VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 00:09

Omajagu aastaid omatud ja sõidetud erinevate generatsioonide diisel Avensistega ning sinna otsa veel Grand Voyager V, mis töökindluselt just heast küljest ennast ei näidanud ja sai maha müüdud. Tükk aega sai nillitud veel uuemaid Avensiseid aga soliidses varustuses eksemplaride valik oli suht nadi, eriti bensukate osas. Kuna aastane läbisõit ning valdavalt linnasõidud diislit ei soosi, sai otsustatud, et järgmine peab/võiks siiski olla bensukas. Kodu ümber lisaks ELKE'le ka Möller ja Auto100. Paraku ei leidnud miskit sobivat A24 ka škoda menüüst ning järg oligi VW käes. Kuna endal igasugune varasem kogemus VW puudub siis uurisin tuttavalt arvamusi passati kohta. Tuli välja, et ta enda B6 CNG'ga nii rahul, et soetas naisele B7 CNG :D Ühesõnaga võtsin ka suuna sinna. Välja sai praagitud üks Maagaasiauto poolt müügis olev B7 2012.a LS 157k. Käisin vaatamas, üldpilt oli muidu OK, küll aga vajas kapott ülevärvimist, kuna ees servas oli suurem värvitükk lahti. Hinda küsiti 13400.- ning ale kapoti tõttu pakuti vaid 200EUR. Mõtlesin ja otsustasin, et jätan vahele. Lõpuks leidsin teise 2011.a oma. Aasta alguses Rootsist toodud 130k läbisõitnud, soliidse nahktoa panoraam katuse ja muu tiluliluga isendi hinnaga 11900.- Sai käidud vaatamas, proovimas, tuvastatud mõlk kapotilt, mille müüa lubas lasta välja võtta ning hinda lasi ka alla 11500.- peale. Tunnike paar mõtlemist ning LUKKU ta läks!

Hetkel pole jõudnud pilte klõpsutada aga seemneks panen A24 müügipildi

Pilt

Seniks parimat!
Viimati muutis Pulku, 17 Mär 2019, 00:11, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1074
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 30 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas vredestein » 17 Mär 2019, 08:32

Tere
Kena ja väga õkonoomse auto oled endale soetanud.
Gaasi auto puhul ei saa targutamata jätta, et peale igat 3,ndat gaasi tühjaks sõitmist sõidaksid tühjaks ka paagitäie bensiini mis hoiab ka kütusesüsteemi elus. Bennsiin soovitavalt 98.
Ühesõnaga tere tulemast klubisse ja muretuid kilomeetreid.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

MartenL
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MartenL » 17 Mär 2019, 10:54

Kas sellele viimasele väitele on olemas tehase ettepanek?
CNG Passat sõidab peale igat CNG tankimist paar km bensiiniga. Gaznetis müüakse bensiinilisandit et profülaktika mõttes pikema perioodi järel bensiini pihustid sellega läbi sõita. Mitte keegi kes kasutab cng autot sihtpäraselt ei sõida bensiiniga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2612
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 37 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 17 Mär 2019, 12:04

Korraks vaatasin et ostsid kasutaja silc passati ära. Sama värv ja velg ja mootor! :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 12:28

MustVälk kirjutas:
17 Mär 2019, 12:04
Korraks vaatasin et ostsid kasutaja silc passati ära. Sama värv ja velg ja mootor! :D
Kiikasin kohe kasutaja silc teemat. Värv siiski meil erinev, kuigi võib tunduda sama. Silci aparaat Mocca Brown aga mul Urano Grey :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4479
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 51 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Mär 2019, 12:29

Pulku kirjutas:
17 Mär 2019, 12:28
MustVälk kirjutas:
17 Mär 2019, 12:04
Korraks vaatasin et ostsid kasutaja silc passati ära. Sama värv ja velg ja mootor! :D
Kiikasin kohe kasutaja silc teemat. Värv siiski meil erinev, kuigi võib tunduda sama. Silci aparaat Mocca Brown aga mul Urano Grey :)
tahtsin ka küsida, et kuidas sealt ainukesest kehvast pildist värvi suudate eraldada :D

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 12:37

vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 08:32
Tere
Kena ja väga õkonoomse auto oled endale soetanud.
Gaasi auto puhul ei saa targutamata jätta, et peale igat 3,ndat gaasi tühjaks sõitmist sõidaksid tühjaks ka paagitäie bensiini mis hoiab ka kütusesüsteemi elus. Bennsiin soovitavalt 98.
Ühesõnaga tere tulemast klubisse ja muretuid kilomeetreid.
Ökonoomsuse kohapealt ei anna viimati omatud Grand Voyageriga võrrelda jah :D Võrdlus sama, mis sõrm vs m*nn. Mis aga puudutab sõitmist, siis 3 paaki CNG ja siis paak bensu ... selle tarkusetera noppisin enne auto ostu siit samast foorumist välja jah. Kuigi kuulnud olen erinevaid versioone. Kes sõidab aastas 2 paaki bensu ainult maha ning kes sõidab bensu pealt ainult nii palju kui seda vaja on, et gaasi tankla leida :roll: Samas, endale tundus see 3:1 variant suht OK variant. Mis puudutab bensiini sis jah, paagis on 98 ning seda kasutada soovitas ka müüa (Y)

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 12:40

TiitRE kirjutas:
17 Mär 2019, 12:29
Pulku kirjutas:
17 Mär 2019, 12:28
MustVälk kirjutas:
17 Mär 2019, 12:04
Korraks vaatasin et ostsid kasutaja silc passati ära. Sama värv ja velg ja mootor! :D
Kiikasin kohe kasutaja silc teemat. Värv siiski meil erinev, kuigi võib tunduda sama. Silci aparaat Mocca Brown aga mul Urano Grey :)
tahtsin ka küsida, et kuidas sealt ainukesest kehvast pildist värvi suudate eraldada :D
Ei suutnudki eristada :D lugesin teemast Silci auto tooni välja
Viimati muutis Pulku, 17 Mär 2019, 12:41, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1366
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas siLc » 17 Mär 2019, 13:30

Selles valguses oleks küll enda masinaga segi ajanud. Isegi talveveljed on samad :D

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2612
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 37 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 17 Mär 2019, 13:40

siLc kirjutas:
17 Mär 2019, 13:30
Selles valguses oleks küll enda masinaga segi ajanud. Isegi talveveljed on samad :D
Ma räägin nohh! :D Aasta ka klappis.
Tooni vahe väike ja kui teksti mitte lugeda siis panoraam katus võib ka kahe silma vahele jääda!
Silc pead ikka need kroomitud peeglid ära tellima! :wink:
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 15:49

MustVälk kirjutas:
17 Mär 2019, 13:40
siLc kirjutas:
17 Mär 2019, 13:30
Selles valguses oleks küll enda masinaga segi ajanud. Isegi talveveljed on samad :D
Ma räägin nohh! :D Aasta ka klappis.
Tooni vahe väike ja kui teksti mitte lugeda siis panoraam katus võib ka kahe silma vahele jääda!
Silc pead ikka need kroomitud peeglid ära tellima! :wink:
Odavam eristuda on kasutada erinevaid lõhnakuuski :D

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 17:52

Küsimus neile, kes pikemalt omanud CNG autot ning juhtunud ka juba hooldama :) Millist mootoriõli olete kasutanud? Interneedusest skännisin välja mõningad pärlid ala CASTROL MAGNATEC 10W-40 ning Addinol Giga Light MV 0530 LL, mis mõlemad peaksid justkui olema edulised LPG ja CNG autole, kuid üks siiski pool -ja teine täissünt õli.

Mida olete Teie kasutanud?
Parimat

Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1074
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 30 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas vredestein » 17 Mär 2019, 19:08

Soovitaksin kasutada castroli LL 3 5w30 või castroli 5w40 mootoriõli. Lisaks julgen veel soovitada Motuli õli mis on väga hea. Addinolist käi palun suure kaarega mõõda! Olen teinud mootoreid mis eluaeg Addinoliga sõitnud ja see ei ole üldse ilus vaatepilt.
Kes tänasid kasutajat vredestein selle postituse eest:
Pulku
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
Maq21
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 13 Mär 2016, 08:37
Auto: Passat B7 2012 CNG, Audi 90 B2 2.2, Audi 90 B2 2.0, Audi 100 C3Q, Audi 80 B2Q
Asukoht: Muraste
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Maq21 » 17 Mär 2019, 19:24

vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 08:32
Tere
Kena ja väga õkonoomse auto oled endale soetanud.
Gaasi auto puhul ei saa targutamata jätta, et peale igat 3,ndat gaasi tühjaks sõitmist sõidaksid tühjaks ka paagitäie bensiini mis hoiab ka kütusesüsteemi elus. Bennsiin soovitavalt 98.
Ühesõnaga tere tulemast klubisse ja muretuid kilomeetreid.
Ma olen sõitnud 3a 100000+ km ja seda ainult gaaziga, bensuga niipalju, kui peale igat tankimist.
Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] vanaaegne soovitus see on? Kui tehasest on süsteem tehtud selline, siis milleks mingit 3/1 juttu igalpool kõik ajavad.

