VW Golf 2 1.9tdi - 1988 - lilCherrymk2

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
lilCherrymk2
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 10 Apr 2019, 21:03
Auto: Golf mk2 gl 1.9mtdi, Golf mk3 gl 1.9tdi
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Golf 2 1.9tdi - 1988 - lilCherrymk2

Lugemata postitus Postitas lilCherrymk2 » 08 Juul 2020, 12:39

Hei kõigile! Otsustasin siis lõpuks siia ka oma golfi teema üles laadida. Eks ma hakkan siis kuskilt algusest pihta.
Asusin omale golfi otsima juba 2018 aasta alguses. 2017 suvel olin just load saanud ja tundsin, et hea oleks väikest ja lihtsat autot omada. Kuulutusi sirvides jäi üksikuid silma kuid üldiselt asusid kõik kuskil Narvas või ei mahtunud hinna poolest minu eelarvesse. Vahepeal jäi ka paar polo silma, kuid ka need ei osutunud valituks. 2018 mais käisime Saaremaal ühte golfi vaatamas, lootusega see ära tuua, aga kahjuks avastasime kohale jõudes, et auto vajab tunduvalt rohkem tegemist kui kuulutuses juttu oli. Ja kuna mina olin tol hetkel alles autoremondiga üpris võõras siis meist jäi ta igatahes Saaremaale maha. Siis tulid suvi, elu ja sügisel kool vahele ning ei tegelenud aktiivselt otsimisega. Vahete-vahel ikka sirvisin kuulutusi, kuid golfe oli kuidagi väheks jäänud.
Siis aga kuidagi juhuslikult sattusin 10. märtsi (2019) hilisõhtul auto24s ühe kena punase golfi kuulutusele ja otsustasin omanikule kirjutada ja uurida kas üldse alles on. Minu õnneks oli täitsa alles ja üllatuseks asus mu endises kodulinnas Viljandis. Järgmisel õhtul sõitsime seda juba vaatama. Vastu vaatas kena kirsipunane 1988a golf 2 gl. Kaks ust oli küll ülearu, aga kiindusin sellesse silmapilkselt. Ainuke mure – auto vajas uut mootorit. Õnneks oli meil just mõni aeg tagasi toodud üks doonor, millelt teisele autole juhtmestik sai võetud, nii et oli sobiv kandidaat juba olemas. Samal õhtul sai ostulepingule alla kirjutatud, kuid kuna tegemist oli automaatkastiga autoga, ei saanud me seda nööri otsas koju tuua ja jäi ootama, millal konnaga järgi tuleme. 14. märtsi õhtul sõitsime konnaga Viljandisse ja tõimegi ta koju Märjamaale.
DSC_1862.jpg
DSC_1862.jpg (164.81 KiB) Vaadatud 1907 korda
Järgneva nädala jooksul sorteerisin ma läbi kraami, mis tuli autoga kaasa ja sain täpsemalt süveneda, mille ma endale kaela olin tõmmanud. Autol kere on hea, suhteliselt uus värv peal (pidi mersu värv olema, passis oli alles hall) ja sees sinine sisu, mis suuremas osas oli koost lahti võetud ja polnud omale kohale veel tagasi jõudnudki. Mitmed tükid on interjöörist sel põhjusel ka kadunuks jäänud, eriti just pagasiruumis. Katuseluuk oli lootusetult kinni jäänud, selle sain õnneks korda kui ohtralt WD40 tihendi vahele lasin, õrnalt tihendi kere küljest lahti