Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 08 Mai 2019, 22:47

0.jpeg
0.jpeg (232.54 KiB) Vaadatud 2087 korda
Kahetsen, et kohe auto ostust saadik ei ole siia foorumisse teemat teinud, kuid nüüd siis võtsin selle lõpuks ette.
Hetkeline odomeetri näit 291000km, kuid olen enamustest tehtud remonttöödest ka oma ,,hooldusraamatut" pidanud ja lisan need nüüd siia tagantjärgi. Vabandan, et kõiki kirjapandud töid ei ole piltidega jäädvustanud.

Kirjapanemata tehtud tööd -
Parempoolne mootori padi, kõik stabilisaatori kondid, stabilisaatori puksid, vasakpoolne tagumine vedru + rattalaager, peale hoorattakomplekti vahetust sai mõnda aega hiljem vahetatud uuesti sidurikomplekt (ketta läbimõõt oli väiksem, ei hoidnud jõudu kinni)

250000 ~ 258000
Parempoole tagumine support remont komplekt, tagumised piduriklotsid. Kütusepaagi luugi avamise lüliti, salongiventilaator (kasutatud), uus karteri põhi (õlipunni pesal keere maas), EGR-i tihend, uued vaakumvoolikud ja õigeühendus (Turbo tegi ülerõhku ja lõi LIMP-mode), 2 turbolõdvikut (purunesid ülerõhu tõttu), uued esitiivad, ukseliistud, keretööd, uus turborõhuradikas.

250800
Hooratta komplekt (Valeo 1-massiline), sidur, korv, survelaager.

258250
Parem esimene välimine veovõlli ots (ABS-i võru katki, eelnevalt vahetatud andur)

258500
Hooldus - õli (Castrol Edge 5W30), õlifilter, õhufilter, salongifilter.

259400
Juhi ukse aknatõstuk koos paneeliga (Tross katki)

262400
Vasak välimine rooliots + sillastend

264300
Uus kütuse temperatuuriandur

264500
Esimesed alumiste õõtsade puksid + sillastend

266450
Tagumised pidurikettad + 4x piduriklotsid, vasakpoolse esimese veovõlliotsa kumm.

271800
Vasak esimene rattalaager + uus ülemine käändmiku polt

272500
Hammasrihm + veepump, rullik, pinguti

272700
Hooldus - õli (Castrol Long life c3 5W30), salongifilter, õlifilter, õhufilter.

273500
Istmesoojenduste juhtmete vedamine ja ühendamine

274700
Parem tagumine piduri supporti remont komplekt + kolb, tagumised piduriklotsid, vasak esimene välimine pooltelje kumm.

275300
Parem esimene rattalaager + uus ülemine käändmiku polt

276000
4x kasutatud pihustid (85kw mootorilt), 4x tihendikomplektid + 4 pihustipolti, teise vana - minu uus turbo + uus turbo lõdvik + lõdviku kiirliite klamber.

277700
Juhi peegel (soojendus ei töötanud), termostaat, uus jahutusvedelik, kasutatud tandempump + uus tihend, klapikambri kaane tihend, uued kojamehekummid.

281500
Tagasilla õõtsa- ja eksentriku pukside vahetus + 2 uut eksentrik polti + sillastend, vasak tagumise ukseluku mikrolüliti parandus.

283000
Uued pihusti tihendid, mootori- ja kastiõli vahetus.

285000
Uus salongiventilaator, teine kasutatud tandempump.
tandempump.jpg
tandempump.jpg (153.38 KiB) Vaadatud 2087 korda
286550
Teise vana - minu uus plokikaas, kaane tihend, väntvõlli simmer, nukkvõlli simmer, nukkvõlli saaled, pihustitihendid + poldid 4 komplekti, teise vana - minu uus nukkvõll + pihusti nukkvõllid, uus kaablipuu pihustitele (väidetavalt originaal), uued klapisääretihendid + juhtpuksid, klapipesade sooveldamine, õlivahetus (Castrol 5w30 LL) + õlifilter, kliima rõhulüliti pistiku ja välistemperatuuri anduri pistiku parandus.
Plokikaan2.jpg
Plokikaan2.jpg (116.27 KiB) Vaadatud 2087 korda
Plokikaan3.jpg
Plokikaan3.jpg (202.85 KiB) Vaadatud 2087 korda
Plokikaan4.jpg
Plokikaan4.jpg (193.81 KiB) Vaadatud 2087 korda
Plokikaan6.jpg
Plokikaan6.jpg (139.6 KiB) Vaadatud 2087 korda
287300
Uus kasutatud turbo, uued mutrid, õlivahetus.
turbo.jpg
turbo.jpg (125.31 KiB) Vaadatud 2087 korda
288000
Uued vasakpoolsed ülemised õõtsad + uus käändmiku ülemine polt,uus kasutatud püstaku ülemine kinnitus.

290500
Kliimakompressori laager, ventilaator, kuivati, generaatori rihm, kliimapumba rihm, Käsipiduri trossid, käsipiduri trosside klambrid.
Kliima.jpg
Kliima.jpg (150.37 KiB) Vaadatud 2087 korda
290900
Vasakpoolne alumine esimene õõts, termostaat.
Vasak õõts.jpg
Vasak õõts.jpg (101.9 KiB) Vaadatud 2087 korda
Viimati muutis Hardo, 08 Mai 2019, 22:49, muudetud 1 kord kokku.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 968
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 4 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 09 Mai 2019, 07:41

Ehitasid käest lastud auto uuesti ülesse. Tubli. Paksu rahakotti. Et masin kestaks.

ryan
Huviline
Postitusi: 1397
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 23 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas ryan » 09 Mai 2019, 12:26

Palju sellel tühimass on ?
S-wagen 1,9 TDI

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3935
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 71 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Mai 2019, 18:24

Kui müügi mõtted siis oleksin pakkumise osas esimeste seas, nagu uus auto :thumbup:
Viimati muutis tito, 09 Mai 2019, 18:24, muudetud 1 kord kokku.
ехали, ехали, ехали и приехали

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 09 Mai 2019, 22:30

Eks ma püüan teda korras hoida jah, kuid vigu tekib juurde sama kiiresti kui teisi likvideerida suudan, seda ka mu,, hooldusraamatu,, kilometraaže vaadates. Auto tühimass maanteeameti järgi on 1564kg. Hetkel veel müügimõtteid ei ole 😀

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1734
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 23 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 10 Mai 2019, 17:55

Oled saanud päris suure osa nendest vigadest ära proovida mis selle komboga Passatil esineda võivad :) Nelikvedu veel puutumata. Aga mis tehtud, see tehtud :)
Viimati muutis tobimarg, 10 Mai 2019, 17:56, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 11 Mai 2019, 12:26

291000
Kunagi saadud teised pidurikelgud ja supportid, mis käisid liivapritsimises ja pulbervärvimises, ning hiljem said sisse remontkomplektid, said eile (10/05/2019) monteeritud autole koos uute piduriketaste, piduriklotside ja pidurivoolikutega. Piduritorud läksid lahti keerates katki ja ajapuuduse tõttu said need kiirliidetega parandatud, kuid ei ole ise nende eriline sõber ja on plaanis kunagi terves tükis uued vedada.
20190424_124229.jpg
20190424_124229.jpg (115.94 KiB) Vaadatud 1780 korda
20190503_110139.jpg
20190503_110139.jpg (229.24 KiB) Vaadatud 1780 korda
20190510_140119.jpg
20190510_140119.jpg (89.95 KiB) Vaadatud 1780 korda
20190510_162818.jpg
20190510_162818.jpg (183.05 KiB) Vaadatud 1780 korda
Katsun ka mingi aeg auto puhtaks pesta ja rohkem pilte lisada :)
Pulbervärvimist lasin teostada Pärnus Regmet OÜ. Teevad vead tööd :thumbup:

