Asi ei olegi selles kaa golf 2-l on see tehasest nii! Kui natuke tead tänapäeva autodest siis ka tead miks see nii on tehtud! Ja ma ehitan seda autot endale ja lasin keretööd teha sellises kohas kus ma ei pea kahtlema asjades!madis132 kirjutas: ↑08 Mär 2020, 20:40Kas originaalis on mõni golf neetidega kokku laotud ? Kas mõni auto ( tehase toodang ) on neetidega kokku laotud ? Ma nagu ei ole kohanud , kas siis antud kere tööde meestel pole punkt keevitust et asi normaalselt kokku panna? , samas jah g3 on tulemüüri osad kereliimiga ühendatud tehasest aga g2-l pole ju taga tiivad või katus mingi liimiga ja neetidega liidetud .
Huvitav mis neil neetimise -plekivahetuse eest hinda küsitakse ? ilmselt sama mida mõni mees punkt keevitusega pleki liitmisel küsib .
VW Golf Rallye '90 - Asko
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
VW Golf Rallye '90 - Asko
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult