VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Moderaator: etnies858
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Mingiaeg sai siis uuesti soetatud 1993 aasta Corrado ja lõpuks tegin ka teema, et oleks tore auto elukäiku jälgida.
Tegemist on 2.0 kerega, kuid tehtud 2.8 128kw swap. Kuna eelmine Corrado oli 1.8, siis on 2.8 vr6 peale üleminek on ikka palju lõbusam.
Mootoriruumis:
* 2.8 128kw VR6
* Plokikaane lihv
* Koonusfilter koos külmakojaga
* Originaal väljalaskesüsteem (jäetud ainult tagumine pütt)
Väljast:
* Stock
* MTS-Technik coilovereid
* 16" valuveljed "Keskin KT1" ET20
* Opel Tigra külgmised suunatuled
* NoBadge esivõre
Seest:
* Stock
* Õlirõhu, õlitemp ja aku voolu näidikud
* Head Unit Pioneer
Kahjuks pole varasematest ettevõtmisest pilte jäädvustanud, siis on plaanis lisada üksikuid ettevõtmisi, mis vahepeal tuleb, kuna masin enamvähem juba meelejärgi ära tehtud.
Tegemist on 2.0 kerega, kuid tehtud 2.8 128kw swap. Kuna eelmine Corrado oli 1.8, siis on 2.8 vr6 peale üleminek on ikka palju lõbusam.
Mootoriruumis:
* 2.8 128kw VR6
* Plokikaane lihv
* Koonusfilter koos külmakojaga
* Originaal väljalaskesüsteem (jäetud ainult tagumine pütt)
Väljast:
* Stock
* MTS-Technik coilovereid
* 16" valuveljed "Keskin KT1" ET20
* Opel Tigra külgmised suunatuled
* NoBadge esivõre
Seest:
* Stock
* Õlirõhu, õlitemp ja aku voolu näidikud
* Head Unit Pioneer
Kahjuks pole varasematest ettevõtmisest pilte jäädvustanud, siis on plaanis lisada üksikuid ettevõtmisi, mis vahepeal tuleb, kuna masin enamvähem juba meelejärgi ära tehtud.
Viimati muutis Don_vito, 04 Jaan 2020, 17:09, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Hea vaadata, et mõni Corrado ikka veel alles.
Neid hakkab ikka väga väheks jääma.
Esituled näitavad kuidas?
Jõudu ja jaksu.
Neid hakkab ikka väga väheks jääma.
Esituled näitavad kuidas?
Jõudu ja jaksu.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Esitulesi väga kiita ei saa, kuid peamiselt ikka pühapäeva pill, siis linnast kaugemale temaga ei satu
Hetkel oli plaanis teha katuseluuk korda, kuna suvel suutsin mingi valemiga siluminist nagad ära lõhkuda.
Kuna silumini suht kehva parandada, siis sai tuldud ka mõttele, et paigaldaks Corradole "Moonroofi".
Hetkel pole Eestis veel sellist lahendust kellegil näinud.
Näide:
Viimati muutis Don_vito, 01 Jaan 2020, 18:41, muudetud 1 kord kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Enda kunagisel corrile panin ka klaasist katuseluugi passat b4 pealt. Ma usun, et seda veelgi eestis tehtud.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Kahjuks lõpptulemusest pilte ei ole näinud kellegil
Endal ka üks algne b4 doonoriks, siis oli plaanis ka sealt ümber tõsta. Peaks olema suht "Plug and Play" lahendus.
Kas lekkimisega probleeme ei esinenud?
Viimati muutis Don_vito, 01 Jaan 2020, 19:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Mehhanismide kinnitus katuse külge sama, kui soov tervenisti ära vahetada( säilitades klaasialuse libiseva katte,mis B4-l)
muidu piisaks ainult plekk luugi vahetusestklaasi vastu.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Lekkimise pärast muretsema ei pea, kõik sobib üks ühele. Küll, aga aastatega võib see klaasi ümber olev tihend hääbuda, et see kere ja klaasi vahe võib liiga suureks minna ning kui padukat tuleb või autot pesta, siis võib sealt vett mujale minna, kui äravoolu.
Ainuke asi on see, et kuna katusekujud veidi erinevad corril ja b4jal, siis klaasi keskosa on kõrgemal kui äär.