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 20 Mai 2019, 18:47

291000~291500
Juhtus siis vahepeal nii, et eelnevalt vahetatud termostaat ei avanenud ja lõi jahutusvedeliku keema. Lootes, et mootorile liiga ei teinud, võtsin termostaadi vahelt ära ja sõitsin edasi, kuid siis hakkasid esinema sümptomid kõverast plokikaanest/läbi läinud tihendist (Surve jahutussüsteemis, valge suits käivitamisel). Sai siis jälle plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maha võetud ja seekord ka lihvimisse saadetud, maha võeti ainult 0.05, seega eeldan, et läbi oli ikkagi tihend. Juurde läksid: uus tihend, plokikaane poldid, klapikambrikaane tihend, jahutusvedelik ja õli Valvoline 5W30 Synpower. Kohale jõudis ka Turbobaltic-ust tellitud taastatud turbo ja sai ka see välja vahetatud. Eelnevalt romulast saadud torbo oli lekkima hakanud õli ja tänu 3-kuulisele garantiile osteti see tagasi. Hiljem sai ,,keevitatud" ka uus sukk summutile. Kuna ma keevitusega nii väga sina peal ei ole, sain relakaga rohkem tööd teha. Samuti vahetasin ära kütusefiltri ja kliimapumba rihm sai endale uue pinguti. Proovisin ka kliimat täita, kuid vakumeerimisel selgus, et kliimaradiaatoril on auk sees ja vajab vahetust.
Plokikaan_lihvimine.jpg
Plokikaan_lihvimine.jpg (159.62 KiB) Vaadatud 1621 korda
Taastatud_Turbo.jpg
Taastatud_Turbo.jpg (185.78 KiB) Vaadatud 1621 korda
sukk1.jpg
sukk1.jpg (314.02 KiB) Vaadatud 1621 korda
sukk2.jpg
sukk2.jpg (171.34 KiB) Vaadatud 1621 korda
Kütusefilter.jpg
Kütusefilter.jpg (119.98 KiB) Vaadatud 1621 korda
Kliima_rihma_pinguti.jpg
Kliima_rihma_pinguti.jpg (278.11 KiB) Vaadatud 1621 korda

links1
Klubiline
Postitusi: 360
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 24 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas links1 » 20 Mai 2019, 22:03

Päris viks ja viisakas töö :D
Glamuurne Olend Luksuslikkus Fantaasias
Minu rahakott, minu müts, minu mutrivõti, minu Golf ootab mind!
Soodaga jõuab kaugele! :D

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 31 Mai 2019, 22:35

290700~291000
Leidsin vahepeal aega vahetada ära kapotiluku (uuel lukul puudub signalisatsiooni jaoks andur seega saan mingi aeg uuesti ringi vahetada kolmanda vastu). Täna vahetasin ära kondensaatori ja sellega koos läks külge ka uus kliima rõhulüliti. Ka seekord ei saanud kliimat täidetud, sest üks kondensaatorisse tulevatest torudest oli otsustanud, et tema sees peab olema auk, mille ka vakumeerimisel üles leidsin. Kellegi vana/minu uus kliimatoru on juba olemas, kuid millal aega vahetada leiab ei oska õelda.
Kapotilukk.jpg
Kapotilukk.jpg (268.97 KiB) Vaadatud 1450 korda
Kliimaradikas1.jpg
Kliimaradikas1.jpg (261.47 KiB) Vaadatud 1450 korda
kliimaradikas2.jpg
kliimaradikas2.jpg (277.09 KiB) Vaadatud 1450 korda
kliimaradikas3.jpg
kliimaradikas3.jpg (79.59 KiB) Vaadatud 1450 korda

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4499
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 52 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Mai 2019, 23:50

2 cooleriradikat, nagu V6-l?

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 02 Juun 2019, 20:10

291200
Sain siis jälle oma nädalavahetuse oma auto peale pühendatud. Seekord vahetasin ära eelmainitud kliima toru ja lisaks sellele jahutusventilaatori visco siduri. Unustasin ka eelmine kord mainida, et vshetasin välja mingisuguse vaakumklapi jahutussüsteemi vahel, sest eelmine oli kahjustada saanud, lekkis vaakumit ja hakkas ,,vilisema" (eeldan, et võis olls kütuse jahutus vms). Nüüd lähiajal katsun kliimat jälle täita ja loodan, et seekord jääb süsteem ka rõhku pidama, eks näha ole kas ka tööle hakkab ning siis saab edasi vaadata. :wink:
20190602_154435.jpg
20190602_154435.jpg (189.23 KiB) Vaadatud 1341 korda
20190602_162308.jpg
20190602_162308.jpg (399.96 KiB) Vaadatud 1341 korda
20190524_173902.jpg
20190524_173902.jpg (150.51 KiB) Vaadatud 1341 korda
Vasakpoolne esimene radikas on turbo jaoks, paremal pool usun, et ongi see radiaator just kütuse jahutamiseks (jahutusvedelik seal sees igatahes jookseb). Eks targemad harigu mind kui valesti arvan. :D

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 968
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 4 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 03 Juun 2019, 08:41

Teine radikas siis kõrvalistuja poolel on kütuse jahutuse radikas. See on lisa mis lisati soojamaa autode tarbeks vms.
TiitRE kirjutas:
31 Mai 2019, 23:50
2 cooleriradikat, nagu V6-l?

