VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2014 - KristoR

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
KristoR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 26 Nov 2019, 20:19
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2014 - KristoR

Lugemata postitus Postitas KristoR » 26 Nov 2019, 21:29

Olles ise 15a autosi parandanud ei oleks arvanud, et kunagi kuhugi foorumisse satun aga võta näpust.
Pool internetti on läbi lapatud aga pole oma küsimustele vastuseid leidnud.
Foorum oleks rohkem abiks, kui oleks eraldi teemad "Tüüpvead" vms aga kõiki teemasi ükshaaval läbi lugeda võtab ropu aja ja siiani vastuseid pole saanud.
Reeglites on kirjas, et iga teema peaks veel eraldi postituses olema, aga mul neid küsimusi hulgi.

Üldiselt olen pea aasta selle autoga nüüd sõitnud ja tekkinud on hulgaliselt küsimusi, mida pole kellelegi esitada :D

Kuna väljast on Passat nagu ikka, siis seest üks pildike.
55.jpg
55.jpg (131.77 KiB) Vaadatud 5061 korda
Aga hakkaks pihta oma murede/ küsimustega.
1. Mingil põhjusel ei toimi kärupistik. Arvutiga vaadates pole ühtegi viga ja ühendus mooduliga olemas. Pole küll samal ajal vaadanud mis parameetreid näitab,kui käru taga on aga usun, et see mind eriti kaugemale ei vii. Kaitsmeid olen püüdnud ka kõik üle vaadata aga kõik on korras, samuti olen vaadanud kas mõni kaitse äkki puudu.
2. Suurim ja häirivam mure on vibratsioon sõites. Vibratsiooni sagedus on sama mis ratta pöörlemis sagedus, seega võiks sealt midagi otsida. Pidurikettad on vahetatud ja vibra ei teki pidurdades. Rattad tasakaalustatud ja rehvid 2x vahetatud. Vibratsioon ei kao ära, kui käik välja võtta, ehk mootori pööretega pole seotud. Vibratsioon ei teki ka otseselt kiirendades. Lihtsalt vahepeal jälle tuleb ja siis jälle läheb. Vibratsioon pole väga suur, sest pinnatud teedel ei pruugi seda üldse tähele panna. Siledal teel aga on värinat tunda. Tunne oleks nagu iste ise väriseks, sest roolist ma seda vibratsiooni ei tunne(Vähemalt mitte häirivalt). Võiks kahtlustada pooltelje otsasi aga ma ei tea kas need tekitavad vibratsiooni ainult kiirendades või ka muul ajal. Küll aga on neid pooltelje otsi 8tk ja kuna läbisõit pea 250k, siis on need ju loomulikult kulunud ja kerge lõtk on neil kõigil.
3. Teine suurem mure on tuled, ma ei tea kas need peavadki nii kehvad olema või mitte. Kusagilt lugesin, et need ei pidanudki head olema aga see ei ole arvestatav fakt. Võrreldes näiteks mõne teise margi autoga, millel oli halogeen pirn, siis ootaks sellest passati tulest rohkem. Saan aru, et tule ehitus on selline, et kaugtuli ei saagi puude latvasi valgustada, aga seda enam peaks tee valgem olema. Vahetatud said ka xenon pirnid mis maksid pea poole rohkem võrreldes odavate hiinakatega. Tulede stendi järgi läks valgustugevus numbriliselt ka suuremaks aga sõites nagu ikka väga valge pole. Kõll aga on mul kahtlus, et tulede "klaas" on kivitäkkeid täis ja valgus lihtsalt peegeldub igale poole mujale, Sest pooltuledega sõites on näha, kuidas üleval pool on ka kõik kergelt valgustatud, kaasaarvatud liiklusmärgid. Võimalik, et see on teistel ka sedasi.
4. Kuidas ma teada saan, kas ma saan omale panna ainult HBA või on mingi võimalus, et ka DLA? Tehasetähise järgi vaadates tule koodi? Olemas on rajahoidja ja ka tuled keeravad ennast kurvi suunas.
5. Keegi pole välja mõelnud, kuidas webastot koos istmesoojendusega tööle saaks panna?
6. Kas vihmasensoril on ka mingi tarkvara uuendus? Ka uue klaasiga need kojamehed ei toimi üldse nii nagu tahaks. Tundlikus on ikka väga kehva ja reaktsioon aeglane(Võrreldes eelmiste autodega). Eriti masendav oli, kui üks veoauto akna täiesti täis viskas ja kojamehed alles paari sekundi pärast tööle hakkasid. Oleks ise käsitsi ka kiirem saanud.
7. Mis teema selle taga luugi sulgemisega on, kusagilt vaatasin, et seda saab puldist kinni ka panna ja osadel ka salongist. Kas selleks peab olema see varustus, et jalaga vehkides läheb luuk lahti? Kuidagi jabur, et lahti saab teha aga kinni ei saa panna.
8. Kas püsikiiruse hoidja sammu on võimalik muuta? Hetkel läheb 10km haaval.
9. Rehvide kulumine, kas peab paika, et sellega on ka mingi anomaalia? Veermik justkui paigas, kontrollitud mitmes stendis aga rehvid kuluvad ikka kuidagi imelikult.
10. Ei teagi kas vajalik asi aga kui mul kaamera, kas saab aktiveerida ka selle liiklusmärkide tuvastuse?
11. Joonte vahel hoidja on ka asi, mida tahaks reguleerida. Sellel ka äkki mingi tarkvara uuendus? Kitsastel teedel on üsna häiriv sõita...
12. Varuosade tellimine, tellisin põhja alla uue plastiku aga se tuli hoopis sellest pehmest materjalist. Ise usun, et tegu asendus tootega ja mõeldud tavalisele Passatile mitte Alltrackile aga kas originaali ei saagi tellida?
13. Tagurdus kaamera ja see veevärk. Vahetasin ploki ära ja ka paar klemmi pistikus ja näha oli, et seda oli ka eelnevalt parandatud. Kuna sellel hetkel ei mõelnud selle peale, et tegu tüüpveaga, siis nüüd ei taha taha klaasile vett pritsida. Küsimu on, kust see vesi seal lekib?
14. Tulede pesuri katted, kas ainult minul need lendavad koguaeg minema või teistel ka selline mure?
15. Rooste tagumiste uste avade ülemistes äärtes, tihendid on värvi maha hõõrunud ja rooste uss on kallal.Teistel ei oe seal roostet? Roostet on üldse paljudes kohtades, kuigi auto sai alles 5a täis.
16. Sellega, et kütusekulu valesti näitab, ei ole vist midagi teha?

