VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 13 Veebr 2019, 11:16
- Auto: MK7 GTI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 20 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Otsustasin ka uue suksu siia siis lõpuks üles panna. Minu "pikk" autode ajalugu on toonud mind VW juurde ja tegemist on 2014.a. MK7 GTI'ga. Stock 2.0 turbokas 162kw. ("pikk" autode ajalugu on '01 Saab 9-5 ATM Aero sedaan [205kw] ja '00 Saab 9-5 manu. Aero universaal [205kw])
Varustus:
Must värv
Elektriliselt reguleeritavad eraldi soojendusega välispeeglid
Kerevärvi uksekäepidemed ja välispeeglite korpused
Pakiruumi kate, eemaldatav
Panipaigaga käetugi esiistmete vahel, 2 tuulutusava taga
Asümmeetriliselt osadena kokkuklapitav tagaistme seljatugi koos läbilaadimisvõimaluse ja keskmise käetoega, 2 topsihoidikut
Muudetava kõrgusega ja eemaldatav pakiruumi põhi
Reguleeritava kõrgusega esiistmed
Nimmetugi esiistmetel
Kaanega panipaik laes
Taskud esiistmete seljatugedes
Põrandamatid ees ja taga
Salongi meeleoluvalgus
Juhi ja eesmise kaassõitja turvapadi, kaassõitja poolel väljalülitatav, juhi põlveturvapadi
Turvakardinad ees- ja tagaistujatele koos eesmiste külgturvapatjadega
Elektrooniline juhitavuskorrektor (ESP) koos roolimisabilisega, ABS koos pidurdusabilisega, ASR, EDL, EDTC
Loodud kahjusid vähendama ("Multi - collision brake")
Elektrooniline diferentsiaalilukk XDS
Rest Assist (väsimusetuvastus)
Vargusvastane alarmsüsteem "Plus"
Elektriline seisupidur koos paigaltvõtuabilisega
Muutuva ülekandega rool
Sportvedrustus
Funktsionaalsus
Elektrilised aknatõstukid
Kliimaseadmed
Multifunktsionaalnäidik "Premium"
Rehvirõhu kaudne jälgimissüsteem
Start-stopp-süsteem koos pidurdusenergia taaskasutusega
Kiirushoidik koos kiirusepiirajaga
12 V pistikupesa pakiruumis
Sahtlid esiistmete all
Pakett "Lights & Vision": isetumenev sisepeegel, eraldi päevatuled koos automaatlülitusega,
tulede saabumis- ja lahkumisfunktsioon, vihmaandur
3 kodara ja nahkkattega multifunktsionaalrool
Talvepakett: soojendusega esiistmed, pesurivedeliku taseme hoiatustuli, esitulede pesurisüsteem,
esiklaasipesuri pihustite automaatsoojendus
(Biksenoon-esituled koos eraldi LED-päevatuledega (PXB), Navifunktsioon "Discover Media" (PNC), Adaptiivne
kiirushoidik ACC ja lähiümbruse jälgimissüsteem "Front Assist" koos linnaliikluse hädapiduriga (PF1/
PF2), Võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem "Keyless Access" (4F2), Süsteem "Park Pilot" - parkimisandurid
ees ja taga (WDA), Tahavaatekaamera "Rear Assist"
4 valuvelge "Austin" 7,5J x 18, rehvid 225/40 R18,
Sõidurežiimi valik
Adaptiivveermik DCC koos sõidurežiimi valikuga
Pikivaheregulaatoriga kiirushoidik ACC, lähiümbruse jälgimissüsteem "Front Assist" ja automaatne
hädapidur City Emergency Brake
Kliimaseade "Climatronic"
Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem "Keyless Access"
Peeglipakett
Endise omaniku poolt on juurde lisatud:
3" CTS turbo cat-back väljalaskesüsteem
Oettingeri luugispoiler
Maxton design esispoiler
VolkswagenRacing madaldusvedrud
ES Racingus tehtud mootorile helituuning (pops and bangs)
Eile sain esimesed klõpsud autost, enne seda auto nii puhas ei olnud....
