VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 28 Veebr 2020, 18:10

Lasin siiski hetkel esiistmed ära teha(naturaalnahast), kuna rahakotti väga ei piinaks, siis jätan tagaistme tulevikku.

Kiire näidis tööst(riie tahab pesu):
IMG_20200228_160527.jpg
IMG_20200228_160527.jpg (139.56 KiB) Vaadatud 12234 korda
IMG_20200302_122922.jpg
IMG_20200302_122922.jpg (141.43 KiB) Vaadatud 12015 korda
Viimati muutis Don_vito, 14 Apr 2020, 00:26, muudetud 3 korda kokku.

corradomees
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas corradomees » 28 Veebr 2020, 20:32

:wave: Tere. Nii huvi pärast küsin, et miks mootorit pole ümber vormistanud vr6 - eks?

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 28 Veebr 2020, 20:54

corradomees kirjutas:
28 Veebr 2020, 20:32
:wave: Tere. Nii huvi pärast küsin, et miks mootorit pole ümber vormistanud vr6 - eks?
Tere :D ikka VR6 2.8 ja 128kw

Ideaalis tahaks vormistada, kuid olen kuulnud, et pidi suht keeruline protsess olema(Tartu ARK) ja ei pigem väldiks mingisuguste märkmete külge saamist, kuna hetkel pole veel ametnikega kokkupuudet olnud.
Hetkel siiski esikohal ülevaatus, kuna olen paar aastat juba ülevaatuspunkte vältinud ja polnud varasemalt aega, et teda ülevaatuseks korda saada. Varasemalt siis olnud probleeme heitgaaside ja piduritega.

Sellel aastal tuleb korralik ÜV ja kui seal kõik ilusti sujub ja kiidusõnu saab, siis uurib vormistamise asju põhjalikumalt.
Viimati muutis Don_vito, 28 Veebr 2020, 21:49, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 28 Veebr 2020, 21:53

Rocco2 kirjutas:
21 Veebr 2020, 22:33
Vilti võid toppida rullide viisi...muud ei anna kui kogub niiskust ja hallitab 😬
Olen oma koolirahad saanud omal nahal ja katkunud seda hallitavat ollust välja ikka palju erinevatelt pillidelt.

Ravolar, autosound.ee jt hästi varustatud poed müüvad spets vahtkummilaadset toodet, mis ei ima niiskust ja samas on kaalult kerge.
Tegin oma saani uksed selle udupeene kummiga vaikseks.
Kas müraisolatsiooni kaal mõjutab tõesti auto käitumist?
Pakun, et minul lisandus autole ~10-20kg

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 01 Mär 2020, 18:05

Vahepeal siis sai nokitsetud heliga.
Kuna enamasti sõidu ajal makk kinni, siis tekkis väikene huvi ikkagi helisüsteemi parandada.
Ehitasin pagasnikusse bassikõlari, kuna sellised "kasti" lahendused mulle väga ei istu, siis tegin klaasriidest juhipoolsesse aukku sobiva kasti, ning tulemusega hetkel suht rahul.
Teisele poole tegin vineerist seina, kuhu külge läks võimendi ja sinna taha sai juhtmed ilusti ära peita.
IMG_20200217_142428.jpg
IMG_20200217_142428.jpg (117.73 KiB) Vaadatud 12077 korda
IMG_20200217_142421.jpg
IMG_20200217_142421.jpg (213.67 KiB) Vaadatud 12077 korda
IMG_20200226_104300.jpg
IMG_20200226_104300.jpg (128.74 KiB) Vaadatud 12077 korda
IMG_20200302_124421.jpg
IMG_20200302_124421.jpg (123.74 KiB) Vaadatud 12016 korda
Sisse läks siia 10" Alpine element ja võimendiks 500w Kenwoodi võim.
Parandas helikvaliteeti päris korralikult.
Viimati muutis Don_vito, 02 Mär 2020, 13:13, muudetud 4 korda kokku.

sepik325
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 04 Mär 2020, 22:10
Auto: vw passat
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas sepik325 » 04 Mär 2020, 22:17

Ilusad istmed!! Nüüd sobiks salongi ka vähe edevam rooliratas :)
Viimati muutis sepik325, 04 Mär 2020, 22:17, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 07 Mär 2020, 20:53

sepik325 kirjutas:
04 Mär 2020, 22:17
Ilusad istmed!! Nüüd sobiks salongi ka vähe edevam rooliratas :)
Sai sellele juba pikemalt mõeldud, ning tellimus juba tehtud.
Peale läheb siis MOMO Prototipo rool

