VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Moderaator: etnies858
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Olen siiani kimpus sellega et auto vibreerib ja mootor käib ebaühtlaselt, jõudu oleks ka nagu vähe. Vibreerimine läheb aina hullemaks.kõik see on hullem madalatel pööretel, alla 2 ja koha peal. Rooli võim teeb samamoodi tükk aega juba häält, õli on, aga peaaegu lõppu keerates tahab auto välja surra.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Siin võiks kaabli külge panna ja vaadata aju andmeid - üks variant et temp. andur paneb segast ja näitab liiga kõrget temp. - ri ajule, mis tõmbab küttesegu lahjaks. Mis tüüpi diagnostika pistik sel on - 2+2 või obd (aastaarvu järgi võiks esimene olla)? Pistik on tuhatoosi kõrval paremalpool katte all.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
2+2 jah.GTI kirjutas: ↑11 Juun 2020, 17:21Siin võiks kaabli külge panna ja vaadata aju andmeid - üks variant et temp. andur paneb segast ja näitab liiga kõrget temp. - ri ajule, mis tõmbab küttesegu lahjaks. Mis tüüpi diagnostika pistik sel on - 2+2 või obd (aastaarvu järgi võiks esimene olla)? Pistik on tuhatoosi kõrval paremalpool katte all.
Nii tüdinud juba sellest, et seda jama korda ei saa.. Tahaks ka normaalselt autoga sõita, mitte nii
Viimati muutis Kaidi6024, 11 Juun 2020, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Võta töötaval mootoril pritsest kinni ja vääna seda kergelt igas suunas - kui on muutusi mootori töös siis igal juhul vahetusse.
Vaata kas muutub paremaks. Katkine pritsepadi annab lisaõhku kindlast.
Tegu on siiski lihtsa mootoriga mida pea igaüks suudab remontida.
Viimati muutis GTI, 11 Juun 2020, 18:23, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Katsetan järgi.
Tänud
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Nii, sai proovitud. Ei muutunud midagi.
Märkasin et ka küünla juhtme otsad on sellised(lisasin pildi)
Kui pöörded hoida 1.5 peal siis turtsub tagant.
Märkasin et ka küünla juhtme otsad on sellised(lisasin pildi)
Kui pöörded hoida 1.5 peal siis turtsub tagant.
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Küünlajuhtmete vahetamine ei tee kunagi paha, ära päris suvalisi siiski osta, kunagi ise alt läinud nii. Sai prooviks tanklast võetud aga oli igavene ...nikerdis. Uued korralikud juhtmed lahendasid probleemi. Küünlaid oled juba vahetanud aga jagaja rootorit, kaant?
Viimati muutis golfimees, 11 Juun 2020, 20:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Tundub olevat tavaline oksiid mis contact cleaneriga ära puhastada. Turtsumise puhul tuleb juhtmed-jagaja kaas-süütepool kriitilise pilguga üle vaadata. Kahtlased osad välja vahetada, ei maksa suurt midagi. Kõrgepinge vigu saab kontrollida neile töö ajal vett peale pritsides - kui mootori töös on muutused tuleks testitav osa välja vahetada. Pimedas on kõrgepinge ülelöögid isegi visuaalselt nähtavad, klõpsuv heli gaasi andes on ka kuuldav.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
golfimees kirjutas: ↑11 Juun 2020, 20:42Küünlajuhtmete vahetamine ei tee kunagi paha, ära päris suvalisi siiski osta, kunagi ise alt läinud nii. Sai prooviks tanklast võetud aga oli igavene ...nikerdis. Uued korralikud juhtmed lahendasid probleemi. Küünlaid oled juba vahetanud aga jagaja rootorit, kaant?
Ei ole vahetanud, mõtlengi kus otsast alustada selle probleemiga. Mott nii maas et ikka jama kestab. Ei oska kõige paremini seletada ka, sõites saab paremini aru ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 05 Mai 2018, 21:41
- Asukoht:
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Kohvipaksu pealt ennustades soovitaks jagaja jalg mootorist välja tõmmata ja kontrollida et hammasratas on ilusti jagajaküljes kinni ja tift mis hoiab hammakat, oleks omal kohal. Mul oli juhus kus see tift läks katki, sellest siis hammasratas hakkas vabalt liikuma jagaja otsas ja süüde läks valeks, kord auto läks käima, kord ei läinud, kord töötas ilusti, kord ei tahtnud jälle ilusti käia. Vahetasin tifti ära ja mure murtud. Samas kontrolliks ka veel süüte üle. Kas on jagajakaas õiget pidi peal, peaks sama ekslikult 180kraadi tagurpidi panna ja siis ka vist õigesti käia ei taha. Süütepooli võib ka vahetada. Roolivõimuga aidata ei oska, mul ka lõppu keerates tõmbab pöörded madalamaks, aga välja ei sure, ma siis lihtsalt ei keera lõppu ja pole probleemi
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Nagu GTI mainis, on ülelöömised näha pimedas. Kontrolli see võimalusel üle kas pimedas garaažis või öösel Töötava mootoriga juhtmete näppimisel litakat saades on ka kindel, et juhtmete viga aga seda ma pigem ei soovitaks diagnostikameetodina
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda