VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

dellu
Moderaator
Postitusi: 3995
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 16 Okt 2019, 11:54

Eks see hind on jah nii ja naa. Perre tuli üks eelmine kevad umbes 1000 kallimalt, aga läbisõit ka 100 000 väiksem. Varustusest meil puudu mäludega istmed, klapitavad peeglid, võtmeta sisenemine ja navi.
Eks ACC ise juba tõmbab valikut turul oluliselt vähemaks, aga mina alla selle ei tahtnud. Pool euroopat nüüd mitu korda läbi tõristanud ja ikka juba mõnus lisa.
Samas müütan praegu 7500ga 2011a autot (lisasid muidugi hulga vähem), aga huvi on täpselt 0. Mitte ühtegi kõne või kirja pole saanud ja vahelduva eduga mitu kuud müügis olnud.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
ottmartens
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 16 Okt 2019, 11:59

dellu kirjutas:
16 Okt 2019, 11:54
Eks see hind on jah nii ja naa. Perre tuli üks eelmine kevad umbes 1000 kallimalt, aga läbisõit ka 100 000 väiksem. Varustusest meil puudu mäludega istmed, klapitavad peeglid, võtmeta sisenemine ja navi.
Eks ACC ise juba tõmbab valikut turul oluliselt vähemaks, aga mina alla selle ei tahtnud. Pool euroopat nüüd mitu korda läbi tõristanud ja ikka juba mõnus lisa.
Samas müütan praegu 7500ga 2011a autot (lisasid muidugi hulga vähem), aga huvi on täpselt 0. Mitte ühtegi kõne või kirja pole saanud ja vahelduva eduga mitu kuud müügis olnud.

Ma mõtlesin, et ma lihtsalt üritan.. aga nagu su tekstist aru saada, siis eestlastel CNG autode vastu suur huvi puudub. Eks näis, mis saab. Mul kiiret müügiga pole, sest auto on korda tehtud ja talveks sobib ideaalselt.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1204
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 16 Okt 2019, 12:04

Miks nuka koos ketiga ära vahetasid ja kumma kas sisse- või väljalaske nuka?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

dellu
Moderaator
Postitusi: 3995
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 16 Okt 2019, 12:08

No praegu isegi imestan, et huvi nii vaikne, sest linnapilti neid ikka tekib tublisti.
Aga jah, eks ta jah selline aregujärgus teema on endiselt. Ise tarisin esimese Zafira siia Saksast 2012a kliendi tellimise peale. Siis ei teadnud ise veel CNGst midagi. Isegi tankida ei saanud niisama, sest mingi spets Eesti Gaasi kaart pidi olema (ja ainukesed Tanklad olid Sõjamäel ja Akadeemias). Tänaseks on muidugi areng meeletu olnud Baltikumiga võrreldes (a la tankimisvõimalused leedus jne).
Nädala lõpus lähen teise Passatiga ka taas väiksele Euroopa tiirule ja tagasi tulles on üks Golf 4 CNG ka Eestis jälle rohkem :).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 16 Okt 2019, 12:14

KuldarA kirjutas:
16 Okt 2019, 12:04
Miks nuka koos ketiga ära vahetasid ja kumma kas sisse- või väljalaske nuka?
Ma uurin järgi õhtul ja annan teada.

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 16 Okt 2019, 13:35

dellu kirjutas:
16 Okt 2019, 12:08
No praegu isegi imestan, et huvi nii vaikne, sest linnapilti neid ikka tekib tublisti.
Aga jah, eks ta jah selline aregujärgus teema on endiselt. Ise tarisin esimese Zafira siia Saksast 2012a kliendi tellimise peale. Siis ei teadnud ise veel CNGst midagi. Isegi tankida ei saanud niisama, sest mingi spets Eesti Gaasi kaart pidi olema (ja ainukesed Tanklad olid Sõjamäel ja Akadeemias). Tänaseks on muidugi areng meeletu olnud Baltikumiga võrreldes (a la tankimisvõimalused leedus jne).
Nädala lõpus lähen teise Passatiga ka taas väiksele Euroopa tiirule ja tagasi tulles on üks Golf 4 CNG ka Eestis jälle rohkem :).
Ma isegi olen üllatunud, et huvi väike. Eestlased ei usu veel CNG tulevikku. Aga seni kaua kuni küttehinnad tõusevad, siis varsti on huvi tunduvalt suurem.

