VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Moderaator: etnies858
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Sisu tuleb originaal?
Mul enda Caddyst jäid Porsche istmed üle
Mul enda Caddyst jäid Porsche istmed üle
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23 Juul 2019, 17:28
- Auto: Volkswagen caddy 1988 1.6D .
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Sisu on plaanis kunagi lasta ära teha. Teised istmed sisse ja siis lasta koos ustepolstritega ühesuguseks teha ja lakke ka miskit.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23 Juul 2019, 17:28
- Auto: Volkswagen caddy 1988 1.6D .
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Vaikselt nokitsenud auto kallal vahepeal.
Sisu peaaegu koos juhi jalgade juurest ja rooli ümber vaja plastik veel panna aga enne veel vaja väheke juhtmestikku ühendada.
Kapoti all niipalju et mootor peaaegu peal, sain 5se 020 4s kasti endale ja üks mootori kinnitus vaja ümber teha nüüd. Muidu on peaaegu ,koos nipet näpet juhtmed, paisupaak klaasipesu paak ja aku juhtmed ühendada. Loodan see nädal enam vähem valmis saada, käima ja liikuma siis jääb suunatuled veel panna, numbri tuled ühendada jne.
Sisu peaaegu koos juhi jalgade juurest ja rooli ümber vaja plastik veel panna aga enne veel vaja väheke juhtmestikku ühendada.
Kapoti all niipalju et mootor peaaegu peal, sain 5se 020 4s kasti endale ja üks mootori kinnitus vaja ümber teha nüüd. Muidu on peaaegu ,koos nipet näpet juhtmed, paisupaak klaasipesu paak ja aku juhtmed ühendada. Loodan see nädal enam vähem valmis saada, käima ja liikuma siis jääb suunatuled veel panna, numbri tuled ühendada jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23 Juul 2019, 17:28
- Auto: Volkswagen caddy 1988 1.6D .
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Õhtu.
Postitan ka vahelduseks miskit.
Auto käib ja liigub kuid pidurid tahaks õhutamist veel. Üksi ikka tungiga seda jube kehva teha, alati ei ole kedagi appi võtta.
Tänu sellele epideemiale on ka auto jäänud veel vormistamata, kuid on kindlasti plaanis teha seda.
Vahepeal siin soetanud mõned vidinad juurde mida plaanis külge kruttida kui lõpuks aega saab.
Sai ostetud siis uued esituled ristiga mis on ka väheke toonitud.
Suunatuled sai külge n.õ smoke.
Viimaseks sai siis ostetud laiad plekid mida peab hakkama alla sättima. Enne muidugi tuleb väheke parandustõid teha või üldse üle värvida.
Postitan ka vahelduseks miskit.
Auto käib ja liigub kuid pidurid tahaks õhutamist veel. Üksi ikka tungiga seda jube kehva teha, alati ei ole kedagi appi võtta.
Tänu sellele epideemiale on ka auto jäänud veel vormistamata, kuid on kindlasti plaanis teha seda.
Vahepeal siin soetanud mõned vidinad juurde mida plaanis külge kruttida kui lõpuks aega saab.
Sai ostetud siis uued esituled ristiga mis on ka väheke toonitud.
Suunatuled sai külge n.õ smoke.
Viimaseks sai siis ostetud laiad plekid mida peab hakkama alla sättima. Enne muidugi tuleb väheke parandustõid teha või üldse üle värvida.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23 Juul 2019, 17:28
- Auto: Volkswagen caddy 1988 1.6D .
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Sain vahepeal nüüd veljed alla ja tuled külge.
Nüüd oleks kooparulli vaja mingihetk laenata kuskilt.
Tagarehv väga lähedal sisemisele servale. Arvele nende velgedega vast võtma ei lähe kuna tagumised natuke liiga väljas kui võiks olla.
Nüüd oleks kooparulli vaja mingihetk laenata kuskilt.
Tagarehv väga lähedal sisemisele servale. Arvele nende velgedega vast võtma ei lähe kuna tagumised natuke liiga väljas kui võiks olla.
Viimati muutis rabbit, 21 Juun 2020, 21:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23 Juul 2019, 17:28
- Auto: Volkswagen caddy 1988 1.6D .
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Uuendan siis väheke teemat.
Sai broneeritud aeg endale maanteeametisse et auto siis lõpuks arvele võtta.