urgitsesin ja paar korda luuki koputasin. Rooli polnud, aga õnneks peale foorumisse kuulutuse panekut sain täpselt sobiva priit123321 käest. Teda saime varsti jälle külastada, sest avastasime kapoti alt üpris nigelas seisus akualuse, uue tõime tema juures seisva jetta pealt. Lisaks saime sealt ka uued kolm pedaali, sest olin otsustanud manuaaliks teha auto. Ütlen ausalt, selle golfiga oli tegelikult ikka igasugust jama tehtud ennemalt. Ees olid golf 1 tuled mingite ise puidust tehtud adapteritega, sees on mitmed asjad spreiga mustaks värvitud, esiustele on kõlarite jaoks ka mingid puidust karbikesed kuumaliimi ja ma ei tea millega tehtud ning väikeseid veidrusi ilmus töö jooksul ikka ja jälle.
DSC_1874.jpg
DSC_1874.jpg (245.14 KiB) Vaadatud 1907 korda
DSC_1879.jpg
DSC_1879.jpg (223.48 KiB) Vaadatud 1907 korda
DSC_2493.jpg
DSC_2493.jpg (122.71 KiB) Vaadatud 1907 korda
DSC_2997.jpg
DSC_2997.jpg (100.42 KiB) Vaadatud 1907 korda
25. mail läks vana mootori maha võtmiseks. Tegemist oli plokikaane veaga 1.6 bensukaga. Tuleb välja, et ei olegi nii jube töö, kui välja arvata vaheseik, kus mootori endale peaaegu sülle kukutasin. Nimelt keerasin stanget küljest, aga mootoritalal ei olnud lisapolte küljes ja ei olnud jõudnud veel toestada ka mootorit, ning nii ta sealt ette kalduski. Õnnelik õnnetus ja järgneval päeval olin juba targem kui Seat Cordoba pealt uut mootorit maha hakkasin võtma.
DSC_2478.jpg
DSC_2478.jpg (185 KiB) Vaadatud 1907 korda
DSC_2485.jpg
DSC_2485.jpg (212.82 KiB) Vaadatud 1907 korda
a siis juhtus suvi... Elus toimusid suuremad muutused ja auto tegemine jäi mitmeks kuuks seisma. 24. septembril tõime auto lõpuks Märjamaalt seismast ära oma hoovi. Nüüd kui golf lõpuks päris omas kodus oli, sain sellega just siis toimetada kui aega sain ja soov tekkis. 3. oktoobril saime uue mootori kapoti alla, juhuu! Nüüd ilutseb seal mõnus 1.9tdi ja ka armatuuri alla on nüüdseks kolm pedaali ilmunud. Vahepeal sai veel juhipoolse esitiiva alt roostet eemaldatud ja nipet näpet. Muidugi juhtus selline tore asi, et kõrvalistuja poole tekkis mingil hetkel kena bassein, sain sealt korduvalt vett välja kühveldada enne kui probleemi üles leidsin. Kapotialusesse renni oli kuskilt korralik kogus mulda tekkinud ja see oli kõrvalistujapoolse renniaugu muda täis ajanud, puhusin suruõhuga läbi ja nüüd seda muret enam pole. Sama aastanumbri sees väga palju rohkemat ei jõudnudki, sest palju vabast ajast läks teise projektika tegemisele, mille olin kooli endale keretöödesse ja värvimisse võtnud.
DSC_3039.jpg
DSC_3039.jpg (217.97 KiB) Vaadatud 1907 korda
DSC_3148.jpg
DSC_3148.jpg (95.75 KiB) Vaadatud 1907 korda
Viimati muutis lilCherrymk2, 08 Juul 2020, 13:31, muudetud 3 korda kokku.
Life is too short to drive boring cars.

