VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
- Auto: Golfi risu
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Tere, sõbrad.
On voolanud palju vett merre, on joodud kümneid kantmeetreid õlut, on tapetud miljoneid sääski.
Kui palju on mehi, kes panevad treila sappa ja sõidavad 200+ km kaugusele, et tuua endale kahesaja eurone Golf 3? Mina olen üks selline loll. Miks ma seda tegin? Nüüd peaks ajas tagasi minema. Oli aasta 2005, kui ma ostsin endale 9 aastat vana, ehk 96, aasta Golfi. Selle autoga sai kogutud tohutult mälestusi, sai käidud soomes tööl viiekesti, kusjuures ma polnud nõus supakat pagassist välja viskama, set muidu ei saa ju Helsinkist kuidagi sõita 300km kaugusele. Tuli lihtsalt oma kolaga ära mahtuda. Lõpuks siis ikkagi tulin kamraadidele vastu ja ostsin suurema auto. Golfi müüsin maha siinsele kasutajale "jussike", kes ostis selle vist oma ämmale. Ma olen sellest Golfist mõelnud, teinekord ka Maanteeameti lehelt numbri läbi lasknud, et kas on teine ikka elus või Hondadeks tehtud. Ja nüüd eile, mul hea sõber, ka oli vanasti kasutaja "gee60" nime all siin oma Corradoga, saatis mulle FB lingi, kus minu Part (nii ma teda hellitavalt vanasti kutsusin) oli 250 kulliga Kohtla-Järvel müügis. Mul läksid silmad põlema, tuli meelde palju vanu aegu ja mõtlesin kohe, et kui ta käima läheb ja omal jõul treilale tuleb, siis ma ta ka ära toon. Läksin täna kohale, soe tunne tuli südamesse kui teda nägin, panin aku peale, keerasin võtit ja käis niikui Antsu viiul! Ei ühtegi veatuld armatuuris (no sellel ei saagi muud tuld ette lüüa, kui õlisurve, laadimine ja airbag), kõik tuled põlevad, salong terve, karbid ja tagatiivad enam-vähem, minu pandud vwklubi kleps ilma nahkhiireta ka alles jne jne.. Loomulikult panin korvi (igaks juhuks küsisin 50 kulli alla ka, ja antigi). Nüüd ma olen teda õhtu otsa pesnud seest ja väljast ja lubanud talle, et ma ei müü teda kunagi. Mu poeg saab sellest veel omale auto!
Vigadest niipalju, et esimesed tiivad tuleks vahetada, roolilatt jookseb ka (kuigi minu mäletamist mööda minu ajal sellel roolivõimu polnud, "jussike", aretasid ise peale?), kont ei tööta ja tagaaknal pole nahkhiire kleepsu (see peab sinna saama, mind ei huvita kuidas ja kust ma selle saan). Sumps ka peale katti suht õnnetu.
Igaljuhul ma olen totakalt õnnelik selle üle, et ma ta tagasi sain! '
Plaanidest nii palju, et peale pühi ja pisikest reisi vahetan roolilati, sumpsi ja teen ta ÜV-korda, vahetan kõlarid, paigaldan supaka (sest ilma selleta ei saa ju sõita, freestyler ja don't'cha on tarvis kuulata), konksu peaks ka panema tegelikult, ja sebin vwklubi nahkhiire kleepsu. Ikka astun klubiliikmeks ka. Sügisel äkki teeks kere ka korda, seest on ta täitsa enam-vähem (selle eest tänan ka "jussikest", kes on auto eest hoolt kandnud. Seda on kohe näha). Pikk jutt, si** jutt, tegin pildi kah. Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma vanakooli poiss, ei viitsi praegu meelde tuletada, kuidas see ftp-sse laadimine ja asi käivad.
PS! Tervitaks nö vanu klubilisi - pikksilm, daqqer ja kes te veel olite. Ja loomulikult klubi silmarõõm pisisvea
On voolanud palju vett merre, on joodud kümneid kantmeetreid õlut, on tapetud miljoneid sääski.
Kui palju on mehi, kes panevad treila sappa ja sõidavad 200+ km kaugusele, et tuua endale kahesaja eurone Golf 3? Mina olen üks selline loll. Miks ma seda tegin? Nüüd peaks ajas tagasi minema. Oli aasta 2005, kui ma ostsin endale 9 aastat vana, ehk 96, aasta Golfi. Selle autoga sai kogutud tohutult mälestusi, sai käidud soomes tööl viiekesti, kusjuures ma polnud nõus supakat pagassist välja viskama, set muidu ei saa ju Helsinkist kuidagi sõita 300km kaugusele. Tuli lihtsalt oma kolaga ära mahtuda. Lõpuks siis ikkagi tulin kamraadidele vastu ja ostsin suurema auto. Golfi müüsin maha siinsele kasutajale "jussike", kes ostis selle vist oma ämmale. Ma olen sellest Golfist mõelnud, teinekord ka Maanteeameti lehelt numbri läbi lasknud, et kas on teine ikka elus või Hondadeks tehtud. Ja nüüd eile, mul hea sõber, ka oli vanasti kasutaja "gee60" nime all siin oma Corradoga, saatis mulle FB lingi, kus minu Part (nii ma teda hellitavalt vanasti kutsusin) oli 250 kulliga Kohtla-Järvel müügis. Mul läksid silmad põlema, tuli meelde palju vanu aegu ja mõtlesin kohe, et kui ta käima läheb ja omal jõul treilale tuleb, siis ma ta ka ära toon. Läksin täna kohale, soe tunne tuli südamesse kui teda nägin, panin aku peale, keerasin võtit ja käis niikui Antsu viiul! Ei ühtegi veatuld armatuuris (no sellel ei saagi muud tuld ette lüüa, kui õlisurve, laadimine ja airbag), kõik tuled põlevad, salong terve, karbid ja tagatiivad enam-vähem, minu pandud vwklubi kleps ilma nahkhiireta ka alles jne jne.. Loomulikult panin korvi (igaks juhuks küsisin 50 kulli alla ka, ja antigi). Nüüd ma olen teda õhtu otsa pesnud seest ja väljast ja lubanud talle, et ma ei müü teda kunagi. Mu poeg saab sellest veel omale auto!
Vigadest niipalju, et esimesed tiivad tuleks vahetada, roolilatt jookseb ka (kuigi minu mäletamist mööda minu ajal sellel roolivõimu polnud, "jussike", aretasid ise peale?), kont ei tööta ja tagaaknal pole nahkhiire kleepsu (see peab sinna saama, mind ei huvita kuidas ja kust ma selle saan). Sumps ka peale katti suht õnnetu.
Igaljuhul ma olen totakalt õnnelik selle üle, et ma ta tagasi sain! '
Plaanidest nii palju, et peale pühi ja pisikest reisi vahetan roolilati, sumpsi ja teen ta ÜV-korda, vahetan kõlarid, paigaldan supaka (sest ilma selleta ei saa ju sõita, freestyler ja don't'cha on tarvis kuulata), konksu peaks ka panema tegelikult, ja sebin vwklubi nahkhiire kleepsu. Ikka astun klubiliikmeks ka. Sügisel äkki teeks kere ka korda, seest on ta täitsa enam-vähem (selle eest tänan ka "jussikest", kes on auto eest hoolt kandnud. Seda on kohe näha). Pikk jutt, si** jutt, tegin pildi kah. Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma vanakooli poiss, ei viitsi praegu meelde tuletada, kuidas see ftp-sse laadimine ja asi käivad.
PS! Tervitaks nö vanu klubilisi - pikksilm, daqqer ja kes te veel olite. Ja loomulikult klubi silmarõõm pisisvea
Viimati muutis Indrek, 22 Juun 2019, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
vanasti olin insche
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Tundub, et siin on puhas nostalgia tuju kellelgi sisse löönud.
Plaanid head, jätka samas vaimus.
Ja sellest foorumi ajast mis sa mäletad, on siin vähe neid klubilisi alles.
Plaanid head, jätka samas vaimus.
Ja sellest foorumi ajast mis sa mäletad, on siin vähe neid klubilisi alles.
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
- Auto: Golfi risu
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Jaa, olen tähele pannud jah, et vähe on seda punti alles. Nostalgia see on
Siuke jutt veel, et tol ajal sebisin üht piffi, kellega me teed läksid lahku, minu viga. Täna elan ma selle piffiga koos ja auto on ka tagasi Nii et, noored,õppige. Ärge tehke tähtsaid otsuseid uisapäisa ega vintus peaga
PS vana teema on siin.
vanasti olin insche
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
See masin on ikka kõva omanike ringi teinud peale minu ostmist. Minu ämma käes oli see MNT andmetel 8 AAASAT!, joppenpuh, kus aeg lendab. Müüs selle minu teada kohalikele Jõgevamaa bojaaridele edasi, siis miski aeg avastasin selle masina Mustmäe Molleri parklast, olla kellegi töötaja tuttava oma olnud....
Ps. rooli võimu pole sinna mina pannud, see ikka oli mälu järgi olemas juba.
Ahjaa küljekarbid olid lõpus suht hapras olekus juba, eks seepärast saigi edasi müüdud, et ise ei peaks nendega tegelema, aga vaatan, et hind pole peale seda eriti kukkunud enam , müüs vist ca 300€
Ps. rooli võimu pole sinna mina pannud, see ikka oli mälu järgi olemas juba.
