VW Passat 2.8 30v 142kW - 1999 - fantajuice

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
fantajuice
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Sept 2018, 19:02
Auto: VW Passat B5 V6 142kW Syncro '99 | Renault 25
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2.8 30v 142kW - 1999 - fantajuice

Lugemata postitus Postitas fantajuice » 03 Dets 2019, 17:38

Sai natuke aega tagasi ostetud järgmine Passat - APR mootorikoodiga 2.8 30v, manuaal nelik - 033VWA.
► Näita Spoilerit
Peamisest varustusest on küljes kompuuter, 4x el. aknad ja töötav konditsioneer kuid pliidinuppudega.

Circa 3 nädala omamise jooksul on üksjagu vigu välja tulnud:
Roolivõim andis otsad pärast ringi Raadil,
KKK'd lekivad,
Katalüsaatorid mõlemad tühjad,
Resonaator väga mäda,
Pooltelje ots omadega läbi,
Laetuli töötab kuna tahab,
Käetoe plastik katki,
Juhiukse mikrolüliti ei funktsioneeri.

Kindlasti midagi veel, mis hetkel meelde ei tule.

Tänase seisuga peaks olema korda tehtud pooltelje ots ja roolivõim, järgmisena tuleb ette võtta klapikambrikaaned ja püsika lisamine, kardetavasti kõige suuremaks katsumuseks ees summuti leidmine. Katalüsaatorid paneb universaalid, kui augustis uus ülevaatus tuleb, aga resonaatori kohale peab midagi leiutama. Kui kellegil ideid, võib vabalt pakkuda.
Viimati muutis fantajuice, 30 Juul 2020, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
It rains, it pours.

Kasutaja avatar
fantajuice
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Sept 2018, 19:02
Auto: VW Passat B5 V6 142kW Syncro '99 | Renault 25
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2.8 30v 142kW - 1999 - fantajuice

Lugemata postitus Postitas fantajuice » 13 Dets 2019, 00:57

Nii - roolivõimu pump sai vahetatud, värskem õli sisse ja asi töötas heal juhul poolteist nädalat, roolivõim jälle ei tööta koha peal seistes alla 1k RPM.
Keegi oskab pakkuda milles võiks asi olla?
It rains, it pours.

Kasutaja avatar
fantajuice
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Sept 2018, 19:02
Auto: VW Passat B5 V6 142kW Syncro '99 | Renault 25
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2.8 30v 142kW - 1999 - fantajuice

Lugemata postitus Postitas fantajuice » 30 Juul 2020, 16:03

Masina kallal kõvasti vaeva nähtud, roolivõim töötab. Läks vahetusse latt, survevoolik ja roolivõimupump.

Samal ajal kui ühe vea likvideerid tuleb kaks asemele - Airbagi tuli läks põlema (Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High) - vahetasin roolilindi ära ja viga oli ära ainult paar päeva.
Samuti igal käivitusel karjub armatuuris "OIL SENSOR WORKSHOP", andur sai koos õliga vahetatud, viga ei kadunud ära.

Edasi tuleb veel tagumise vedrustuse vahetus, aga kardan, et taguots jääb uute amortide + vedrudega jube kõrgele.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis fantajuice, 30 Juul 2020, 16:03, muudetud 1 kord kokku.
It rains, it pours.

Vasta

Mine “Huviliste autod”