VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 15 Apr 2020, 12:43

Pole aastaid autodest teemasi teinud foorumitesse aga igavusest mõtlesin, et sellest ju isegi võiks. Kuna nokitsemist on palju ja siin mõnes teemas juba suutnud oma probleemile lahenduse leides ka teisi aidata siis miks mitte.

Igatahes kuni eelmise aasta lõpuni ei osanud ma gaasiautodest midagi arvata. CNG oli üldse võõras asi ja tundus keeruline kogu see majandus. Detsembris aga sattus näppu tutikas CNG Seat ja kui linnavahel ning ümber linna sõites 1000km peale kulus ca 30€ kütust siis ma ei saanud enam aru miks ma midagi muud üldse kunagi tankima peaks. Valikuks osutus siis B6 passat mis üpris normaalse varustusega. Kõige tähtsam oli värv - valge pidi olema. Küll leidub selle kohta isegi siin foorumis hoiatus, et hoidke eemale siis tegelikult NII hull asi polegi. Olgugi, et läbisõidust on umbes 40-50tuhat maha keritud :D

Tehase varustuselisti ei oska kuskilt leida aga oma peast öeldes on see järgmine:

R-line pakett
18x8" omanyt veljed ja 235/40R18 suve ja talverehvid
DSG kast
Bi-Xenon koos lisa kurvituledega + tuled ise keeravad
eest ja taga parkimisandurid
tagurduskaamera
nahk sisu mis pool elektriline
RNS510 navi ja hääljuhtimisega
automaatne kliima
2x istmesoojendused
BT seade koos handsfreega ja AUX
püsikiiruse hoidja
kärukonks

tänaseks olen täpselt 3 kuuga sõitnud ca 18tuhat km. Keskmine pikaajaline kulu ilutseb koguaeg ees 4,9kg/100le mis on ca 4,1€/100km 8)
Hetkel odomeeter näitab gramm alla 200tuhande kogu läbisõitu pluss siis keritud ca 50k.

küll aga omajagu hoolt saanud ja tahaks parajalt veel ehk siis tehtud asjad:

3x rattalaagrid , 2x esiamordid , 2x ees tugilaagrid, 4x stabika kondid , 2x tagumised stabika puksid , 2x esimesed sarniirid , 4 x süüteküünlad , kõrgsurve pump koos selle tõukuriga , õli + filtrid , uus vihmasensor, karter uuesti liimitud , mitu potsikut bensiini pihusti puhastit sisse uhanud :D

tegemist vajab veel undav konditsioneeri pump ja taga peaks alumised õõtsad millalgi ära vahetama ning vist paremalt midagi teeb aegajalt häält.
kasti ja mehhatroonika ploki õli tahaks ka ära vahetada.
Tagatuledes ka mõned ledid surnud ja vasakpooöne üldse sodi täis kuna mõrane äärest seega vahetab need kunagi ära. Roostet leiab ka parajalt aga värvimist nüüd küll ei hakka nii odaval autol vabast tahtest esialgu plaanima. Juhi ukse ing loksub ja nõuab vahetust ning mootoripadjad pole ka just kõige värskemad.

Mina olen igatahes väga rahul. Plussis igatpidi niivõinaa. Ainult igatsen 254KW mis eelmisel autol oli kuna see 110KW ei tee ikka absoluutselt mitte midagi ning möödasõite ei saa möödasõitudeks nimetada. Müra on ka päris suur maanteel.

Mõned pildid mis veidi aega tagasi tehtud. Nüüdseks esiustel ka toon mida piltidel pole:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:26, muudetud 10 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri

Vvariant
Huviline
Postitusi: 209
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 23 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 15 Apr 2020, 16:17

Huvitav valik, sul on olnud bemme, subaru, viimane oli Lexus ja tookord valiku juures oli oluline, et oleks sirka 6 sekundit sajani.
Kas nüüd oled hakanud siis äpitaksosid rohkem sõitma, et oluline pigem kulud alla saada kui kiirendus ja muu mugavus?
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:27, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 15 Apr 2020, 17:01

Äpitaksot pigem ajaliselt isegi vähem teinud kui kaks-kolm aastat tagasi kuid üks eesmärk oli ka kõik legaalselt teha ehk siis antud juhul on mu taksokindlustus 47eur kuus aga eelmisel autol oli odavaim pakkumine oli 160 kuus. Plus siis kütusekulu vahe. Iga 100 kilomeetriga pm 10eur säästu. Varuosade hind on ka teisest puust. Kõik see kokku pani hetkel vähemalt sedapidi mõtlema, et lexuse müüsin maha ja võtsin varustuselt sarnase isendi - kusjuures istmed on palju mugavamad :D - mis lihtsalt mitte kuskile ei liigu kui gaasi vajutada. Foorialt on vähemalt üpris reibas ja naise accord millel 5kw rohkem tundub palju aeglasem toode.