Pilt

Pakk kohal:
Ilmselt kui Ülevaatuse korda saab, siis lükkab rooli peale ja tuleb paremaid pilte.
IMG_20200307_103257.jpg
IMG_20200307_103257.jpg (120.87 KiB) Vaadatud 11827 korda
Viimati muutis Don_vito, 07 Mär 2020, 20:58, muudetud 5 korda kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 12 Mär 2020, 11:28

Käisn vahepeal ülevaatuspunktis ja lasin heitgaase mõõta, kuid kahjuks lambda ei funktsioneerinud normaalselt, et läbi saada.
Hetkel annab lambda näiduks 1.084 aga oleks vaja saada vähemalt 1.030.
Kas keegi oskab aidata, kuidas saada lambda näitu madalamaks?

Eelmine aasta sai siis universaalne katalüsaator ja lambda vahele pandud.
Lisaks on autol koonusfilter.
Proovin hetkel Passati pealt võtta originaal õhufiltri ja sellega proovima minna, kuid kui sellega läbi ei saa, siis ei oska rohkem midagi teha.

Oskab keegi mingeid õpetussõnu lausuda?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Mär 2020, 11:42

Ostad ülevaatuse ajaks originaal katalüsaatori.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Mär 2020, 12:03

MustVälk kirjutas:
12 Mär 2020, 11:42
Ostad ülevaatuse ajaks originaal katalüsaatori.
Miks ei võiks selline asi jäädagi peale universaalse asemel? Kati igaaastane ringilappamine läheb küll asendustegevuse valda.
Huvitav oleks teada palju maksab võrri uus orig. kat (kui seda enam üldse saada on), kasutatut toimivat leida võrdub lotovõiduga. Või asendada töömahult samasuguse mootoriga auto orig. katiga.
Ülevaatuse lambda näit väljatrükil iseloomustab lihtsalt heitkaaside olukorda - selle põhjal ei saa teha järeldusi et auto lambda-andur on vigane.
Autoomanikule soovitaks tankida 98-t (kui ta seda juba pole teinud) koos kütuselisandiga (sobiva peaks poodidest ikka leidma), ajama kati enne gaasitesti punaseks. Kas autol õlikulu ka on?
Viimati muutis GTI, 12 Mär 2020, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

corradomees
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas corradomees » 12 Mär 2020, 12:27

Tere. Volkswagen Classikus on müüa Vr6 originaal katalüsaator. Eile vaatasin ja hind oli mingi 889 eurot. :wtf:

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1030
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 91 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas links » 12 Mär 2020, 12:31

corradomees kirjutas:
12 Mär 2020, 12:27
Tere. Volkswagen Classikus on müüa Vr6 originaal katalüsaator. Eile vaatasin ja hind oli mingi 889 eurot. :wtf:
Mis te siis lootsite, et odavalt saab?

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 12 Mär 2020, 13:24

Vag ju. Siis kõik arvavad, et ei maksa asi midagi.
Seat Cordoba Vario

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 12 Mär 2020, 15:02

MustVälk kirjutas:
12 Mär 2020, 11:42
Ostad ülevaatuse ajaks originaal katalüsaatori.
Universaalne, hea “sportliku” voolavusega 2.5” toru tarbeks, katalüsaator maksis mõnisada euroraha ja ülevaatusel olid gaasid igati paigas 😏

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Mär 2020, 15:38

Rocco2 kirjutas:
12 Mär 2020, 15:02
Universaalne, hea “sportliku” voolavusega 2.5” toru tarbeks, katalüsaator maksis mõnisada euroraha ja ülevaatusel olid gaasid igati paigas 😏
Nendega on see jama et unikatid ei sisalda eriti väärismetalle mis on kati aktiivaineks (nt. plaatina, mis on peamine toimeaine) ning seetõttu eluiga on võrdlemisi lühike. Seega saadki selle mille eest maksad. Seevastu kui saaks lammarist näit. mingi 3-liitrise orig. kati siis selle soovitaks kohe alla panna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Mär 2020, 15:46

Eks seepärast ostetaksegi riiulisse seisma katte. :D
Ligi tonni eest saab enamus asju mootori juures korda teha, et võiks ilma katitagi ülevaatusele ronida.

