VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 01 Jaan 2020, 18:27

Mingiaeg sai siis uuesti soetatud 1993 aasta Corrado ja lõpuks tegin ka teema, et oleks tore auto elukäiku jälgida.
Tegemist on 2.0 kerega, kuid tehtud 2.8 128kw swap. Kuna eelmine Corrado oli 1.8, siis on 2.8 vr6 peale üleminek on ikka palju lõbusam.




Mootoriruumis:

* 2.8 128kw VR6
* Plokikaane lihv
* Koonusfilter koos külmakojaga
* Originaal väljalaskesüsteem (jäetud ainult tagumine pütt)


Väljast:

* Stock
* MTS-Technik coilovereid
* 16" valuveljed "Keskin KT1" ET20
* Opel Tigra külgmised suunatuled
* NoBadge esivõre

Seest:

* Stock
* Õlirõhu, õlitemp ja aku voolu näidikud
* Head Unit Pioneer


Kahjuks pole varasematest ettevõtmisest pilte jäädvustanud, siis on plaanis lisada üksikuid ettevõtmisi, mis vahepeal tuleb, kuna masin enamvähem juba meelejärgi ära tehtud.

57484880_2284539861865132_2375585147727642624_n.jpg
57484880_2284539861865132_2375585147727642624_n.jpg (192.06 KiB) Vaadatud 13544 korda
57534115_459659464583217_5529143654792298496_n.jpg
57534115_459659464583217_5529143654792298496_n.jpg (97.49 KiB) Vaadatud 13544 korda
57317137_1312718542215537_877347435003772928_n.jpg
57317137_1312718542215537_877347435003772928_n.jpg (72.24 KiB) Vaadatud 13544 korda
Viimati muutis Don_vito, 04 Jaan 2020, 17:09, muudetud 5 korda kokku.

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas aht » 01 Jaan 2020, 18:32

Hea vaadata, et mõni Corrado ikka veel alles.
Neid hakkab ikka väga väheks jääma.
Esituled näitavad kuidas?
Jõudu ja jaksu.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 01 Jaan 2020, 18:39

aht kirjutas:
01 Jaan 2020, 18:32
Hea vaadata, et mõni Corrado ikka veel alles.
Neid hakkab ikka väga väheks jääma.
Esituled näitavad kuidas?
Jõudu ja jaksu.
Esitulesi väga kiita ei saa, kuid peamiselt ikka pühapäeva pill, siis linnast kaugemale temaga ei satu :D


Hetkel oli plaanis teha katuseluuk korda, kuna suvel suutsin mingi valemiga siluminist nagad ära lõhkuda.
Kuna silumini suht kehva parandada, siis sai tuldud ka mõttele, et paigaldaks Corradole "Moonroofi".
Hetkel pole Eestis veel sellist lahendust kellegil näinud.


Näide:
Pilt
Pilt
Viimati muutis Don_vito, 01 Jaan 2020, 18:41, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Corra » 01 Jaan 2020, 19:04

Enda kunagisel corrile panin ka klaasist katuseluugi passat b4 pealt. Ma usun, et seda veelgi eestis tehtud.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 01 Jaan 2020, 19:11

Corra kirjutas:
01 Jaan 2020, 19:04
Enda kunagisel corrile panin ka klaasist katuseluugi passat b4 pealt. Ma usun, et seda veelgi eestis tehtud.
Kahjuks lõpptulemusest pilte ei ole näinud kellegil :(
Endal ka üks algne b4 doonoriks, siis oli plaanis ka sealt ümber tõsta. Peaks olema suht "Plug and Play" lahendus.
Kas lekkimisega probleeme ei esinenud?
Viimati muutis Don_vito, 01 Jaan 2020, 19:12, muudetud 1 kord kokku.

tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas tmurk » 01 Jaan 2020, 20:49

Don_vito kirjutas:
01 Jaan 2020, 19:11
Corra kirjutas:
01 Jaan 2020, 19:04
Enda kunagisel corrile panin ka klaasist katuseluugi passat b4 pealt. Ma usun, et seda veelgi eestis tehtud.
Kahjuks lõpptulemusest pilte ei ole näinud kellegil :(
Endal ka üks algne b4 doonoriks, siis oli plaanis ka sealt ümber tõsta. Peaks olema suht "Plug and Play" lahendus.
Kas lekkimisega probleeme ei esinenud?
Mehhanismide kinnitus katuse külge sama, kui soov tervenisti ära vahetada( säilitades klaasialuse libiseva katte,mis B4-l)
muidu piisaks ainult plekk luugi vahetusestklaasi vastu.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Corra » 01 Jaan 2020, 21:00

Pilt
Lekkimise pärast muretsema ei pea, kõik sobib üks ühele. Küll, aga aastatega võib see klaasi ümber olev tihend hääbuda, et see kere ja klaasi vahe võib liiga suureks minna ning kui padukat tuleb või autot pesta, siis võib sealt vett mujale minna, kui äravoolu.
Ainuke asi on see, et kuna katusekujud veidi erinevad corril ja b4jal, siis klaasi keskosa on kõrgemal kui äär.
Viimati muutis Corra, 01 Jaan 2020, 21:02, muudetud 3 korda kokku.

tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas tmurk » 01 Jaan 2020, 22:08

Corra kirjutas:
01 Jaan 2020, 21:00
Pilt
Lekkimise pärast muretsema ei pea, kõik sobib üks ühele. Küll, aga aastatega võib see klaasi ümber olev tihend hääbuda, et see kere ja klaasi vahe võib liiga suureks minna ning kui padukat tuleb või autot pesta, siis võib sealt vett mujale minna, kui äravoolu.
Ainuke asi on see, et kuna katusekujud veidi erinevad corril ja b4jal, siis klaasi keskosa on kõrgemal kui äär.
B-4 oma on üsna sama katusekujuga kui Corr-il, küll aga G3 oma on suurema kumerusega( läbikäidud omal nahal)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas GTI » 02 Jaan 2020, 08:15

Don_vito kirjutas:
01 Jaan 2020, 18:27
Seest:

* Õlirõhu ja boosti näidik
Tere,
mida sa selle boosti kellaga näha saad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Tint
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 05 Mär 2012, 20:59
Auto: Škoda Superb, Vw Corrado G60
Asukoht: Lõuna- Eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Tint » 02 Jaan 2020, 09:47

Don_vito kirjutas:
01 Jaan 2020, 19:11

Kahjuks lõpptulemusest pilte ei ole näinud kellegil :(
Endal ka üks algne b4 doonoriks, siis oli plaanis ka sealt ümber tõsta. Peaks olema suht "Plug and Play" lahendus.
Kas lekkimisega probleeme ei esinenud?
Minul ka b4 pealt paigaldatud luuk.
Plug'n'play ja lekkimisega probleeme pole olnud.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 04 Jaan 2020, 17:17

GTI kirjutas:
02 Jaan 2020, 08:15
Don_vito kirjutas:
01 Jaan 2020, 18:27
Seest:

* Õlirõhu ja boosti näidik
Tere,
mida sa selle boosti kellaga näha saad?
Vabandan kirjavea pärast, tegelt on õlirõhu, õlitempi ja voolu näidikud.




Hetkel sai siis B4 pealt luuk maha võetud ja b4le paigaldatud corrado luuk, hetkel oli kõik plugnplay. Loodetavasti läheb Corradoga sama lihtsalt.
Hetkel tundus, et Corrado luuk veidi madalam, kuna B4le <- corrado luugi paigaldamisel sai tunda, et katuseluugiraami pidid veidi suruma, kuna eest ei ulatunud poldid läbi, kuid pärast väikest timmimist, sai poldid ilusti kinni. Hetkel tundus, et keskelt on luuk veidi madalam ja kardan, et hakkab lekkima, kuid eks varsti näeb.
IMG_20191231_100346.jpg
IMG_20191231_100346.jpg (70.75 KiB) Vaadatud 13200 korda
IMG_20191231_100322.jpg
IMG_20191231_100322.jpg (76.29 KiB) Vaadatud 13200 korda


Nüüd on järele jäänud ainult Corrado luuk külge kerida. Eks lähipäevil tuleb paar pilti ka tehtud tööst.
Viimati muutis Don_vito, 04 Jaan 2020, 17:19, muudetud 2 korda kokku.

tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas tmurk » 04 Jaan 2020, 18:01

Luugi tihendivahelt "lekkimine" ei ole probleem, see ei saagi olla 100% tihe, peasi,et laealused vee äravoolu torud 4tk, ette ja taha) oleks puhtad.
( ja oma luttide küljes)
Viimati muutis tmurk, 05 Jaan 2020, 19:04, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 05 Jaan 2020, 17:56

Enne garaaži ajamist, seisis Corrado paar nädalat õues ja avastasin, et kõrvalistuja jalgualune on märg.
Garaaži ajades vaatan ka selle probleemi üle, kuid kahtlustan, et lae kaudu see vesi ei tule, kuna lagi ise kui ja lekkimise jälgi näha ei ole.

