VW Vento VR6 '93 & Passat VR6 '95 - Gull

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Gull
Moderaator
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2014, 19:56
Auto: Passat VR6 '95 / A4 B5 '97
Asukoht: L-Virumaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 1 kord

VW Vento VR6 '93 & Passat VR6 '95 - Gull

Lugemata postitus Postitas Gull » 19 Apr 2019, 17:30

Kuna VR6 oli esimesest Passatist siiani hell teema, oli peale B3 mahamüümist pilk vähemalt kord nädalas müügikuulutusi sirvimas. Ühel hetkel läks õnneks - sattusin eelmise aasta septembris näoraamatus sirvides ülalnimetatud sõiduki peale, kiire taustauuring ja paar päeva hiljem sai suund Abja-Paluoja poole võetud kus masin toona pesistses.
Eelmine omanik oli ainus Eestis peale 2008 aastal maaletoomist, 10a omamise jooksul jõudis ta ühel korral ketitallad ära vahetada, udukad said ka ette (lülituse jaoks oli lammarist võetud lisaks 1 tagaakna soojenduse nupp kuna nn õiget tulede lülitit polnud käepärast).

Varustusastmest siis - midagi erilist ei ole, klaasist katuseluuk, reguleeritav roolisammas, 4x el aknad, MFA, Climatronic ja sellega nimekiri ka lõppeb. On olemas tagavaraks üks püsikakang, aga kuna juhtmestik puudu veel, siis pole teda veel külge löönud - siit ka küsimus kas on peale juhtmestiku püsikakangi toimima saamiseks midagi vaja või piisab kaabeldusest?

Minu käes olles tehtud tööd - eelmisel aastal sai salongifilter vahetatud (vist oli siiani originaal) kuna hakkas peale eemaldamist juba käte vahel pudenema.
► Näita Spoilerit
Enne garaazi minekut novembri alguses sai kojameeste mootor ka otsa - pühkis akent pidevalt ilma kangi näppimata, hoovis vedelevast B3 doonorilt sai kasutatud originaal mootor külge ja enam sellega anomaaliaid ei ole esinenud.
Märtsi keskel sai uus õli sisse - kuna viimased 3a olen Kroon õlisid kasutanud siis ei olnud ka seekord kuidagi erinev ja sisse läks 5w-40.
► Näita Spoilerit
Aprilli alguses vahetasin euro tagastange USA variandi vastu
► Näita Spoilerit
Üleeile said alla Corrado Speedline veljed -
► Näita Spoilerit
Järgmiseks hooajaks ilmselt leiutab toll suurema velje alla, praegu on koopad jube tühjad.

Muud ei oskagi kohe juurde lisada, soliidsem rool oleks vaja leida & taga vasak el akna mootor on saba andnud seismisega.
Pildimaterjali kõnealusest autost ka -
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lähiajal saab auto teised numbrid ka külge kui paberimajanduse korda saan (lammutustõend jalutama läinud asjade hulgast) :crazy:
Kui kellegil juhuslikult tagumisi originaal kummist jalamatte ja el akna motosid tagaustele pakkuda on - võib julgelt teada anda.
Ühtlasi olen ka avatud sama värvitooni uste ja esitiibade pakkumistele.
Viimati muutis Gull, 22 Sept 2019, 21:02, muudetud 2 korda kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Vento VR6 '93 - Gull

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 20 Apr 2019, 07:54

Oi jah, nostalgia tuleb peale :) Tore, et neid Eesti aa pinnal veel ringi liigub. Palju sellisel tänaseks läbisõit on juba? Aastaid omajagu kukil.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Vento VR6 '93 - Gull

Lugemata postitus Postitas golfimees » 20 Apr 2019, 15:17

Tere ja jõudu! Toreda auto omale saanud.
Püsikaga sellised lood et juhtmestikust kaugelt vähe, sul vaja veel juhtplokki, kapotialust vaakumpumpa- voolikuid, siduri- ja piduripedaali andureid(need lisaks elektriga töötamisele ka vaakumit hoidvad-lahti laskvad), gaasipedaali külge käib seda sikutav vaakummembraan. Juhtmestik tavaliselt kolmes osas: kapotialune(vaakumpumba jaoks), roolisamba oma(lühike jupp kangi pistikuni), ja ülejäänu(juhtplokk, pedaalilülitid, kaitsmeplokk). Täpselt sama komplekti võid leida ka Golf3 ja Passat B4 pealt. Sobib ka vanem ehk siis B3 Passat, kangi pistik neil sama.

Gull
Moderaator
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2014, 19:56
Auto: Passat VR6 '95 / A4 B5 '97
Asukoht: L-Virumaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 1 kord

VW Vento VR6 '93 - Gull

Lugemata postitus Postitas Gull » 20 Apr 2019, 19:33

tobimarg kirjutas:
20 Apr 2019, 07:54
Oi jah, nostalgia tuleb peale :) Tore, et neid Eesti aa pinnal veel ringi liigub. Palju sellisel tänaseks läbisõit on juba? Aastaid omajagu kukil.
292 kopikatega kellal hetkel.. iseasi palju läbisõitu paremaks tehti enne siin registreerimist :D
golfimees kirjutas:
20 Apr 2019, 15:17
Tere ja jõudu! Toreda auto omale saanud.
Püsikaga sellised lood et juhtmestikust kaugelt vähe, sul vaja veel juhtplokki, kapotialust vaakumpumpa- voolikuid, siduri- ja piduripedaali andureid(need lisaks elektriga töötamisele ka vaakumit hoidvad-lahti laskvad), gaasipedaali külge käib seda sikutav vaakummembraan. Juhtmestik tavaliselt kolmes osas: kapotialune(vaakumpumba jaoks), roolisamba oma(lühike jupp kangi pistikuni), ja ülejäänu(juhtplokk, pedaalilülitid, kaitsmeplokk). Täpselt sama komplekti võid leida ka Golf3 ja Passat B4 pealt. Sobib ka vanem ehk siis B3 Passat, kangi pistik neil sama.
Tundub et odavam vist kuskilt doonor tuua ja ülejäänu hädalistele maha müüa :) eks ilmselt kang läheb seisma kuniks puuduoleva leian või lendab caddyle külge kui tdi swapiks läheb

Gull
Moderaator
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2014, 19:56
Auto: Passat VR6 '95 / A4 B5 '97
Asukoht: L-Virumaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 1 kord

VW Vento VR6 '93 & Passat VR6 '95 - Gull

Lugemata postitus Postitas Gull » 22 Sept 2019, 21:02

Sai lisaks Ventole veel üks võrr koju tassitud, sedapuhku Passati neljanda põlvkonna kujul. Varustusaste võrreldes Ventoga isegi veidi parem climatronicu ja hetkel veel mittetoimiva püsika näol. Midagi suurt muutma ei hakka välimuse osas, udukad ootavad ettepanekut ja kaltsusisu sai täna asendatud B3 pealt tulnud halli nahktoaga.
Pagasnikut ja tagumise istme alust on korralikult müramatiga üle käidud, välismüra tuleb võrdlemisi vähe tuppa. Kiire pilt ka sekka, uue nädala alguses tuleb lisa
FB_IMG_1569100531842.jpg
FB_IMG_1569100531842.jpg (117.73 KiB) Vaadatud 4682 korda

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

VW Vento VR6 '93 & Passat VR6 '95 - Gull

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 25 Sept 2019, 23:12

Jõudu ja jaksu projektiga! :)
Viimati muutis RPK-Juunior, 25 Sept 2019, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Vento VR6 '93 & Passat VR6 '95 - Gull

Lugemata postitus Postitas golfimees » 24 Jaan 2020, 20:06

Hei, kui sa veel uurinud ei ole siis püsikal tavaliselt viga juhtplokis, nimelt külmjooted. Läbi ploki pistiku saad teised asjad ära kontrollida testriga, selle kohta video Youtubes Usa Jetta 3e kohta, ploki asukoht voib ainult erineda. Voimalik et samas kus B3-el, nimelt keskkonsooli taga tuhatoosi all. Elektroonik peaks koik jooted üle jootma kui viga plokis, ise ma ei tahtnud omal teha, seal mingi äge lakk peal, ei viitsinud nii palju kraapida.
Edu toredate masinatega!

Vasta

Mine “Huviliste autod”