VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 25 Jaan 2020, 01:45

Kuna olemasolev B8 1,4 tsi sai olude sunnil ostetud kunagi selline mis kiiruga kohapeal esinduses oli, siis nüüd kui tuli välja B8.5 sai tellitud uus Passat. Sedapuhku siis 2,0 Executive, 140kW bensukas ning DSG loomulikult. Varustus on allpool, eks sellega on ikka nii, et oleks võinud veel ja veel peale panna aga lõpuks kruvib hind seatud piiridest välja ning tuleb valida enda jaoks see optimaalne.

Varustus siis järgmine:

* Executive pakett-
IQ.LIGHT – maatriks-leedesituled - LED-esituled eraldi LED-päevatulede ja dünaamiliste suunatuledega - Dünaamilised pöördetuled
- Täiustatud dünaamiline kaugtulede automaatlülitus Dynamic
Light Assist
- Eesmised LED-udutuled ja kurvituled
- LED-tagatuled dünaamiliste suunatuledega
Easy Open pakett
- võtmeta avamis- ja käivitussüsteem Keyless Access
- anduritega juhitav tagaluugi avamine ja elektriline sulgemine
-Tagurduskaamera
- Elektriliselt reguleeritavad ja kokkuklapitavad soojendusega välispeeglid, ümbruse valgustusega peeglid koos reisijapoolse peegli alla suunamise funktsiooniga
* Titanium Black värvitoonis laepolster
* Comfort pakett - Parkimisabiline Park Assist - Ümberreastumisabi Side Assist
* Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimise ja taimerig
* Discover Pro; Active Info Display; App-Connect; MobComfort
* R-Line välisviimistlus - R-stiilis kaitserauad - R-Line logo ees ja külgedel
* Meeloluvalgustus kõigil neljal uksel
* Deep Black pärlmutterkerevärv
* Juhiabipakett - Juhiabi Travel Assist - Reahoidmisabiline Lane Assist -
Liiklusummiku abi Traffic Jam Assist - Hädaabisüsteem Emergency Assist
* Valuveljed Soho R17, antratsiit

Ja eks neid tehase poolt pandud standardis olevaid asju ole veel. Dyn Audiot ei võtnud, sest plaan lasta panna ühel hetkel midagi korraliku peale - mõttes liikus Ravolar Tallinnas aga eks näis. Vahepeal sai tagumine klaasiring tumedamaks toonitud ning Le Vw poistel muditud AID graafikat, tulede automaatika iga kord aktiivne. Suveks on plaan vaadata teised valukad ja 18" siis juba.

Kui nüüd võrrelda neid erinevaid passateid, siis vanemal oli activ info displey ägedam ja kui graafikat muudeti siis oli efekte rohkem kui uuel. Aga sõidu mõttes on see 2,0 ikka päris terav. On peres ka üks 2019 aasta Tiguan 140kW diisel 4 motion DSG, siis diisel on selle kõrval ikka mõnus rahulik, just linnas sõites. Uuel passatil on need tuled ikka väga mõnusat ja toimetab see kiiremini (vähemalt mulle tundub) kui nt Tiguanil millel veel eelmine tulede süsteem. VW We Connect on päris vahva, saab äpist mobiiliga sooja panna, uksi kinni lahti teha ja igasugu muid teavitusi peale panna.

Tänaseks siis tagumised klaasid tumedamaks toonitud ning vahatatud:)
20200204_152829.jpg
20200204_152829.jpg (146.05 KiB) Vaadatud 12472 korda
20200204_152837.jpg
20200204_152837.jpg (126.37 KiB) Vaadatud 12472 korda
20200204_152850.jpg
20200204_152850.jpg (116.01 KiB) Vaadatud 12472 korda
20200204_152900.jpg
20200204_152900.jpg (128.98 KiB) Vaadatud 12472 korda
Viimati muutis Es41, 04 Veebr 2020, 21:49, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Es41 selle postituse eest:
tofetome

Kasutaja avatar
ermicas
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
Auto: VW Passat R-Line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 2 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas ermicas » 22 Veebr 2020, 09:37

Hea valik!
Mul on tänaseks ca 40k km ees oma Passatiga ja siiamaani väga rahul, mul on 1,8TSI 132kw. Usun et see 2,0TSI võib päris mõnusa minekuga olla, just väände poolest.

Ma soovitan Passatile võtta minimaalselt 19" suvekad ikka. Enda on 19" Veronad all + tehase sportvedrustus ja täitsa OK on sõita arvestades Eesti teid. Lisaks visuaalselt on 19" Passati all palju parem, isegi 20" oleks ok aga madala rehviga peab ainult natuke tähelepanelikum olema tee suhtes.

ermicas
Viimati muutis ermicas, 22 Veebr 2020, 09:38, muudetud 1 kord kokku.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Veebr 2020, 18:00

18” on mõnus kompromiss nii välimuse kui müra osas. Endal 19” suvel ja kena on küll, aga uus tuleks raudselt 18” max., see suvine lisalärm käib närvidele Riia otsal. Ja kruusa oleks ka mõnusam lasta.
Viimati muutis murf, 22 Veebr 2020, 18:00, muudetud 1 kord kokku.

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 22 Veebr 2020, 23:33

Muusika paremaks tegemisel võid pöörduda mu sõbra bsm.ee poole aitab nõu ja abiga !

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 26 Veebr 2020, 19:13

ermicas kirjutas:
22 Veebr 2020, 09:37
Hea valik!
Mul on tänaseks ca 40k km ees oma Passatiga ja siiamaani väga rahul, mul on 1,8TSI 132kw. Usun et see 2,0TSI võib päris mõnusa minekuga olla, just väände poolest.

Ma soovitan Passatile võtta minimaalselt 19" suvekad ikka. Enda on 19" Veronad all + tehase sportvedrustus ja täitsa OK on sõita arvestades Eesti teid. Lisaks visuaalselt on 19" Passati all palju parem, isegi 20" oleks ok aga madala rehviga peab ainult natuke tähelepanelikum olema tee suhtes.

ermicas
Jah, ega see 140kW ikka läheb, kõikse hullem on linnas - tõmbab rattad ringi kohe. Tänaseks läbisõit 1600 km ja maanteel Sport reziimis möödasõit toob naeratuse näole küll. Ma ütlen, et üks päev nii trahvi ära saan :D

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 26 Veebr 2020, 19:15

Nende velgede osas on jah keeruline, kas 18 või 19 .... suurem mure on, et milliseid disaini mõttes valida.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Veebr 2020, 09:38

Tore näha, et B8.5 juurde tuleb. Tundub, et sai hea valik tehtud.
murf kirjutas:
22 Veebr 2020, 18:00
18” on mõnus kompromiss nii välimuse kui müra osas. Endal 19” suvel ja kena on küll, aga uus tuleks raudselt 18” max., see suvine lisalärm käib närvidele Riia otsal. Ja kruusa oleks ka mõnusam lasta.
18 vs 19 vaevalt suurt vahet lärmil on. Mõlemad 235 laiusega, mis enim lärmi mõjutab. Pigem tasub vaadata õige rehv peale. Mul eelmine 19'' Veronaga ja nö originaal rehvidega(Pirelli Cinturato P3), millel on mürasummutus sees, oli oluliselt vaiksem kui praegune 19'' Veronaga, aga millel juba mingid Birdgestoned peale pandud.

Välimuse osas olen nõus, et 19 või 20 oleks parem. Muidugi kui DCC võtmata jäi, siis on 18'' mugavam. Kui DCC olemas, siis suurt vahet pole, mõlemaga hea pehme.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 27 Veebr 2020, 09:39

Lihtsalt küsin huvist
Kas neid uusi passateid saab ilma selle tagaluugi rõveduseta ka tellida? :?:
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Golhv » 27 Veebr 2020, 11:00

anonymous2 kirjutas:
27 Veebr 2020, 09:39
Lihtsalt küsin huvist
Kas neid uusi passateid saab ilma selle tagaluugi rõveduseta ka tellida? :?:
lihtsalt huvipärast ütlen, et saab selle ilusa kirja ära jätta küll komplekteerimisel...

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Veebr 2020, 23:53

KuldarA kirjutas:
27 Veebr 2020, 09:38
18 vs 19 vaevalt suurt vahet lärmil on. Mõlemad 235 laiusega, mis enim lärmi mõjutab. Pigem tasub vaadata õige rehv peale. Mul eelmine 19'' Veronaga ja nö originaal rehvidega(Pirelli Cinturato P3), millel on mürasummutus sees, oli oluliselt vaiksem kui praegune 19'' Veronaga, aga millel juba mingid Birdgestoned peale pandud.

Välimuse osas olen nõus, et 19 või 20 oleks parem. Muidugi kui DCC võtmata jäi, siis on 18'' mugavam. Kui DCC olemas, siis suurt vahet pole, mõlemaga hea pehme.
Müra ikka mitme teguri kombo, milles oma osa ka rehviseina kõrgusel. Mu arvates need Pirellid kull vaiksed pole, endalgi need all.

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 28 Veebr 2020, 00:58

anonymous2 kirjutas:
27 Veebr 2020, 09:39
Lihtsalt küsin huvist
Kas neid uusi passateid saab ilma selle tagaluugi rõveduseta ka tellida? :?:
Ja juhul kui tellimisel ununeb see eemaldada, siis kohapeal esinduses saab ka sellest lahti kui soovi on :thumbup:

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 28 Veebr 2020, 09:45

anonymous2 kirjutas:
27 Veebr 2020, 09:39
Lihtsalt küsin huvist
Kas neid uusi passateid saab ilma selle tagaluugi rõveduseta ka tellida? :?:
Lihtsalt küsin huvist
Kui ühel teisel margil, oleks seal sõrendatult kirjas "P O R S C H E", kas oleks ka soov seda rõvedust eemaldada, või vaid Passati kirja puhul?
Kes tänasid kasutajat Vvariant selle postituse eest:
maddis

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas murf » 28 Veebr 2020, 09:55

Premium auto puhul kannad uhkusega, mainstreami häbened. Teada tuntud ju;)

POZ
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Auto: RAM, Kodiaq, Intruder
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas POZ » 02 Mär 2020, 11:05

Palju hullem oleks, kui seal oleks kirjas V O L K S W A G E N :D

raikzz
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
Auto: BMW M3 Competition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas raikzz » 02 Mär 2020, 20:26

Vvariant kirjutas:
28 Veebr 2020, 09:45
anonymous2 kirjutas:
27 Veebr 2020, 09:39
Lihtsalt küsin huvist
Kas neid uusi passateid saab ilma selle tagaluugi rõveduseta ka tellida? :?:
Lihtsalt küsin huvist
Kui ühel teisel margil, oleks seal sõrendatult kirjas "P O R S C H E", kas oleks ka soov seda rõvedust eemaldada, või vaid Passati kirja puhul?
Võrdled nüüd võrreldamatut

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 03 Mär 2020, 09:11

Kuidas sul Discover Pro toimetab? Kaua profiili laadimine käivitamisel aega võtab ning kas õnnestub iga kord?
Tuttav pani üks päev oma B8.5s Disco uuendama, mis sõidu ajal lõpule ei jõudnud. Auto juurde naastes oli aku tühjaks saanud, sest meedia seade jäi lõputult uuendust otsima ja enam välja ei lülitanud.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 03 Mär 2020, 09:23

Mindfreak kirjutas:
03 Mär 2020, 09:11
Kuidas sul Discover Pro toimetab? Kaua profiili laadimine käivitamisel aega võtab ning kas õnnestub iga kord?
Tuttav pani üks päev oma B8.5s Disco uuendama, mis sõidu ajal lõpule ei jõudnud. Auto juurde naastes oli aku tühjaks saanud, sest meedia seade jäi lõputult uuendust otsima ja enam välja ei lülitanud.
Toimetab AGA aeglaselt. Profiili laadimine on nii aeglane, et vahest ajab päris närvi kuid vähemalt siiani on õnnestunud. Küll aga päris alguses jahmerdasin küll sellega kõvast sh. koos selle WeConnectiga.
Ei õnnestu aga uuendamine. Viimased 2 nädalat tahab teha E-poe uuendust ning olen seda üritanud ka mitmeid kordi kuid lõppeb justkui rõõmustava teatega - värskendamine lõpetatud kuid paari käivitamise järel sama uuenduse teade tagasi. Olen seda teinud läbi selle e-simi neti kui ise netti jaganud, tulemus sama.

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 25 Mai 2020, 22:06

Tänaseks siis 6400 km sõidetud ja üksjagu peavalu on teinud muldimeedia restartimine. Esinduses on käidud softi uuendamas kordi mitu kuid tulutult.
Asi on siis nüüdseks nii kaugel, et vahetusse läheb nö. SOS moodul mis seda kõike põhjustab. Kolmapäeval vahetatakse ära eks siis näis kas aitab ka või miskit vahvamat viga - küll om hää, et iks garantii on :D

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 04 Juun 2020, 14:40

Es41 kirjutas:
25 Mai 2020, 22:06
Tänaseks siis 6400 km sõidetud ja üksjagu peavalu on teinud muldimeedia restartimine. Esinduses on käidud softi uuendamas kordi mitu kuid tulutult.
Asi on siis nüüdseks nii kaugel, et vahetusse läheb nö. SOS moodul mis seda kõike põhjustab. Kolmapäeval vahetatakse ära eks siis näis kas aitab ka või miskit vahvamat viga - küll om hää, et iks garantii on :D
SOS moodul on vahetatud, vähemalt multimeedia ei restardi enam :D AGA sellest hoolimata ei ole asjad korras. E-sim ei tööta ikka, tänu sellele siis tahab teha uuendust pidevalt mis ilmselgselt ebaõnnestub, siis auto unustab kasutaja ära ehk iga kord peale natuke pikemat parkimist on külastaja profiil, mille küll saab vahetada enda õige profiili vastu aga nii see asi käima ei peaks. Positiivne on see, et esindus toimetab asjaga aktiivselt ning suhtleb tehasega. Eks kui midagi uut on siis annan taas märku :thumbup:

Aare540
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Okt 2020, 08:33
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Aare540 » 15 Nov 2020, 20:32

Tere! Olen siin foorumis uus ning siin olen üldse teatud põhjusega- B8 on jubedalt hakanud huvi pakkuma ning eriti seesinane 2.0 140kw bensukas. Käisin Mölleris ka uurimas ning ühe samasugusega proovisõitugi tegemas ning ma ütleks, et praeguse 169kw autoga võrreldes ta istumisvahendiga tunnetades lahjemalt küll ei liigu, selle tõestuseks oli ka napp pääsemine kiiruseületamise trahvist- peeti ka kinni, kuid see politseinik, kes minuga vestle, oli nii sõbralik ja mõistlik, et sõna otseses mõttes oleks tal lausa kätt surunud.
Samuti ei tundu see eriline bensuröövel ka olema, samas ma selle üle väga ei põe ka, sest vastasel juhul 2.0 väga ei mõtleks.
Olen jõudnud oma väga pika skeptitsismiga uute autode suhtes sinnani, et peale R-Line Passatiga proovisõitu ei viitsi ma enam väga vanade autode peale mõelda ning see tundub hetkel küll olema auto, mida ma tahan, tõsi küll, kindlasti universaali ja kindlasti bensukat (läbisõitu meeletult ei tule ning enamus sellest linnas) ning kindlasti garantiiga või siis päris uut. Mulle see B8 igatahes VÄGA meeldis ning kui see demokas oleks universaal olnud, oleks vist kohe hakanud asju ajama :)
Nüüdseks on teemakangelane juba peaaegu aasta vuranud, kuidas muljed on? Oletan, et pehmelt öeldes võib rahul olla? :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Nov 2020, 20:47

Aare540 kirjutas:
15 Nov 2020, 20:32
Tere! Olen siin foorumis uus ning siin olen üldse teatud põhjusega- B8 on jubedalt hakanud huvi pakkuma ning eriti seesinane 2.0 140kw bensukas. Käisin Mölleris ka uurimas ning ühe samasugusega proovisõitugi tegemas ning ma ütleks, et praeguse 169kw autoga võrreldes ta istumisvahendiga tunnetades lahjemalt küll ei liigu, selle tõestuseks oli ka napp pääsemine kiiruseületamise trahvist- peeti ka kinni, kuid see politseinik, kes minuga vestle, oli nii sõbralik ja mõistlik, et sõna otseses mõttes oleks tal lausa kätt surunud.
Samuti ei tundu see eriline bensuröövel ka olema, samas ma selle üle väga ei põe ka, sest vastasel juhul 2.0 väga ei mõtleks.
Olen jõudnud oma väga pika skeptitsismiga uute autode suhtes sinnani, et peale R-Line Passatiga proovisõitu ei viitsi ma enam väga vanade autode peale mõelda ning see tundub hetkel küll olema auto, mida ma tahan, tõsi küll, kindlasti universaali ja kindlasti bensukat (läbisõitu meeletult ei tule ning enamus sellest linnas) ning kindlasti garantiiga või siis päris uut. Mulle see B8 igatahes VÄGA meeldis ning kui see demokas oleks universaal olnud, oleks vist kohe hakanud asju ajama :)
Nüüdseks on teemakangelane juba peaaegu aasta vuranud, kuidas muljed on? Oletan, et pehmelt öeldes võib rahul olla? :)
Mina vist tean, kes see Aare on? :) Tere tulemast! :wave:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Nov 2020, 20:58

Mindfreak kirjutas:
03 Mär 2020, 09:11
Kuidas sul Discover Pro toimetab? Kaua profiili laadimine käivitamisel aega võtab ning kas õnnestub iga kord?
Tuttav pani üks päev oma B8.5s Disco uuendama, mis sõidu ajal lõpule ei jõudnud. Auto juurde naastes oli aku tühjaks saanud, sest meedia seade jäi lõputult uuendust otsima ja enam välja ei lülitanud.
Sellega tuleb mul meelde, kui sattusin klassivennaga kokku (teatris käisime) ja võttis mind uue Kodiaciga peale. Seal siis sõites uurisin, kuidas Škoda üldse, jne... Rääkis, et oli saanud enne proovida uut Octaviat ja kui üle anti, siis otsis samuti seda kasutaja andmete uuendust, kutt sõitis minema, et kaua ta ikka teeb? :D Aga ei, tegi kuni koju jõudmiseni ja kuna armatuuris oli füüsiliselt vaid 4 nuppu (esiklaasi sundõhk, tagaklaas jms, siis sõitis suht pika maa täielikus vaikuses, kui 1 asi vaid ketras end seal keskel :D

Aare540
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Okt 2020, 08:33
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Aare540 » 15 Nov 2020, 21:48

Tere, Tiit, sullegi, sa ei eksi :D
Vabandan, et teise mehe teemas kirjutan, kuid tagamaadest rääkides niipalju, et miks just Passat? Olen vaadanud viimasel ajal üsna palju ringi nii tänavapildis kui ka auto24-s just selle mõttega, et kas üldse uuematest autodest midagi meeldib. Olen tasapisi järjest enda jaoks uue(ma) auto ostu puhul nö latti järjest tõstnud ja seda just aastaarvu koha pealt. Ütlen ausalt, et kallimad margid olen ma nüüdseks juba ammu välistanud, pole enam 20-aastane, kellel igapäevaks peab kindlasti Audi-BMW-Mersu olema (me Tiiduga suht ühevanused) igasugu daatsiate, prantslaste ja Toyotade peale pole ma isegi mõelnud ja mida rohkem ma B8-id olen vaadanud-näinud, seda rohkem on see meeldima hakanud ja proovisõit ainult kinnitas seda, et see auto mulle tõesti meeldib :)
R-Line, nahk, Kessy, maatrikstuled, dünaamilised suunad, lisaks veel igasugu juhiabid, millest küll mul vist ühtki vaja pole, samas nagu varustuselisti vaadates selgub, siis nii mõnegi lisa puhul on nii, et võtad ühe, saad teise lisaks ja vastupidi, seega las siis olla :D
Veidi läheb küll aega, kuid ma ei näe lähitulevikus küll ühtki autot, mis võiks samamoodi meeldima hakata, seega praeguse seisuga peaks küll mingi aeg kaubaks minema :D

Kasutaja avatar
Es41
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas Es41 » 17 Nov 2020, 15:48

Aare540 kirjutas:
15 Nov 2020, 20:32
Tere! Olen siin foorumis uus ning siin olen üldse teatud põhjusega- B8 on jubedalt hakanud huvi pakkuma ning eriti seesinane 2.0 140kw bensukas. Käisin Mölleris ka uurimas ning ühe samasugusega proovisõitugi tegemas ning ma ütleks, et praeguse 169kw autoga võrreldes ta istumisvahendiga tunnetades lahjemalt küll ei liigu, selle tõestuseks oli ka napp pääsemine kiiruseületamise trahvist- peeti ka kinni, kuid see politseinik, kes minuga vestle, oli nii sõbralik ja mõistlik, et sõna otseses mõttes oleks tal lausa kätt surunud.
Samuti ei tundu see eriline bensuröövel ka olema, samas ma selle üle väga ei põe ka, sest vastasel juhul 2.0 väga ei mõtleks.
Olen jõudnud oma väga pika skeptitsismiga uute autode suhtes sinnani, et peale R-Line Passatiga proovisõitu ei viitsi ma enam väga vanade autode peale mõelda ning see tundub hetkel küll olema auto, mida ma tahan, tõsi küll, kindlasti universaali ja kindlasti bensukat (läbisõitu meeletult ei tule ning enamus sellest linnas) ning kindlasti garantiiga või siis päris uut. Mulle see B8 igatahes VÄGA meeldis ning kui see demokas oleks universaal olnud, oleks vist kohe hakanud asju ajama :)
Nüüdseks on teemakangelane juba peaaegu aasta vuranud, kuidas muljed on? Oletan, et pehmelt öeldes võib rahul olla? :)
Vahepeal siis on autol tarkvara uuendatud ja välja vahetatud induktiivlaadija. Üldises plaanis muud jamad on ära kadunud ja üksik kord kui on see lustikummut ennast restartinud.
Valdavalt sõidab sellega naine ringi aga tema on igati rahul ning ta seda 1,4 või nüüd siis 1,5 TSI-d enam ei taha ( eelmine B8 oli 1,4 ) kuna selle 2,0 erksus jne pidavat parem olema. Ise sõidan diisel Tiguaniga ringi ja kaalun ka bensuka peale üle minna, sest see 140kW diisli DSG on uimane linnas sõites, eriti kohapealt minnes.
Küttekulu on küll sama mis 1,5-sel nii, et see teeb küll meele heaks - trassi peal 5-6l, sõltub kuidas vajutada jne.
Ma ostes ka mõtlesin pikalt kas universaal või mitte aga kuna vedamiseks on mul teised sõiduvahendid siis sai sedaani kasuks otsustatud.

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41

Lugemata postitus Postitas maddis » 17 Nov 2020, 17:32

TiitRE kirjutas:
15 Nov 2020, 20:58
Mindfreak kirjutas:
03 Mär 2020, 09:11
Kuidas sul Discover Pro toimetab? Kaua profiili laadimine käivitamisel aega võtab ning kas õnnestub iga kord?
Tuttav pani üks päev oma B8.5s Disco uuendama, mis sõidu ajal lõpule ei jõudnud. Auto juurde naastes oli aku tühjaks saanud, sest meedia seade jäi lõputult uuendust otsima ja enam välja ei lülitanud.
Sellega tuleb mul meelde, kui sattusin klassivennaga kokku (teatris käisime) ja võttis mind uue Kodiaciga peale. Seal siis sõites uurisin, kuidas Škoda üldse, jne... Rääkis, et oli saanud enne proovida uut Octaviat ja kui üle anti, siis otsis samuti seda kasutaja andmete uuendust, kutt sõitis minema, et kaua ta ikka teeb? :D Aga ei, tegi kuni koju jõudmiseni ja kuna armatuuris oli füüsiliselt vaid 4 nuppu (esiklaasi sundõhk, tagaklaas jms, siis sõitis suht pika maa täielikus vaikuses, kui 1 asi vaid ketras end seal keskel :D
Uuenduste allalaadimine sõidu ajal ei toimi.

Vasta

Mine “Huviliste autod”