VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 18 Sept 2019, 16:23

@jussike kusjuures rattad olidki otse. Õhtul viskan kaabli sappa, eks siis ole näha, mis välja tuleb.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4148
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 244 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Sept 2019, 16:25

No siis on paha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 18 Sept 2019, 20:33

Kaabliga skännides viskas ette järgmised veakoodid:
► Näita Spoilerit
Kustutasin veakoodid ära ja tegin uue scani, peale seda ühtegi veakoodi üles ei tulnud. Antud olukorras ei oskagi midagi muud teha, kui edasi sõita ja loota, et viga uuesti ei esine. Või oskab keegi nende vigade põhjal midagi diagnoosida?

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 25 Okt 2019, 16:52

Kuna mu eelmine auto Honda roostetas nii usinalt, et paha hakkas, siis otsustasin, et Passat saab roosteussi vastu korraliku kaitse. Hetkel on auto visuaalselt roostevaba ning peale tänast loodetavasti nii jääbki. Läbisõidul 109600 km lasin Tartu Krownis korrosioonitõrje teha. Klubikaardiga tehti sümboolne soodustus ka :)
F9C7F704-BEF7-4208-9FC1-2B590F78C71F.jpeg
F9C7F704-BEF7-4208-9FC1-2B590F78C71F.jpeg (376.19 KiB) Vaadatud 3277 korda
Tagaakent kaunistab nüüdsest ka klubikleeps. Kui Tartus sõitmas märkate, visake käppa :angel:
81F6D9EF-5F55-44A5-BA42-C34C92CB8618.jpeg
81F6D9EF-5F55-44A5-BA42-C34C92CB8618.jpeg (291.13 KiB) Vaadatud 3277 korda
Viimati muutis lepassat, 25 Okt 2019, 16:56, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 948
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 57 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 25 Okt 2019, 16:59

Kui saladus pole siis mitu kupüüri küsiti?

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 25 Okt 2019, 17:08

170€. Kaasa anti nii-öelda hooldusraamat, kuhu märgiti roostekohad kerel (leiti ainult üks värvikahjustusest tingitud täke) ning 2-aastane garantii. Samas tehti põhjalikult ja loodetavasti ka tulemuslikult. Lähiringkonnast on kogemus olemas ühe X-Trailiga, mis käis 2 aastat tagasi töötluses ning täna uuesti käies uusi roostekohti ei avastatud.
Kes tänasid kasutajat lepassat selle postituse eest:
etnies858

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4148
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 244 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas jussike » 25 Okt 2019, 18:07

Võin küll sind kurvastada, kuid see krownitamine on tegelikult mõttetu raha ja aja raiskamine. Tehase poolt on sisepinnad piisavalt hästi kaitstud nii, et mingit lisa ollust sinna tegelikult vaja pole. Oma 20a keretöö kogemusele toetudes võin julgelt väita, et 99% rooste algetest hakkab välis mõjutustest, st kivi täkked või mingi mehaaniline sündmus, sisepinna kaitse seda ära ei hoia. Kui tõesti on tekkinud rooste seest väljapoole, siis järelikult ei ole tehase vaha sinna mingil põhjusel jõudnud ja ega krowngi sinna mingi imenipiga ei suuda ronida või on kehva keretööde kvaliteedi tagajärg.
Ainuke koht kus võiks krownist abi olla mingiks ajaks on põhjaalused alasti detailid, mis otse kivide lööke saavad.


Ps. Pole veel näinud 8aastast rooste vaba masinat, võin kihla vedada, et leiaks su autolt kobarate viisi kivitäketest alguse saanud rooste koldeid.
Viimati muutis jussike, 25 Okt 2019, 18:11, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas miilits » 25 Okt 2019, 19:48

jussike kirjutas:
25 Okt 2019, 18:07
Ps. Pole veel näinud 8aastast rooste vaba masinat, võin kihla vedada, et leiaks su autolt kobarate viisi kivitäketest alguse saanud rooste koldeid.
Mees, mis sul viga on, et teise mehe lootusi lõhud :mrgreen: :mrgreen:
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4148
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 244 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas jussike » 25 Okt 2019, 20:02

Pilve peal hõljuda ja ühel hetkel sealt alla kukkuda on siis parem või?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1744
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 38 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas ryan » 25 Okt 2019, 21:16

Võin küll sind kurvastada, kuid see krownitamine on tegelikult mõttetu raha ja aja raiskamine. Tehase poolt on sisepinnad piisavalt hästi kaitstud nii, et mingit lisa ollust sinna tegelikult vaja pole. Oma 20a keretöö kogemusele toetudes võin julgelt väita, et 99% rooste algetest hakkab välis mõjutustest, st kivi täkked või mingi mehaaniline sündmus, sisepinna kaitse seda ära ei hoia. Kui tõesti on tekkinud rooste seest väljapoole, siis järelikult ei ole tehase vaha sinna mingil põhjusel jõudnud ja ega krowngi sinna mingi imenipiga ei suuda ronida või on kehva keretööde kvaliteedi tagajärg.
Ainuke koht kus võiks krownist abi olla mingiks ajaks on põhjaalused alasti detailid, mis otse kivide lööke saavad.
Siit tuleb kindlasti vastulause, enamus tiiva äärte rooste tuleb seest poolt, samuti karbid ja ka ukse ääred.
Ukse valtsi vahele ronib soolane vesi ikka seest poolt akna vahelt, esimeste tiibade alumised osad on mulda ja niiskust täis just seest poolt.
Tagumised tiivaääred lähevad rooste just seest poolt. Sinna on tehase poolt juba lastud mingit vahtu, mis niiskust imab.
Riisikatel ja sidrunitel on veel nii, et väljast hoiab värv seda tervena aga sees enam plekki pole.

Tehase poolt on koobastes ja karbi juures korgid, mis on mõeldud rooste ennetamiseks, mida ei kasutata pea kunagi.

Olen neid ise lahti võtnud ja keevitanud, sellest kogemusest räägin.
Ja et ainuüksi väljast pesemine seda muudab, pole reaalne.
Värv kaitseb metalli, kui seda pole, siis tuleb korrosioon.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4148
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 244 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas jussike » 25 Okt 2019, 21:56

Miks siis oleme mõnda krownitatud passatit korduvalt värvinud ja roostekohad tekivad ikka ja jälle samadesse kohtadesse, isegi neile detailidele mis vahetusse läksid? Pole see krown mingi imevahend miskit...
Arva miks lähevad tiivakaared enamasti seestpoolt ennem rooste? Sest pori ja liiv jääb koopa ja logari vahele, ning tahestahtmata toimub nende vahel mehaaniline hõõrdumine mis kulutab lõpuks igasuguse kihi läbi ja kleepuv löga aitab seda hõõrde materjali veel enam koguda.
Muidugi väga paljud roostekohad on kehva insener tehnilise lahenduse tulemus ja sinna ei aita ei ussi ei püssi ega krowni rohi.
Ausalt öeldes meie kliimas ja meie maantee ametiga ei olegi võimalik autot rooste eest kaitsta.
Ehe näide on mul üks Soome sõber, kellel on 99a Golf, millel pole kerega mitte midagi tehtud, ls kuskil 400 000 kandis ja see ei roosteta, kuna pole soolaseid teid näinud.
Viimati muutis jussike, 25 Okt 2019, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 671
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas Elevant » 27 Okt 2019, 15:46

Autot tuleb pesta ka. Kord kuus on talvetingimustes ilmselgelt vähe. Ma üritan talvel iga 2 nädala tagant pesta, see on ka tegelikult vähe. Hea oleks kord nädalas.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 811
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 103 korda
Tänatud: 147 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 27 Okt 2019, 16:28

Mis te kaklete?😂

Vastake järgnevale ausalt ja siis võite oma krownid ja tehase vahad ja sisse pista omale...

Kui mitu tüüpi laseb kevadel või sügisel või mis iganes ajal vahes ka logari lahti ja peseb logari tagant jama ära?

Nüüd küsin kui mitmel esitiiva alt äär higistanud on? Ja nüüd läheb vaatab peeglisse.😂

Võtke pool huumoriga seda juttu. Ei ole mölisemine😂
Viimati muutis SanderSPS, 28 Okt 2019, 12:28, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
Sunbunny
Aitan diagnostika/kodeerimisega originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
Uuri lisa! - www.Levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 28 Okt 2019, 14:35

Eks kõigil on oma arvamus. Kui Krown pakub lisakaitset, on hästi. Kahe aasta peale pole see nii suur summa. Autot pesen niikuinii regulaarselt.

Kuna Tartus lubas täna öökülma ja lund-lörtsi-vihma ning eeloleval nädalal on mul paar pikemat sõitu, siis otsustasin rehvid ära vahetada. Polnud nii lihtne ülesanne, sest 5 rehvitöökoda 6st ütlesid, et neil enne nädalalõppu aegu pole. Vianoris oleks väljaspool lahtiolekuaega saanud 84€ eest. Betooni rehvivahetusse sain aga aja 3h peale helistamist ning 30€ eest tehti 4 ratta täisvahetus, rehvid ja veljed pesti ära ning pandi puhastesse kottidesse. Alla läksid ühe hooaja sõitnud Goodyear Ultragrip Ice Arctic naastud.
7987A3C6-3441-435A-9856-223D2DF924AE.jpeg
7987A3C6-3441-435A-9856-223D2DF924AE.jpeg (212.43 KiB) Vaadatud 2988 korda
A82DBFE2-4732-4064-9FEB-7588D95AA0DE.jpeg
A82DBFE2-4732-4064-9FEB-7588D95AA0DE.jpeg (372.44 KiB) Vaadatud 2991 korda
Viimati muutis lepassat, 28 Okt 2019, 14:44, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 28 Nov 2019, 12:35

