VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 05 Apr 2020, 22:28

Vahepeal midagi masinaga tehtud pole.
Suure külmaga andis korraks juhiukse tross märku. EI hakanud seda näppima.

Täna läksid Alltrackile alla täna suve rehvid. Veljed said puhtaks tehtud Autoglym veljepesuga ja veljed said vaha alla ka.

Alltrackil olid kaasas siis kahe värvilised veljed. Tundub et põhjamaade sool hakkab selle kroomiosale haiget tegema( veljed on kasutuses olnud ainult suverehvidega). Eelmine omanik on ka kõvasti velje ääri äestanud.
kraaps.jpg
äestatud äär.
kraaps.jpg (174.76 KiB) Vaadatud 863 korda
ussike 1.jpg
Kroomvärvi uss
ussike 1.jpg (198.78 KiB) Vaadatud 863 korda

Kas neid kroomitud osa annab käepäraste vahenditega päästa?
Velje äärtele saan äkki mingi värvi paranduse teha.


//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4916
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 92 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Apr 2020, 23:43

Olzz kirjutas:
05 Apr 2020, 22:28

Velje äärtele saan äkki mingi värvi paranduse teha.


//Olzz
Ei, värviparandustega küll seda serva ei ravi.

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 184
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas tofetome » 06 Apr 2020, 06:57

Vaatasin, et mul on ka nendel velgedel samasugune äärevigastus, tundub vist tüüpviga :D Kuna mul suur näituseauto ei ole, siis ei lase väga segada :)
"Tarkade inimeste ainus probleem on selles, et nad mõtlevad, et teised ka mõtlevad." - Allikas: Internet

MartenL
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas MartenL » 06 Apr 2020, 07:07

Nad on ikka ühevärvilised. See heledam osa on lakitud alumiinium. Käepäraste vahenditega ei ole seal kahjuks midagi teha. Võid uurida Laagri pulbervärvist, nemad taastavad ka alumiiniumist osa.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 06 Apr 2020, 08:00

tofetome kirjutas:
06 Apr 2020, 06:57
Vaatasin, et mul on ka nendel velgedel samasugune äärevigastus, tundub vist tüüpviga :D Kuna mul suur näituseauto ei ole, siis ei lase väga segada :)
Olen ka olukorraga leppinud-- värviparanduse mõte oli, et peatada niisukse ligipääs ja et korrosioon sealt edasi ei lähe.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 06 Apr 2020, 08:01

MartenL kirjutas:
06 Apr 2020, 07:07
Nad on ikka ühevärvilised. See heledam osa on lakitud alumiinium. Käepäraste vahenditega ei ole seal kahjuks midagi teha. Võid uurida Laagri pulbervärvist, nemad taastavad ka alumiiniumist osa.
Seda fakti kinnitab ka velje sees 2 värvikoodi.

Teenin ka leiba Laagris, võtan veljepoistega ühendust.

//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4427
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 115 korda
Tänatud: 123 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Apr 2020, 09:40

SP stuudio ja Heimarus taasatab ka poleeritud velje kahjustatud osasid- kumaba eelistada ei oska soovitada, üks tegi vanasti korralikult teisel pole järjekorda :)
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 17 Mai 2020, 10:07

Vahepeal vilkus piduriklotside tuli armatuuris-- mis tähendas, et pidin sirutama graaasis ülemisele riiulile, kus oli pagaldusvalmis klotsid (Brembo- kindel valik minu jaoks).
Esimeste klotside vahetus läks muretult, ilma igasuguste tagasilöökideta. Piduri sadulad ja supportid olid 1 aasta tagasi(kui auto eesti registrisse jõudis) hooldatud-- Hammerite korpuse osadel peal ja kontaktpinnad Wuerthi vasemäärdega kaitstud. Sai korraga määritud ära ka Xenoni asendiandur, mis kipub eesti kliimas kinni jääma.
Auto põhi oli ilus ja põhjadetaile kattis õrn õlikiht veel-- auto käis suvel Krownis ( võimalik, et hilissügisel peab õõtsadetailidel veel korrosioonikaitset uuendama.

Mõned teemad, mis vajaks VW omanike valjut arutelu:
1. Autol on ees 94 000KM- vaatan ,et juhistme turvavööl väiksed tupsud tekkinud. Eelmisel masinal kasutasin silicon dry sprayd kord aastas turvavöödel-- 280 000 läbisõidul olid turvavöö välimus uueväärne. Kas B7 ka mõjub?
2. Auto vajab põhjalikku pigipesu. Mis vahendit kasutate, et auto kerge vaevaga pigiplekkidest puhtaks saaks? Velgi puhastades avastasin endale Autoglymi veljepesu-- on väike pudel küll, kuid väga mõjus. Ostsin Mequiarsi jäiga vaha, et seda tumepruunile värvile peale kanda. Keraamiline kaitse teema pole hetkel teemaks.
3. Olen Alltracki põhjalaust üritanud hooldada nii, et kõik ühendused ja liigendid võimalikult lihtsa vaevaga lahti saaks( kõik koopa ja põhjakatted on lahti käinud, pidurisadulad jne) Kas VW omanikel kogemusi jagada ilma tõstukita garaasis- tagasilla poldid lahti, keraamiline määre vahele ja kokku tagasi? (Üritan vältida olukorda pere teise auto näitel , kus B6 sillastend lõppes sellega, et enne on vaja vahetada tagasild kui regulliga alustada saab).

Tänud ette,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Vasta

Mine “Huviliste autod”