Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Terv foorum, esitlen teile oma esimest projekti.
VW Passat B2 hatchback 1.6 (oli 5 pütane bensukas)
Nimelt 20a tagasi sõideti sellega põder surnuks , enne seda tehti mootori vahetus, peale sai kap remonditud 1.6d mis sõitis paar tuhat km. Siis hakkati teda taastama ja rohkem ta tänavaid näinud pole.
Plaan siis (hetkel veel) teha originaali lähedale, tänava legaalseks oldtimeriks. Teha on väga palju, suuremad keretööd tulevad talvel, arvatasti kere paljaks ja 0ist üles ehitada, kui rahakott ja aeg seda lubavad. Panen mõned pildid ka ja video kuidas pill sõidab. Leidsin õnneks kohe ka tuttava käest uued rattad, kuna need 28a seisnud rehvid olid iga hetk lõhkemas... Põhjal sai lapitud mõned pisiked augud mis rellaka traathari välja tõi, siis läks peale kokku 4 purki Hammerite kurusti ja järgmine päev korralik 2k värv. Kokku siis 4 päeva nühkimist ja 2 päeva värvimist. Istmed ja vaibad olid algselt väga väga mustad, tundus nagu 39a poleks neid kordagi puhastatud, aga terve päev tekstiili pesuriga rügamist andis täitsa hea tulemuse. Taha sai juba veetud ka. Kõik uued juhtmed kuna 80% vanadest olid seest mustad või rohelised ja katkised. Kui kellegil on ideid miks eelsüüde pea 30 sec aega võtab siis lahendus on teretulnud, muidu pill käivitub poolest pöördest.
VW Passat B2 hatchback 1.6 (oli 5 pütane bensukas)
Nimelt 20a tagasi sõideti sellega põder surnuks , enne seda tehti mootori vahetus, peale sai kap remonditud 1.6d mis sõitis paar tuhat km. Siis hakkati teda taastama ja rohkem ta tänavaid näinud pole.
Plaan siis (hetkel veel) teha originaali lähedale, tänava legaalseks oldtimeriks. Teha on väga palju, suuremad keretööd tulevad talvel, arvatasti kere paljaks ja 0ist üles ehitada, kui rahakott ja aeg seda lubavad. Panen mõned pildid ka ja video kuidas pill sõidab. Leidsin õnneks kohe ka tuttava käest uued rattad, kuna need 28a seisnud rehvid olid iga hetk lõhkemas... Põhjal sai lapitud mõned pisiked augud mis rellaka traathari välja tõi, siis läks peale kokku 4 purki Hammerite kurusti ja järgmine päev korralik 2k värv. Kokku siis 4 päeva nühkimist ja 2 päeva värvimist. Istmed ja vaibad olid algselt väga väga mustad, tundus nagu 39a poleks neid kordagi puhastatud, aga terve päev tekstiili pesuriga rügamist andis täitsa hea tulemuse. Taha sai juba veetud ka. Kõik uued juhtmed kuna 80% vanadest olid seest mustad või rohelised ja katkised. Kui kellegil on ideid miks eelsüüde pea 30 sec aega võtab siis lahendus on teretulnud, muidu pill käivitub poolest pöördest.
Viimati muutis KevRum, 01 Juul 2020, 23:50, muudetud 4 korda kokku.
- lepassat
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
- Auto: Seat Cordoba 1.9 TDI '08; Audi 80 Avant B4 2.6E '93; VW T3 1.6TD '82
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981
Pilte (vähemalt mina) kahjuks ei näe, kuid tundub vahva projekt. Jõudu, kannatlikku meelt ja hoia foorumirahvast ikka kursis
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981
Panin google Photose otse lingiga, ise näen. Kuhu veel laadida ja lisada, et siia panna?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1728
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 401 korda
- Tänatud: 194 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5318
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 601 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Anna googles luba teistele vaatamiseks, siis peaksid ka teised nägema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 90 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Väike update :
Uud piduri torud, klotsid, laagrid, trossid. Lisaks leidsin V. T ukse alt kena augu õnneks oli varu uksel see koht kena ja kõva. Sisu hakkab vaikselt kokku tulema, lätist sai uued istme liugurid, kuid liigub ikka suht kahtlaselt. Moto käib hästi, kuid jõudu selle vabalt hingaval ikka vähe. 90kmh on keeruline kätte saada.