Miljon põhjust kütusest kuni mootori kulumis astmeni mis võib seda näitu mõjutada, aga lihtsaim variant on karteri tuulutus ära võtta korraks. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Mär 2020, 19:34

MustVälk kirjutas:
12 Mär 2020, 15:46
Eks seepärast ostetaksegi riiulisse seisma katte. :D
Ligi tonni eest saab enamus asju mootori juures korda teha, et võiks ilma katitagi ülevaatusele ronida.

Miljon põhjust kütusest kuni mootori kulumis astmeni mis võib seda näitu mõjutada, aga lihtsaim variant on karteri tuulutus ära võtta korraks. :)
Ilma katita ikka ei tohiks läbi saada, lihtsalt normid nii madalad, et ilma pole võimalik saavutada. Näiteks 1.8t katt maksab 200€ kokkuostus, vaevalt keegi selle hinnaga väga tahab 20 aasat vana asja osta? :) Muidugi osad on odavamad, et lootust ka oluliselt odavamalt orginaal asi saada.
Kas mootor töötab korralikult? Ühe autoga kogemus kus samamoodi lambda oli kõrge, co ja asjad olid paigas. Ühes silindris oli väljalaske klapp ära põlenud ja ei käinud korralikult (oli ka kuulda kuna r4ga oli tegu ja veakoodid ka sees).

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 13 Mär 2020, 22:49

Kuna täna oli 13 ja reede, siis otsustasin ikkagi minna uuele katsele.
Sain lammarist Chrysler Voyager 3,3L bensuka õhufiltri, mis oli mõõtudelt sobilik, kuna originaal õhufiltrit võtta ei ole ja hingehinda ei raatsi EBays maksta. Paigaldasin Chrysleri õhufiltri peale ja lambda näit saigi korda. Muidugi oli ülevaataja mõistlik, ning ja sai mu murest aru.

Nüüd muude probleemideta ülevaatus käes.

Pilt

Katalüsaatori kohta ülevaataja midagi ei öeldnud, kuna tema arvas, et see on originaal, kuna visuaalselt oli see mul korralikult keevitatud ja muud näidud peale lambda olid ka koonusfiltriga korras.
Lisaks originaal katalüsaatorit uurisin ka enne universaalse ostmist ja selle oleks tooaeg saanud 650€ eest ja kokkuvõttes tundus soodsam neid universaalseid katalüsaatoreid vahetada.
Viimati muutis Don_vito, 13 Mär 2020, 22:53, muudetud 3 korda kokku.

tmurk
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas tmurk » 14 Mär 2020, 10:35

Nii,
kas pole teoorias mitte nii,et lambda üle ühe (1) näitab,et hapnikku satub mootorisse liiga palju( teoorias suhe 14,7-1, tegelikult suurem- koonusfilter !!) ja katalüsaatori osa selles on olematu (ei põleta ju ta hapnikku). teine lambda näitu rikkuv faktor on lekkiv summuti süsteem(ehk liikuvad gaasid imevad lekkekohtadest õhku (02)kaasa( hydraulika seadused, või lennukitiiva effekt),mis summutiotsas näitab suuremat hapniku osakaalu. Lisatud üks selgitus(https://www.austincc.edu/wkibbe/lambda.htm)
Viimati muutis tmurk, 14 Mär 2020, 14:01, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 05 Apr 2020, 21:27

Vahepeal sai siis uus rool külge keeratud ja on üllatavalt mugav.
92240232_245853123267600_2059130587263795200_n.jpg
92240232_245853123267600_2059130587263795200_n.jpg (75.37 KiB) Vaadatud 11013 korda






Kuna hetkel vana koonus annab liiga palju õhku peale ja seda Voyageri õhufiltrit ei taha peale jätta, kas on olemas mingisuguseid koonusfiltreid, kus saab õhu pealesaamist veidi regullida?
Viimati muutis Don_vito, 05 Apr 2020, 21:27, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Apr 2020, 09:30

Liiga suur õhufilter ei saaks kuidagi mõjutada liiga palju õhu sattumist mootorisse kuna drosselklapp on sisselaske kõige peenem osa (takistus) ning tema jaoks pole üldse vahet kui suur see õhufilter seal eespool on (peaasi et piisavalt suur). Niipalju kui drosselklapp läbi laseb niipalju ta ka filtrist võtab ja ei kübetki rohkem. Segu teeb mootorile sobivaks MAF mis mootorisse mineva õhukoguse ära mõõdab.
Kas koonusega on ainult ülevaatusel probleeme või takistab see ka sõitmist (jõnksutab)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 14 Apr 2020, 00:20

