VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Moderaator: etnies858
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
No ma võtan esimese e-kataloogi lahti :
https://allcar.ee/kaup.php?c1=217&c3=22 ... 115&m3=571
kas see? Seal küll laost otsas. OE kood 1H0971671
https://allcar.ee/kaup.php?c1=217&c3=22 ... 115&m3=571
kas see? Seal küll laost otsas. OE kood 1H0971671
Viimati muutis GTI, 06 Veebr 2020, 16:27, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Seda pakuti esialgu Automaailmast ka Kuressaares, aga mul vaja vastupidist. Horisontaalsed klemmid peaksid olema emased ja teine pool siis isane. Auto küljes on 4 ruudus asetsevat klemmi pesa - emane, tule küljes 4 horisontaalselt ja isane.GTI kirjutas: ↑06 Veebr 2020, 16:24No ma võtan esimese e-kataloogi lahti :
https://allcar.ee/kaup.php?c1=217&c3=22 ... 115&m3=571
kas see? Seal küll laost otsas. OE kood 1H0971671
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Reedel pidin tööasjus Tallinnas käima, nädalavahetusel olid töökoha talvepäevad. Tallinnas sai ilusti käidud, aga kui laupäeva hommikul neljakesti peaaegu Lihula Olerexini olime jõudnud, siis paugust enne seda bussipeatust seal lõi akmad uduseks ja vendiaukudest korraliku tossu välja. Keskealine naine kõrvalistmel juba paanikas, et kas auto põleb
Salongiradikas ilmselgelt. Hais oli ka vastav. Hetke mõttepausi ja siis Olerexi. Seal sai aretatud 15 v 16mm padrun salongiradika "asemele", nii et mingi ringlus oli aga polnud päris ideaalne pimedaks tegemine. Destilleeritud vett peale ja siis mingisse lambi ehituspoodi Lihulas. Sealt sai siis kaks 90° metallist poole tollist põlve võetud ja aretatud see salongi radika "pimedaks", torud polnud enam väänatud ega midagi. Nipukaga kinni ja sõit võis jätkuda ilma soojata ja auruste akendega. Kondentsi tekkis küll akendele aga dosooli aurust tulev löga oli hullem. Peo tuju oli rikutud ja Lihula -> Saue -> Kohila oli ikka väga jahe. Edasi sai töökaaslase autoga õnneks. Tagasi Kohila -> Kuressaare -> Orissaare oli sama jahe ja masendav. Mootori temperaturi seier püsis alla 100. Valgemas katsun sellest imearetisest pilti ka teha.
Tagasi maal lasin selle veega lahjendatud jahutusvedeliku välja ja hakkasin salongi eest laiali võtma taskulambi abil, nii palju kui ilma väljast lammutamata sai. Praegu siin suht tormine ja ei taha, et väljast vesi või muu jama kuskile vahele pääseb.
Kui midagi rohkem lahti keerata ei osanud, siis tellisin salongiradika (HELLA) ja käigukangi alumise munaka remondikomplekti ära.
Tuledega pole veel jõudnud tegeleda.
Salongiradikas ilmselgelt. Hais oli ka vastav. Hetke mõttepausi ja siis Olerexi. Seal sai aretatud 15 v 16mm padrun salongiradika "asemele", nii et mingi ringlus oli aga polnud päris ideaalne pimedaks tegemine. Destilleeritud vett peale ja siis mingisse lambi ehituspoodi Lihulas. Sealt sai siis kaks 90° metallist poole tollist põlve võetud ja aretatud see salongi radika "pimedaks", torud polnud enam väänatud ega midagi. Nipukaga kinni ja sõit võis jätkuda ilma soojata ja auruste akendega. Kondentsi tekkis küll akendele aga dosooli aurust tulev löga oli hullem. Peo tuju oli rikutud ja Lihula -> Saue -> Kohila oli ikka väga jahe. Edasi sai töökaaslase autoga õnneks. Tagasi Kohila -> Kuressaare -> Orissaare oli sama jahe ja masendav. Mootori temperaturi seier püsis alla 100. Valgemas katsun sellest imearetisest pilti ka teha.
Tagasi maal lasin selle veega lahjendatud jahutusvedeliku välja ja hakkasin salongi eest laiali võtma taskulambi abil, nii palju kui ilma väljast lammutamata sai. Praegu siin suht tormine ja ei taha, et väljast vesi või muu jama kuskile vahele pääseb.
Kui midagi rohkem lahti keerata ei osanud, siis tellisin salongiradika (HELLA) ja käigukangi alumise munaka remondikomplekti ära.