Uud piduri torud, klotsid, laagrid, trossid. Lisaks leidsin V. T ukse alt kena augu õnneks oli varu uksel see koht kena ja kõva. Sisu hakkab vaikselt kokku tulema, lätist sai uued istme liugurid, kuid liigub ikka suht kahtlaselt. Moto käib hästi, kuid jõudu selle vabalt hingaval ikka vähe. 90kmh on keeruline kätte saada.
Viimati muutis KevRum, 14 Juul 2020, 07:33, muudetud 2 korda kokku.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2066
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 60 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Eks siis saab tulevikus mootorit vahetada 66 või 81 kw suunal
Muidu on väga lahe
Muidu on väga lahe
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Tuleb vist seda rada minna ja, mingi mõte oli et 81kw ja veel sellele juurde keerata jõudu.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Mõtled siis seda 2.5td 103kw motot? See oleks ka päris huvitav variant, ma ei teagi hetkel kumba neist kergem/mõistlikum sinna istutada on?
Kunagi oli omal v70 selle 2.5td 103kw motoga.
Mõned pildid ka siia jutu jätkuks.
Sisu on nüüd niipalju sees kui mul teda alles on, puudu siis veel:
T. V ukse lävepakk sinine
Tagumised amordi kannu katted pagasniku (mõlemad)
C piilari katted sisse poole (mõlemad)
Käigukangi ümbris kumm Stanged said arki jaoks külge mõlemale poole. Tekkis kahtlus, et tagumine stange ei ole päris õige selle auto oma. Kuna on laiem kui vaja ja kinnitused istuvad nats imelikult. Hetkel panin otsa kinnitusele mutrid vahele, et need kokku poole tuua. Stanged Taastasin leegiheitjaga, varasemalt olid väga luitunud ja hallid.
Kunagi oli omal v70 selle 2.5td 103kw motoga.
Mõned pildid ka siia jutu jätkuks.
Sisu on nüüd niipalju sees kui mul teda alles on, puudu siis veel:
T. V ukse lävepakk sinine
Tagumised amordi kannu katted pagasniku (mõlemad)
C piilari katted sisse poole (mõlemad)
Käigukangi ümbris kumm Stanged said arki jaoks külge mõlemale poole. Tekkis kahtlus, et tagumine stange ei ole päris õige selle auto oma. Kuna on laiem kui vaja ja kinnitused istuvad nats imelikult. Hetkel panin otsa kinnitusele mutrid vahele, et need kokku poole tuua. Stanged Taastasin leegiheitjaga, varasemalt olid väga luitunud ja hallid.
Viimati muutis KevRum, 14 Juul 2020, 07:32, muudetud 1 kord kokku.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Pidasin silmas 103kw mootorit. See võiks ju Passatile mõistliku jõuga mootor olla ja esialgu ei peaks kohe peale keerama. Kahjuks endal kogemus puudub, kui keeruline seda sinna vahele paigutada on. Lihtsalt mõtlesin kuna sellel kerel neid r5 bensiini mootoreid on vahel, et miks mitte ka r5 diisel.
Martin.
Martin.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Nov 2019, 16:23
- Auto: VW Passat B2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Kas algupärast mootorit, seda "5 pütast bensukat" ei ole kuskilt leida? Maitse asi muidugi, aga minu arvates originaalkonfiguratsioonis oldtimer alati rohkem väärt kui ükskõik milline 2,5 või 1,9 TDI vms. mootoriga ristand. Isegi kui mootor vahetatud, s.t. algne mootor samasuguse vastu. Hea hoiatav näide on igasugu mustlaste käest läbi käinud MB W126 S-klassid, millele 90% mingi taksodiisel aiste vahele pandud. Aga eks see sõltub ka sellest, kui komplektsena auto muus osas on säilinud.