Kui põrandavaiba eemaldasin, siis tuli välja uus üllatus.
IMG_20200105_160243.jpg
IMG_20200105_160243.jpg (132.92 KiB) Vaadatud 13097 korda
IMG_20200105_160438.jpg
IMG_20200105_160438.jpg (116.57 KiB) Vaadatud 13097 korda
IMG_20200105_160255.jpg
IMG_20200105_160255.jpg (201.64 KiB) Vaadatud 13097 korda
ilmselt põhja alt see vesi sisse ei saa :)


Kellegil sarnane probleem olnud, et kõrvalistuja/tagumine jalgealune on märg?
Viimati muutis Don_vito, 05 Jaan 2020, 18:00, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat Don_vito selle postituse eest:
Antz

tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas tmurk » 05 Jaan 2020, 19:08

Kellegil sarnane probleem olnud, et kõrvalistuja/tagumine jalgealune on märg?
[/quote]

Kontrolli/vaheta ventilatsiooni/soojenduse õhuvõtuava tihend, mis eesklaasi vasakus nurgas, tulemüüri juures.

Kriisa
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Golf 7.5
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 06 Jaan 2020, 08:32

Uksepolstri taga need katted/kiled/plastikud vms tuleb ka üle vaadata, kui need lahti või katki, siis see on paljudel autodel probleemiks, miks vesi salongis.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 06 Jaan 2020, 19:28

Hetkel vaatasin üle, kuid midagi otseselt ei leidnud.
Uksepolstrid ilusti kuivad ja niiskuskahjustusi seal ei märganud, seetõttu uksetihendeid kahtlen.

Muidugi ise arvan tõesti, et ventilatsiooni õhuvõtu ava on see probleemne koht, kuna pidin mingiaeg ta lahti kiskuma(ei saanud aju kätte). Seejärel sai kiiruga kahepoolse teibiga ta kinni pandud ja peale seda hakkas see probleem ka pihta. Nüüd katsudes oli ta veidi töllakas ja logises.
IMG_20200106_190344.jpg
IMG_20200106_190344.jpg (204 KiB) Vaadatud 12960 korda
Viimati muutis Don_vito, 06 Jaan 2020, 19:34, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 07 Jaan 2020, 11:17

Hetkel avastasin, et esiklaas ja küljeklaasid suht kriimustunud, siis mõtlesin ka nende kriimude eemaldamisele.
Kas keegi klaasist kriimude eemaldamisega tegelenud?

Tegin teema selle kohta: viewtopic.php?f=53&t=154640&p=940063#p940063
vb oskab keegi kaasa rääkida?

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 08 Jaan 2020, 21:24

Sai vahepeal koduste vahenditega tehtud velgedele uuenduskuur.
Sai ostetud ka uued suvekad 205/45R16 Laufenn S Fit LH01(by Hankook).
Tegemist odavama otsa suvekaga aga kuna igapäevaselt ei sõida, siis ei hakanud otseselt ei oma tähtsust mis firma seal all on. Kindlasti on nad asjalikumad kui eelmised suvekad, mis juba vaiksel hakkasid 20dat juubelit tähistama, ning lisaks oli üks rehv ka kõveraks läinud.
IMG_20200108_114806.jpg
IMG_20200108_114806.jpg (121.96 KiB) Vaadatud 12757 korda
Viimati muutis Don_vito, 08 Jaan 2020, 21:30, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 15 Jaan 2020, 00:02

Sai täna siis proovitud katuseluuki. Hetkel tundub, et kõik läheb plaanipäraselt ja sobib ilusti.
Hakkasin katuseluuki paigaldama, siis sain aru, kuidas auto kumiseb, seetõttu mõtlesin, et teeks väikese mürasummutuse, kuna hetkel sisustus kõik väljas ja oleks üks tegemine.
IMG_20200105_160451.jpg
IMG_20200105_160451.jpg (160.83 KiB) Vaadatud 12572 korda

