VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 09 Nov 2019, 09:02

Vahetasin 4. silindri süütepooli ära. Probleem ei lahenenud.

Külmalt käivitades korralikult turtsub. Asi on juba nii kaugele arenenud, et hakkas mootorituld vilgutama üks päev. Jätsin korra seisma. Panin uuesti käima ning kadus. (gaasiga sõitsin)

Imelik on see, et ta jätab küll 4. silindri vahele käivitades, mootori soojenedes, aga eile läbisin 560 km nii gaasi kui bensiini peal ning mootor töötas väga hästi ja laitmatult. Keskmiseks kütusekuluks tuli 4,1kg/100km, mis on väga hea näitaja.

Eile sai gaas otsa. Täna käivitasin bensiini pealt. Samuti tahtis välja surra algul, pöörded langesid, aga siis järsku leidis jõu ja pöörded taastusid.


Kui kasutasin gaasi, siis viskas veakoode
" P3361 - NG operation Combustion misfire detected
Intermittent
P3365 - NG operation Cyl.4 Combustion misfire detected
Intermittent"

Nüüd aga proovisin bensiini pealt veakoode kätte saada, aga mitte kui midagi ei visanud veakoodiks.

Edit: õhtul käivitades tulid samad veakoodid, mingi kala on kuskil sees. Nüüd on vähemalt kindlaks tehtud, et esineb mõlema kütusega.
Viimati muutis ottmartens, 09 Nov 2019, 20:23, muudetud 1 kord kokku.

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 12 Nov 2019, 15:21

Kuhu siinsed inimesed soovitavad minna Tartus tulede poleerimisse, kus on mõistlik hinna ja kvaliteedi suhe?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 785
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 30 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 12 Nov 2019, 15:25

automaailm nt 15€ tk
Automaailma hinnakiri
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
ottmartens

cocco
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas cocco » 12 Nov 2019, 23:06

ottmartens kirjutas:
09 Nov 2019, 09:02
Vahetasin 4. silindri süütepooli ära. Probleem ei lahenenud.

Külmalt käivitades korralikult turtsub. Asi on juba nii kaugele arenenud, et hakkas mootorituld vilgutama üks päev. Jätsin korra seisma. Panin uuesti käima ning kadus. (gaasiga sõitsin)

Imelik on see, et ta jätab küll 4. silindri vahele käivitades, mootori soojenedes, aga eile läbisin 560 km nii gaasi kui bensiini peal ning mootor töötas väga hästi ja laitmatult. Keskmiseks kütusekuluks tuli 4,1kg/100km, mis on väga hea näitaja.

Eile sai gaas otsa. Täna käivitasin bensiini pealt. Samuti tahtis välja surra algul, pöörded langesid, aga siis järsku leidis jõu ja pöörded taastusid.


Kui kasutasin gaasi, siis viskas veakoode
" P3361 - NG operation Combustion misfire detected
Intermittent
P3365 - NG operation Cyl.4 Combustion misfire detected
Intermittent"

Nüüd aga proovisin bensiini pealt veakoode kätte saada, aga mitte kui midagi ei visanud veakoodiks.

Edit: õhtul käivitades tulid samad veakoodid, mingi kala on kuskil sees. Nüüd on vähemalt kindlaks tehtud, et esineb mõlema kütusega.

Proovi lambda andur ära vahetada.
Viimati muutis cocco, 12 Nov 2019, 23:08, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 73 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 12 Nov 2019, 23:12

ottmartens kirjutas:
12 Nov 2019, 15:21
Kuhu siinsed inimesed soovitavad minna Tartus tulede poleerimisse....
Need olid sul tõesti koledad. Polegi nii koledaid b7-l näinud.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 785
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 30 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 12 Nov 2019, 23:13

Kui koledad nad siis on? Esimesel pildil küll midagi silma ei karju

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 73 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 12 Nov 2019, 23:40

etnies858 kirjutas:
12 Nov 2019, 23:13
Kui koledad nad siis on? Esimesel pildil küll midagi silma ei karju
Pilt pildiks, ma seisin nende kõrval 8)