Isegi mõelnud pikale Eurotripile järgmine aasta minna, aga hetkel müügisoov. Varsti võib-olla müügihuvi siis taandub kui huvilisi ei ole.

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 16 Okt 2019, 18:23

KuldarA kirjutas:
16 Okt 2019, 12:04
Miks nuka koos ketiga ära vahetasid ja kumma kas sisse- või väljalaske nuka?
Nukkvõlli ratta vahetasid. Seda täpsemalt pole öeldud kas sisse- või väljalaske nuka.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Okt 2019, 20:55

ottmartens kirjutas:
16 Okt 2019, 18:23
KuldarA kirjutas:
16 Okt 2019, 12:04
Miks nuka koos ketiga ära vahetasid ja kumma kas sisse- või väljalaske nuka?
Nukkvõlli ratta vahetasid. Seda täpsemalt pole öeldud kas sisse- või väljalaske nuka.
Nukkvõll siis vahetati üldse või ainult ketihammakas?

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 16 Okt 2019, 21:40

TiitRE kirjutas:
16 Okt 2019, 20:55
ottmartens kirjutas:
16 Okt 2019, 18:23
KuldarA kirjutas:
16 Okt 2019, 12:04
Miks nuka koos ketiga ära vahetasid ja kumma kas sisse- või väljalaske nuka?
Nukkvõlli ratta vahetasid. Seda täpsemalt pole öeldud kas sisse- või väljalaske nuka.
Nukkvõll siis vahetati üldse või ainult ketihammakas?
Niipalju mina sellest asjast aru saan siis mulle öeldi ja paber ka kajastab, et mootorikett vahetati täies mahus + nukkvõlli vahetati ka, mida tegelikult ei pea tingimata vahetama, aga mina soovisin selle ka igaks juhuks vahetada. Rohkemat ei oska kommenteerida.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4097
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas tito » 17 Okt 2019, 06:47

ottmartens kirjutas:
15 Okt 2019, 16:30

Auto nüüdsest müügis

Tegemist gaasiautoga, teadupärast CNG-ga on odav praegu sõita. Kilometraaži hind võrreldes diisli või tavabensiiniga on rohkem kui kaks korda väiksem. Sealt ka see suurem hind.
Ära nüüd päris hullu ka pane, küünalde vahetuse aja ja varusade kulule kulunud summa eest teeb diisel 2 tiiru maakerale peale 😁
ехали, ехали, ехали и приехали

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 17 Okt 2019, 07:24

tito kirjutas:
17 Okt 2019, 06:47
ottmartens kirjutas:
15 Okt 2019, 16:30

Auto nüüdsest müügis

Tegemist gaasiautoga, teadupärast CNG-ga on odav praegu sõita. Kilometraaži hind võrreldes diisli või tavabensiiniga on rohkem kui kaks korda väiksem. Sealt ka see suurem hind.
Ära nüüd päris hullu ka pane, küünalde vahetuse aja ja varusade kulule kulunud summa eest teeb diisel 2 tiiru maakerale peale 😁
Kui sa natukenegi loed, siis kilometraazi hinnast on juttu. Praeguse kütuse hinna juures räägin tõtt, kui viitsid arvutada.

Nüüd aga kasutatud autode juurde. Kui ostad kasutatud auto pead natuke investeerima, et kõik asjad püsiksid korras. Kuna aga ma olen veits pedant selles osas, et ma päris autot viimase piirini ei lase, siis ma ka lasin vahetada kähku varuosad ära. Nendega tegelikult kiiret ei olnud.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1204
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 17 Okt 2019, 08:08

Siis ikka pigem nukaratas vahetati mitte nukkvõll ise. Mõtlesingi, et naljakas oleks seda niisama ehku peale vahetada.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
ottmartens
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 17 Okt 2019, 08:14

KuldarA kirjutas:
17 Okt 2019, 08:08
Siis ikka pigem nukaratas vahetati mitte nukkvõll ise. Mõtlesingi, et naljakas oleks seda niisama ehku peale vahetada.
Tundub, et sain tõesti valesti aru. Tänan!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Okt 2019, 08:30

KuldarA kirjutas:
17 Okt 2019, 08:08
Siis ikka pigem nukaratas vahetati mitte nukkvõll ise.
Seda minagi üleval pool kirjutasin ja mõtlesin 8)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Okt 2019, 08:34

ottmartens kirjutas:
17 Okt 2019, 07:24

Kui sa natukenegi loed, siis kilometraazi hinnast on juttu. Praeguse kütuse hinna juures räägin tõtt, kui viitsid arvutada.

Aga pane huvipärast oma arvutuskäik 1km-le, ma võrdleks oma dislaga ;)
Minu arvutus on väga lihtne: Kütusekuluks võtsin jämedalt 7L 100-le ja kütust ostan 1.- liiter, seega 1km-le on kulu minu autol 0,07€.

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 17 Okt 2019, 08:38

TiitRE kirjutas:
17 Okt 2019, 08:34
ottmartens kirjutas:
17 Okt 2019, 07:24

Kui sa natukenegi loed, siis kilometraazi hinnast on juttu. Praeguse kütuse hinna juures räägin tõtt, kui viitsid arvutada.

Aga pane huvipärast oma arvutuskäik 1km-le, ma võrdleks oma dislaga ;)
Minu arvutus on väga lihtne: Kütusekuluks võtsin jämedalt 7L 100-le ja kütust ostan 1.- liiter, seega 1km-le on kulu minu autol 0,07€.
Jah, ma saan aru, et saad kuskilt 1 euro eest kütsi. Aga mina nt pean küll ostma tanklast, kus hind päris krõbe. :D

Edit: aga siin arvutuskäik 4,5kg/100km
1kg hind 0,839eur
100km läbimiseks kulub 3,7755eur
See teeb 1km läbimiseks kulu jämedalt 0,04eur

See muidugi kui ainult pikki vahemaid uhad, reaalsus on linnas ka sinna 5-6kg/100km.
Viimati muutis ottmartens, 17 Okt 2019, 08:42, muudetud 2 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3995
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 17 Okt 2019, 08:41

ottmartens kirjutas:
17 Okt 2019, 07:24
tito kirjutas:
17 Okt 2019, 06:47
ottmartens kirjutas:
15 Okt 2019, 16:30

Auto nüüdsest müügis

Tegemist gaasiautoga, teadupärast CNG-ga on odav praegu sõita. Kilometraaži hind võrreldes diisli või tavabensiiniga on rohkem kui kaks korda väiksem. Sealt ka see suurem hind.
Ära nüüd päris hullu ka pane, küünalde vahetuse aja ja varusade kulule kulunud summa eest teeb diisel 2 tiiru maakerale peale 😁
Kui sa natukenegi loed, siis kilometraazi hinnast on juttu. Praeguse kütuse hinna juures räägin tõtt, kui viitsid arvutada.

