegemise osa, kes viitsib :)
HUVILINE ....

Vasta

Mine “Huviliste autod”