VW Passat Alltrack B8 - raivo

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 22 Jaan 2020, 13:35

Peale pikemat mõttetööd, langes liisk Alltracki kasuks.

Olen varasemalt VAG-i maailmaga vägagi kursis ja harjunud (omasin ja nüüd jäi perre teiseks autoks 17" superb) ning seega püüdsin leida nö kodust autot.
Nillisin ka länkarit ning Galaxyt (5 inimest peaks ikka ära mahtuma) aga siiski leidsin et 1x kuus kui tõesti kõik 5in autos on, kannatab ka ikkagi tavamõõdus masinaga liigelda. Ka XC70 oli täiesti arvestatav valik, aga tegemist on siiski moraalselt nii vananenud autoga, et see jäi nimekirjast lõpuks välja. Soov oli leida muidu nagu sõidukit, aga pisut kõrgema kliirensiga.

Auto ise aastast 2016, Rootsist ca 6kuud tagasi toodud. Kõik eluks vajalik varustus on peal, nagu DSG, 4wd, Webasto, digiekraan ja 8" audio. Puudust tunnen blind-spot-ist, tümps on veidi lahja (kusjuures Superbi originaal muusika on märgatavalt parem kui vw-s). Oleks tahtnud saada ka nende tarkade LED tuledega varianti, aga sobilikku ei leidnud. Mitmed algselt laitsid neid nö lolle LED tulesid, aga julgen kinnitada et näitavad tõhusamalt kui superbi targad bi-xenonid :thumbup:

Eelistus oleks olnud ka bensumootor, aga jällegi sobivat komplekti polnud ja seega tuli diisel (140kw). Eks ta veidi vajab harjumist, et külmana veidi lagiseb ning soojaks läheb ka päris kaua. Pluss veel see adblue ja filtripõletamise protsess :thumbdown:

Ökonoomsuselt on esialgsete tulemustega sisuliselt sama mis mu 1.4TSI 110kw ACT mootoriga sõsar. Dünaamika maanteel on diislil veidi parem kuna väänet on rohkem.

Comfort esiistmed on muidugi mugavad ja selles osas :thumbup:

Muus osas nagu ei oskagi midagi kommenteerida. Kuna talve pole, siis 4wd mõnusid pole saanud veel proovida :|
Aga küllap lumi ka mingi hetk ikka tuleb :)


IMG_1401.jpg
IMG_1401.jpg (237.4 KiB) Vaadatud 3250 korda
IMG_1406.jpg
IMG_1406.jpg (157.35 KiB) Vaadatud 3250 korda
IMG_1408.jpg
IMG_1408.jpg (313.03 KiB) Vaadatud 3250 korda
IMG_1411.jpg
IMG_1411.jpg (290.46 KiB) Vaadatud 3250 korda
Alltrack

Kasutaja avatar
martin333
Klubiline
Postitusi: 52
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: Passat B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas martin333 » 22 Jaan 2020, 14:29

Kas helisüsteemiga on plaan miskit ette võtta? Lisaks on see probleem, et Passati polstrid hakkavad valju muusika tõttu plärisema.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4916
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 92 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Jaan 2020, 15:59

Kas auto oligi Rootsi turule tehtud? Huvitav, et lisasoojendust pole lisatud/tellitud?

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas ainer » 22 Jaan 2020, 16:17

Blind spot radarid annab paigaldada. Samuti lisada kaamera esiklaasile, et loeks märke ja hoiaks sõidu ajal rida.
Pildilt nagu paistaks olemas olevat nupp kliimapaneelil lisasoojendusele.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4916
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 92 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Jaan 2020, 16:22

ainer kirjutas:
22 Jaan 2020, 16:17

Pildilt nagu paistaks olemas olevat nupp kliimapaneelil lisasoojendusele.
Ju sul kotka silmad :D, kuid panigi imestama, et sinna toodetud asjadel mingi lisasoojendi ikka peal, kuid lähtusin sellest lausest:
rraivo kirjutas:
22 Jaan 2020, 13:35
Eks ta veidi vajab harjumist, et külmana veidi lagiseb ning soojaks läheb ka päris kaua.

rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 22 Jaan 2020, 17:51

Ikka jah, seisusoojendi e webasto ka peal. See lagisemise jutt on veits irooniaga öeldud ka 😀
Roolisoojendi ka olemas.

Musa värki ma arvan et mingi aeg tuleks paremaks tuunida. Kus
Või kuidas, seda peab targematega arutama.

Kas blind-spoti nii ka saab et ta ei hakkaks ise roolima? Mul on mitmeid kogemusi nende rida hoida püüdvate autodega ning ausalt öeldes on see sõitma asudes esimene asi mis OFF asendisse läheb. Mulle isiklikult ei meeldi see kui rool hakkab mu näppude vahel mingit oma elu elama hakkab 😀
Alltrack

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 671
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas Elevant » 22 Jaan 2020, 17:54

Blindspot ei rooligi ju. Lane Assist roolib.

rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 22 Jaan 2020, 18:44

Seda muidugi 😁 Pidasin silmas et loodetavasti saab selle pimenurga iseseisvalt toimima ilma reaabi süsteemi lisamata.
Alltrack

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4916
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 92 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Jaan 2020, 19:06

rraivo kirjutas:
22 Jaan 2020, 17:51
Ikka jah, seisusoojendi e webasto ka peal. See lagisemise jutt on veits irooniaga öeldud ka 😀
Lagin laginaks, eks bensuka pealt tulnule on ka V8 v v10 disla lagin (kuigi käivad kordades ühtlasemalt, kui V6 või hoidku alt, lausa R4), kuid küss oligi pigem soojaks minemise kohta.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas Olzz » 22 Jaan 2020, 23:53

Ilus kooslus B8 Alltrack-- muretuid kilomeetreid.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 923
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas aus » 23 Jaan 2020, 00:04

Pimenurga saad tööle, aga koos lanega on etem ja kvaliteetsem. Nt ei lase teisele ette keerata, või siis vähemalt üritab ära hoida seda.
Side assisti ehk blind spoti puhul on muidugi lisa lisamine päris kulukas, kuna olenevalt soovist on vaja vahetada peeglid või siis neid vähemalt lammutada omajagu.

Lane assist ehk esiklaasis olev kaamera teeb sõiduraja jälgimist ja rooli liigutamist (koos või ei kumbagi) ja autom. kaugtulede lülitust. Sellesmõttes erinevad funktsioonid.

Aga kas sa VAGi lanega oled sõitnud? Vb sa ei taha, kuna (halb) kogemus mõne teisega? Mu arust on assistil ja assistil vahe sees. Eriti mõne tootjaga, kelle koduturg ei ole Euroopa.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 23 Jaan 2020, 08:39

Tänud heade sõnade eest.
Lane assisti jah, VAG-ist olen sõitnud 18' Superbiga ning ka uusima Korea toodanguga - kohe üldse ei sümpatiseerinud. Ja kusjuures mõlemaga mitte väikest proovisõitu, vaid ikka sadu kilomeetreid.
Alltrack

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 698
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Arteon
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 69 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 24 Jaan 2020, 09:29

Tuleb neid B8 Passateid nagu seeni peale vihma foorumisse juurde :lol:
Muidu hea valik ja lisasid jagub. Nüüd oleks vaja esiklaasi kaamera retrofitida ja saaksid Lane Assisti, Sign Assisti, kaugtulede automaatse lülitamise ja veel pudi-padi kohe juurde :)
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 02 Veebr 2020, 14:43

Kas kellelegi on kogemusi autos WLAN’i aktiveerimisega? Kuidas see üldse peaks toimib? Kas nii et pean oma moblaga hotspoti’i tegema mida auto siis omakorda wifi võrgu tekitamiseks vajab?

Või mis selle auto neti point üldse on võrreldes tavalise telo hotspotiga?