Nii, varsti 3 kuud ja 6500 km autoga muretult kulgetud. Keskmine kulu on läbitud kilomeetrite ja lisatud kütuse järgi arvutades täpselt 8 l/100 km, sellest umbes 60/40 linn/maantee. 3500 km all olid Goodyeari suverehvid, viimasel 3000 km-l Goodyeari naastud. Dünaamika ja kütusekulu suhe on minu arust paigas, eriti arvestades, et aeg-ajalt meeldib mulle ikka torudest ämblikud välja köhida. Liigub täitsa lahedalt, vajadusel ei jää ükski möödasõit tegemata. 103 kW 2.0 TDIga võrreldes on bensukal ikkagi mõnusam minek, tõmmet jätkub terves pööretevahemikus.

Häirib aga rehvimüra Goodyear Ultragrip Ice Arctic naastudega. Suverehvidega oli megavaikne, aga talvekatega muutub maanteekiirusel häirivalt lärmakaks. Mürasummutusega pole praegu aega tegeleda ja korraliku mustriga rehve ära ka viskama ei hakka. Sõidan selle talve ära, edaspidi vaatab, mis saab.

Nädalake tagasi viskas peale tugevat kiirendamist põlema ka "check oil level" tule. Viimasest õlivahetusest on möödas 7300 km, valasin liitri peale. Mõõtevarras näitas ka, et õli tuleks lisada. Arvestades CDAA mootorite õlikuluprobleeme pean seda veel täitsa mõistlikuks. Eks ole näha mis tulevik toob (loe: kas õlikulu suureneb), aga praegu seda väga ei põe.

Ühel pikemal tripil viskas ette sellised numbrid:
IMG_1559.jpg
IMG_1559.jpg (216.58 KiB) Vaadatud 2750 korda
Sel puhul ostsin ka uued kojamehed. Vanad Boschid vedasid klaasile korralikke triipe. Kuna auto on MY2012 (tehasest välja lastud 2011 lõpus, kuid Eestis esmaregistreeritud alles 11/2012), siis oli Automaailmas esialgu kahtlusi, millised kojamehed sobivad. Alguses jalutasingi poest välja A979S-ga, aga proovides selgus, et need ikka ei sobi. A620S oli õige mudel.
Kes tänasid kasutajat lepassat selle postituse eest:
Pets115

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 12 Dets 2019, 13:58

Aga krutskeid meeldib mu Passatile keerata küll. Üleeile hommikul autot käivitades viskas armatuurile sellise errori, mis senini kusagile kadunud pole.
0BBE3859-D2D3-4CB6-9B96-32AB7DBBBF46.jpeg
0BBE3859-D2D3-4CB6-9B96-32AB7DBBBF46.jpeg (291.19 KiB) Vaadatud 2560 korda
Õhtul käisin sõbra juures kiires diagnostis ja scan näitas sellist errorit:
IMG_1762.jpg
IMG_1762.jpg (611.45 KiB) Vaadatud 2544 korda
Lugesin Ross-Tech Wikist ja seal pakuti välja sellised variandid:
  • Wiring/Connections between Airbag Control Module (J234) and Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179) faulty
  • Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179) faulty
  • Airbag Control Module (J234) faulty
On kellelgi äkki kogemusi, mida tegema peaks? Viga ei julenud ära ka kustutada, sest sõber ütles, et oli lugenud, et see võib padja lahti lüüa - aga jällegi ei tea, kas sellel jutul on tõepõhja.

Teine mure puudutab konditsioneeri. Kui auto septembris ostsin, tegi kliimapump (?) kahtlast häält, kui A/C oli sisselülitatud. Gaasi andes muutus hääl vastavalt mootori pöörete tõusmisele intensiivsemaks. Väljalülitatud A/C-ga oli kõik normis. Eelmine omanik rääkis ka, et lasi iga-aastaselt süsteemi külmainega täita. Praeguseks ei juhtu A/C nupule vajutades midagi (st mingit häält pole). Ilmad on külmad, seega otseselt aru ka ei saa, kas kliima puhub külma või mitte.
Error on selline:
IMG_1763.jpg
IMG_1763.jpg (520.24 KiB) Vaadatud 2544 korda
Külmaine otsas? Leke süsteemis? Kliimapump läbi?
Tänud juba ette heade nõuannete eest ja nael kummi :)
Viimati muutis lepassat, 12 Dets 2019, 14:36, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 948
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 57 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 12 Dets 2019, 14:08