PS! ei ole midagi isikliku!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 19:41

Maq21 kirjutas:
17 Mär 2019, 19:24
vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 08:32
Tere
Kena ja väga õkonoomse auto oled endale soetanud.
Gaasi auto puhul ei saa targutamata jätta, et peale igat 3,ndat gaasi tühjaks sõitmist sõidaksid tühjaks ka paagitäie bensiini mis hoiab ka kütusesüsteemi elus. Bennsiin soovitavalt 98.
Ühesõnaga tere tulemast klubisse ja muretuid kilomeetreid.
Ma olen sõitnud 3a 100000+ km ja seda ainult gaaziga, bensuga niipalju, kui peale igat tankimist.
Mis ingli vanaaegne soovitus see on? Kui tehasest on süsteem tehtud selline, siis milleks mingit 3/1 juttu igalpool kõik ajavad.

PS! ei ole midagi isikliku!
Nu vot noh. Nii palju kui on erinevaid kasutajaid, on erinevaid arvamusi ja seisukohti, saa siis pihta, mis see ülim tõde on? :) On keegi üldse margi esinduse seisukohta sellekohapealt küsinud?

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 19:48

vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 19:08
Soovitaksin kasutada castroli LL 3 5w30 või castroli 5w40 mootoriõli. Lisaks julgen veel soovitada Motuli õli mis on väga hea. Addinolist käi palun suure kaarega mõõda! Olen teinud mootoreid mis eluaeg Addinoliga sõitnud ja see ei ole üldse ilus vaatepilt.
Ehk siis CNG ei sea otseselt õlile mingeid erinõudeid? :think:

Kasutaja avatar
Maq21
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 13 Mär 2016, 08:37
Auto: Passat B7 2012 CNG, Audi 90 B2 2.2, Audi 90 B2 2.0, Audi 100 C3Q, Audi 80 B2Q
Asukoht: Muraste
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Maq21 » 17 Mär 2019, 20:31

Pulku kirjutas:
17 Mär 2019, 19:48
vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 19:08
Soovitaksin kasutada castroli LL 3 5w30 või castroli 5w40 mootoriõli. Lisaks julgen veel soovitada Motuli õli mis on väga hea. Addinolist käi palun suure kaarega mõõda! Olen teinud mootoreid mis eluaeg Addinoliga sõitnud ja see ei ole üldse ilus vaatepilt.
Ehk siis CNG ei sea otseselt õlile mingeid erinõudeid? :think:
Vw soovitusel võiks selle kvaliteet olla 505, kuna 507 on longlife, siis ei ole mingit mõtet seda sinna uhada.
Vahetust kuni 15000km soovitav.
Kes tänasid kasutajat Maq21 selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7279
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 113 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Mär 2019, 21:33

vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 19:08
Soovitaksin kasutada castroli LL 3 5w30 või castroli 5w40 mootoriõli. Lisaks julgen veel soovitada Motuli õli mis on väga hea. Addinolist käi palun suure kaarega mõõda! Olen teinud mootoreid mis eluaeg Addinoliga sõitnud ja see ei ole üldse ilus vaatepilt.
Tubdub, et Motul on peale Castroli VW ühiskonnas vägagi kasutatud õli. USA VW Communities ka näha pidevat Motuli kasutamist.

Kasutaja avatar
xen0n
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas xen0n » 17 Mär 2019, 21:42

Enda gaasika puhul hoian õli välpa max 8-10k peal. Väidetavalt kaovad gaasiga sõites õli omadused kiiremini.

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 17 Mär 2019, 21:44

Maq21 kirjutas:
17 Mär 2019, 19:24
vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 08:32
Tere
Kena ja väga õkonoomse auto oled endale soetanud.
Gaasi auto puhul ei saa targutamata jätta, et peale igat 3,ndat gaasi tühjaks sõitmist sõidaksid tühjaks ka paagitäie bensiini mis hoiab ka kütusesüsteemi elus. Bennsiin soovitavalt 98.
Ühesõnaga tere tulemast klubisse ja muretuid kilomeetreid.
Ma olen sõitnud 3a 100000+ km ja seda ainult gaaziga, bensuga niipalju, kui peale igat tankimist.
Mis ingli vanaaegne soovitus see on? Kui tehasest on süsteem tehtud selline, siis milleks mingit 3/1 juttu igalpool kõik ajavad.