Kasutaja avatar
lilCherrymk2
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 10 Apr 2019, 21:03
Auto: Golf mk2 gl 1.9mtdi, Golf mk3 gl 1.9tdi
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Golf 2 1.9tdi - 1988 - lilCherrymk2

Lugemata postitus Postitas lilCherrymk2 » 08 Juul 2020, 13:13

Uus aasta algas üpriski produktiivselt. Tegin endale sünnipäevakingi ja tõin golfile Tartust 15tollised Borbet A veljed. 28. märtsil saime mootorile turbo peale, sest seal olnud turbo oli kohe mootorit tuues juba Caddy mk1 mõeldud minema. 30. märtsil saime golfi esimest korda tööle. Esimesi hääli tegi juba päev varem, kuid selgus, et kunagi varem Türilt toodud kõrgsurvepump oli tegelikult pekkis omadega ja sellepärast ei läinud ka auto varem tööle. Nagu ikka projektiautodel kombeks, ühe vea parandad, kaks uut viga ilmub juurde. Nimelt avastasin peale mootori käivitust salongist kena jahutusvedeliku lekke, mis tähendas salongiradika vahetust. Nii ma siis võtsin selle 17. aprillil ette. Sain salongiradika peale mitut tundi pusimist ja peast kinni hoidmist lõpuks kätte ja parandasin fooliumteibiga veel labade õhuläbilaskvuse probleemi. Uus radikas läks sisse ja lõpuks sain kõik õhutorud ühendatud ja armatuuri ka kokku. 19. aprill tegime esimese pisikese proovisõidu.
DSC_5498.jpg
DSC_5498.jpg (249.86 KiB) Vaadatud 1905 korda
DSC_5241.jpg
DSC_5241.jpg (91.01 KiB) Vaadatud 1905 korda
DSC_5255.jpg
DSC_5255.jpg (101.98 KiB) Vaadatud 1905 korda
20. aprill alustasin jantimist oma tagumiste piduritega. Kui lõpuks trumlid maha sain siis vaatas mulle vastu kena kogus roostet. Seda sai sealt ikka päris pikka aega maha kopsitud ja traatharjatatud. Üks käsipiduritross ei tahtnud kuidagi kerest lahti lasta, aga lõpuks õnnestus mul teda siiski veenda. Golf sai endale uued käsipiduritrossid, pidurisilindrid, klotsid ja vedrud, vahetasime ära ka peasilindri. Juhtmestik on ka juba enam-vähem valmis. 3. mail sain istmed paika ja üldiselt seest auto kokku. Uued tuled tellisin autole vahetult pärast seda kui olin ta 2019aasta märtsis koju toonud, sest ilmselgelt ei läbenud ma oodata. Cherryl on seega täisring tumedaid tuuningtulesid ja lisaks muretsesin ka märgita esivõre.
DSC_5312.jpg
DSC_5312.jpg (147.92 KiB) Vaadatud 1905 korda
DSC_5506.jpg
DSC_5506.jpg (161.58 KiB) Vaadatud 1905 korda
Juuni alguseks said tehtud ka esipidurid ja uus summuti alla keevitatud. 2. juunil sättisin siis ennast Tallinnasse Metroserti autot kaaluma. Sai ilusti kaalutud ja jäin siis ootama, millal Arki vormistama saan minna. Üle nädala läks mööda ja olin jõudnud juba Arki aja panna kui tuli email, et mu sõidukil pole piisavalt suur kandevõime, et olla viiekohaline. Soovitati mõelda auto 2kohaliseks vormistamist või mootori vahetamist kergema vastu. Põhimõtteliselt oli kogu jama selles, et mu auto kaalus 15 kg rohkem kui võiks. Nojah püüa sa vaielda nendega. Aga kust kohast tuli siis mu golfil see lisaraskus? Täpsemalt tuli see eelmise omaniku poolt absoluutselt igale poole mürasummutuseks pandud pigimattidest. Nojah, kuna teisipäevaks oli arki aeg pandud siis helistasin ja uurisin kas esmaspäeval kaaluma saaksin uuesti. Nädalavahetusel kakkusime mu just kokku pandud auto uuesti laiali ja kiskusime kõik pigimatid välja. Neid olid täis autouksed, pagasiruum, piilarid ja isegi lagi. Esmaspäevaks auto koos ja jälle kaaluma. Sealsed kaalujad ütlesid mind uuesti nähes ja mu probleemist kuuldes, et neil on seal pidevalt selliseid juhuseid kus ark ei ole andnud täielikku infot kohe alguses ja seepärast peab uuesti kaalumas käima. Lisaks sai vahetatud vasakpoolne rooliots.
20200602_094923.jpg
20200602_094923.jpg (203.28 KiB) Vaadatud 1905 korda
20200602_094934.jpg
20200602_094934.jpg (219.78 KiB) Vaadatud 1905 korda
DSC_6705.jpg
DSC_6705.jpg (265.31 KiB) Vaadatud 1905 korda
DSC_6706.jpg
DSC_6706.jpg (351.87 KiB) Vaadatud 1905 korda
Teisipäeva hommikul seadsin siis autoga ennast Saue Arki. Seal muidugi tekkis ka paras segadus ja sain omajagu aega oodata, kuid lõpuks tehti autost pildid ära ja mindi vormistama protokolli. Paber käes ja sain lõpuks ära vormistada asja. Nüüd siis ilutseb passis uus mootor ja ka kerevärv. Kohe arkist käisin ja tegin ülevaatuse ka peale. Paar viga tuli välja mida ise tähele ei pannud, kuid need saavad ka kohe korda. Üheks oli taga parem amort, mille juba ära vahetasin ja teiseks pidurirõhu regulaator vajas vahetamist. See on veel hetkel pooleli, sest avastasime et mu golfil puudub regulaatori vedru ja kronsa, millega see tagasilla küljes olema peaks. Hetkel olen nende otsingul, et päris korda saada.
Nagu projektikatega ikka siis on veel palju asju, mis tahavad tegemist ja iga asjaga mille parandad, tuleb vähemalt üks asi juurde, mis vajab tegemist. Need aga ei takista autoga ringi sõitmist ning praegu naudingi oma suvehooaja dailyga ringi vuramist.
IMG_7315e.jpg
IMG_7315e.jpg (314.22 KiB) Vaadatud 1905 korda
Mu toimetustel saab silma peal hoida ka instagrammis @cherrymk2golf
Ja muidugi suur suur aitäh mu kõrval olevale targemale ja kogenenumale, kes mind alati õpetas ja aitas.
Viimati muutis lilCherrymk2, 11 Juul 2021, 21:30, muudetud 4 korda kokku.
Life is too short to drive boring cars.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf 2 1.9tdi - 1988 - lilCherrymk2

Lugemata postitus Postitas woody » 09 Juul 2020, 08:08

Respect vanuri ellu jätmise eest
Kes tänasid kasutajat woody selle postituse eest:
lilCherrymk2
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Huviliste autod”