Enne seda samapäeva hommikul oli ka aeg töökotta pandud et pidurid üle vaadata kuna peale kokkupanemist jäi kuidagi üles pedaal, vaja ehk õhutada, üksi tungiga seda maapeal kehva teha.Tuli välja et tagumine toru lekkis hoopis ja oli katki. Õnneks sai selle korda ja kohe kiiruga otse maanteeametisse. Vanem mees tuli küsis kust ma sellise välja ajasin ja et mis aasta jne. Tegi pilte ja uuris tulesid, sellel hetkel olid need n.õ tuuningtuled ees. Katsetasime kõiki tulesi ja siis ütles et pane ohutuled põlema. Jäin korra mõttesse ohutuled kus mis, on need kuskil üldse ?? Ahah leidsin üles lüliti, vajutasin ja miskit... armatuuris ja lüliti ise põlema läksid aga vilkuma ei hakanud. Okei las olla ja läks sinna oma ruumi ära. Ise peas mõtlesin et ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei taibanud seda küll vaadata et nüüd raudselt ei saa arvele autot. Tuli tagasi andis paberi pihku ja ütles et rehvidel koormusindeks vale, sul kõik 75 aga taga peaks olema 82. Kui uued rehvid saad siis on okei. Lippasin siis minema ja kohe rehve otsima. Vahepeal sama maanteeameti mees helistas et ma siin pilti pealt vaatan et sul tuled ka lakitud või miskit et need puhtaks teha et võib järgmine kord probleeme tulla, samal õhtul viskasin vanad tuled külge tagasi. Kuna koroona tõttu enam elavat järjekorda seal ei ole siis samal päeval sinna ei saanud ja ise läksin ära siis lükkus edasi 2 nädalat see pull. Läksin uuesti ja olid teised mehed autot üle vaatamas. Andsin paberi pihku ja ütlesin et eelmine kord olid rehvid probleemid et nüüd on uued. Taskulampidega jubedalt uurisid ja puurisid esi ja tagutulesid õnneks teisi mitte kuna ohukad unustasin endiselt ära. Käis ära ja tuli tagasi et sees võid minna arvele võtta. Ops olemas, tegin kindlustuse kohe peale.
Proovisin ka ülevaatuse ära teha sõbra keskuse juures, sattus mingi jube suur vend nagu reaalselt suur. Alguses pani ühe jala autosse siis ennast poolenisti siis pani pea ja lõpuks aitas kätega viimase jala sisse. Iste on ka max asendis et enam ruumi juurde ei saa. Mitu korda pidi autost sisse välja käima väljas oli ka mingi 24 kraadi vennal higimull otsaees. Sain sealt siis korduva kuna tagapidurid on nõrgad. Plaan siis tellida nüüd taha uued klotsid ja paremaks teha nii jala kui ka käsipidur.
Panen ka pildi, numbrialust tuled ka väiksemaks teha nüüd.
Sai broneeritud aeg endale maanteeametisse et auto siis lõpuks arvele võtta.
Enne seda samapäeva hommikul oli ka aeg töökotta pandud et pidurid üle vaadata kuna peale kokkupanemist jäi kuidagi üles pedaal, vaja ehk õhutada, üksi tungiga seda maapeal kehva teha.Tuli välja et tagumine toru lekkis hoopis ja oli katki. Õnneks sai selle korda ja kohe kiiruga otse maanteeametisse. Vanem mees tuli küsis kust ma sellise välja ajasin ja et mis aasta jne. Tegi pilte ja uuris tulesid, sellel hetkel olid need n.õ tuuningtuled ees. Katsetasime kõiki tulesi ja siis ütles et pane ohutuled põlema. Jäin korra mõttesse ohutuled kus mis, on need kuskil üldse ?? Ahah leidsin üles lüliti, vajutasin ja miskit... armatuuris ja lüliti ise põlema läksid aga vilkuma ei hakanud. Okei las olla ja läks sinna oma ruumi ära. Ise peas mõtlesin et ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei taibanud seda küll vaadata et nüüd raudselt ei saa arvele autot. Tuli tagasi andis paberi pihku ja ütles et rehvidel koormusindeks vale, sul kõik 75 aga taga peaks olema 82. Kui uued rehvid saad siis on okei. Lippasin siis minema ja kohe rehve otsima. Vahepeal sama maanteeameti mees helistas et ma siin pilti pealt vaatan et sul tuled ka lakitud või miskit et need puhtaks teha et võib järgmine kord probleeme tulla, samal õhtul viskasin vanad tuled külge tagasi. Kuna koroona tõttu enam elavat järjekorda seal ei ole siis samal päeval sinna ei saanud ja ise läksin ära siis lükkus edasi 2 nädalat see pull. Läksin uuesti ja olid teised mehed autot üle vaatamas. Andsin paberi pihku ja ütlesin et eelmine kord olid rehvid probleemid et nüüd on uued. Taskulampidega jubedalt uurisid ja puurisid esi ja tagutulesid õnneks teisi mitte kuna ohukad unustasin endiselt ära. Käis ära ja tuli tagasi et sees võid minna arvele võtta. Ops olemas, tegin kindlustuse kohe peale.
Proovisin ka ülevaatuse ära teha sõbra keskuse juures, sattus mingi jube suur vend nagu reaalselt suur. Alguses pani ühe jala autosse siis ennast poolenisti siis pani pea ja lõpuks aitas kätega viimase jala sisse. Iste on ka max asendis et enam ruumi juurde ei saa. Mitu korda pidi autost sisse välja käima väljas oli ka mingi 24 kraadi vennal higimull otsaees. Sain sealt siis korduva kuna tagapidurid on nõrgad. Plaan siis tellida nüüd taha uued klotsid ja paremaks teha nii jala kui ka käsipidur.
Panen ka pildi, numbrialust tuled ka väiksemaks teha nüüd.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23 Juul 2019, 17:28
- Auto: Volkswagen caddy 1988 1.6D .
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Pikk paus sisse tulnud, mõtlesin et lisan natuke siia midagi.
Paus pigem tulnud sellest et ei ole väga rohkem midagi muutunud kui aeg ajalt sõitnud.
Isegi pilte pole teinud väga . Viimane pilt aastast 2021.
Kuid sai nüüd eelmine suvi ostetud üks golf 4 omale 1.8t 110kw agu koodiga.
Kuna seda mootorit oli juba näpitud ja õlivanni oli lapitud mõtlesin et ei tõsta lihtsalt peale et võtan ka lahti ja vaatan sisse.
Midagi väga hullu ei olnud.
Plokk ja plokikaas käisid astromotos tegemises.
Kaks sisse- ja väljalaske klappi ja klapisääretihendid vahetati ära, sinnajuurde sööveldus, lihv ja survestamine.
Plokk puuriti remont mõõtu 81.5mm.
Golfi küljest müüsin nii palju kui sain ja läks vanarauda.
Nii palju veel alles, sillad, tagaluuk, kapott, aknaklaasid, roolilatt ja madaldus vedrud.
Hetke seisuga mõned alumise otsa jubinad ostetud,(saaled, õlipump koos ketiga, uued kaanepoldid ja nipet näpet).
Tulevad ka uued kolvid koos rõngastega, kepsude peale veel mõtlen kuid tõenäoliselt vanad ikkagi tagasi kuna ei näe mõtet sealt ulme jõudu hakata välja ajama.
Suvel arvatavasti aega ehitada väga ei ole aga äkki saab ikkagi varsti moto kokku ja edasi vaadata.
Paus pigem tulnud sellest et ei ole väga rohkem midagi muutunud kui aeg ajalt sõitnud.
Isegi pilte pole teinud väga . Viimane pilt aastast 2021.
Kuid sai nüüd eelmine suvi ostetud üks golf 4 omale 1.8t 110kw agu koodiga.
Kuna seda mootorit oli juba näpitud ja õlivanni oli lapitud mõtlesin et ei tõsta lihtsalt peale et võtan ka lahti ja vaatan sisse.
Midagi väga hullu ei olnud.
Plokk ja plokikaas käisid astromotos tegemises.
Kaks sisse- ja väljalaske klappi ja klapisääretihendid vahetati ära, sinnajuurde sööveldus, lihv ja survestamine.
Plokk puuriti remont mõõtu 81.5mm.
Golfi küljest müüsin nii palju kui sain ja läks vanarauda.
Nii palju veel alles, sillad, tagaluuk, kapott, aknaklaasid, roolilatt ja madaldus vedrud.
Hetke seisuga mõned alumise otsa jubinad ostetud,(saaled, õlipump koos ketiga, uued kaanepoldid ja nipet näpet).
Tulevad ka uued kolvid koos rõngastega, kepsude peale veel mõtlen kuid tõenäoliselt vanad ikkagi tagasi kuna ei näe mõtet sealt ulme jõudu hakata välja ajama.
Suvel arvatavasti aega ehitada väga ei ole aga äkki saab ikkagi varsti moto kokku ja edasi vaadata.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Caddy MK1 1988 1.6D - rabbit
Tee üks pilt vedrudest, ehk on huvi!
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!