Tuledega pole veel jõudnud tegeleda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Siis sul selliseid vaja?m6ksu kirjutas: ↑06 Veebr 2020, 17:38Seda pakuti esialgu Automaailmast ka Kuressaares, aga mul vaja vastupidist. Horisontaalsed klemmid peaksid olema emased ja teine pool siis isane. Auto küljes on 4 ruudus asetsevat klemmi pesa - emane, tule küljes 4 horisontaalselt ja isane.GTI kirjutas: ↑06 Veebr 2020, 16:24No ma võtan esimese e-kataloogi lahti :
https://allcar.ee/kaup.php?c1=217&c3=22 ... 115&m3=571
kas see? Seal küll laost otsas. OE kood 1H0971671
https://www.ebay.de/itm/Adapter-Scheinw ... %7Ciid%3A1
olen selliseid isegi kuskil Eesti e-poes näinud aga ei mäleta enam kes müüs.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Tean, mida tunned
Endal golf 3 oli kunagi sama nali, sai suvel kuskile tripile mindud ja korra külapoes käidud, auto jätsin tööle. Tagasi tulin siis vaatasin, et auto põleb, sest selline tossupilv oli üleval. Samamoodi lendas radikas pilbasteks ja sai kuskilt suvaline jupp toru võetud ja radikas vahelt võetud.
E: radika vahetus selline mõnus 8h töö, terve armatuur tuleb eest võtta.
Endal golf 3 oli kunagi sama nali, sai suvel kuskile tripile mindud ja korra külapoes käidud, auto jätsin tööle. Tagasi tulin siis vaatasin, et auto põleb, sest selline tossupilv oli üleval. Samamoodi lendas radikas pilbasteks ja sai kuskilt suvaline jupp toru võetud ja radikas vahelt võetud.
E: radika vahetus selline mõnus 8h töö, terve armatuur tuleb eest võtta.
Viimati muutis etnies858, 10 Veebr 2020, 10:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Täpselt selliseid oleks vaja. Kui kaks massi juhet ühte klemmi ühendada, siis saan vast ühest vanast tulest ikkagi ise ka teha. 1eur ja pool tundi nokkimist vs 15 euri ja tükk aega ootamistGTI kirjutas: ↑06 Veebr 2020, 16:24Siis sul selliseid vaja?
https://www.ebay.de/itm/Adapter-Scheinw ... %7Ciid%3A1
olen selliseid isegi kuskil Eesti e-poes näinud aga ei mäleta enam kes müüs.
"Talvel" veits ebamugavam vast nii sõita kui vahetada, aga meelehärm ilmselt sama.etnies858 kirjutas: ↑10 Veebr 2020, 10:53Tean, mida tunned
Endal golf 3 oli kunagi sama nali, sai suvel kuskile tripile mindud ja korra külapoes käidud, auto jätsin tööle. Tagasi tulin siis vaatasin, et auto põleb, sest selline tossupilv oli üleval. Samamoodi lendas radikas pilbasteks ja sai kuskilt suvaline jupp toru võetud ja radikas vahelt võetud.
E: radika vahetus selline mõnus 8h töö, terve armatuur tuleb eest võtta.
Ma ajaliselt pole mõõtnud, aga tunnike sai vist juba harutatud ja armatuur enamuses lahti, ei tundunud, et veel 3 võiks minna, aga no elame-näeme. Kuna neljapäeval pean töö asjus jälle Tallinnas olema, siis jääb see töö nädalavahetusse ja seniks saab ühistransporti kasutada.
Tajusin eile ka, et ma küll lootsin flantsid ka Focuse alla sobitada, aga sellel on velje kinni hoidmiseks mutrid, mitte poldid - pikkadest poltidest pole suurt kasu
Viimati muutis m6ksu, 10 Veebr 2020, 19:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Salongiradiaatori "pime":
Oligi ca poole tunniga juhtmestik maha võetud ja sobivaks kohandatud.
Ja siis läks veel väike viiv, et aru saada mis pidi juhtmed lähevad ja vahetatud need tuled olidki.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Kui salongi radikat vahetad kontrolli üle ka sooja/külmaõhu klapp (sellel kipub poroloon ära tulema mis vajaks uuendamist) ning uus radikas paigalda oma pessa tihedalt, tavaliselt on komplektis ka svammiribad kaasas mis radikale ümber kleepida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Radikas vahetatud. Tõepoolest 8h tööd kui mitte rohkem. Mul läks 12 sest salongi venti kontrolleri juhtmestikul oli üks lisa ühendus, mida ma ei mäletanud, et oleks lahti ühendanud.
Poroloonid kohati väga rabedad, aga üleliia nende pärast ei muretsenud. Jube tüütu töö ikka, eriti hämaras-pimedas ja vihmaga teha. Aga nüüd võiks masin ÜV-kõlbulik olla.
Fototõestus lahti harutamisest:
Poroloonid kohati väga rabedad, aga üleliia nende pärast ei muretsenud. Jube tüütu töö ikka, eriti hämaras-pimedas ja vihmaga teha. Aga nüüd võiks masin ÜV-kõlbulik olla.
Fototõestus lahti harutamisest:
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Need külma/sooja suunamise klapid teipisid ära või jätsid puutumata? Midagi eriliset ei juhtu, kui ühelt maalt pole sooja tuppa tulemas
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Jah, ei ole seda puutunud - mu arust oli seal vaid üks sooja-külma klapp. Mingit referentsi, mis pagan sellega siis juhtuda saab? Kiilub kinni ja läheb katki?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Need klapid on porolooniga kaetud ning 25+ vanuses autol on vaid aja küsimus millal see ära pudeneb. Poroloon kinnitub aukudega pleki külge ning kui poroloon läinud siis aukudega plekk ei saa enam mingi valemiga töötada e. salongi sooja õhku suunata. Seega pead selle töö uuesti tegema mille just tegid. Tavaliselt tõmmatakse porolooni asemele mägiaivari teip ja kärab küll.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Mägiaivariga toimib hästi
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Porolooni tükke on kõvasti vendi avadest välja lennanud igasugustes reziimides, aga sooja puhub veel
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
See ongi, et veel puhub varsti saad leiget ja kui tulevasel talvel - 20, siis soojast võid unistada.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
No nii, täna puhub vaevalt leiget juba. Käisin maal, ca 100km ots kokku ja no poroloonisadu vaibub koos soojaga. Külm otseselt autos pole, aga ma olen harjunud, et mingiaeg saab sooja nupu "alla poole" sättida. Ja nüüd lubab veel lumesadu ja talvekraade
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Laupäeval sai mütatud Vilsandi looduskaitsealala vms see seal iganes on.
Viimati muutis m6ksu, 25 Veebr 2020, 09:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Hella radikas, kõige kallim mis Ladu24 lehelt leidsin, peaaegu 17.78€.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Kaks tähelepanekut:
1. kütuse seier ei lähe lõpuni põhja ja auto ei lähe käima kui seier jõuab punaseni. Normaalne?
2. Koha peal tiksudes oleks kuulda nagu armatuuri seest mingit "roginat", tunduks nagu salongi radikas muliseks vms. Ei oskagi mingit loogilist seletust ega kirjeldust anda. Kas salongi radikal võib olla mingi õhumull sees või mis seda tekitada võiks?
1. kütuse seier ei lähe lõpuni põhja ja auto ei lähe käima kui seier jõuab punaseni. Normaalne?
2. Koha peal tiksudes oleks kuulda nagu armatuuri seest mingit "roginat", tunduks nagu salongi radikas muliseks vms. Ei oskagi mingit loogilist seletust ega kirjeldust anda. Kas salongi radikal võib olla mingi õhumull sees või mis seda tekitada võiks?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
1.arvatavasti pump paagis põhja küljest lahti tulnud (tasemeandur on pumba küljes).
2.õhu saad välja hoides mingi aeg pöördeid 2500-3000 juures, vaata samal ajal et paisupaak tühjaks ei lähe. Õhk sees kui enne radika vahetust oli kõik korras.
2.õhu saad välja hoides mingi aeg pöördeid 2500-3000 juures, vaata samal ajal et paisupaak tühjaks ei lähe. Õhk sees kui enne radika vahetust oli kõik korras.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Sooja klapp ja sama hooga ka salongi venti režiimide klapp teibitud, ca 200km sõitu ja tundub et toimib.
Sai õhutatud ka nii, nagu eelnevas postituses soovitati ja paremaks läks küll. Kas ta just ideaalne on, selles julgeks veel kahelda, aga vb peaks siis korra veel tegema.
Enam ei läinud 12h, vaid kogu asi läks 5h. Natuke vähem tööd oli ka muidugi, ilm oli jahe aga vähemalt sademetelt kuiv. On ikka kena sooja autoga sõita. Käisime poisiga Panga pangal ja Ranna maanteel lõbutsemas. Õhtu lõpuks sai auto ka tegelikult puhtaks pestud.
Sai õhutatud ka nii, nagu eelnevas postituses soovitati ja paremaks läks küll. Kas ta just ideaalne on, selles julgeks veel kahelda, aga vb peaks siis korra veel tegema.
Enam ei läinud 12h, vaid kogu asi läks 5h. Natuke vähem tööd oli ka muidugi, ilm oli jahe aga vähemalt sademetelt kuiv. On ikka kena sooja autoga sõita. Käisime poisiga Panga pangal ja Ranna maanteel lõbutsemas. Õhtu lõpuks sai auto ka tegelikult puhtaks pestud.
Viimati muutis m6ksu, 01 Mär 2020, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Ülevaatus tehtud teise korraga. Numbritulede LED-id, parem esimene park ja vasak pidurituli. Kiirelt poodi, pirnid vahetusse ja 10 minutit enne sulgemist vaadati masin uuesti üle.
Nüüd vaja ära määratleda mis suuruses BBS-ide keskkava on, sõidan täna õhtul eraldi maale sellepärast veel.
Homme katsun kohalikest poodidest rõngad leida ja siis õhtul maale velgi alla kruvima.
Üks kummaline asi veel, tulede mooduli taustavalgustus on ära kadunud.
Nüüd vaja ära määratleda mis suuruses BBS-ide keskkava on, sõidan täna õhtul eraldi maale sellepärast veel.
Homme katsun kohalikest poodidest rõngad leida ja siis õhtul maale velgi alla kruvima.
Üks kummaline asi veel, tulede mooduli taustavalgustus on ära kadunud.
Viimati muutis m6ksu, 03 Mär 2020, 19:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Kui selle all mõeldakse tulede lüliti blokki siis seal on eraldi pirn. Kahtlane et lammutamisega pistiku kuidagi valesti tagasi panid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..