GTI kirjutas:
06 Apr 2020, 09:30
Liiga suur õhufilter ei saaks kuidagi mõjutada liiga palju õhu sattumist mootorisse kuna drosselklapp on sisselaske kõige peenem osa (takistus) ning tema jaoks pole üldse vahet kui suur see õhufilter seal eespool on (peaasi et piisavalt suur). Niipalju kui drosselklapp läbi laseb niipalju ta ka filtrist võtab ja ei kübetki rohkem. Segu teeb mootorile sobivaks MAF mis mootorisse mineva õhukoguse ära mõõdab.
Kas koonusega on ainult ülevaatusel probleeme või takistab see ka sõitmist (jõnksutab)?
Otsest jõnksutamist tunda ei ole

No ma panin tähele, kui 1. kord Ülevaatusel käisin, siis timmitu mul mootorit ~15min ja peale seda gaase korda ei saanud. Auto tiksus kohapeal ilusti ja kui hakkasin kohapealt ära minema, siis ei võtnud enam tuure üles ja nagu oleks kütet täis tõmmanud, kuni suri auto välja. Kohe auto tööle ei läinud, umbes 3-5 korda panin starterit ja siis oli ka selline tunne nagu oleks kütet täis, kuni sain korra tuurid põhja lasta, siis hakkas jälle normaalselt töötama. On varasemalt ka selliseid probleeme olnud, kui on auto pikka aega kohapeal käinud vms.

Muidugi panin tähele Voyageri filtriga sõites mul auto väga ei pragisenud(summutis olev väikene paukumine) ja kui koonus on peal, siis auto teeb mõnusat praginat, kui gaasipedaaliga mängid natukene.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Terminats » 14 Apr 2020, 10:41

Don_vito kirjutas:
28 Veebr 2020, 18:10
kuna rahakotti väga ei piinaks, siis jätan tagaistme tulevikku.
Kui saladus pole, palju Tartu kandis selline töö maksab? Mulle öeldi mingi summa istmete ümbernahatamiseks, aga ei ole võrdluspunkti kahjuks :D.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 23 Apr 2020, 23:08

Terminats kirjutas:
14 Apr 2020, 10:41
Don_vito kirjutas:
28 Veebr 2020, 18:10
kuna rahakotti väga ei piinaks, siis jätan tagaistme tulevikku.
Kui saladus pole, palju Tartu kandis selline töö maksab? Mulle öeldi mingi summa istmete ümbernahatamiseks, aga ei ole võrdluspunkti kahjuks :D.
Kuna tegemist on ühe suurema teenusepakkujaga, siis reklaami tegema ei hakka.
Minu 2 istet läks maksma 500€ (tegemist oli veel hinnasoodustusega tuttavale), sain aru, et muidu on maksab ühe istme tegemine 400-500€.

Ilmselt hind oleneb ka kattest, mida plaanid peale panna. Ise valisin siiski naturaalnaha, kuid ega kunstnahad välimusele alla ei jää (Hind muidugi poole soodsadm).
Viimati muutis Don_vito, 23 Apr 2020, 23:10, muudetud 1 kord kokku.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 26 Apr 2020, 07:13

Don_vito kirjutas:
28 Veebr 2020, 20:54
corradomees kirjutas:
28 Veebr 2020, 20:32
:wave: Tere. Nii huvi pärast küsin, et miks mootorit pole ümber vormistanud vr6 - eks?
Tere :D ikka VR6 2.8 ja 128kw

Ideaalis tahaks vormistada, kuid olen kuulnud, et pidi suht keeruline protsess olema(Tartu ARK) ja ei pigem väldiks mingisuguste märkmete külge saamist, kuna hetkel pole veel ametnikega kokkupuudet olnud.
Hetkel siiski esikohal ülevaatus, kuna olen paar aastat juba ülevaatuspunkte vältinud ja polnud varasemalt aega, et teda ülevaatuseks korda saada. Varasemalt siis olnud probleeme heitgaaside ja piduritega.

Sellel aastal tuleb korralik ÜV ja kui seal kõik ilusti sujub ja kiidusõnu saab, siis uurib vormistamise asju põhjalikumalt.
Pole nii hull midagi see vormistamine. Lähed näitad ette lihtsalt ja täidad paar paberit ära. Nüüd juba lihtsam ka kui enne, mingid rehvi mõõdud jne.
Teed kapoti lahti, uuritakse ega pole vini vahetand ja mis mootori kood on ja nii. Pole nagu ÜV kus peenestatakse.

Vasta

Mine “Huviliste autod”