Nüüd aga kasutatud autode juurde. Kui ostad kasutatud auto pead natuke investeerima, et kõik asjad püsiksid korras. Kuna aga ma olen veits pedant selles osas, et ma päris autot viimase piirini ei lase, siis ma ka lasin vahetada kähku varuosad ära. Nendega tegelikult kiiret ei olnud.
Küünalde vahetuse ajakulu on veits müstika jah. Ise nüüd mõlemal ära vahetanud ja maksimum tunnike. Teisel muidugi suutsin ühe selle klapimooduli katki. Üks vaakum ots murdus ära. Ise loll ka, et enne lahti ei päästnud. Mõllasin muidugi alles kolmanda silindriga, polnud veel sinna lähedale jõudnudki. Võimalik muidugi, et see oli juba enne sinna liimitud, sest vooliku ots oli imeliku ollusega koos, mida seal kuskil mujal ei paistnud. Pakun et oli juba enne liimitud. Õnneks muidugi heas garaazis on kohe teine samasugune võtta ja külge keerata :). Hea kui ikka endal üks CNG juppide varu garaazis on.
Kütusekulu osas jah, need kes pole CNG-d enne näinud ega kuulnud ei mõistagi seda väga hästi. Eks enamus on harjunud nn LPG loogikaga, kus kütust võtab bensu suhtes umbes 20% rohkem. Ehk et kui linnas bensu võtaks näiteks selline 2.0 kanti mootor umbes 12-13/100-le, siis gaasiseadme paigalduse järel LPG-d umbes 15,5. Lisaks veel bensuga mootori soojemaks sõitmine jne. CNG selles osas jah ristivastupidine, et 99% käivitub gaasilt ja kulu on väiksem kui bensukal. Minul on keskmine 6.5 ja sisuliselt on ainult linna auto, väga harva sõidan maanteed. Palju on siin foorumis isikuid, kes linnas saavad sõita veidi üle 5 euro/100km kohta ja seda nii, et istud hommikuses ja õhtuses ummikus ja kanalit ja selliseid teid sõidan ka suht harva. Isegi ökomad diislid mul koos kanaliga linnas alla 7 pole hakkama saanud, tänases marsuudis ilmselt pigem 7.5-8 kindlasti. Seega diisliga kahekordne vahe on kindlasti õigustatult öeldud, bensukast pole mõtet rääkidagi. Ja mis põhiline, see asi on tehasest, mitte kuskil kuuritaga ehitatud LPG jama. LPG olen BMW 750 peal läbi mänginud, teistkorda ei taha. Probleeme oli rohkem kui kasu. Kindlasti näitab CNG kasulikust ka tänane taksode trend, ikka päris palju on neid liikluses. Kui varem oli neid Q-taksol ja Revalil Zafirade ja Touranide näol, siis tänaseks on ikka päris paljud suured firmad Skodasid ligi haaranud hulgim.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

dellu
Moderaator
Postitusi: 3995
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 17 Okt 2019, 08:45

TIitre, kuidas sa dislat euroga saad? Sinisega sõidad? Ei usu mina, et iseghi hulgihinnaga 1.3st 1.0 saab. Või arvutad ilma käibemaksuta seda? No see pole ka tegelikult aus arvutus. Sellisel juhul on Oti hind gaasile ka 0.69 euri kg.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 17 Okt 2019, 08:45

Küünalde vahetuse osas, polnud kunagi vahetanud ja ega osanud asjale läheneda kui ainult video kaudu. Kui aga mõlemalt poolt plastiku tagant sikutasid siis tuli kiiresti ja muretult. 15min oli küünlad vahetatud.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Okt 2019, 08:45

ottmartens kirjutas:
17 Okt 2019, 08:38
TiitRE kirjutas:
17 Okt 2019, 08:34
ottmartens kirjutas:
17 Okt 2019, 07:24

Kui sa natukenegi loed, siis kilometraazi hinnast on juttu. Praeguse kütuse hinna juures räägin tõtt, kui viitsid arvutada.

Aga pane huvipärast oma arvutuskäik 1km-le, ma võrdleks oma dislaga ;)
Minu arvutus on väga lihtne: Kütusekuluks võtsin jämedalt 7L 100-le ja kütust ostan 1.- liiter, seega 1km-le on kulu minu autol 0,07€.
Jah, ma saan aru, et saad kuskilt 1 euro eest kütsi. Aga mina nt pean küll ostma tanklast, kus hind päris krõbe. :D

Edit: aga siin arvutuskäik 4,5kg/100km
1kg hind 0,839eur
100km läbimiseks kulub 3,7755eur
See teeb 1km läbimiseks kulu jämedalt 0,04eur
Mina ostan samuti kütust tanklast 8)
Ok, sinu omal on kulu 3 senti väiksem, mis teeb aastas (LS-iks panin 20000km) 600.- ja kuus 50.- No kui nii võtta, siis on kasulikkus isegi märgata, kuid diislis peitub ju jõud! :lol:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Okt 2019, 08:48

dellu kirjutas:
17 Okt 2019, 08:45
TIitre, kuidas sa dislat euroga saad? Sinisega sõidad? Ei usu mina, et iseghi hulgihinnaga 1.3st 1.0 saab. Või arvutad ilma käibemaksuta seda? No see pole ka tegelikult aus arvutus. Sellisel juhul on Oti hind gaasile ka 0.69 euri kg.
Ikka ametliku arvestuse tegin ja oma ettevõtte soodukaga ja ilma käibeta jah (0,98 vms. hetkel), kuid ma ju enda jaoks seda arvestust teengi, mitte kellegi teise jaoks. Auto ostan ma ju ikka endale sõitmiseks ;)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2711
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 48 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 17 Okt 2019, 08:49

Mõtetu vaidlus. Kuniks reaalselt võrdluseks (bensiin, gaas, diisel) esinduse tasemel ei panda kirja hooldus kulusid õigete välpadega seni jääbki vaidlema.

Ausalt mingi diisli meeste kadedus, et bensuka mehed või gaasikatla omanike üle naerda. :D
Mingu diisli mehed ütlema mõnele ram'i mehele, et pangu diisel kapoti alla!
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

ottmartens
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 17 Okt 2019, 08:52

Lõppkokkuvõttes olenebki joppamisest, kui hea kasutatud masina saad ja kas on muretu, iga asi laguneb ju erinevalt. Mina mõtlesin enne ostu, et parem maksan juppide eest kui ostan kallist kütet sisse.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3995
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 17 Okt 2019, 09:17

TiitRE kirjutas:
17 Okt 2019, 08:48
dellu kirjutas:
17 Okt 2019, 08:45
TIitre, kuidas sa dislat euroga saad? Sinisega sõidad? Ei usu mina, et iseghi hulgihinnaga 1.3st 1.0 saab. Või arvutad ilma käibemaksuta seda? No see pole ka tegelikult aus arvutus. Sellisel juhul on Oti hind gaasile ka 0.69 euri kg.
Ikka ametliku arvestuse tegin ja oma ettevõtte soodukaga ja ilma käibeta jah (0,98 vms. hetkel), kuid ma ju enda jaoks seda arvestust teengi, mitte kellegi teise jaoks. Auto ostan ma ju ikka endale sõitmiseks ;)
No jah, eks enamus arvutusi tehakse ikkagi km-ga koos. Oma firma jne jah, aga eks kui me võtaks EMTA vaate, siis erasõidud jne ei oleks sul ju sellise hinnaga. Aga no see on mõttetu. Lihtsalt võrdluse eesmärgil võta siis Oti arvestus ka ilma km-ta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Okt 2019, 10:15

MustVälk kirjutas:
17 Okt 2019, 08:49
Mõtetu vaidlus. Kuniks reaalselt võrdluseks (bensiin, gaas, diisel) esinduse tasemel ei panda kirja hooldus kulusid õigete välpadega seni jääbki vaidlema.

Ausalt mingi diisli meeste kadedus, et bensuka mehed või gaasikatla omanike üle naerda. :D
Mingu diisli mehed ütlema mõnele ram'i mehele, et pangu diisel kapoti alla!
Ega see polnudki minu poolt vaidlusena ju öeldud? nagu kirjutasin, siis huvist tahtsin teada gaasika kulu (pole kunagi gaasikat olnud noh) ja sellest ka võrdlusnumbrid.
P.S Ram-i meestel 99% kõigil gaasipada vahel, ei jaksa need ka bensuga tööle-koju sõita 8)
Viimati muutis TiitRE, 17 Okt 2019, 10:16, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”