Ahjaa küljekarbid olid lõpus suht hapras olekus juba, eks seepärast saigi edasi müüdud, et ise ei peaks nendega tegelema, aga vaatan, et hind pole peale seda eriti kukkunud enam , müüs vist ca 300€
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
- Auto: Golfi risu
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Mina tõin ta nüüd Kohtla-Järvelt 200€ eest. Küljekarbid tunduvad ok, esimesed tiivad oleks vaja ära vahetada. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mu mälu järgi oli ainus lisa sellel autol kont, aga äkki ikkagi mälu petab ka selles roolivõimu osas.
vanasti olin insche
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Ju siis mõni vahepealne omanik karpe kõpitsenud.
Kas 1,8-t üldse ilma võimuta tehtigi, see puudus oli 1,4-stel.
Kont oli tooaeg ka põhi kriteeriumiks auto ostul ja see töötas imekombel peale uut täitmist vist äkki isegi nii kaua, kui ämm sellega ringi vuras.
Kas 1,8-t üldse ilma võimuta tehtigi, see puudus oli 1,4-stel.
Kont oli tooaeg ka põhi kriteeriumiks auto ostul ja see töötas imekombel peale uut täitmist vist äkki isegi nii kaua, kui ämm sellega ringi vuras.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
- Auto: Golfi risu
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Vaatasin kanali peal ka asja üle. Sumpsi tellisin katist lõpuni ära, põhi tahaks tagaistuja jalge alt veepunnide juures metalli juurde saada, muidu enamvähem. Roolilati saan ehk homme, kui ei saa, võite pakkuda. Järgmise nädala lõpuks olgu ülevaatus peal. Kindlustuse tegin juba ära aga mnt arvele tagasi enne ei lase, kui üv tehtud
Kui on korralikke musti esimesi tiibu pakkuda, võtaks ka ära, aga ilmselt on lihtsam uues osta ja lasta värvida. Õnneks neid veel müüakse.
Kui on korralikke musti esimesi tiibu pakkuda, võtaks ka ära, aga ilmselt on lihtsam uues osta ja lasta värvida. Õnneks neid veel müüakse.
vanasti olin insche
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Uued "daevaani" esitiivad ei kõlba kusagile (proovitud!) .
Et see külge istuks , pead sa päeva jagu haamrit andma .
Lihtsam on vana ära keevitada või osta kasutatud originaal .
Et see külge istuks , pead sa päeva jagu haamrit andma .
Lihtsam on vana ära keevitada või osta kasutatud originaal .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Kasutatud originaaesitiibasid mis ka külge kannatab panna ei saanud juba 5-6 aastat tagasi mtte kuskilt. Kui uusi tahad siis Klokkerholm veel kannatab kuju ja kûlgesobivuse tõttu veidi kriitikat - muu on nagu öeldi paras toorik plekule.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Ja originaalide tootmine lõpetati 01.08.2016a.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
..ma usun , et neid originaale vedeleb ka kusagil laos .
Hind oli nii krõbe , et ilmselt vedelevad need seal siiani .
Soovitan vanad originaalid ära taastada , pisut keevitust ja valmis .
Hind oli nii krõbe , et ilmselt vedelevad need seal siiani .
Soovitan vanad originaalid ära taastada , pisut keevitust ja valmis .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Viimane hind oli ca 200€ tk. Classic partsis võib isegi olla, aga nende hindu ei näe.
Ps. Esipampri mingit versiooni oli isegi kesklaos veel olemas.
Ps. Esipampri mingit versiooni oli isegi kesklaos veel olemas.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
- Auto: Golfi risu
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Nii, ju saan tiibadega hakkama, auku läbi pole kuskil. Põhjaplekke ka kuskilt saada võib? Seal on küll metalli vöhevõitu.
Vahepeal sai siis vahetatud roolilatt ja õlitorud (need sai romulast võetud), rihmad, vedelikud, sumps, esivedrud ja tugilaagrid, uued rehvid (alla olid vägistatud 195-65-15, ma panin 195-50-15) ja tegin täna ülevaatuse ka peale - gaasid ja pidurid ilusad, natuke nurises vasaku sarniiri pärast.
Ma ei hakka seda autot uueks taastama, aga elementaarselt korras võiks ta siiski olla. Ja supakas peab ka olema, pagassis ta juba on, vaja kaablid vedada ja raadio ning uste kõlarid ka vahetada
Vahepeal sai siis vahetatud roolilatt ja õlitorud (need sai romulast võetud), rihmad, vedelikud, sumps, esivedrud ja tugilaagrid, uued rehvid (alla olid vägistatud 195-65-15, ma panin 195-50-15) ja tegin täna ülevaatuse ka peale - gaasid ja pidurid ilusad, natuke nurises vasaku sarniiri pärast.