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 03 Juun 2019, 15:15

293000
Õnnestus siis seekord kliima ära täita. Kuna süsteem oli pikalt tühi olnud, vakumeerisin süsteemi tund aega. Sisse lisasin ka õli ning koos sellega värvaine, et tulevikus oleks lihtsam lekkeid tuvastada. Kliima hakkas ilusti tööle, kuid kliimaventikas tööle ei hakanud (ventikas uus ja otse voolu andes hakkab tööle). Surfasin kiirelt foorumid üle ja sealt leidsin 2 võimalikku põhjust:
Ühed räägivad, et hakkab tööle alles 5+ kraadiga.
(Garaažis kindlalt üle 5 kraadi soojs ning auto välistemp. andur töötab, seega selle välistaksin)
Teised räägivad, et põhitöö teeb ära Visco ventikas ja vajadusel aeg-ajalt lülitatakse ka el. ventikas sisse.

Käisin kiirelt testriga ka kaitsmed üle ja ühtegi läbi põlenud ei olnud, järgmine mõte oleks releed. Eks sõidan mõned päevad ringi ja vaatan kas ventikas lülitub järgi või mitte. 8)
20190603_104415.jpg
20190603_104415.jpg (196.82 KiB) Vaadatud 1245 korda
20190603_114934.jpg
20190603_114934.jpg (188.77 KiB) Vaadatud 1245 korda
20190603_115328.jpg
20190603_115328.jpg (201.44 KiB) Vaadatud 1245 korda

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1946
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 48 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 03 Juun 2019, 15:21

Esimesed ventikad peaks hakkama aeglase kiiruse peal kohe tööle kui kliima sisse lülitada. Üks võimalus on see, et ventikate nn aeglane rezhiim ehk siis ventikate sees olevad takistid, on läbi ja siis nad ei hakkagi tööle enne kui täistuuril.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 695
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 2.0GTI 147Kw DSG, Passat B5.5 1.9TDi 96Kw ATM, Land Rover Discovery 3 HSE 2.7TDV6 170Kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 21 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 03 Juun 2019, 15:26

Üsna kindlalt läbi 40A suur kaitse, mis on juhijalge kohal releede kõrval. Siin pildil pole seda näha aga seal ta olemas on.
Pilt
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
Hardo

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4925
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 31 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 03 Juun 2019, 15:48

Vendi takisti plokk on esimese poolraami küljes (vähemalt B5el on), need surevad ka ära vahel. Muidu jah, ventikas peab kohe koos pumbaga madalal kiirusel tööle hakkama.

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 03 Juun 2019, 23:45

Kaitset katsun lähiajal kontrollida, ventika takisti plokist ei oska veel midagi rääkida, pean taga otsima hakkama 😀, kuna ventikas on uus siis välistaksin ventika sees olevad takistid.
Suured tänud nõuannete eest

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 968
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 4 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 04 Juun 2019, 07:20

Vaata siis armatuuri alt kaitsmed ja relee üle. Muud polegi. Sidur lülitub? Ja võid kindlasti ka output test teha et veenduda kas lõlituvad asjad või ei. Veakoode kugeda. Ehk aitab.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4499
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 52 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Juun 2019, 07:35

murkamarko kirjutas:
03 Juun 2019, 08:41
Teine radikas siis kõrvalistuja poolel on kütuse jahutuse radikas. See on lisa mis lisati soojamaa autode tarbeks vms.
TiitRE kirjutas:
31 Mai 2019, 23:50
2 cooleriradikat, nagu V6-l?
Ok. Phaetonil oli samuti kütuse jahutusradikas, aga kuna see oli V6 ja ruumi ees rohkem polnud, siis sellel oli see lisaradikas topitud paremale kõhu alla. Aga väga sooja maaga tegu polnud, kõigest Saksamaa.

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 04 Juun 2019, 10:29

Kliimaventikas hakkas nüüd tööle :thumbup: . Vahetasin välja läbipõlenud 40A kaitsme (tänud Etnies858). Nüüd hakkab ventilaator kohe tööle kui mootor käivitada ja kliima ei ole Off asendis või Econ peal.
20190604_105248.jpg
20190604_105248.jpg (86.73 KiB) Vaadatud 1128 korda
Viimati muutis Hardo, 04 Juun 2019, 10:30, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Hardo selle postituse eest:
etnies858

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 968
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 4 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 04 Juun 2019, 18:42

See teema oli avf mootori koodiga mootoritel. Sellel on ka see nn. kurjajuur egr cooler, mis kipub lekkima, samuti jah see jahutus vedeliku suunamis klapp nagu ta vahetas ja ma ka vahetasin kuna lekkis vaakumit. Jne. Awx 96 kw on palju lihtsam mootor ja vähem asju mis kakti saaks minna. Vaakum süsteem lihtsam jne.