Üks pilt ka endise omaniku pildi kogust:
Kahjuks paar kilomeetrid hiljem enam nii ilus ta ei olnud... oeh... peale viimast Saabi sai öeldud " ei osta enam musta värvi ja manuaal autot ".
Uhke kättesaamis päev oli 15. märts... esmamuljed - ma usun, et foorum paneks iga sõna asemele "ingel". Tallinnast tulek oli selline, et peale korraga kahest rekkast mööda sõitu käed värisesid ja tahtsin kiirelt koju (koos lubadega), nüüdeks sõidan koguaeg nii, et spidokal on digital speed ja hetkel on need probleemid lahendatud, et "ei tunne kiirust". Auto minek jms on nii sujuv, et lihtsalt jätab tunde, et sõidad aeglaselt, vanade autode puhul oli hea, et karjus ja lõugas käes, siis said aru " vot nüüd lähen kiiresti ". Ja noh, see pidamine, täiesti arulage, kindlasti on ka parema pidavusega autosid aga kui oled viimased 2 aastat 2014 Avensisega sõitnud, siis millest me räägime.. Onule autot käisin näitamas, siis hetkel veel julgen tema väitega nõustuda: "Ennem saab endal julgus otsa, kui auto otsa saab".
Nüüd juba üsna rahulik liikleja ja 99% ajast Comfort režiimis. Meeldib väga, et saad ise valida, kas auto on jäik või pehme.
To-Do list:
[x] Hooldus (määratud küll ~105k kandis, kuid teen 100 peal ja 10k välbad)
[x] Kojamehed (tuleb hoolduse käigus)
[x] Puldipatareid (tuleb hoolduse käigus)
[x] Täkked
[x] Keraamika
[x] Esim. stab. puksid koos varrastega
[x] 107 500 [õli+filter]
[x] kundepoolne ustevaheline uus tihend
[x] Uus piduriklotsi tiir
[x] Suur pukside ülevaatus/asendus
Algselt olin kurb, et auto ei tulnud velgedega, mis Karlil all olid, kuid olen juba praegustega ära leppinud ja jäävad hetke seisuga alla ning vahetama ei kiirusta.
Varustus:
Must värv
Elektriliselt reguleeritavad eraldi soojendusega välispeeglid
Kerevärvi uksekäepidemed ja välispeeglite korpused
Pakiruumi kate, eemaldatav
Panipaigaga käetugi esiistmete vahel, 2 tuulutusava taga
Asümmeetriliselt osadena kokkuklapitav tagaistme seljatugi koos läbilaadimisvõimaluse ja keskmise käetoega, 2 topsihoidikut
Muudetava kõrgusega ja eemaldatav pakiruumi põhi
Reguleeritava kõrgusega esiistmed
Nimmetugi esiistmetel
Kaanega panipaik laes
Taskud esiistmete seljatugedes
Põrandamatid ees ja taga
Salongi meeleoluvalgus
Juhi ja eesmise kaassõitja turvapadi, kaassõitja poolel väljalülitatav, juhi põlveturvapadi
Turvakardinad ees- ja tagaistujatele koos eesmiste külgturvapatjadega
Elektrooniline juhitavuskorrektor (ESP) koos roolimisabilisega, ABS koos pidurdusabilisega, ASR, EDL, EDTC
Loodud kahjusid vähendama ("Multi - collision brake")
Elektrooniline diferentsiaalilukk XDS
Rest Assist (väsimusetuvastus)
Vargusvastane alarmsüsteem "Plus"
Elektriline seisupidur koos paigaltvõtuabilisega
Muutuva ülekandega rool
Sportvedrustus
Funktsionaalsus
Elektrilised aknatõstukid
Kliimaseadmed
Multifunktsionaalnäidik "Premium"
Rehvirõhu kaudne jälgimissüsteem
Start-stopp-süsteem koos pidurdusenergia taaskasutusega
Kiirushoidik koos kiirusepiirajaga
12 V pistikupesa pakiruumis
Sahtlid esiistmete all
