VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Moderaator: etnies858
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Algselt oli jahutus süsteemis viga, arvasin et ploki kaane tihend õhtal aga selgus et oli paisupaagi korgi viga. Sai ära vahetatud, töötab toimib. Enne seda muidugi sai katsetatud veepumba ja termostaadi vahetus. Sai vahetatud ka amordi padjad ja tugilaagrid.
Ette said pandud orantsid tuled, paar päeva tagasi said ka veljed värvitud valgeks.
Ees ootab mootori patjade vahetus ja nüüd ka gaasitrossi vahetus kuna selgus et see narmendab ja jätab gaasi peale õrnalt. Tehniline osa korda saab, siis saab lõpuks tuunima ka hakata.
Viimati muutis etnies858, 13 Apr 2020, 19:20, muudetud 4 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri
Põhjus: Pealkiri
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Kui ei eksi siis täna Kirna ringil enne 11 päeval, tulid paide poolt.
VäikeWürst - VW
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Äge ,et paidekaid juurde tuleb siia vwklubisse! Eks hoian nüüd silmad lahti !
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Kuidas kere seisukord muidu on? Need kipsikruvidega kinnipandud plastikud tekitavad küsimusi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Kalimees2
- Klubiline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 12 Mär 2020, 15:44
- Telefon: 51998898
- Auto: vw arteon
- Asukoht: paide
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Tere tulemast klubisse...
Tundub tuleb huvitav teema ja midagi ilusat kaunitari valmimas..
Jälgin...
Eks kui vastu sõidab vilgutan tulesid. kulmudega b6-ga hall.
Jõudu jaksu.. Kolisevaid kilomeetreid..
Tundub tuleb huvitav teema ja midagi ilusat kaunitari valmimas..
Jälgin...
Eks kui vastu sõidab vilgutan tulesid. kulmudega b6-ga hall.
Jõudu jaksu.. Kolisevaid kilomeetreid..
Viimati muutis Kalimees2, 14 Apr 2020, 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Alates 2021a ei tohi enam öelda autopeded- vaid nitronuustujad
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Nagu GTI mainis, siis need plastikute kruvid panevad küll kukalt kratsima, samas, kui tõstukiga saad ilusti ülesse ja ei vajunud praegu läbi, siis on hästi, kuid seda rõõmu võib jätkuda ainult paariks aastaks/tõsteks.
Ja tere tulemast vw klubisse, imestan, et mingi 3ne pole võetud.
Ja tere tulemast vw klubisse, imestan, et mingi 3ne pole võetud.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Tehniliselt on võetud küll kolmene, aga õigest margist lihtsalt. 46tega piigadest aitab küll praegu .
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Värv tuleb ka uus ?
Suuremad veljed, madalamaks ?
Suuremad veljed, madalamaks ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Kere on normaalne, esiustel on mõned rooste plekid ja tagaluugil natuke. Põhi väga korralik. Tõstab saab väga ilusti.
Mul endal tekitavad ka küsimusi need kipsi kruvid , aga eks need kaovad ka mingi hetk.
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
links kirjutas: ↑15 Apr 2020, 00:03Nagu GTI mainis, siis need plastikute kruvid panevad küll kukalt kratsima, samas, kui tõstukiga saad ilusti ülesse ja ei vajunud praegu läbi, siis on hästi, kuid seda rõõmu võib jätkuda ainult paariks aastaks/tõsteks.
Ja tere tulemast vw klubisse, imestan, et mingi 3ne pole võetud.
Tõsta kannatab ilusti jah, kruvidest ei saa ise ka aru aga eks paista miks need seal on kui kerega tegelema hakata.
BMW-sid juba küll olnud, aitab nendest .
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Gaasitross sai vahetatud nüüd, õnneks väga õigel ajal. Oli ikka väga rabe, paar päeva oleks ehk vastu pidanud veel .
Uuel nädalal proovin mootoripadjad vahetatud saada, siis peab hakkama salongimootorit ja kojameeste mootorit vahetama. Tundub et auto eest väga hoolt pole kantud, tuleb vaikselt pihta hakata .
Algselt oli probleem jahutus süsteemiga, liiga suur surve oli sees ja ajas jahutus vedelikku välja. Sai vahetatud termostaat ja veepump, nendes asi polnud siiski. Lõpuks kahtlustasin kaanetihendit aga õnneks see ei olnud, asi oli hoopis paisupaagi korgis .
Miskipärast aga hakkas peale termostaadi ja veepumba vahetust lekkima, jätab loigu maha. Seda pole korda saanud endiselt, ehk lähiajal leiab ka see lahenduse. Kaua sa kallata jõuad
Käigukasti simmerid ka lekivad, aga usun et mõistlikum on panna uus kast. Plaanis on ka uus väljalase, pole harjunud väga vaiksete autodega
Uuel nädalal proovin mootoripadjad vahetatud saada, siis peab hakkama salongimootorit ja kojameeste mootorit vahetama. Tundub et auto eest väga hoolt pole kantud, tuleb vaikselt pihta hakata .
Algselt oli probleem jahutus süsteemiga, liiga suur surve oli sees ja ajas jahutus vedelikku välja. Sai vahetatud termostaat ja veepump, nendes asi polnud siiski. Lõpuks kahtlustasin kaanetihendit aga õnneks see ei olnud, asi oli hoopis paisupaagi korgis .