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 13 Nov 2019, 01:27

64F7E9AE-40EA-4FA1-A455-151DF8425314.jpeg
64F7E9AE-40EA-4FA1-A455-151DF8425314.jpeg (152.84 KiB) Vaadatud 624 korda
B39250A8-4AFA-48DF-904C-348053EF7179.jpeg
B39250A8-4AFA-48DF-904C-348053EF7179.jpeg (164.03 KiB) Vaadatud 624 korda
Kehvad pildid, aga niuksed need on. Kaitsekiht on ka kooruma hakanud. 😃 pimedas ei ole eriti lustlik sõita. Samas ma paljusid b7 näinud, millel lisalaternad ees, kas tõesti xenon on õudne pimedas või see pigem iluduse pärast 😃
Viimati muutis ottmartens, 13 Nov 2019, 01:28, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 73 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 13 Nov 2019, 01:40

ottmartens kirjutas:
13 Nov 2019, 01:27
Samas ma paljusid b7 näinud, millel lisalaternad ees, kas tõesti xenon on õudne pimedas või see pigem iluduse pärast 😃
Ilu pärast ilmselt mitte (vähemalt 99%)...ongi s*itad ja mitte ainult vw-l. Näiteks Q7-l olid samuti suht mõtetud (ok, kui sain omale tutikad fl tuled ette, oli asi parem, kuid seal oli veel mittesurnud lääts ja kriimuvaba klaas) ja pmst kõik mudelid, millel 1 pirniga xenon, on kehvad (jajaa, tean, et selle aja peale on juba luup poolsurnud ja pane veel tuhm klaas juurde ja ongi pimedus, kuid siiski, toetava tulega on võrdlusmoment kordades teine).
Viimati muutis TiitRE, 13 Nov 2019, 01:46, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
etnies858ottmartens

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 13 Nov 2019, 03:08

cocco kirjutas:
12 Nov 2019, 23:06
ottmartens kirjutas:
09 Nov 2019, 09:02
Vahetasin 4. silindri süütepooli ära. Probleem ei lahenenud.

Külmalt käivitades korralikult turtsub. Asi on juba nii kaugele arenenud, et hakkas mootorituld vilgutama üks päev. Jätsin korra seisma. Panin uuesti käima ning kadus. (gaasiga sõitsin)

Imelik on see, et ta jätab küll 4. silindri vahele käivitades, mootori soojenedes, aga eile läbisin 560 km nii gaasi kui bensiini peal ning mootor töötas väga hästi ja laitmatult. Keskmiseks kütusekuluks tuli 4,1kg/100km, mis on väga hea näitaja.

Eile sai gaas otsa. Täna käivitasin bensiini pealt. Samuti tahtis välja surra algul, pöörded langesid, aga siis järsku leidis jõu ja pöörded taastusid.


Kui kasutasin gaasi, siis viskas veakoode
" P3361 - NG operation Combustion misfire detected
Intermittent
P3365 - NG operation Cyl.4 Combustion misfire detected
Intermittent"

Nüüd aga proovisin bensiini pealt veakoode kätte saada, aga mitte kui midagi ei visanud veakoodiks.

Edit: õhtul käivitades tulid samad veakoodid, mingi kala on kuskil sees. Nüüd on vähemalt kindlaks tehtud, et esineb mõlema kütusega.

Proovi lambda andur ära vahetada.
Miks sa arvad, et lambda andur on vigane? Veakoodi ju ei viska.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4003
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Nov 2019, 09:57