5-silindristel asub radikas kapoti all vasakul küljel, mootori kõrval ning radika ees olev ruum on kaetud mingi ümbrise või kattega, mis neil sageli aegade jooksul minema jalutanud. Kas selle 4-silindrisele diislile üleminekuga oli radikas jäetud vanasse kohta või ümber tehtud, nii nagu diislitel tehasest tuli?
Kas istmed läksid tõesti pesuriga töötlemise tulemusel konkreetselt hallist siniseks, nagu fotol näha?
5-silindristel asub radikas kapoti all vasakul küljel, mootori kõrval ning radika ees olev ruum on kaetud mingi ümbrise või kattega, mis neil sageli aegade jooksul minema jalutanud. Kas selle 4-silindrisele diislile üleminekuga oli radikas jäetud vanasse kohta või ümber tehtud, nii nagu diislitel tehasest tuli?
Kas istmed läksid tõesti pesuriga töötlemise tulemusel konkreetselt hallist siniseks, nagu fotol näha?
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
R4 mootorid kinnituvad sillatalale, r5 mootor juba aga kerekülge. Seega r5 mootorit oleks juba keerulisem vahele aretada. R4 mootoritel asub radikas klassikalise kohapeal ehk ees.
Kas sul kaubaruumi kate on olemas ? Mul on oma vanast univeersaal kerega passatist üks ruloo kate alles jäänud. Ei tea kas sobib.
Kas sul kaubaruumi kate on olemas ? Mul on oma vanast univeersaal kerega passatist üks ruloo kate alles jäänud. Ei tea kas sobib.
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Terv jälle,hotwing kirjutas: ↑15 Juul 2020, 14:47Kas algupärast mootorit, seda "5 pütast bensukat" ei ole kuskilt leida? Maitse asi muidugi, aga minu arvates originaalkonfiguratsioonis oldtimer alati rohkem väärt kui ükskõik milline 2,5 või 1,9 TDI vms. mootoriga ristand. Isegi kui mootor vahetatud, s.t. algne mootor samasuguse vastu. Hea hoiatav näide on igasugu mustlaste käest läbi käinud MB W126 S-klassid, millele 90% mingi taksodiisel aiste vahele pandud. Aga eks see sõltub ka sellest, kui komplektsena auto muus osas on säilinud.
5-silindristel asub radikas kapoti all vasakul küljel, mootori kõrval ning radika ees olev ruum on kaetud mingi ümbrise või kattega, mis neil sageli aegade jooksul minema jalutanud. Kas selle 4-silindrisele diislile üleminekuga oli radikas jäetud vanasse kohta või ümber tehtud, nii nagu diislitel tehasest tuli?
Kas istmed läksid tõesti pesuriga töötlemise tulemusel konkreetselt hallist siniseks, nagu fotol näha?
Sellega see jama, et eelmine kaval omanik lõikas need 5 pütase kere kinnitused ära kere küljest. Seega oleks vaja leida täitsa b2 kere koos 5 pütasega, siis kannataks teha. Radikas on ette tõstetud, sellel see kõige suurem radikas ka mis neile pandi 750mm v midagi. Ise mõtlesin vahepeal äkki 1.9tdi pd130 passati pealt, peaks olema ka õigetpidi mootor.
No need istmed oeh , käisin neid selle pesuriga ma arvan mingi 15 korda üle. Kokku läks 8 pesu tabletti ja see vesi mis seal anumas oli iga kord oli ikka rets.
Mul on mingi pagassi kate aga see sobib sinna nii ja naa, see selline kõva kate siis. Pilti saan teha nv.
Tegin uksed nats siledamaks, katsetasin esimest korda ka autopahtliga mäkerdada peab tõdema, et see on kordades raskem kui yt videotes tundub. Kuna kellegi eelmine pahtel ukse nurkadest ära oli kukkunud siis voolisin uuesti kuju üles, ideaalne pole kuid esimese korra kohta ütleks, et tundub aus.
Lisaks sai auto uued õõtsa puksid, tugilaagrid, esimesed kettad ja pooltelje kummid. Nüüd vaja tagumised pidurid korra veel üle käia, kässar on kole palju peal. Siis pesuri düüsid külge leiutada, kuna tellisin originaalid aga need väga pikad ja mul kapoti väikesed risti kujulised augud, tuleb vist kuidagi lõikama hakata seda kapotti. Siis saab ÜV teha ja selle suve lõpp natuke ringi tiirutada, et siis talveks uuesti garaaži panna ja kere tõsisemalt, ette võtta koos moto vahetusega siis ma loodan.
Viimati muutis KevRum, 21 Juul 2020, 23:37, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
- lepakas
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 23 Mär 2011, 09:40
- Telefon: +3725102632
- Auto: VW T3 Transporter 81a,VW1200 64a VW T4 Transporter 2001a
- Asukoht: Õismäe
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Kahju metsa mädanema jätta
- Manused
-
- received_330856271434917.jpeg (110.2 KiB) Vaadatud 8199 korda
Lugupidamisega Lepakas
+3725102632
+3725102632
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Pöördun jälle siia foorumi poole, palju aega pole uuendanud kuid miskit väga pole muutunud ka. Peamiselt aja puuduse töttu, kuid nüüd hakkan avastama töökohta ja ehk tekib rohkem aega ja võimalust paššteedi kallal nokitseda.
Seoses sellega küsimus, kui tead kedagi või teed ise keretöid (ei pea olema ideaalne) siis anna märku. Tahaks uuendada värvi kihti, et alus pind oleks sile ja saaks masinale uue välimuse anda kile näol.
Lisaks iga kell võib pakkuda hatchback kerega b2sid mis jäävad jalgu, miskit päästa annab siis viin ära. Eriti huvitab hetkel diisli 5ne manu kast.
Lisan ühe klõpsu ka oma 2st kulgurist.
Kevin
Seoses sellega küsimus, kui tead kedagi või teed ise keretöid (ei pea olema ideaalne) siis anna märku. Tahaks uuendada värvi kihti, et alus pind oleks sile ja saaks masinale uue välimuse anda kile näol.
Lisaks iga kell võib pakkuda hatchback kerega b2sid mis jäävad jalgu, miskit päästa annab siis viin ära. Eriti huvitab hetkel diisli 5ne manu kast.
Lisan ühe klõpsu ka oma 2st kulgurist.
Kevin
- Manused
-
- Snapchat-992060985.jpg (126.26 KiB) Vaadatud 4683 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 590
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 33 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Kogu teemat praegu ei lugenud, võibolla keegi juba ütles. aga eelsüüte kohta pakun, et äkki temp. andur küpse. Arvab, et õues on talv koguaeg ja siis hoiab eelsüüdet taga kaua/max aja.
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Juul 2015, 21:17
- Telefon: 591O3233
- Auto: Passat b2 1.6d 1981 | BMW 320D 2007
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B2 32B hatchback 1.6d 1981 - KevRum
Pole ammu update teinud kuid auto seisis ka pool suve esisilla murega. Esisilla on nüüd pea kõik uus kuid kusagil on kõlks, täpsemalt tundub amordi ülemised kinnitused.
Seega otsin inimest kes tunneb b2 sildasid ja oskaks nõu anda, asjad kokku pandud nii nagu tehas ette näeb kuid ülemine amordi kinnitus on ikka lahti ja loksub.
Lisan ka mõned pildid.
Seega otsin inimest kes tunneb b2 sildasid ja oskaks nõu anda, asjad kokku pandud nii nagu tehas ette näeb kuid ülemine amordi kinnitus on ikka lahti ja loksub.
Lisan ka mõned pildid.