Ma ei hakka seda autot uueks taastama, aga elementaarselt korras võiks ta siiski olla. Ja supakas peab ka olema, pagassis ta juba on, vaja kaablid vedada ja raadio ning uste kõlarid ka vahetada
vanasti olin insche
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
- Auto: Golfi risu
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Tere,
Kellegil miskit tummisemat kohvipaksu on, mille pealt ennustada?
Asi algas siis sellest, et õliloik oli all. Karter terve, näha, et tuli ülaltpoolt. Brakega puhtaks, otsisime leket, ei leidnud, panime käima ja lasime veel braket ja äkki korralik leek püsti. Mis seal ikka, kustuti ja leek maha, küünlajutmed natuke kärssasid ära, vahetasin need ära (küünlad ka siis juba) ja sõitsin mitu päeva edasi. Loik aga ikka all, ja plokk nii ilane et lekkekohta ikka ei näinud. Mis seal ikka, mootoripessu vahend ja survepesur. Sai puhtaks, käima, kohe leidsin lekke üles - õlisurve andur ajas korralikult välja. Lasin veel pikalt käia, et ära kuivaks jne. Õhtul jälle sõitu ja hakkas nali pihta - peale tallates hing kinni, ei lähe kuidagi ja lõpuks jäi üldse seisma. Vägistasin kuidagi käima (100ah aku ka peal) ja sain koju ära ja oligi kõik. Rohkem mitte üks mats. Vahetasin ära siis jagajakaane, rootori (paistsid õnnetud ja kärsanud), süütepooli ka, säde korralik a ikka mitte üks mats. Sõber viis oma garaaži, vahetas veel hallianduri, ikka ei midagi. Käis kõik juhtmed üle, isoleeris ära mis kannatada olid saanud jne, lõpuks võttis ka aju pistiku lahti ja seal oli kena elu olnud. Tegi kontaktipuhastaja spray ja suruõhuga need ka puhtaks ja auto käis. Ajas treila peale ja tõi mulle koju ära, ma ajasin treilalt maha, proovisin, 200m sõitu ja jälle sama pull - kutu. Säde ikka ilus, bensiini paagist tuleb aga miskipärast pihusti ei taha bentsu silkudesse jagada. Aju surnud ikkagi? Kas sel ajal oli juba mingi immojura ka nendel, võtmes miski jumpstükk nagu oleks... Et teist aju proovida on natuke keerulisem kui lihtsalt külge panna?
Kellegil miskit tummisemat kohvipaksu on, mille pealt ennustada?
Asi algas siis sellest, et õliloik oli all. Karter terve, näha, et tuli ülaltpoolt. Brakega puhtaks, otsisime leket, ei leidnud, panime käima ja lasime veel braket ja äkki korralik leek püsti. Mis seal ikka, kustuti ja leek maha, küünlajutmed natuke kärssasid ära, vahetasin need ära (küünlad ka siis juba) ja sõitsin mitu päeva edasi. Loik aga ikka all, ja plokk nii ilane et lekkekohta ikka ei näinud. Mis seal ikka, mootoripessu vahend ja survepesur. Sai puhtaks, käima, kohe leidsin lekke üles - õlisurve andur ajas korralikult välja. Lasin veel pikalt käia, et ära kuivaks jne. Õhtul jälle sõitu ja hakkas nali pihta - peale tallates hing kinni, ei lähe kuidagi ja lõpuks jäi üldse seisma. Vägistasin kuidagi käima (100ah aku ka peal) ja sain koju ära ja oligi kõik. Rohkem mitte üks mats. Vahetasin ära siis jagajakaane, rootori (paistsid õnnetud ja kärsanud), süütepooli ka, säde korralik a ikka mitte üks mats. Sõber viis oma garaaži, vahetas veel hallianduri, ikka ei midagi. Käis kõik juhtmed üle, isoleeris ära mis kannatada olid saanud jne, lõpuks võttis ka aju pistiku lahti ja seal oli kena elu olnud. Tegi kontaktipuhastaja spray ja suruõhuga need ka puhtaks ja auto käis. Ajas treila peale ja tõi mulle koju ära, ma ajasin treilalt maha, proovisin, 200m sõitu ja jälle sama pull - kutu. Säde ikka ilus, bensiini paagist tuleb aga miskipärast pihusti ei taha bentsu silkudesse jagada. Aju surnud ikkagi? Kas sel ajal oli juba mingi immojura ka nendel, võtmes miski jumpstükk nagu oleks... Et teist aju proovida on natuke keerulisem kui lihtsalt külge panna?
vanasti olin insche
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf III 1.8 55kW 1996 - Indrek
Kontrolli üle suur ümar pistik mis asub mootori küljes. Võimalik, et survekaga uputades sattus sinna mingi vesi sisse.