Lambda andur üldse käivitamisel sekkub? Minuteada peaks seal ju nn soojenemise aeg olema. Ja kuidas lambda andur ainult ühele silindrile vea tekitab?
Süütepooli vahetasid ikka õige, ehk kõige kasti poolsema?
Viimati muutis dellu, 13 Nov 2019, 09:58, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 13 Nov 2019, 13:49

dellu kirjutas:
13 Nov 2019, 09:57
Lambda andur üldse käivitamisel sekkub? Minuteada peaks seal ju nn soojenemise aeg olema. Ja kuidas lambda andur ainult ühele silindrile vea tekitab?
Süütepooli vahetasid ikka õige, ehk kõige kasti poolsema?
Kui vasakult paremale lugedes, siis vahetasin õige. Aga igaks juhuks proovin varsti ka teist poolt ära vahetada, siis näha ole.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4003
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Nov 2019, 14:01

rihma poolt peaks jah lugemine algama.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

cocco
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas cocco » 13 Nov 2019, 21:04

on olnud juhus, kus vahetati süütepoolid siia sinna.... ikka analoogne viga nagu teil alles. Peale lambda vahetust kadus viga ..... Kui ei taha ei pea proovima :)

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 14 Nov 2019, 00:04

cocco kirjutas:
13 Nov 2019, 21:04
on olnud juhus, kus vahetati süütepoolid siia sinna.... ikka analoogne viga nagu teil alles. Peale lambda vahetust kadus viga ..... Kui ei taha ei pea proovima :)
Täna jälgisin ekstra õli temperatuuri, kuni 75kraadini põksus mootor, aga peale seda kadus. Norm töötemperatuur on 90+ kraadi muidugi.

Lambdast rääkides, siis lambda funktsioon on korrigeerida kütte peale andmissüsteemi. Siis miks lambda andur ei anna veakoodi, vaid jätab ühe silindri vahele. Ja mingis mootori temperatuuris põksumine kaob.

Edit: nukkvõlli või väntvõlli andur võib ka olla..

https://www.fixdapp.com/blog/p0304-code

What Is the Cause of Code P0304?
(* = Most Common)

Faulty or worn spark plugs * (järgi proovitud - vahetasin küünlad)
Faulty spark plug wires or coils * - kontrollin üle
Faulty fuel injector (vaevalt, siis põksuks kogu aeg)
Vacuum leak
Low fuel pressure
Camshaft sensor defective - kontrollin üle
Crankshaft sensor defective - kontrollin üle
Engine timing off
Low engine compression

Vaja selleks pingemõõtja osta, siis saab pinged teada, kas ühendus on elektri poole pealt hea, just külmkäivitamise hetkel


Edit2: hullumeelne teooria, aga kui @TiitRE -ga kontrollisime obdeleveniga esimene kord, siis Tiit mainis, et aku kuidagi nõrk käivitades. Käima pannes samas aku laeb hästi. Äkki ei saa vajalikku pinget üks anduritest ning siis põksutab. Kui aga aku korralikult laeb mõni hetke ja saavutab vajaliku pinge, siis põksumine kaob.
Viimati muutis ottmartens, 14 Nov 2019, 02:44, muudetud 8 korda kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2724
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 51 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 14 Nov 2019, 06:32

Mul oli see sama kahtlus. Eriti süvenes see kui auto andis teada, et vaheta aku ära. Märgatavalt paremaks läks, aga ikka põksub õrnalt. Ma ei ole veel süütepoole vahetanud. Küünlad olid enne mind vahetatud esinduses.
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
ottmartens
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 14 Nov 2019, 08:49

11,6V näitas Obdeleven hommikusel testimisel enne auto käivitamist
Viimati muutis ottmartens, 14 Nov 2019, 09:08, muudetud 1 kord kokku.

Pohlad
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Mär 2019, 21:34
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas Pohlad » 14 Nov 2019, 15:30

Kui tuled ilusaks saad siis anna palun teada kes tegi ja mis maksis.
Pilt oleks ka ok.

Tänud
Kes tänasid kasutajat Pohlad selle postituse eest:
ottmartens

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 14 Nov 2019, 16:14

MustVälk kirjutas:
14 Nov 2019, 06:32
Mul oli see sama kahtlus. Eriti süvenes see kui auto andis teada, et vaheta aku ära. Märgatavalt paremaks läks, aga ikka põksub õrnalt. Ma ei ole veel süütepoole vahetanud. Küünlad olid enne mind vahetatud esinduses.
Siiski aku saab välistada, sest 11,9V pealt tõusis hetkega 14,9V. Tuleb edasi uurida, milles asi.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2724
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 51 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 14 Nov 2019, 16:57

Koormus teste tehakse ka akudele mis on kahtlased.
Isegi surnud patareis on see 1,5 volti olemas mida testrile näidata, aga kui ampreid enam taga ei ole siis ei ole sellest testri näidust kasu. :)
Aga see selleks.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4003
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Nov 2019, 09:04

ottmartens kirjutas:
14 Nov 2019, 16:14
MustVälk kirjutas:
14 Nov 2019, 06:32
Mul oli see sama kahtlus. Eriti süvenes see kui auto andis teada, et vaheta aku ära. Märgatavalt paremaks läks, aga ikka põksub õrnalt. Ma ei ole veel süütepoole vahetanud. Küünlad olid enne mind vahetatud esinduses.
Siiski aku saab välistada, sest 11,9V pealt tõusis hetkega 14,9V. Tuleb edasi uurida, milles asi.
Mis sul hetkega 11.9->14.9 läks? Käima pannes läks 14.9? See ju laadimispinge, mitte aku näit. 11.9 tundub veidi vähevõitu küll.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 15 Nov 2019, 09:09

dellu kirjutas:
15 Nov 2019, 09:04
ottmartens kirjutas:
14 Nov 2019, 16:14
MustVälk kirjutas:
14 Nov 2019, 06:32
Mul oli see sama kahtlus. Eriti süvenes see kui auto andis teada, et vaheta aku ära. Märgatavalt paremaks läks, aga ikka põksub õrnalt. Ma ei ole veel süütepoole vahetanud. Küünlad olid enne mind vahetatud esinduses.
Siiski aku saab välistada, sest 11,9V pealt tõusis hetkega 14,9V. Tuleb edasi uurida, milles asi.
Mis sul hetkega 11.9->14.9 läks? Käima pannes läks 14.9? See ju laadimispinge, mitte aku näit. 11.9 tundub veidi vähevõitu küll.
Jah, aga käib ikkagi probleemi otsimine, aku tugevusest see küll ei tulene.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4003
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Nov 2019, 09:14

no seda numbrit on sul pointi alles siis vaadata kui see 13 kanti hakkab jääma, ehk sisuliselt mingit laadimist ei toimuks ja aeg genekaga tegelema hakata. Olgem ausad 14.9 on ka piisavalt suur number, viitamaks et päris korralikult on vaja midagi laadida (eriti kui sul tarbijaid ka sellel hetkel taga pole). Tavaliselt võiks nn normaalne aku ikka 12.5 kanti olla ja laadimisel enamasti pinge 14.0 kanti kui ma nüüd väga mööda ei pane. Kui meeles võin pulli pärast enda Passatiga võrrelda.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
ottmartens
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2724
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 51 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 16 Nov 2019, 14:39

Lihtsalt huvipärast vaatasin mis mul uue akuga näidud on.
Enne käima panekut näitas 12,8 panin käima siis oli 15,0 ja peale 12 km sõitu oli ikkagi 14,9!
Võibolla asi täitsa normaalne või siis mu lühikesed tööle ja tagasi sõidud ikka liiga lühikesed.
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
ottmartens
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

ottmartens
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 16 Nov 2019, 15:55

Käin akuga kontrollis ära, saab täpsema ülevaate, kas on mõtet vahetada või mitte.

Tulede seisukorrast vähe parem pilt:
F61FC4F8-8182-4CDC-849A-47FDACC36385.jpeg
F61FC4F8-8182-4CDC-849A-47FDACC36385.jpeg (357.29 KiB) Vaadatud 67 korda

Peale poleerpastat suvel peale pannes oli tulemus selline:
A96E8216-D139-41F1-AE1F-9A3700196554.jpeg
A96E8216-D139-41F1-AE1F-9A3700196554.jpeg (302.7 KiB) Vaadatud 67 korda
edit: on kellelgi ideid, kuidas need tuled iseseisvalt korda teha?
Viimati muutis ottmartens, 16 Nov 2019, 16:35, muudetud 5 korda kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”