Suures pildis häirib ikkagi kõige rohkem see vibratsioon, millele ma ei tea kust lahendust otsida...ja no kärupistiku tahaks tööle saada.
Viimati muutis KristoR, 09 Sept 2020, 08:05, muudetud 2 korda kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 TDI 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas tofetome » 26 Nov 2019, 21:37

Oehh... palju küsimusi, aga aitan palju saan ja ise tean:

7. Kinni läheb mul nii kui luugil nuppu vajutada. Salongist seest ma ei tea.
8. +/-1 täiesti tehtav. Kui +/- 10 km/h on kangiga üles-alla siis +/- 1km/h on ette-taha
13. Selle kohta on TiitRe Alltracki teemas kireldatud vahetatud asju.
14. Juuni lõpust siiani mul alles.
16. Olen kuulnud, et saab kalibreerida, aga pead ei anna.

Üleüldised sinupoolsed "tarkvarauuendused" ja kõik muu aktiveerimine targematelt või otse LeVw Freaks-i.

Mikk
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas Martty » 26 Nov 2019, 21:48

Mul 6a olnud küll passat aga pole veel ükski tulepesuri kate kuskile läinud rändama.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas miilits » 26 Nov 2019, 21:59

Kas rehvikulumine taga? Võimalik, et amordid läbi. Stend ei pruugi näidata. Ise jändasin terve aasta selle
Kulumisega, lõpuks uued vedrud ja amordid ning see hambasse/ treppi kulumine kadus. Pesurikaitsed kõik 6a jooksul alles. Vibraosas, kas see sama talve ja suverehvidega? Oled erinevaid rattaid proovinud alla?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

KristoR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 26 Nov 2019, 20:19
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas KristoR » 26 Nov 2019, 22:21

tofetome kirjutas:
26 Nov 2019, 21:37
7. Kinni läheb mul nii kui luugil nuppu vajutada. Salongist seest ma ei tea.
8. +/-1 täiesti tehtav. Kui +/- 10 km/h on kangiga üles-alla siis +/- 1km/h on ette-taha
7. Tahaks lisaks luugilt kinni panna ka nupust salongis või puldist.
8. +/-1 ma olen kursis aga tahaks selle 10 muuta 5.

miilits kirjutas:
26 Nov 2019, 21:59
Kas rehvikulumine taga? Võimalik, et amordid läbi. Stend ei pruugi näidata. Ise jändasin terve aasta selle
Kulumisega, lõpuks uued vedrud ja amordid ning see hambasse/ treppi kulumine kadus. Pesurikaitsed kõik 6a jooksul alles. Vibraosas, kas see sama talve ja suverehvidega? Oled erinevaid rattaid proovinud alla?