Aga tõsi. Üpris halb tuju on kui vaja vajutada. Ainult 1 auto on sellest aeglasem olnud ja see oli üle 10 aasta tagasi.
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:27, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas Pulku » 15 Apr 2020, 19:08

Valge värv on maasikas :thumbup:
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:27, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Pulku selle postituse eest:
DNA

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b5.5 ja b6 R line
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas margus000 » 15 Apr 2020, 19:57

need mustad liistud esistangel ümber suunatulede kuidagi ei sobi sinna.
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:27, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4916
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 92 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Apr 2020, 20:04

margus000 kirjutas:
15 Apr 2020, 19:57
need mustad liistud esistangel ümber suunatulede kuidagi ei sobi sinna.
Vaatasin huvipärast guuglest r-line b6-si ja seal samuti nii ja naa, paljudel need liistjupid musta (just heledatelt paistab välja, mustal autol loomulikult mitte), kuid samas paljudel kerevärvi? Vaatasin, kuna b7-l on samuti uduka ümber läikiv must raam vs. kroomraam tavalisel.
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:28, muudetud 1 kord kokku.

MartenL
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MartenL » 15 Apr 2020, 23:07

Omanyt velg sobib valgele rline paketile super hästi!
Kogu esiots on originaal, võred, liistud. Kui väiksema kõksu teed, siis rline uduka võre on 60e, tavapassati bkat 5e 😁 Kogenum silm saab aru, vähemkogenud mitte.
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:28, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 16 Apr 2020, 07:14

Ei ole kordagi mõelnud, et peaks neist liiste värvima. Nii on ilus küll.

Omanyt on jah parim OEM velg sellele kerele. Tegelikult auto tuli 17"te omanytidega aga ma leidsin auto24st ühe musta passati kus olid need 18"sed all ja pakkusin vahetust + 100eur. Oli nõus :D
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:28, muudetud 1 kord kokku.

MartenL
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MartenL » 16 Apr 2020, 12:21

Mineku koha pealt ei ole hullu kui auto juba liigub. 200+kw masinatega on kindlasti vahe igast asendist sees :)
1,4 TSI, mis istub suht kuivade siduritega DSG otsas ning tagasilla taga paiknevad rasked gaasipaagid teevad foori tagant startimise vähem sujuvaks. Annad vähe gaasi, ei liigu, annad palju gaasi võtab ratta ringi.
Möödasõitudega ei ole mul maanteel probleemi olnud, isegi CNG Touraniga mis on Passatist ca 100kg raskem 1752kg vs 1647kg tühimassidega.
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:29, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 16 Apr 2020, 12:56

Noh saab tehtud kui väga vaja aga mitte nii nagu harjunud. Pigem suuremosa jätan tegemata moda tahaks ja varem tegin. Eelmine 254kw/500+nm , enne seda 190kw/400+ , 3x 160-170kw/500+ jne . Harjunud natukene teistmoodi möödasõitudega. Eelmise 0-200km/h oli ca 18sekundit ja see 200 tuli kahe rekka peale väga tihti.
Viimati muutis etnies858, 18 Apr 2020, 16:29, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 20 Apr 2020, 12:56

Värskemat pilti ka. Sai puhtamaks nühitud aparaat veidi hoolsamalt ükspäev

Pilt

Pilt

Pilt

Homme saab külge uus kliimapump. Lõpuks vaikus majas siis sellest undamisest. Samuti uus vasak tagatuli. Õlipunn karteris ka veidi lekkima hakanud seega uus õli+filter ja punn külge. Lisaks sai ära tellitud lemförderi 4 mootori/kasti patja ja koos sellega siis tagasilla lasen ka üle inspekteerida - äkki on amordipadi veidi väsinud.
Viimati muutis MRT0, 20 Apr 2020, 13:01, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 953
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 57 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 20 Apr 2020, 13:03

Sul võib nende patjadega mõnus värin sisse tulla

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 20 Apr 2020, 13:05

Mis? Miks? Räägi lähemalt.

