VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 30 Nov 2019, 13:34

M-Tech kirjutas:
30 Nov 2019, 12:01
Võlli ja külmaosa tiiviku paned nüüd uued gramm suuremad ja lased korpuse ära töödelda?
Või on reaalsuses korpuse osal vaid kosmeetiline defekt?
Balanseerida ka lased keskosa peale komplekteerimist või jääd heale õnnele lootma?
See on Tarvo siniselt sigullilt pärit turbo, mis muutus õppematerjaliks. Tahtsin näidata kui pisikene on see seib, mis sellele thrust laagrile toetub. Seal pole lootustki, et too turbo suurema rõhuga ellu jääks. Kuidas Tarvo täpselt olukorra lahendab hetkel ei oska öelda. Kangema laagri komplekt on tal juba olemas mille ta palus mul tellida.

Minu vurr on pikilõtku vaba. Üles-alla minimaalne lõtk on normaalne, mille kompenseerib õlirõhk. Enda vurril märgistan nii tiiviku mutri kui ka võlli asendi ära ja sedasi jääb ka balnseerimine paika. Originaal sisuga seda turbot kauaks ei jätku :(

Sinu koldega ühendamiseks on vist sellist asja tarvis:
Pilt

https://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-EVO ... 2651144007

Kert
Viimati muutis Kert33Gtr, 30 Nov 2019, 13:36, muudetud 1 kord kokku.
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 30 Nov 2019, 13:43

Kert33Gtr kirjutas:
30 Nov 2019, 13:34
Sinu koldega ühendamiseks on vist sellist asja tarvis:
Pilt

https://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-EVO ... 2651144007

Kert
Just aga teistpidi lahendust ehk T3-divided kollest EVO turbole.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 30 Nov 2019, 17:15

Siiski teen kollektori ise. Sedasi tehes saan turbo paigutada nii kuidas vaja. Turbo alu torustik peab jääma visuaalselt nii nagu see on varem näidatud piltidel. Plaan on selline, et võtan ligi ühe golfi3 esinina kuhu saab sillatala külge keeratud ja mootori makett vahele visatud. Nii teeks selle kolle ja leegika valmis ja ei oleks hirmu, et sõitval autol midagi ära kraabin. Kogu selle fabritseerimise aja on auto liikumisvõimeline, mis on ka oluline. Kui valmis saab siis ainult kruvimise vaev.

Edit: 30.nov sai tellitud kangem laagri komplekt evo 9 turbole.

Kert
Viimati muutis Kert33Gtr, 01 Dets 2019, 17:02, muudetud 1 kord kokku.
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Lugemata postitus Postitas twist » 02 Dets 2019, 13:38

tito kirjutas:
29 Nov 2019, 11:52

Kui sinna veel nelivedu lisada siis läheb ruumiga vääääga kitsaks... loomulikult on mingeid custom lahendusi võimalik aretada.
Sellisel projektil ainult custom lahendus ongi võimalik.
2" hernepüss on lootusetu pudelikael sellise turboga, kui EVO stock downpipe on juba 63mm.

Mk4 VR6T 4Motion alla sai kunagi üle esisilla viimiseks selline 3" uss tehtud ja ei käinud kuhugi vastu:
Pilt

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Dets 2019, 14:22

twist kirjutas:
02 Dets 2019, 13:38

Mk4 VR6T 4Motion alla sai kunagi üle esisilla viimiseks selline 3" uss tehtud ja ei käinud kuhugi vastu:
Pilt
MK4 on 4mo ehitust peast ei tea aga vr6 kast ise juba tsipa kompaktsem :roll:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 12 Dets 2019, 00:17

11.detsembril saabus pakk paremate komponentidega evo9 turbo jaoks.

Pilt

Suurem thrust washer + thrust bearing kahe õlikanaliga
Pilt

Pilt

Võrdluseks orig. väike washer ja bearing 1 õlikanaliga
Pilt

Nüüd vaja leida treial, kes turbo südamikus teeks thrust washerile ruumi juurde.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III GT(R) 1.8T '93 - Kert33GTR

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 02 Juul 2020, 18:37

Täna, teisel juulil, täpselt aasta tagasi sain oma Golfi ARKis vormistatud 1.8T'ks. See oli hea tunne nagu kooli lõpetamine vms.

Igatahes, selle aastaga on juhtunud nüüd nii, et vana käigukast on pensionil ja asemele tuli 02J 3.9 peaülekandega 5k.kast. Kast sai remondi mille käigus vahetati kõik koonuslaagrid (orig.juppide vastu), differ sai QUAIFE ja käiguhoovastik Audi TT'lt. Remondi tellisin, sest vajalike tööriistade ostmine oleks kallimaks läinud kui remont.

Pilt

Pilt

Nüüd on autol ka õigetpidi hooratas ja õliga sidurisüsteem. Hooratas tehti soomes 4kg kergemaks ja tasakaalustati. Stock hooratas kaalus 10kg, mis on ikka müstika omaette. Võrdluseks ka üks foto. Hoorattale panin ka uued sidurikorvi juhtpinnid.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Nüüd on hooratas koos korviga 10,5kg, mis on ikkagi pea 4kg raskem kui seda tagurpidisiduri süsteemiga. Seda on natuke tunda kui pööret anda aga ei midagi hullu. Sõit tänavaliikluses on raskema hoorattaga parem. Ainult, et selle mugavusele paneb pidurit raskem siduripedaal. Kuna siduri korv tuli SRE oma, siis neid lamelle tuleb suurema jõuga suruda, et sidur lahutama saada. Ketas sai ka Sachs'lt aga mitte SRE vaid 210mm disla oma. Minule sellest piisab täiesti. Siiani pole seda ketast libisema saanud :)

Viienda käigu panin kah nobedama kui kastis orig.oli. Selleks tuli tellida 0,658 ülekandega hammakad. Neljarealisel 110 alas on pöörded nagu all fotol näha. Isegi 70alas kannatab viiendaga sõita, õilrõhk langeb siis ainult 0,2bar võrra maximumist. Kui nuriseda, siis neljas käik võiks veidi pikem olla. Spido ja odo hakkasid ilusti tööle. Vaja oli ainult uus pistik olemasolevate juhtmete otsa joota. Pistikutel ilusti tähistused peal ja segamini ajada pea võimatu.

Pilt

Käikude vahetamine on nüüd oluliselt konkreetsem, justkui mingi shortsifter oleks. Enam ei ole ka nii hullu torque steer'i kui seda oli lahtise lukuga. Roolist tuleb ikkagi korralikult kinni hoida.
Eelmine kast (020) oli 3,6midagi peaülekandega ja pean tunnistama, et selle käigukasti ülekanded mulle meeldisid rohkem. Kuid nüüd 02j'ga ei pea enam muretsema, et äkilisemalt kohalt võttes kast laiali lendaks.

Järgmine suurem töö saab olema auto ülevärvimine, kuid seda alles sügisel. Seniks kallan ja tallan :)

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

Vasta

Mine “Huviliste autod”