TiitRE kirjutas:
04 Juun 2019, 07:35
murkamarko kirjutas:
03 Juun 2019, 08:41
Teine radikas siis kõrvalistuja poolel on kütuse jahutuse radikas. See on lisa mis lisati soojamaa autode tarbeks vms.
TiitRE kirjutas:
31 Mai 2019, 23:50
2 cooleriradikat, nagu V6-l?
Ok. Phaetonil oli samuti kütuse jahutusradikas, aga kuna see oli V6 ja ruumi ees rohkem polnud, siis sellel oli see lisaradikas topitud paremale kõhu alla. Aga väga sooja maaga tegu polnud, kõigest Saksamaa.

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 06 Juun 2019, 09:46

Usun, et ajasid mootorikoodid omavahel segamini 😀. Minu auto mootorikood on justnimelt AVF. Mingit egr coolerit mul ei ole, küll aga jahutusvedeliku soojendamiseks küünlad tandempumba all (AWX mootoril soojendab just egr cooler jahutusvedelikku). Sai just peale enda AVF koodiga plokikaane lihvi tehtud teist 1.9tdi passatit AWX mootorikoodiga täpselt sama tööd. Võimalik, et ajan ka ise mootorikoodid segamini 😀
Viimati muutis Hardo, 06 Juun 2019, 09:47, muudetud 1 kord kokku.

Helfu
Huviline
Postitusi: 407
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Helfu » 06 Juun 2019, 10:28

Hardo kirjutas:
06 Juun 2019, 09:46
Usun, et ajasid mootorikoodid omavahel segamini 😀. Minu auto mootorikood on justnimelt AVF. Mingit egr coolerit mul ei ole, küll aga jahutusvedeliku soojendamiseks küünlad tandempumba all (AWX mootoril soojendab just egr cooler jahutusvedelikku). Sai just peale enda AVF koodiga plokikaane lihvi tehtud teist 1.9tdi passatit AWX mootorikoodiga täpselt sama tööd. Võimalik, et ajan ka ise mootorikoodid segamini 😀
Mul olnud kaks AVF plokiga 1.9 passatit, ühel oli EGR jahutus, teisel aga küünlad. Mõlemad olid 2001a masinad. EGR jahutus see sai kiirelt vahelt likvideeritud.
Aga erinevust järeldasin ise lihtsalt, et mis kliimasse mingi masin toodetud oli, sest üks oli mul lõunamaale toodetud( EGR jahutus ja salongijahutuseks päikesepaneel katusel jne.) ja teine põhjamaale toodetud( Küünlad jahutus särgis ja salongi puhuril el.lisa soojendus radikas, mis puhus kohe sooja salongi ).
Viimati muutis Helfu, 06 Juun 2019, 10:29, muudetud 1 kord kokku.

Hardo
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4Motion - 2001- Hardo

Lugemata postitus Postitas Hardo » 06 Juun 2019, 16:25

Helfu kirjutas:
06 Juun 2019, 10:28
Hardo kirjutas:
06 Juun 2019, 09:46
Usun, et ajasid mootorikoodid omavahel segamini 😀. Minu auto mootorikood on justnimelt AVF. Mingit egr coolerit mul ei ole, küll aga jahutusvedeliku soojendamiseks küünlad tandempumba all (AWX mootoril soojendab just egr cooler jahutusvedelikku). Sai just peale enda AVF koodiga plokikaane lihvi tehtud teist 1.9tdi passatit AWX mootorikoodiga täpselt sama tööd. Võimalik, et ajan ka ise mootorikoodid segamini 😀
Mul olnud kaks AVF plokiga 1.9 passatit, ühel oli EGR jahutus, teisel aga küünlad. Mõlemad olid 2001a masinad. EGR jahutus see sai kiirelt vahelt likvideeritud.
Aga erinevust järeldasin ise lihtsalt, et mis kliimasse mingi masin toodetud oli, sest üks oli mul lõunamaale toodetud( EGR jahutus ja salongijahutuseks päikesepaneel katusel jne.) ja teine põhjamaale toodetud( Küünlad jahutus särgis ja salongi puhuril el.lisa soojendus radikas, mis puhus kohe sooja salongi ).
Selge, ise ka targem jälle 😀

Vasta

Mine “Huviliste autod”