Viimati muutis Corra, 01 Jaan 2020, 21:02, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
B-4 oma on üsna sama katusekujuga kui Corr-il, küll aga G3 oma on suurema kumerusega( läbikäidud omal nahal)Corra kirjutas: ↑01 Jaan 2020, 21:00
Lekkimise pärast muretsema ei pea, kõik sobib üks ühele. Küll, aga aastatega võib see klaasi ümber olev tihend hääbuda, et see kere ja klaasi vahe võib liiga suureks minna ning kui padukat tuleb või autot pesta, siis võib sealt vett mujale minna, kui äravoolu.
Ainuke asi on see, et kuna katusekujud veidi erinevad corril ja b4jal, siis klaasi keskosa on kõrgemal kui äär.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7823
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 173 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Tere,
mida sa selle boosti kellaga näha saad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 05 Mär 2012, 20:59
- Auto: Škoda Superb, Vw Corrado G60
- Asukoht: Lõuna- Eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Minul ka b4 pealt paigaldatud luuk.
Plug'n'play ja lekkimisega probleeme pole olnud.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Vabandan kirjavea pärast, tegelt on õlirõhu, õlitempi ja voolu näidikud.
Hetkel sai siis B4 pealt luuk maha võetud ja b4le paigaldatud corrado luuk, hetkel oli kõik plugnplay. Loodetavasti läheb Corradoga sama lihtsalt.
Hetkel tundus, et Corrado luuk veidi madalam, kuna B4le <- corrado luugi paigaldamisel sai tunda, et katuseluugiraami pidid veidi suruma, kuna eest ei ulatunud poldid läbi, kuid pärast väikest timmimist, sai poldid ilusti kinni. Hetkel tundus, et keskelt on luuk veidi madalam ja kardan, et hakkab lekkima, kuid eks varsti näeb.
Nüüd on järele jäänud ainult Corrado luuk külge kerida. Eks lähipäevil tuleb paar pilti ka tehtud tööst.
Viimati muutis Don_vito, 04 Jaan 2020, 17:19, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Luugi tihendivahelt "lekkimine" ei ole probleem, see ei saagi olla 100% tihe, peasi,et laealused vee äravoolu torud 4tk, ette ja taha) oleks puhtad.
( ja oma luttide küljes)
( ja oma luttide küljes)
Viimati muutis tmurk, 05 Jaan 2020, 19:04, muudetud 1 kord kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Enne garaaži ajamist, seisis Corrado paar nädalat õues ja avastasin, et kõrvalistuja jalgualune on märg.
Garaaži ajades vaatan ka selle probleemi üle, kuid kahtlustan, et lae kaudu see vesi ei tule, kuna lagi ise kui ja lekkimise jälgi näha ei ole.
Kui põrandavaiba eemaldasin, siis tuli välja uus üllatus. ilmselt põhja alt see vesi sisse ei saa
Kellegil sarnane probleem olnud, et kõrvalistuja/tagumine jalgealune on märg?
Garaaži ajades vaatan ka selle probleemi üle, kuid kahtlustan, et lae kaudu see vesi ei tule, kuna lagi ise kui ja lekkimise jälgi näha ei ole.
Kui põrandavaiba eemaldasin, siis tuli välja uus üllatus. ilmselt põhja alt see vesi sisse ei saa
Kellegil sarnane probleem olnud, et kõrvalistuja/tagumine jalgealune on märg?
Viimati muutis Don_vito, 05 Jaan 2020, 18:00, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Kellegil sarnane probleem olnud, et kõrvalistuja/tagumine jalgealune on märg?
[/quote]
Kontrolli/vaheta ventilatsiooni/soojenduse õhuvõtuava tihend, mis eesklaasi vasakus nurgas, tulemüüri juures.
[/quote]
Kontrolli/vaheta ventilatsiooni/soojenduse õhuvõtuava tihend, mis eesklaasi vasakus nurgas, tulemüüri juures.
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Uksepolstri taga need katted/kiled/plastikud vms tuleb ka üle vaadata, kui need lahti või katki, siis see on paljudel autodel probleemiks, miks vesi salongis.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Hetkel vaatasin üle, kuid midagi otseselt ei leidnud.
Uksepolstrid ilusti kuivad ja niiskuskahjustusi seal ei märganud, seetõttu uksetihendeid kahtlen.
Muidugi ise arvan tõesti, et ventilatsiooni õhuvõtu ava on see probleemne koht, kuna pidin mingiaeg ta lahti kiskuma(ei saanud aju kätte). Seejärel sai kiiruga kahepoolse teibiga ta kinni pandud ja peale seda hakkas see probleem ka pihta. Nüüd katsudes oli ta veidi töllakas ja logises.