Miskipärast aga hakkas peale termostaadi ja veepumba vahetust lekkima, jätab loigu maha. Seda pole korda saanud endiselt, ehk lähiajal leiab ka see lahenduse. Kaua sa kallata jõuad
Käigukasti simmerid ka lekivad, aga usun et mõistlikum on panna uus kast. Plaanis on ka uus väljalase, pole harjunud väga vaiksete autodega
Viimati muutis Kaidi6024, 16 Apr 2020, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Käigukasti puhul mõistlikum lihtsalt tihendid ära vahetada kui muu korras on. Järgmise kasti puhul kunagi ei tea mis seisus on ja näiteks veovõlliflantsi tihendite vahetus on oluliselt väiksem töö, kui kasti vahetus.
Viimati muutis J.Aru, 16 Apr 2020, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Nende zimmerite vahetus on tegelt paras peavalu kui pole õiget rakist ja seda tööd varem teinud ei ole. Kopiks siia juba legendaarseks muutunud lehe kui tõsine soov zimmereid vahetada:
http://www.brokevw.com/020flange.html
seal ka muud õpetusi kasti lappajatele ja muidu üksikutele palju vaba aega omavatele
http://www.brokevw.com/020flange.html
seal ka muud õpetusi kasti lappajatele ja muidu üksikutele palju vaba aega omavatele
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
GTI kirjutas: ↑16 Apr 2020, 19:32Nende zimmerite vahetus on tegelt paras peavalu kui pole õiget rakist ja seda tööd varem teinud ei ole. Kopiks siia juba legendaarseks muutunud lehe kui tõsine soov zimmereid vahetada:
http://www.brokevw.com/020flange.html
seal ka muud õpetusi kasti lappajatele ja muidu üksikutele palju vaba aega omavatele
Tänan!
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Nonii, õhtust !
Mootori padjad said siis kõik vahetud, kõik ilus, tore, kena ja isegi hoovastik tunduvalt etem kui tekkis järgmine probleem millest ma aru ei saa. Mootor vibreerib liiga palju madalatel pööretel ja tühi käigul.
Pakuti et võibolla et esimese tala puksid läbi ja kuna mootori padjad olid enne lodevad ja nüüd korras siis saab aru sellest.
Samas võib seal olla veel 100 muud põhjust.
Oskab keegi ehk nõu anda?
Mootori padjad said siis kõik vahetud, kõik ilus, tore, kena ja isegi hoovastik tunduvalt etem kui tekkis järgmine probleem millest ma aru ei saa. Mootor vibreerib liiga palju madalatel pööretel ja tühi käigul.
Pakuti et võibolla et esimese tala puksid läbi ja kuna mootori padjad olid enne lodevad ja nüüd korras siis saab aru sellest.
Samas võib seal olla veel 100 muud põhjust.
Oskab keegi ehk nõu anda?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Ei tea kuidas bensukatel täpselt see asi on aga näiteks diislite puhul väidetavalt ei saagi ühegi uue padjaga vibrast lahti vaid otsitakse korralikud orginaalid. Ehk kui probleem hakkas peale patjade vahetust siis pigem viga ikkagi neis, lihtsalt liiga jäigad.
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Vahetatud sai kõik 3 patja, enne seda oli juba kerge vibra sees aga nüüd on rohkem seda.
Peaks co taseme ja muud asjad ehk ka üle vaatama, vb oli enne seda juba miskit aga kuna nüüd kõik okei mitte lodev siis tuli rohkem välja.
Peaks co taseme ja muud asjad ehk ka üle vaatama, vb oli enne seda juba miskit aga kuna nüüd kõik okei mitte lodev siis tuli rohkem välja.
Viimati muutis Kaidi6024, 21 Apr 2020, 22:11, muudetud 1 kord kokku.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Nende käigukasti simmerite vahetus ei ole kõige hullem, kui juba lahti siis kindlasti kontrollida kas diffri sees olevad pronksist koonusrõngad on terved (asetsevad ümber võlli kui flantsid maha võtad). Kui need koonusrõngad kulunud või katki siis tekkib flantsi lõtk ja simmer hakkab lekkima.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
Mis tootja padjad külge läksid? Mis pööretel see vibra on? Kui kõrged on üldse tühikäigu pöörded?Kaidi6024 kirjutas: ↑21 Apr 2020, 22:03Mootori padjad said siis kõik vahetud, kõik ilus, tore, kena ja isegi hoovastik tunduvalt etem kui tekkis järgmine probleem millest ma aru ei saa. Mootor vibreerib liiga palju madalatel pööretel ja tühi käigul.
Pakuti et võibolla et esimese tala puksid läbi ja kuna mootori padjad olid enne lodevad ja nüüd korras siis saab aru sellest.
Samas võib seal olla veel 100 muud põhjust.
Oskab keegi ehk nõu anda?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Kaidi6024
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 02 Apr 2020, 19:39
- Telefon: 58512664
- Auto: Golf 3 GT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf GT 1.8 '93 - Kaidi6024
GTI kirjutas: ↑22 Apr 2020, 10:15Mis tootja padjad külge läksid? Mis pööretel see vibra on? Kui kõrged on üldse tühikäigu pöörded?Kaidi6024 kirjutas: ↑21 Apr 2020, 22:03Mootori padjad said siis kõik vahetud, kõik ilus, tore, kena ja isegi hoovastik tunduvalt etem kui tekkis järgmine probleem millest ma aru ei saa. Mootor vibreerib liiga palju madalatel pööretel ja tühi käigul.
Pakuti et võibolla et esimese tala puksid läbi ja kuna mootori padjad olid enne lodevad ja nüüd korras siis saab aru sellest.
Samas võib seal olla veel 100 muud põhjust.
Oskab keegi ehk nõu anda?
Ei mäleta kahjuks, aga kindlasti mitte kõige odavamad. Madalatel pööretel vibra, eriti siis kui vent tööle hakkab. Tühikäigu pöörded on ok.
Vaatan mingipäev co taseme üle.