Airbagi viga ei tohi ainult sellisel juhul kustutada - When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC

Ja alla 5 kraadi a/c pump ei lähegi tööle.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4916
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 92 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 12 Dets 2019, 17:22

Airbagi crash sensor on juhiukse sees, vb. niisked+miinused vaheldumisi on seal mingi tõrke tekitanud? Samas jookseb juhtmekimp ukse ja salongivahel, tasuks laiali harutada ja vaadata, ega mõni juhe puruks pole. B6-l vahetasin terve kimbu välja igatahes.

MartenL
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas MartenL » 12 Dets 2019, 19:12

Kui iga aasta täitis, siis radikas lekib. Hääl tuleb pumba laagritest. Endal vahetasin radika, pumba ja ventiili. Kokku ca 600e koos töö ja täitmisega.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4161
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Dets 2019, 15:09

Airbagi viga ei kaogi ise kuskile. Juhtmestik võib täitsa tõene diagnoos olla. Sõbra 2013a Skoda Superbil ka juba mitu aastat tagasi vahetatud. Ära väga venita sellega. Ta sai lõpuks aknatõstuki mootori ka vahetada (kogu aju seal sees), kuna mingi hetk jäi peegli suund ka põlema koguaeg (k.a kui auto lukus). Uue juhtmestikuga viga säilis ja tuli kasutatud aknamootor/aju ka külge kruttida.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 23 Jaan 2020, 00:18

Juhtmestik oli täitsa tõene diagnoos! Vahepeal tehtud:

09.01.2020 - 114689 - kliima ja airbagi vigade diagnostika + OEM numbritulede paigaldus // Forss Tartu
11.01.2020 - 114800 - lähituledesse Osram NightBreaker Laser H7
22.01.2020 - 115238 - juhi uksejuhtmestiku vahetus // Forss Tartu

Kliima täpsem diagnoosimine nõuab soojemat ilma, seega tegelen sellega kevadel.
Ostust alates on odomeetrile kerinud ca 10 000 km ning muljed on positiivsed. Mõistlik kütusekulu, adekvaatne dünaamika, läheb kiiresti soojaks, ruumikas - ühesõnaga igati minu vajadustele vastav auto. Kulgeme edasi.

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 21 Mär 2020, 11:01

Kuna viimasest hooldusest oli möödas 15 000 km ning läbisõitu kogutud peaaegu 120 000 km, käis auto 17.03.2020 Mustamäe Møller Autos hoolduses, kus vahetati mootoriõli ja -filter, salongifilter ja süüteküünlad ning kontrolliti üle veermik ning tuled. Lisaks lasin väljastada asendushooldusraamatu, kuna eelmine omanik suutis originaali kusagile ära kaotada. Samas on kõik senised hooldused teostatud Mølleris ning info tuli lihtsalt raamatusse ümber kirjutada. Longlife hooldevälp sai samuti asendatud välbaga 15k km/üks aasta. VIP-kaardiga tehti täitsa mõistlikku hinda :)

20.03.2020 läksid alla kaks hooaega sõitnud Goodyear Efficientgrip Performance suverehvid.

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12; Audi 80 Avant B4 2.6E '93
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 29 Apr 2020, 18:15

Kevade tulekuga on üha sagedasemaks "mureks" osutunud kärukonksu puudumine. Jube tüütu on alati tuttavatelt konksuga autot laenuks paluda, seega tekkis mõte, et võiksin lasta ka enda autole konksu külge panna. Ideaalis võiks olla teisaldatav/peidetav.

Soovituste ja kogemuste jagamine ning pakkumiste tegemine on teretulnud - kas uus (ilmselt kallis) või kasutatud originaal, mõne muu tootja konks (milline oleks hea?), kus paigaldada lasta?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2839
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 29 Apr 2020, 19:24

Pigem kasutatud originaal. Magnetiga ja puha. Tuleb ja läheb nupu vajutuse peale ja ühildub autoga ka paremini!
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1518
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas siLc » 01 Mai 2020, 15:31

Päris omapead B7 konks nupuvajutuse peale tule ega lähe. Nupust vabastad konksu ja siis kas tõmbad välja või lükkad sisse tagasi.

Allegros pakkumisel 100-400€ vahel kasutet B7 originaalkonksud, millel konksu juhtmestik ja elektriplokk kaasas. Kallimatel isegi kõik juhtmestik ja nupp autost välja roogitud. Näiteks https://allegro.pl/oferta/vw-passat-b7- ... 8909139225 .

Vasta

Mine “Huviliste autod”