Hetkel mõtlesin, et käin pigimattidega katuse, pagasniku, osaliselt põranda ja uksed üle.
Kas keegi on varasemalt corradol mürasummutust teinud ja kas sellest ka kasu on?
Viimati muutis Don_vito, 15 Jaan 2020, 00:04, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 10 Veebr 2020, 22:55

Vahepeal siis põrandas olev auk lapitud. Oli päris keeruline protsess, kuna kanalis suht kehva keevitada ja põhjamastiks läks korralikult sulama/põlema.
Avastasin, et tõstmiskohad ka suht läbi, ning jätaks selle kunagiseks tulevaseks projektiks, kui plaan auto üle tuisata.

Vahepeal sai ka esiosa laiali lammutatud ja juhtmestik üle käidud, ning eespoolt kaotatus õlilekked.

Hetkel vahetatud õlijahutiga seotud tihendid (4tk kuna vahel on lisajahutus radiaator), ning vahetatud õlifiltri korpuse taga olev 8-kujuline tihend.

Hetkel kohapeal käies rohkem lekkeid ei leidnud, kuid kahjuks olen tähele pannud, et varasemalt on olnud mootor ka tagant poolt niiske(käigukasti juurest), kuid ei kujuta, mis seal läbi võiks olla, kuna väliselt tundub kõik kuiv olevat.
IMG_20200212_102833.jpg
IMG_20200212_102833.jpg (96.71 KiB) Vaadatud 11974 korda
IMG_20200212_102840.jpg
IMG_20200212_102840.jpg (76.45 KiB) Vaadatud 11974 korda
Viimati muutis Don_vito, 20 Veebr 2020, 22:29, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 20 Veebr 2020, 22:27

Vahepeal sai auto sisustus enamvähem kokku tagasi pandud ja heliisolatsiooni täiendatu.
Kuna peale lekke avastamist jäi auto seisma, siis enamus sisust oli hallitusega kaetud, jääb nüüd oodata soojemaid ilmasi, et saaks keemilise pesu teha.
Põhjamatt sai vahepeal "mündipesulas puhtaks pestud ja tagasi sisse pandud, kuid jäänud on veel istmed pesta.
IMG_20200217_142438.jpg
IMG_20200217_142438.jpg (160.53 KiB) Vaadatud 11975 korda

Vahepeal sai mõeldud, et laseks istmed veidi uuendada, kuna hetkel juhiistet lapitud, siis mõtlesin, et lasta poolnahkseks istmed teha.
Kuna polstrid ikkagi riidest, siis ei taha täisnahkistet teha, sobituks veidi paremini sisuga kokku. Kahjuks pole tehtu tööst erilisi pilte netist, siis leidsin mingisuguse Golfi lahenduse.

Näidis:
Pilt
Viimati muutis Don_vito, 20 Veebr 2020, 22:28, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 21 Veebr 2020, 08:05

Need on Corrado istmed: https://postimg.cc/Z9Q3fxKS
Tagaistme lasin teha samasuguse: https://postimg.cc/SJ50McBv

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas ryan » 21 Veebr 2020, 20:35

Välja tõmmatud peatugedega näeb välja nagu 06 (sorry vaan).
Miks need peavad olema lõpuni välja tiritud, istud nagu laudsirge w :roll: :mrgreen:

Pigimatiga tuleb kaalu juurde aga müra summutamise jaoks kasutatakse originaalis vilti, mis on kerge ja ilmselt töötab hästi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas tofetome » 21 Veebr 2020, 22:10

Peatugede asend siiski peaks olema ju juhi järgi reguleeritud? Ülesanne siisi avarii hetkel peatada pea liikumine taha. Kui see peatugi liiga madalal siis käib valus krõks ja ongi halvimal juhul halvasti.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 21 Veebr 2020, 22:33

Vilti võid toppida rullide viisi...muud ei anna kui kogub niiskust ja hallitab 😬
Olen oma koolirahad saanud omal nahal ja katkunud seda hallitavat ollust välja ikka palju erinevatelt pillidelt.

Ravolar, autosound.ee jt hästi varustatud poed müüvad spets vahtkummilaadset toodet, mis ei ima niiskust ja samas on kaalult kerge.
Tegin oma saani uksed selle udupeene kummiga vaikseks.

Vasta

Mine “Huviliste autod”