Uksepolstrid ilusti kuivad ja niiskuskahjustusi seal ei märganud, seetõttu uksetihendeid kahtlen.
Muidugi ise arvan tõesti, et ventilatsiooni õhuvõtu ava on see probleemne koht, kuna pidin mingiaeg ta lahti kiskuma(ei saanud aju kätte). Seejärel sai kiiruga kahepoolse teibiga ta kinni pandud ja peale seda hakkas see probleem ka pihta. Nüüd katsudes oli ta veidi töllakas ja logises.
Viimati muutis Don_vito, 06 Jaan 2020, 19:34, muudetud 4 korda kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Hetkel avastasin, et esiklaas ja küljeklaasid suht kriimustunud, siis mõtlesin ka nende kriimude eemaldamisele.
Kas keegi klaasist kriimude eemaldamisega tegelenud?
Tegin teema selle kohta: viewtopic.php?f=53&t=154640&p=940063#p940063
vb oskab keegi kaasa rääkida?
Kas keegi klaasist kriimude eemaldamisega tegelenud?
Tegin teema selle kohta: viewtopic.php?f=53&t=154640&p=940063#p940063
vb oskab keegi kaasa rääkida?
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Sai vahepeal koduste vahenditega tehtud velgedele uuenduskuur.
Sai ostetud ka uued suvekad 205/45R16 Laufenn S Fit LH01(by Hankook).
Tegemist odavama otsa suvekaga aga kuna igapäevaselt ei sõida, siis ei hakanud otseselt ei oma tähtsust mis firma seal all on. Kindlasti on nad asjalikumad kui eelmised suvekad, mis juba vaiksel hakkasid 20dat juubelit tähistama, ning lisaks oli üks rehv ka kõveraks läinud.
Sai ostetud ka uued suvekad 205/45R16 Laufenn S Fit LH01(by Hankook).
Tegemist odavama otsa suvekaga aga kuna igapäevaselt ei sõida, siis ei hakanud otseselt ei oma tähtsust mis firma seal all on. Kindlasti on nad asjalikumad kui eelmised suvekad, mis juba vaiksel hakkasid 20dat juubelit tähistama, ning lisaks oli üks rehv ka kõveraks läinud.
Viimati muutis Don_vito, 08 Jaan 2020, 21:30, muudetud 2 korda kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Sai täna siis proovitud katuseluuki. Hetkel tundub, et kõik läheb plaanipäraselt ja sobib ilusti.
Hakkasin katuseluuki paigaldama, siis sain aru, kuidas auto kumiseb, seetõttu mõtlesin, et teeks väikese mürasummutuse, kuna hetkel sisustus kõik väljas ja oleks üks tegemine.
Hetkel mõtlesin, et käin pigimattidega katuse, pagasniku, osaliselt põranda ja uksed üle.
Kas keegi on varasemalt corradol mürasummutust teinud ja kas sellest ka kasu on?
Hakkasin katuseluuki paigaldama, siis sain aru, kuidas auto kumiseb, seetõttu mõtlesin, et teeks väikese mürasummutuse, kuna hetkel sisustus kõik väljas ja oleks üks tegemine.
Hetkel mõtlesin, et käin pigimattidega katuse, pagasniku, osaliselt põranda ja uksed üle.
Kas keegi on varasemalt corradol mürasummutust teinud ja kas sellest ka kasu on?
Viimati muutis Don_vito, 15 Jaan 2020, 00:04, muudetud 1 kord kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Vahepeal siis põrandas olev auk lapitud. Oli päris keeruline protsess, kuna kanalis suht kehva keevitada ja põhjamastiks läks korralikult sulama/põlema.
Avastasin, et tõstmiskohad ka suht läbi, ning jätaks selle kunagiseks tulevaseks projektiks, kui plaan auto üle tuisata.
Vahepeal sai ka esiosa laiali lammutatud ja juhtmestik üle käidud, ning eespoolt kaotatus õlilekked.
Hetkel vahetatud õlijahutiga seotud tihendid (4tk kuna vahel on lisajahutus radiaator), ning vahetatud õlifiltri korpuse taga olev 8-kujuline tihend.
Hetkel kohapeal käies rohkem lekkeid ei leidnud, kuid kahjuks olen tähele pannud, et varasemalt on olnud mootor ka tagant poolt niiske(käigukasti juurest), kuid ei kujuta, mis seal läbi võiks olla, kuna väliselt tundub kõik kuiv olevat.
Avastasin, et tõstmiskohad ka suht läbi, ning jätaks selle kunagiseks tulevaseks projektiks, kui plaan auto üle tuisata.