PS! ei ole midagi isikliku!
See on profülaktiline soovitus. Samalaadsed asjad - (elektriline) parkimispidur automaadil/DSG’l ja tagumine klaasipuhasti luukpäral ja variandil. Valdaval osal juhtudest lähevad need nahka just selle pärast, et need kasutust ei leia. Kui ühel juhul on remondi maksumus mõnikümmend kuni paarsada eurot, siis kütusesüsteemi puhul sa ilmselt nii odavalt ei pääse. Ei võta ilmselt tükki küljest ära vahel bensuga sõita. Keegi muidugi sundida ei saa aga pärast ei tasu ka kiruda kui kehva süsteem on.

Viimane ei ole kuidagi isiklikult võtmiseks mõeldud. :)
Kes tänasid kasutajat jojoonas selle postituse eest:
vredestein

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 21:48

xen0n kirjutas:
17 Mär 2019, 21:42
Enda gaasika puhul hoian õli välpa max 8-10k peal. Väidetavalt kaovad gaasiga sõites õli omadused kiiremini.
Arvestades läbisõite aastas, ilmselt tuleb mul ta samasse auku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2612
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 37 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 17 Mär 2019, 22:51

Ma selline laiskvorst ja sõidan paak gaasi ja siis bensiiniga kuni raatsin jälle gaasi tanklasse ronida. :D
Bensuga natuke puterdab tühikõigul, aga sellega sõidan kuni vist see nii käest ära läheb, et ma saan aru mis seal siis täpsemalt puterdamist põhjustab. :D
Esindus vist kasutab vaid castroli.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 17 Mär 2019, 23:04

MustVälk kirjutas:
17 Mär 2019, 22:51
Ma selline laiskvorst ja sõidan paak gaasi ja siis bensiiniga kuni raatsin jälle gaasi tanklasse ronida. :D
Bensuga natuke puterdab tühikõigul, aga sellega sõidan kuni vist see nii käest ära läheb, et ma saan aru mis seal siis täpsemalt puterdamist põhjustab. :D
Esindus vist kasutab vaid castroli.
Auto anti mulle üle otsakorral gaasi paagiga. Sõitsin veel pool paaki bensu ka maha enne kui julgus sai kokku võetud ning esimest korda gaasi tanklasse sisse keeratud Tehnika tn. Millest tegelikult saab iga tööpäeva hommik mööda sõidetud :D

Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1074
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 30 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas vredestein » 17 Mär 2019, 23:15

Maq21 kirjutas:
17 Mär 2019, 20:31
Pulku kirjutas:
17 Mär 2019, 19:48
vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 19:08
Soovitaksin kasutada castroli LL 3 5w30 või castroli 5w40 mootoriõli. Lisaks julgen veel soovitada Motuli õli mis on väga hea. Addinolist käi palun suure kaarega mõõda! Olen teinud mootoreid mis eluaeg Addinoliga sõitnud ja see ei ole üldse ilus vaatepilt.
Ehk siis CNG ei sea otseselt õlile mingeid erinõudeid? :think:
Vw soovitusel võiks selle kvaliteet olla 505, kuna 507 on longlife, siis ei ole mingit mõtet seda sinna uhada.
Vahetust kuni 15000km soovitav.
gaasiauto õlivahetusvälp ongi 1a või 15000km ja see on tehasepoolt ette antud.
Kes tänasid kasutajat vredestein selle postituse eest:
Pulku
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1074
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 30 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas vredestein » 17 Mär 2019, 23:21

Maq21 kirjutas:
17 Mär 2019, 20:31
Pulku kirjutas:
17 Mär 2019, 19:48
vredestein kirjutas:
17 Mär 2019, 19:08
Soovitaksin kasutada castroli LL 3 5w30 või castroli 5w40 mootoriõli. Lisaks julgen veel soovitada Motuli õli mis on väga hea. Addinolist käi palun suure kaarega mõõda! Olen teinud mootoreid mis eluaeg Addinoliga sõitnud ja see ei ole üldse ilus vaatepilt.
Ehk siis CNG ei sea otseselt õlile mingeid erinõudeid? :think:
Vw soovitusel võiks selle kvaliteet olla 505, kuna 507 on longlife, siis ei ole mingit mõtet seda sinna uhada.
Vahetust kuni 15000km soovitav.
jah täpselt ning võib ka julgelt 507 normile vastavat õli panna peaasi, et mingit solki sinna ei uha, koonerdamine pole kokkuhoid.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Vasta