Ostetud sai 4 uut rehvi mis nüüd ca 40k hiljem on kõik kuidagi imelikult kulunud. Esimesed olid keskelt kulunud, kuigi rehvi rõhk oli normis. Tagumine vasak oli seest rohkem treppi kulunud, parem vähem aga samas tean, et PT vedru pool keerdu ära murdunud. Ja ka teised targad arvasid, et külgkalle vedrude tõttu paigast ära kuigi pingi järgi justkui oli hea.
Rohkem tekitasid muret esimesed rehvid,miks need keskelt ära kulusid. Lisaks sellele maadlesin ka sellega, et auto kergelt kaldus koguaeg paremale. Nüüd ostsin uued talvekad ja see mure kadus ära. Ise kahtlustan, et need rehvid lihtsalt ei sobinud mu passatile. Firmaks oli Falken või Federal kumbki nendest. Lisaks läks kütusekulu ka taas normi. Suvekatega on pea pool liitrit sajale vahet.

Kui nüüd mõelda, siis algul oli eriti suur vibra mida ma taga ajasin, kuni lõpuks uued suvekad ostsin ja kui talvekad tühjaks lasin oli näha, kuidas üks tagumistest rehvidest oli eriliseks banaaniks muutunud. Suur oli see rõõm, et lõpuks leidsin oma vibra üles aga see rõõm jäi lühikeseks, vibra on küll väiksem aga ikka alles. Hetkel tutikad Goodyearid. Tasakaalustatud ka teises kohas ja teise pingiga. Minuteada rehvide või velgede vibra ei kao vahepeal lihtsalt ära...

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas miilits » 26 Nov 2019, 22:25

Maadlesin oma audiga sarnase vibraga kevadest saati, kolm jooksu rehvi ja teine jooks velgi ja nyyd kõik.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Nov 2019, 22:43

KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29

Aga hakkaks pihta oma murede/ küsimustega.
1. Mingil põhjusel ei toimi kärupistik. Arvutiga vaadates pole ühtegi viga ja ühendus mooduliga olemas. Pole küll samal ajal vaadanud mis parameetreid näitab,kui käru taga on aga usun, et see mind eriti kaugemale ei vii. Kaitsmeid olen püüdnud ka kõik üle vaadata aga kõik on korras, samuti olen vaadanud kas mõni kaitse äkki puudu.
Mismõttes ei toimi? Kui mõtled tulede põlemist, siis kas autol kõik tuled ikka põlevad või vaid esimesed päevakad?
2. Suurim ja häirivam mure on vibratsioon sõites. Vibratsiooni sagedus on sama mis ratta pöörlemis sagedus, seega võiks sealt midagi otsida. Pidurikettad on vahetatud ja vibra ei teki pidurdades. Rattad tasakaalustatud ja rehvid 2x vahetatud. Vibratsioon ei kao ära, kui käik välja võtta, ehk mootori pööretega pole seotud. Vibratsioon ei teki ka otseselt kiirendades. Lihtsalt vahepeal jälle tuleb ja siis jälle läheb. Vibratsioon pole väga suur, sest pinnatud teedel ei pruugi seda üldse tähele panna. Siledal teel aga on värinat tunda. Tunne oleks nagu iste ise väriseks, sest roolist ma seda vibratsiooni ei tunne(Vähemalt mitte häirivalt). Võiks kahtlustada pooltelje otsasi aga ma ei tea kas need tekitavad vibratsiooni ainult kiirendades või ka muul ajal. Küll aga on neid pooltelje otsi 8tk ja kuna läbisõit pea 250k, siis on need ju loomulikult kulunud ja kerge lõtk on neil kõigil.
Poolteljed + 4-motioniga seotud sõlmed üle vaadata, viga ilmselt siiski seal.
3. Teine suurem mure on tuled, ma ei tea kas need peavadki nii kehvad olema või mitte. Kusagilt lugesin, et need ei pidanudki head olema aga see ei ole arvestatav fakt. Võrreldes näiteks mõne teise margi autoga, millel oli halogeen pirn, siis ootaks sellest passati tulest rohkem. Saan aru, et tule ehitus on selline, et kaugtuli ei saagi puude latvasi valgustada, aga seda enam peaks tee valgem olema. Vahetatud said ka xenon pirnid mis maksid pea poole rohkem võrreldes odavate hiinakatega. Tulede stendi järgi läks valgustugevus numbriliselt ka suuremaks aga sõites nagu ikka väga valge pole. Kõll aga on mul kahtlus, et tulede "klaas" on kivitäkkeid täis ja valgus lihtsalt peegeldub igale poole mujale, Sest pooltuledega sõites on näha, kuidas üleval pool on ka kõik kergelt valgustatud, kaasaarvatud liiklusmärgid. Võimalik, et see on teistel ka sedasi.
B7 tuledest (samuti paljudel teistel markidel/mudelitel, millel see ühe lambiga teema, näiteks Q7-l olid samuti s`tad) palju juttu olnud - ongi nigelad ja kui tuled otse autost, millel halogeen toetab täistuld, siis kontrast eriti kõva. Harjud ära. Tuleklaaside läbipaistvuse parandamine aitab ka kindlasti kaasa.
4. Kuidas ma teada saan, kas ma saan omale panna ainult HBA või on mingi võimalus, et ka DLA? Tehasetähise järgi vaadates tule koodi? Olemas on rajahoidja ja ka tuled keeravad ennast kurvi suunas.
Seda oskavad sulle palju targemad mehed rääkida (LeVWFreaks näiteks + paljud teised), kuid võlusõnaks on, et alusta esiklaasist, kuna sealne info tuleb sealt.
5. Keegi pole välja mõelnud, kuidas webastot koos istmesoojendusega tööle saaks panna?
Mul Phaetonil näiteks rakendus küll, kuid sel oli veel manuaalne lülitamine.
6. Kas vihmasensoril on ka mingi tarkvara uuendus? Ka uue klaasiga need kojamehed ei toimi üldse nii nagu tahaks. Tundlikus on ikka väga kehva ja reaktsioon aeglane(Võrreldes eelmiste autodega). Eriti masendav oli, kui üks veoauto akna täiesti täis viskas ja kojamehed alles paari sekundi pärast tööle hakkasid. Oleks ise käsitsi ka kiirem saanud.
Kui esiklaas vahetatud, siis vajalik kalibreerimine.
7. Mis teema selle taga luugi sulgemisega on, kusagilt vaatasin, et seda saab puldist kinni ka panna ja osadel ka salongist. Kas selleks peab olema see varustus, et jalaga vehkides läheb luuk lahti? Kuidagi jabur, et lahti saab teha aga kinni ei saa panna.
8. Kas püsikiiruse hoidja sammu on võimalik muuta? Hetkel läheb 10km haaval.
9. Rehvide kulumine, kas peab paika, et sellega on ka mingi anomaalia? Veermik justkui paigas, kontrollitud mitmes stendis aga rehvid kuluvad ikka kuidagi imelikult.
Kui rehv kulub keskelt kiiremini, siis viga ikka (üle)rõhus.
10. Ei teagi kas vajalik asi aga kui mul kaamera, kas saab aktiveerida ka selle liiklusmärkide tuvastuse?
11. Joonte vahel hoidja on ka asi, mida tahaks reguleerida. Sellel ka äkki mingi tarkvara uuendus? Kitsastel teedel on üsna häiriv sõita...
Kui klaasi vahetasid, siis see peaks ju ka selle info sealt saama ja vajab samuti kalibreerimist?
12. Varuosade tellimine, tellisin põhja alla uue plastiku aga se tuli hoopis sellest pehmest materjalist. Ise usun, et tegu asendus tootega ja mõeldud tavalisele Passatile mitte Alltrackile aga kas originaali ei saagi tellida?
Näiteks Q7-le tellisin samuti ühele poole uue põhjakatte, mis tuli nö. pehme kattega, vana oli nö. libe. Originaali tellisin.
13. Tagurdus kaamera ja see veevärk. Vahetasin ploki ära ja ka paar klemmi pistikus ja näha oli, et seda oli ka eelnevalt parandatud. Kuna sellel hetkel ei mõelnud selle peale, et tegu tüüpveaga, siis nüüd ei taha taha klaasile vett pritsida. Küsimu on, kust see vesi seal lekib?
Võid minu teemat vaadata, kuid pmst. kisu parempoolsed katted kõik maha, natuke pead ka laepolstrit tagant lahti laskma ja seal jookseb ka pesurivooli. Arvesta, et pea kõik plokid (k.a kaamera plokk) asubki paremal pool tiiva katete taga ja vett ta sealt saab. Aga kui ploki juba vahetasid, siis pidi sul juba katted sealt maas olema?
14. Tulede pesuri katted, kas ainult minul need lendavad koguaeg minema või teistel ka selline mure?
Esimest korda kuulen. Mul teine B7 ja pole sellist jama küll olnud.
15. Rooste tagumiste uste avade ülemistes äärtes, tihendid on värvi maha hõõrunud ja rooste uss on kallal.Teistel ei oe seal roostet? Roostet on üldse paljudes kohtades, kuigi auto sai alles 5a täis.
VW ju? :D Aga ei, ma täheldasin tagaluugil väikese alge märgi kõrval + juhiukse lingi servas natuke, uksed ja muu ilus.
16. Sellega, et kütusekulu valesti näitab, ei ole vist midagi teha?
Itimehed kalibreerivad sul selle ka parajaks.

