VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Moderaator: etnies858
- fantajuice
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Sept 2018, 19:02
- Auto: VW Passat B5 V6 142kW Syncro '99 | Renault 25
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Sai endale soetatud igiliikur, et töökäimised ära ajada - TDI Bora aastast '99, AGR mootoriga.
Midagi on valesti, kuna kiirendus võrreldes teise 66kW Bora (ALH) TDI-ga on jube.
Olevat ka võib-olla klubi liikme oma olnud - kleeps tagaaknal ja numbrimärgi alusel isegi kirjas "Eesti Volkswageni Klubi".
Muidu tundub tehniliselt okei olevat, ühtegi tulukest armatuuris ei ilutse, aga üks rattalaager undas vahepeal ja esimesed pidurikettad on kõverad, karbis auk mis teibiga ja värviga lapitud.
Diagnosti järgi lükates näitas ka "Generator Terminal DF Load Signal" viga, aga laadimine on korras ja tee äärde pole jätnud ning näitas kolme ukse keskluku viga, samas kõik funktsioneerib.
Lisasi väga pole, natuke erilisemate istmete, püsikaga ja istmesoendustega suht piirneb.
Esmase asjana tulebki eelmainitud vead korda teha, alustades piduriketaste, õli ja filtrite vahetusega ja leida üles miks ta nii aeglane on.
Mingi päev saab photoshoot-i ka tehtud, praegu sai esimesed pildid tehtud.
Kui kellegil on ideesid, miks ta nii uimane on, võib vabalt välja käia.
Midagi on valesti, kuna kiirendus võrreldes teise 66kW Bora (ALH) TDI-ga on jube.
Olevat ka võib-olla klubi liikme oma olnud - kleeps tagaaknal ja numbrimärgi alusel isegi kirjas "Eesti Volkswageni Klubi".
Muidu tundub tehniliselt okei olevat, ühtegi tulukest armatuuris ei ilutse, aga üks rattalaager undas vahepeal ja esimesed pidurikettad on kõverad, karbis auk mis teibiga ja värviga lapitud.
Diagnosti järgi lükates näitas ka "Generator Terminal DF Load Signal" viga, aga laadimine on korras ja tee äärde pole jätnud ning näitas kolme ukse keskluku viga, samas kõik funktsioneerib.
Lisasi väga pole, natuke erilisemate istmete, püsikaga ja istmesoendustega suht piirneb.
Esmase asjana tulebki eelmainitud vead korda teha, alustades piduriketaste, õli ja filtrite vahetusega ja leida üles miks ta nii aeglane on.
Mingi päev saab photoshoot-i ka tehtud, praegu sai esimesed pildid tehtud.
Kui kellegil on ideesid, miks ta nii uimane on, võib vabalt välja käia.
Viimati muutis fantajuice, 04 Okt 2019, 20:48, muudetud 3 korda kokku.
It rains, it pours.
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Vaata üle kõik turbo vaakumvoolikud.
Kas ja kuidas liigub turbo geomeetria?
Osta.ee kaudu saad omale 10 eur eest diagnostikajunni, et android telefoniga veakoode lugeda ja kustutada.
Kas ja kuidas liigub turbo geomeetria?
Osta.ee kaudu saad omale 10 eur eest diagnostikajunni, et android telefoniga veakoode lugeda ja kustutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Kas AGR mitte wastegate'iga ei ole..? Ehk siis wastegate toimimisele keskenduda, õhulugeja (võiks veakoodi jätta) ja rõhulekked.
- fantajuice
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Sept 2018, 19:02
- Auto: VW Passat B5 V6 142kW Syncro '99 | Renault 25
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Turbole suht halb ligi pääseda niisama, alustan EGR'i puhtaks tegemisest, kuna see lõdvik enne EGR'i paisub kui gaasi anda.
Samuti nagu enne mainisin, diagnostikaga tuli ainult mootori poolt üks veakood, kustutamine ei anna efekti, aga geneka df load Signal ei peaks sõitmist kuidagi mõjutama ju.
Mingi päev ma saan aktiveeritud VCDS'iga vaadata graafikut turbo funktsioneerimisest.
Samuti nagu enne mainisin, diagnostikaga tuli ainult mootori poolt üks veakood, kustutamine ei anna efekti, aga geneka df load Signal ei peaks sõitmist kuidagi mõjutama ju.
Mingi päev ma saan aktiveeritud VCDS'iga vaadata graafikut turbo funktsioneerimisest.
Viimati muutis fantajuice, 08 Okt 2019, 10:29, muudetud 1 kord kokku.
It rains, it pours.
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Tere Tulemast borade sekka !
Viimati muutis VwBoy, 08 Okt 2019, 16:57, muudetud 1 kord kokku.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Kui väga abi vaja, siis kontaktid on siin (vihje: Tartlasi siin foorumis jalaga segada) ----->fantajuice kirjutas: ↑08 Okt 2019, 06:19Mingi päev ma saan aktiveeritud VCDS'iga vaadata graafikut turbo funktsioneerimisest.
Eks veakoodide lugemisega saavad kõik hakkama, mitme peale nuputab ka muud mõõdetavad parameetrid välja
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- fantajuice
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Sept 2018, 19:02
- Auto: VW Passat B5 V6 142kW Syncro '99 | Renault 25
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Eks ma alguses proovi ise hakkama saada, aga kui abi vaja on siis ma saan su kontakti ühelt meie ühiselt tuttavalt kellel on punane 1.6 B5 Passat
- Kes tänasid kasutajat fantajuice selle postituse eest:
- silverpik
It rains, it pours.
- fantajuice
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Sept 2018, 19:02
- Auto: VW Passat B5 V6 142kW Syncro '99 | Renault 25
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Bora 1.9TDI 66kW - 1999 - fantajuice
Täna said õli, õli filter, õhufilter ja kütusefilter vahetatud ning tunne on kohe teine. Sügavalt kahtlen et eelmine omanik "5000 tagasi" asjad vahetanud oli. Borat jõuab nüüd isegi viiendaga mäes üles minna.
Järgmise sammuna on salongi filter mida täna poes kohapeal ei olnud ning pärast seda leida aega vahetada tagumised kettad + klotsid.
Järgmise sammuna on salongi filter mida täna poes kohapeal ei olnud ning pärast seda leida aega vahetada tagumised kettad + klotsid.
It rains, it pours.