Püüdsin omal autos seda võrku tekitada, aga takerdusin sinna kus võrgu aktiveerimiseks käskis kusagile vw lehele oma VIN’i aktiveerima minna..
Viimati muutis rraivo, 02 Veebr 2020, 14:44, muudetud 1 kord kokku.
Alltrack

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 294
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 16 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas kraff » 02 Veebr 2020, 14:47

Kui autos sim kaardi pesa on siis see WLAn on mõedud vist selleks, et autosse saad tekitada Wifi võrgu reisijatele.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: Golf MK8 1st Edition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 116 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas Golhv » 02 Veebr 2020, 17:39

variant on ka kasutada vw carstick'i. aga meie oludes on see pigem pointless, kõigil on telefonis nett olemas, aga kui lapsed näiteks ainult wifiga tahvel, siis võib pointi olla küll

rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 21 Veebr 2020, 14:45

Kas kellelgi on infot nende sõidureziimide valikute osas. Kui valida nt offroad või eco - siis kas süsteem muudab amortide jäikust ka? Või muudavad need reziimi valikud ainult mootori ja käigukasti tööd?
Alltrack

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: Golf MK8 1st Edition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 116 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas Golhv » 21 Veebr 2020, 16:12

iga reziimi kõrval on info nupuke olemas, vajuta sinna ja see näitab, mis asi on millises seadistuses

rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 12 Mär 2020, 08:53

Viimastel päevadel on 2x juhtunud üks imelik käigukastiga seotud anomaalia.
Suht külma mootoriga startides ja ise roolil nuppudega käiku alla poole vahetades viskas äkki ekraanile kirja et "esiradar välja lülitatud" ja siis murdosa sekund hiljem et "Gearbox malfunktion, go to workshop". Ok, jätsin seisma, mootor välja, uusti käima ja kõik toimib.

Nüüd mõned päevad hiljem, hommikul kodust ära sõites, viskas u 1 sekundiks ette punase kirja et "gearbox malfunktion" ning u 1 sek hiljem kiri kadus ja kõik toimib.

Kusjuures käigukast sõites toimib täiesti normaalselt ja midagi nagu kahtlustada ei oskagi.
Kas kellelgi on midagi sarnast juhtunud?

Hakkan siiski kas Mölleri või Forssi aega bronnima. Kuidas üldine arvamus on, kas pigem eelistada Möllerit või on Forss ka ok või siis on äkki veel mingeid variante keda auto kallale usaldada?
Alltrack

Kasutaja avatar
martin333
Klubiline
Postitusi: 52
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: Passat B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas martin333 » 12 Mär 2020, 09:29

rraivo kirjutas:
12 Mär 2020, 08:53

Hakkan siiski kas Mölleri või Forssi aega bronnima. Kuidas üldine arvamus on, kas pigem eelistada Möllerit või on Forss ka ok või siis on äkki veel mingeid variante keda auto kallale usaldada?
Ma ise eelistaks Møller Autot, kuna hinnaerinevus pole nii suur kui võiks arvata. Nt rihmavahetuse tegi Møller soodsamalt kui Forss oleks teinud.
Viimati muutis martin333, 12 Mär 2020, 09:30, muudetud 1 kord kokku.

rraivo
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas rraivo » 13 Mär 2020, 11:56

Auto Mölleris ning selgub et viga on käigukangis (valitsas).
Tuleb tellida uus $$$ ja asi korras.

Lisaks tehti tehasepoolne aktsioon multimeediale (mis täpselt, ei tea veel).
Alltrack

MartenL
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat Alltrack B8 - raivo

Lugemata postitus Postitas MartenL » 13 Mär 2020, 14:09

rraivo kirjutas:
13 Mär 2020, 11:56
Auto Mölleris ning selgub et viga on käigukangis (valitsas).
Tuleb tellida uus $$$ ja asi korras.

Lisaks tehti tehasepoolne aktsioon multimeediale (mis täpselt, ei tea veel).
Mul lükkas B8-l parkimisandurid errorisse, start-stop errorisse ning ei saand lõpuks isegi liikuma: Parkingu pealt Drive peale. Nahast ümbris tuli ülespoole tõmmata ja kuskil kaugel on nn avariilüliti millega saab Drive peale panna.
Ära väsis käiguvalitsa sees olev solenoid. Tellisin Saksa ebayst ca 120€ eest uue käigukangi valitsa. Seal on erinevad koodid kuna tross on ka juures ja trossil on erinevad DSG kastide otsad. Vahetus on ca 6h töö ehk korralik ettevõtmine. Pool autot tuleb laiali lammutada.

Vasta

Mine “Huviliste autod”