Hetkel pole muud kui lihtsalt testides visuaalselt liigub mootor liiga palju gaasi andes ja pidurit all hoides ning kätejõuga saab ka liiga lihtsalt liigutada. Järelikult päris väsinud ja ennetavalt vahetaks ära.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 953
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 57 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 20 Apr 2020, 15:27

Oluliselt jäigemad kui OEM ja hakkab väristama. passat B5.5 diisli puhul näiteks ongi kaks varianti, kas mingid SWAGid millega hakkab värisema või siis otsid lammarist heas korras orignaalid.
Bensiini puhul pole 100% kindel aga ilmselt sama probleem, et need SWAG ja lemförderi padjad nii jäigad, et kogu mootoritöö kandub salongi edasi värina näol.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 20 Apr 2020, 15:48

Hm olgu. Tänud - pole varem iialgi taolist asja olnud kuigi mitmetel autodel mootoripatju vahetanud. Eks siis ole paista ja tean kus häda on kui värin ilmneb. Jääb loota, et gaasikas töötab nii vaikselt ja värinavabalt, et ehk ei juhtu :D

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b5.5 ja b6 R line
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas margus000 » 20 Apr 2020, 17:55

MRT0 kirjutas:
20 Apr 2020, 12:56
Värskemat pilti ka. Sai puhtamaks nühitud aparaat veidi hoolsamalt ükspäev



Homme saab külge uus kliimapump. Lõpuks vaikus majas siis sellest undamisest. Samuti uus vasak tagatuli. Õlipunn karteris ka veidi lekkima hakanud seega uus õli+filter ja punn külge. Lisaks sai ära tellitud lemförderi 4 mootori/kasti patja ja koos sellega siis tagasilla lasen ka üle inspekteerida - äkki on amordipadi veidi väsinud.
.
Kui tahad valgeid stange liiste proovida siis mul ühed üle , võin tasuta ära anda .
Viimati muutis etnies858, 20 Apr 2020, 20:05, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 22 Apr 2020, 08:48

Vaatasin pilte ja võõras tundub. Ei soovi - aitäh :)

Tegelikult hoopis targematele küsimus. Sain autoga kaasa ainult ühte võtme. Korra juba suutsin selle veidikeseks ära kaotada mis pole üldse tore.
Esindus tahab ilmselt mingi 300€ teise võtme eest ma eeldan. Kas meil siin foorumis on ka soodsamaid tarkpäid?

MartenL
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MartenL » 22 Apr 2020, 08:57

Lukuabi, võtmekeskus.
Uurisin b8-le, siis Lukuabi oli ainus kellel oli pakkuda ja vahe esindusega tuli paarkümmend euri. B7 ehk rohkem levinud. Teinekord ei sisalda hind väljakäivat osa, seda tasub üle küsida.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 22 Apr 2020, 09:08

Eks nendest saab ka jah veidi odavamalt. Siiski küsimuse mõte oli selline, et siin tundub igasugu kodeerijaid ja ümberehitajaid olevat seega ehk veel parem toote ja hinna suhe 8)

võti muidu selline

Pilt
Viimati muutis MRT0, 22 Apr 2020, 09:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 953
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 57 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 22 Apr 2020, 10:30

Levwfreaks.eu aga ilmselt pead Tartu tulema siis

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b5.5 ja b6 R line
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas margus000 » 22 Apr 2020, 19:55

MRT0 kirjutas:
22 Apr 2020, 08:48
Vaatasin pilte ja võõras tundub. Ei soovi - aitäh :)

Tegelikult hoopis targematele küsimus. Sain autoga kaasa ainult ühte võtme. Korra juba suutsin selle veidikeseks ära kaotada mis pole üldse tore.
Esindus tahab ilmselt mingi 300€ teise võtme eest ma eeldan. Kas meil siin foorumis on ka soodsamaid tarkpäid?
Tuttav just ajas seda võtme asja kuna sai ka ainult ühe võtme kaasa autoga .Uuris igalt poolt ja ütles et hinnavahe esindusega ja muude firmadega oli nii väike, et tellis esindusest teise võtme . Lukuabi ja muud firmad teevad su võtmest koopia .
Viimati muutis margus000, 22 Apr 2020, 20:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 23 Apr 2020, 19:44

MRT0 kirjutas:
20 Apr 2020, 12:56
Homme saab külge uus kliimapump. Lõpuks vaikus majas siis sellest undamisest. Samuti uus vasak tagatuli. Õlipunn karteris ka veidi lekkima hakanud seega uus õli+filter ja punn külge. Lisaks sai ära tellitud lemförderi 4 mootori/kasti patja ja koos sellega siis tagasilla lasen ka üle inspekteerida - äkki on amordipadi veidi väsinud.
Mootori ja käimari padjad polegi kohale veel jõudnud. Küll aga sai kõik muu nimetatu vahetatud ja kliima täidetud ning lisaks siis 2x uued tagaamordid ja padjad. Olid täitsa pehmed tegelikult. Nüüd tagaots kenasti kõrgemal kah.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7424
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 147 korda
Kontakt:

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Apr 2020, 20:03

margus000 kirjutas:
22 Apr 2020, 19:55
MRT0 kirjutas:
22 Apr 2020, 08:48
Vaatasin pilte ja võõras tundub. Ei soovi - aitäh :)

Tegelikult hoopis targematele küsimus. Sain autoga kaasa ainult ühte võtme. Korra juba suutsin selle veidikeseks ära kaotada mis pole üldse tore.
Esindus tahab ilmselt mingi 300€ teise võtme eest ma eeldan. Kas meil siin foorumis on ka soodsamaid tarkpäid?
Tuttav just ajas seda võtme asja kuna sai ka ainult ühe võtme kaasa autoga .Uuris igalt poolt ja ütles et hinnavahe esindusega ja muude firmadega oli nii väike, et tellis esindusest teise võtme . Lukuabi ja muud firmad teevad su võtmest koopia .
Aga vot mina ei tee.
Teen uue võtmekivi, koos uue ID-ga.

Heigo
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 05 Nov 2003, 22:17
Asukoht: Tallinn / Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas Heigo » 29 Apr 2020, 12:50

margus000 kirjutas:
22 Apr 2020, 19:55
MRT0 kirjutas:
22 Apr 2020, 08:48
Vaatasin pilte ja võõras tundub. Ei soovi - aitäh :)

Tegelikult hoopis targematele küsimus. Sain autoga kaasa ainult ühte võtme. Korra juba suutsin selle veidikeseks ära kaotada mis pole üldse tore.
Esindus tahab ilmselt mingi 300€ teise võtme eest ma eeldan. Kas meil siin foorumis on ka soodsamaid tarkpäid?
Tuttav just ajas seda võtme asja kuna sai ka ainult ühe võtme kaasa autoga .Uuris igalt poolt ja ütles et hinnavahe esindusega ja muude firmadega oli nii väike, et tellis esindusest teise võtme . Lukuabi ja muud firmad teevad su võtmest koopia .
Eelmise aasta augustis oli Mustamäe Mölleris B6 pasteedile uus võti 183,61 euri ja kodeerimine 15,55 euri. Tellimisest kodeerimiseni kulus 6 päeva. Lisaks pakuti ka seda puldi sisse käivat "hädaabivõtit" kuid seda ei soovinud. Selle hind oli vist ca 60 euri lisaks.
Viimati muutis Heigo, 29 Apr 2020, 12:56, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

VW Passat B6 Variant R-Line 1.4 TSI EcoFuel - 2010 - MRT0

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 30 Apr 2020, 07:30

On juhtunud jälle see kõige põnevam osa remontimisest. Midaig koliseb aga keegi ei tea mis :D
Läbi väga teravate aukude kasvõi vaikselt sõites või mõnikord isegi risti üle kehvema raudteülesõidu koliseb taga paremal midagi väga teravalt ja tuntavalt nagu vastu kere aga see võib ka petlik olla. Üles tõstes aga mitte ühtegi rikkis detaili ei tuvastatud ning tagasild pole ka kuskile vastu käinud. Samas veidi pehme nagu on see sild näiteks paremat ratast sakutades. Siiski ebareaalne. Lexusega oli ees samasugune müstika ja lõpuks sai tuvastatud kulunud stabika varras ise millel ka uued puksid enam ei ulatand tihkelt kinni võtta kuid tee selle leidmiseni oli pikk :D

Vasta

Mine “Huviliste autod”