Viimati muutis TiitRE, 26 Nov 2019, 22:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas siLc » 26 Nov 2019, 23:07

KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
1. Mingil põhjusel ei toimi kärupistik. Arvutiga vaadates pole ühtegi viga ja ühendus mooduliga olemas. Pole küll samal ajal vaadanud mis parameetreid näitab,kui käru taga on aga usun, et see mind eriti kaugemale ei vii. Kaitsmeid olen püüdnud ka kõik üle vaadata aga kõik on korras, samuti olen vaadanud kas mõni kaitse äkki puudu.
Väga lihtne vaadata ilma kaablita - kas maki parkimisabi näidik näitab ühendatud käruga auto taga käru kujutist? Kaitseid on kärumoodulil 4 tükki. Kaitsmed SC4 (10A), SC23 (15A) ja SC25 (15A) armatuuri vasaku otsakatte all ja kaitse SB3 (15A) kapotialuses kaitsmekarbis.
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
2. Suurim ja häirivam mure on vibratsioon sõites. Vibratsiooni sagedus on sama mis ratta pöörlemis sagedus, seega võiks sealt midagi otsida. Pidurikettad on vahetatud ja vibra ei teki pidurdades. Rattad tasakaalustatud ja rehvid 2x vahetatud. Vibratsioon ei kao ära, kui käik välja võtta, ehk mootori pööretega pole seotud. Vibratsioon ei teki ka otseselt kiirendades. Lihtsalt vahepeal jälle tuleb ja siis jälle läheb. Vibratsioon pole väga suur, sest pinnatud teedel ei pruugi seda üldse tähele panna. Siledal teel aga on värinat tunda. Tunne oleks nagu iste ise väriseks, sest roolist ma seda vibratsiooni ei tunne(Vähemalt mitte häirivalt). Võiks kahtlustada pooltelje otsasi aga ma ei tea kas need tekitavad vibratsiooni ainult kiirendades või ka muul ajal. Küll aga on neid pooltelje otsi 8tk ja kuna läbisõit pea 250k, siis on need ju loomulikult kulunud ja kerge lõtk on neil kõigil.
Kardaani muhv?
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
4. Kuidas ma teada saan, kas ma saan omale panna ainult HBA või on mingi võimalus, et ka DLA? Tehasetähise järgi vaadates tule koodi? Olemas on rajahoidja ja ka tuled keeravad ennast kurvi suunas.
Kui kaugtuled peale paned, siis kas kellade displeile tulede kujutis A tähega tekib? Kui ei, siis ilmselt HBA saab lisada küll.
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
6. Kas vihmasensoril on ka mingi tarkvara uuendus? Ka uue klaasiga need kojamehed ei toimi üldse nii nagu tahaks. Tundlikus on ikka väga kehva ja reaktsioon aeglane(Võrreldes eelmiste autodega). Eriti masendav oli, kui üks veoauto akna täiesti täis viskas ja kojamehed alles paari sekundi pärast tööle hakkasid. Oleks ise käsitsi ka kiirem saanud.
Ei ole seotud tarkvaraga. Kas klaasi vahetamisel vihmaanduri paranduskomplekt ka pandi? See on andurile uus korpus koos akna vastu käiva silikoonpadjaga, mis võib olla praegu määrdunud ja ei seleta mis toimub.
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
7. Mis teema selle taga luugi sulgemisega on, kusagilt vaatasin, et seda saab puldist kinni ka panna ja osadel ka salongist. Kas selleks peab olema see varustus, et jalaga vehkides läheb luuk lahti? Kuidagi jabur, et lahti saab teha aga kinni ei saa panna.
Sulgemiseks on vajalik paigaldada üks lisaplokk -> https://www.kufatec.com/en/volkswagen/v ... tate-38741
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
9. Rehvide kulumine, kas peab paika, et sellega on ka mingi anomaalia? Veermik justkui paigas, kontrollitud mitmes stendis aga rehvid kuluvad ikka kuidagi imelikult.
Mida tähendab "imelikult"?
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
10. Ei teagi kas vajalik asi aga kui mul kaamera, kas saab aktiveerida ka selle liiklusmärkide tuvastuse?
Sul pole navi raadiot, ei saa.
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
11. Joonte vahel hoidja on ka asi, mida tahaks reguleerida. Sellel ka äkki mingi tarkvara uuendus? Kitsastel teedel on üsna häiriv sõita...
B7 originaal reahoidja on paraku selline joonte vahel ujuja. Saab vahetada B8 kaamera vastu, mis hoiab kenasti joonte keskel ja lülitab kaugtulesi ka paremini.
KristoR kirjutas:
26 Nov 2019, 21:29
15. Rooste tagumiste uste avade ülemistes äärtes, tihendid on värvi maha hõõrunud ja rooste uss on kallal.Teistel ei oe seal roostet? Roostet on üldse paljudes kohtades, kuigi auto sai alles 5a täis.
Kui hooldusajalugu kenasti esinduses, siis kas seal juba käidud ette näitamas?

KristoR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 26 Nov 2019, 20:19
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Alltrack 2.0 - 2015 - KristoR

Lugemata postitus Postitas KristoR » 26 Nov 2019, 23:21

TiitRE kirjutas:
26 Nov 2019, 22:43
...

1. Haagise tuled ei põle ja auto ei saa aru, et haagis taga on. Taga luuki vist ei peaks muidu lahti teha saama? Tagurdusandurid vast ei peaks ka piiksuma? Tuled keerasin ise käsitsi sisse aga ei andnud see ka tulemust.

2. Poolteljed...vaatamisest vähe tolku, kirjutasin ju, et need kõik kergelt lõtkuvad. Kõiki vahetama kohe ei kipuks. Võimalik, et mõni spetsialist oskab lõtkul ja lõtkul vahet teha, et milline tekitab vibra ja milline mitte...loodan vähemalt, et leian sellise mehe kusagilt :D 4-motioni all mõtled mida? kardaani? Vibra sagedus pole nii suur kui kardaani pöörlemis sagedus...või see ei tähenda midagi? Niisama "pulli pärast" 200€ eest seda tagumist damperit vahetada ei tahaks.

3. Kui need peavadki sellised olema, siis ei jää muud üle, kui harjuda... ma ise loodan, et äkki see tule "klaas" teeb asja paremaks aga saan aru, et vist mitte eriti.

6. Seda saab ise selle VCDS vidinaga teha?

9. See jutt on muidugi vana legend... mingid "teadjad" mehed räägivad, et laiade rehvidega on see vastupidi, et tühja rehviga hakkab seest kulutama ja vastupidi. Kuna tsentrifugaaljõuga pressib keskelt rohkem, kui rõhku vähe. Aga võin mürki võtta, et rehvi rõhk on mul koguaeg 2.4 olnud nagu olema peab. VT rehv läks pikapeale tühjaks ja seda pidi pumpama aga rehvi kulumisele see küll ei mõjunud.

11. Alati võib kõiki asju kalibreerida, iseasi kas vaja on. Pigem on see häda, et auto pendeldab kahe joone vahel, kuna tee on nii kitsas. Suurel maanteel pole häda midagi.

13. Küsimus oli, kust see vesi sinna tuleb? Saan aru, kui voolik oleks lahti.

14. Mingil põhjusel murduvad pesuri katte küljest kinnitus kõrvade otsad ära ja peale seda lendavad minema. Ju peab vaatama, kuhu need seal takerduvad. Eraldi punktina oleks veel tahtnud küsida, kas seda muuta ei saa, et iga 5 pesu tagant tulepesurid rakenduvad. Paneks mingi suurema numbri.

16. Seda samuti ise VCDSiga teha saab?

Vasta

Mine “Huviliste autod”