Vahepeal sai ka esiosa laiali lammutatud ja juhtmestik üle käidud, ning eespoolt kaotatus õlilekked.
Hetkel vahetatud õlijahutiga seotud tihendid (4tk kuna vahel on lisajahutus radiaator), ning vahetatud õlifiltri korpuse taga olev 8-kujuline tihend.
Hetkel kohapeal käies rohkem lekkeid ei leidnud, kuid kahjuks olen tähele pannud, et varasemalt on olnud mootor ka tagant poolt niiske(käigukasti juurest), kuid ei kujuta, mis seal läbi võiks olla, kuna väliselt tundub kõik kuiv olevat.
Viimati muutis Don_vito, 20 Veebr 2020, 22:29, muudetud 2 korda kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Vahepeal sai auto sisustus enamvähem kokku tagasi pandud ja heliisolatsiooni täiendatu.
Kuna peale lekke avastamist jäi auto seisma, siis enamus sisust oli hallitusega kaetud, jääb nüüd oodata soojemaid ilmasi, et saaks keemilise pesu teha.
Põhjamatt sai vahepeal "mündipesulas puhtaks pestud ja tagasi sisse pandud, kuid jäänud on veel istmed pesta.
Vahepeal sai mõeldud, et laseks istmed veidi uuendada, kuna hetkel juhiistet lapitud, siis mõtlesin, et lasta poolnahkseks istmed teha.
Kuna polstrid ikkagi riidest, siis ei taha täisnahkistet teha, sobituks veidi paremini sisuga kokku. Kahjuks pole tehtu tööst erilisi pilte netist, siis leidsin mingisuguse Golfi lahenduse.
Näidis:
Kuna peale lekke avastamist jäi auto seisma, siis enamus sisust oli hallitusega kaetud, jääb nüüd oodata soojemaid ilmasi, et saaks keemilise pesu teha.
Põhjamatt sai vahepeal "mündipesulas puhtaks pestud ja tagasi sisse pandud, kuid jäänud on veel istmed pesta.
Vahepeal sai mõeldud, et laseks istmed veidi uuendada, kuna hetkel juhiistet lapitud, siis mõtlesin, et lasta poolnahkseks istmed teha.
Kuna polstrid ikkagi riidest, siis ei taha täisnahkistet teha, sobituks veidi paremini sisuga kokku. Kahjuks pole tehtu tööst erilisi pilte netist, siis leidsin mingisuguse Golfi lahenduse.
Näidis:
Viimati muutis Don_vito, 20 Veebr 2020, 22:28, muudetud 1 kord kokku.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Need on Corrado istmed: https://postimg.cc/Z9Q3fxKS
Tagaistme lasin teha samasuguse: https://postimg.cc/SJ50McBv
Tagaistme lasin teha samasuguse: https://postimg.cc/SJ50McBv
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2066
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 60 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Välja tõmmatud peatugedega näeb välja nagu 06 (sorry vaan).
Miks need peavad olema lõpuni välja tiritud, istud nagu laudsirge w
Pigimatiga tuleb kaalu juurde aga müra summutamise jaoks kasutatakse originaalis vilti, mis on kerge ja ilmselt töötab hästi.
Miks need peavad olema lõpuni välja tiritud, istud nagu laudsirge w
Pigimatiga tuleb kaalu juurde aga müra summutamise jaoks kasutatakse originaalis vilti, mis on kerge ja ilmselt töötab hästi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Peatugede asend siiski peaks olema ju juhi järgi reguleeritud? Ülesanne siisi avarii hetkel peatada pea liikumine taha. Kui see peatugi liiga madalal siis käib valus krõks ja ongi halvimal juhul halvasti.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Vilti võid toppida rullide viisi...muud ei anna kui kogub niiskust ja hallitab
Olen oma koolirahad saanud omal nahal ja katkunud seda hallitavat ollust välja ikka palju erinevatelt pillidelt.
Ravolar, autosound.ee jt hästi varustatud poed müüvad spets vahtkummilaadset toodet, mis ei ima niiskust ja samas on kaalult kerge.
Tegin oma saani uksed selle udupeene kummiga vaikseks.
Olen oma koolirahad saanud omal nahal ja katkunud seda hallitavat ollust välja ikka palju erinevatelt pillidelt.
Ravolar, autosound.ee jt hästi varustatud poed müüvad spets vahtkummilaadset toodet, mis ei ima niiskust ja samas on kaalult kerge.
Tegin oma saani uksed selle udupeene kummiga vaikseks.