Pakett "Lights & Vision": isetumenev sisepeegel, eraldi päevatuled koos automaatlülitusega,
tulede saabumis- ja lahkumisfunktsioon, vihmaandur
3 kodara ja nahkkattega multifunktsionaalrool
Talvepakett: soojendusega esiistmed, pesurivedeliku taseme hoiatustuli, esitulede pesurisüsteem,
esiklaasipesuri pihustite automaatsoojendus
(Biksenoon-esituled koos eraldi LED-päevatuledega (PXB), Navifunktsioon "Discover Media" (PNC), Adaptiivne
kiirushoidik ACC ja lähiümbruse jälgimissüsteem "Front Assist" koos linnaliikluse hädapiduriga (PF1/
PF2), Võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem "Keyless Access" (4F2), Süsteem "Park Pilot" - parkimisandurid
ees ja taga (WDA), Tahavaatekaamera "Rear Assist"
4 valuvelge "Austin" 7,5J x 18, rehvid 225/40 R18,
Sõidurežiimi valik
Adaptiivveermik DCC koos sõidurežiimi valikuga
Pikivaheregulaatoriga kiirushoidik ACC, lähiümbruse jälgimissüsteem "Front Assist" ja automaatne
hädapidur City Emergency Brake
Kliimaseade "Climatronic"
Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem "Keyless Access"
Peeglipakett
Endise omaniku poolt on juurde lisatud:
3" CTS turbo cat-back väljalaskesüsteem
Oettingeri luugispoiler
Maxton design esispoiler
VolkswagenRacing madaldusvedrud
ES Racingus tehtud mootorile helituuning (pops and bangs)
Eile sain esimesed klõpsud autost, enne seda auto nii puhas ei olnud....
Üks pilt ka endise omaniku pildi kogust:
Kahjuks paar kilomeetrid hiljem enam nii ilus ta ei olnud... oeh... peale viimast Saabi sai öeldud " ei osta enam musta värvi ja manuaal autot ".
Uhke kättesaamis päev oli 15. märts... esmamuljed - ma usun, et foorum paneks iga sõna asemele "ingel". Tallinnast tulek oli selline, et peale korraga kahest rekkast mööda sõitu käed värisesid ja tahtsin kiirelt koju (koos lubadega), nüüdeks sõidan koguaeg nii, et spidokal on digital speed ja hetkel on need probleemid lahendatud, et "ei tunne kiirust". Auto minek jms on nii sujuv, et lihtsalt jätab tunde, et sõidad aeglaselt, vanade autode puhul oli hea, et karjus ja lõugas käes, siis said aru " vot nüüd lähen kiiresti ". Ja noh, see pidamine, täiesti arulage, kindlasti on ka parema pidavusega autosid aga kui oled viimased 2 aastat 2014 Avensisega sõitnud, siis millest me räägime.. Onule autot käisin näitamas, siis hetkel veel julgen tema väitega nõustuda: "Ennem saab endal julgus otsa, kui auto otsa saab".
Nüüd juba üsna rahulik liikleja ja 99% ajast Comfort režiimis. Meeldib väga, et saad ise valida, kas auto on jäik või pehme.
To-Do list:
[x] Hooldus (määratud küll ~105k kandis, kuid teen 100 peal ja 10k välbad)
[x] Kojamehed (tuleb hoolduse käigus)
[x] Puldipatareid (tuleb hoolduse käigus)
[x] Täkked
[x] Keraamika
[x] Esim. stab. puksid koos varrastega
[x] 107 500 [õli+filter]
[x] kundepoolne ustevaheline uus tihend
[x] Uus piduriklotsi tiir
[x] Suur pukside ülevaatus/asendus
Algselt olin kurb, et auto ei tulnud velgedega, mis Karlil all olid, kuid olen juba praegustega ära leppinud ja jäävad hetke seisuga alla ning vahetama ei kiirusta.
Viimati muutis Trooja, 12 Mai 2020, 11:11, muudetud 7 korda kokku.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Kui austinitele flantsid vahele panna, siis saab selle veljega ka täitsa maasikaks asja. Mul tagumised flantsid seisavad riiulis veel ja esimesed on joonase Ri all juba
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 13 Veebr 2019, 11:16
- Auto: MK7 GTI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 20 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Ilusam oleks kindlasti flantsiga aga teine asi see, et kas kuskile vastu ei hakka käima, väga piiri peale ei tahaks hakata ajama.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
nope, ei hakka kuhugi vastu käima. Aasta lasin kindlalt flantsiga ringi ja 0 probleemi. Fitment oli ka parem kui ET45 velgedega.
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Jääme siis uut ja huvitavat veljevalikut auto alla ootama
See Austin talveveljeks hea..
See Austin talveveljeks hea..
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
mind täitsa huvitab kuidas need unika all istuvad, nii et pane pilt letti
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
ei taha, mul õnneks eelmine omanik enamvähem kõik maitsekalt teinud, paar roppust likivdeerisin ära, muidu all good in my hood
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Ilmad vähe ilusamaks lähevad siis lööb pilli läikima ja teeb paar klõpsu
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Külgvaates pildil sai masin just Eibachi madaldused ka alla, teistel piltidel veel polnud.
Viimati muutis svaratu, 14 Mai 2019, 20:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 13 Veebr 2019, 11:16
- Auto: MK7 GTI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 20 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Mingi surnud teema siin.
100 000 sai Juuli keskel täis, auto läks kohe korralisse hoolduses. Lisaks käskisin üle vaadata sillad, sest esisillas oli mingisugune kräuksumine. Tehtud: Õli, õlifilter, pidurivedelik, õhufilter, salongifilter, kojamehed, puldipatarei.
Avastatud probleemid: Esisilla õõtshoova tag. puksid vaja määrida, esisilla stab. puksides lõtk, parem tagumine uksepiiraja defektne. Augusti keskel läks auto Möllerisse tagasi ja tehti silla probleemid korda + sillastend. Nüüd kõik hea ja vaikne.
Telefonist mingisugust pildi materjali ka:
Tagumised flantsid, mis pikemat aega pagasnikus kaasas sõitsid, jõudsid lõpuks omale kohale: (nagu näha, siis vahepeal jõudis muru roheliseks ja puud lehte minna)
Tuleb tõdeda, et üldse ei meeldi, kui palju flantsid auto juhitavust muutsid, samas võimalik, et kui kunagi ette peaks ka flantsid saama, siis balansseerib tagasi. Hetkel auto taguots liiga tee küljes kinni.
Parem pilt nagu tüüpiliselt, enne kui Golfiga ei sõida, siis nagu ei märka kedagi aga kui ise hakkad sõitma, siis järsku tööl kõigil Golfid
Julgust veel rajale minna polnud, vaatasin boksidest (VW rajapäev)
Seda mina ei teinud.
Augusti lõpus käis auto JN Detailingus: (poleerimine, parandusvärviga esiotsa täpitamine valgetest kivitäketest, keraamika jms)
Uste piilarid läksid mati kile alla. Tööga super rahul, Janno nägi TOHUTULT vaeva ja ütles, et üks raskemaid töid. Kokku olin 11 päeva autota (ei tea mitu päeva reaalselt autoga tegeles aga tegemise poolelt läks kauem, kui enamus autodega). Samuti muretses inimese, kes tõmbas enne tööde algust ka tiivalt mõlgi välja. Super teenindus!
Mõlk: (kes näeb, see näeb)
31. august oli üks kohtumine:
Metsaveoveoki rataste alt lendas. ÕNNEKS klaasi, üsna nõme oleks olnud, kui kuskile mööda auto kere oleks see kivi lennanud.
0€ vastutus ning 13 ja reede sai uus klaas ette. Õnneks kohe sellisel huvitaval päeval uut kivi ei saanud
Ette läks Pilkingtoni toodang.
100 000 sai Juuli keskel täis, auto läks kohe korralisse hoolduses. Lisaks käskisin üle vaadata sillad, sest esisillas oli mingisugune kräuksumine. Tehtud: Õli, õlifilter, pidurivedelik, õhufilter, salongifilter, kojamehed, puldipatarei.
Avastatud probleemid: Esisilla õõtshoova tag. puksid vaja määrida, esisilla stab. puksides lõtk, parem tagumine uksepiiraja defektne. Augusti keskel läks auto Möllerisse tagasi ja tehti silla probleemid korda + sillastend. Nüüd kõik hea ja vaikne.
Telefonist mingisugust pildi materjali ka:
Tagumised flantsid, mis pikemat aega pagasnikus kaasas sõitsid, jõudsid lõpuks omale kohale: (nagu näha, siis vahepeal jõudis muru roheliseks ja puud lehte minna)
Tuleb tõdeda, et üldse ei meeldi, kui palju flantsid auto juhitavust muutsid, samas võimalik, et kui kunagi ette peaks ka flantsid saama, siis balansseerib tagasi. Hetkel auto taguots liiga tee küljes kinni.
Parem pilt nagu tüüpiliselt, enne kui Golfiga ei sõida, siis nagu ei märka kedagi aga kui ise hakkad sõitma, siis järsku tööl kõigil Golfid
Julgust veel rajale minna polnud, vaatasin boksidest (VW rajapäev)
Seda mina ei teinud.
Augusti lõpus käis auto JN Detailingus: (poleerimine, parandusvärviga esiotsa täpitamine valgetest kivitäketest, keraamika jms)
Uste piilarid läksid mati kile alla. Tööga super rahul, Janno nägi TOHUTULT vaeva ja ütles, et üks raskemaid töid. Kokku olin 11 päeva autota (ei tea mitu päeva reaalselt autoga tegeles aga tegemise poolelt läks kauem, kui enamus autodega). Samuti muretses inimese, kes tõmbas enne tööde algust ka tiivalt mõlgi välja. Super teenindus!
Mõlk: (kes näeb, see näeb)
31. august oli üks kohtumine:
Metsaveoveoki rataste alt lendas. ÕNNEKS klaasi, üsna nõme oleks olnud, kui kuskile mööda auto kere oleks see kivi lennanud.
0€ vastutus ning 13 ja reede sai uus klaas ette. Õnneks kohe sellisel huvitaval päeval uut kivi ei saanud
Ette läks Pilkingtoni toodang.
Viimati muutis Trooja, 18 Sept 2019, 09:07, muudetud 1 kord kokku.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Viimati kui ma seda autot nii läikivana nägin oli 19. November 2014
Viimati muutis karlj., 18 Sept 2019, 09:54, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 13 Veebr 2019, 11:16
- Auto: MK7 GTI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 20 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Hehe, kahju ainult, et kiiresti mustaks läheb.. Sõidad 100m, siis auto juba mõnusa tolmukihi all. Samas küljed üldiselt läigivad päris hästi, alles meetri kaugusel autost saad aru, et tegelikult pole üldse puhas auto.
JN garaažis tehtud esimese pildi peal on muidugi probleemsed kohad hästi näha. Kapott, stange, tiivad on omajagu kive saanud. Samas selle pildi peal nad paistavad hästi välja lihtsalt nurga ja valguse tõttu, tegelikult nii silma häiriv asi pole.
Viimati muutis Trooja, 18 Sept 2019, 10:05, muudetud 1 kord kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1737
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 197 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Must auto päris tüütu jah, teed väikese sõidu isegi keset suve siis näed, et autole tolm peale tekkinud
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 13 Veebr 2019, 11:16
- Auto: MK7 GTI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 20 korda
VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja
Näiteks kiirusega 25km/h pesulast koju (distants 1km) on täiesti piisav. Spetsiaalselt tulin mööda vahetänavaid, et teen kodus pilte puhtast autost.. oli ta jeee puhas..