VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Aug 2020, 16:30

Kuna juba pikemat aega tehakse kodus neid vihjemänge ja ütleme ausalt, siis see vana b6 roostetas ka ikka juba mõnusalt, siis saigi plaani võetud, prouale midagi natuke uuemat (loe: korralikumat) vaadata.

Kriteeriumiteks olidki vaid nr. 1 - rooste vaba, 2. - avariivaba, 3. - diisel, 4. - automaat...ülejäänud polnud enam tähtis.

Selle konkreetse auto ostmisele eelnes ka paras keberniit peaks ütlema. Eks oma rolli mängis ka kuupäev (13.08), kuna mulle pole see nr. küll kunagi midagi head toonud :D.
Tegelikult olime 100% kindlad järele minema ühele CC-le hoopis, kuid selle omanik ei suvatsenud kuupäevadest kinni pidada, ei võtnud kokkulepitud päeval enam torugi, ei helistanud tagasi, vaid saatis päeva peale kuiva sms-i, et teda kahjuks enne pühapäeva kätte ei saa (vb olidki tal mõjuvad põhjused, vb ei saanud lihtsalt pudeli küljest ära, no ei põhjendanud vähemalt...). Ok võtsime siis järgmise auto silmapiirile (a, vaatasime sel päeval vaid Tartu masinaid, kuna naine pidi tööle minema ja olime selles CC ostus nii kindlad ja kõik kaardid sinna pannud), järgmine versioon oli samuti b7 universaal, kutt tuli, näitas autot, tegime proovisõitu, rääkisime isegi hinna juba parajaks ja kui küsisin, et vormistame siis ära? Tuli vastuseks, et mis, kohe täna tahate autot kätte saada we? :eh: Jaatava vastuse peale tuli pikk jutt, kus tal on vaja kindlasti nädala lõpuni ja ka nv tööl käia veel ja uue auto liisingusse saamisega läheb ka kindlasti mõni päev aega. Minu küsimuse peale, et miks pannakse auto siis üldse üles müüki, siis tuli vastus, et ta poleks uskunud, et keegi nii kiiresti reageerib, ta olla harjunud 3...6 kuulise müügi perioodiga - tase k*rt! :lol:
Nii ja siis olime juba suht löödud olemisega (sain muidugi naise käest koguaeg, et miks ma tema vanakese enne maha müüsin, kui uut käes polnud - jälle tagantjärele tarkus eksole :) ), kui kolasime veelkord portaalid läbi ja leidsimegi selle, mis siis koju ka tõime.
Müüjaks oli suht noored vene rahvusest inimesed, kuid kes olid väga kenasti eesti keele omandanud ja ost-müük läks sujuvalt.

Autost siis ka natuke:
Naine ütles küll, kui valisime, et "kuuti" enam ei taha (sellep. ka CC oli valikus), kuid turusituatsioon tegi oma. Hiljem tunnistas ise ka, et koeri ka ju vaja aegajalt vedada.
Tegu 10/2011a isendiga, 2.0tdi, 103kw, esivedu ja DSG aparaadiga.
LKF andmetel tegu avariivaba isendiga ja plussiks ka kogu hooldusajalugu koos värskete ettenäidata tshekkidega ja seda lausa mõne tuhande eest - üsna hiljuti vahetatud siis tüüpilised asjad (hammasrihm, hooratas, pidurikettad, taga amordid, p*rsetäis sillapulikaid, erinevaid torusi turbo juures, jne..).
Läbisõit on autol küll korralik (299000 km), kuid täitsa tiheda olemisega, sisu pmst kulumata ja nagu öeldud, siis hiljuti suuremad asjad ka vahetatud.
Kuna valik oli pmst 0, siis värvi valida ei saanud - mitte väga köitev helepruun metallik (LA8X), sisu täitsa huvitav, selline tumepruun (vahelduseks mul viimased must v beež), all pmst tutikad 17" Sailunid.
Lisasi sel väga polegi ja tundub täitsa comfortline aparaat, nimetada siis vaid ehk el. tagaluuk, el. konks, bi-xenon, esiklaasi lisasoojendus, BT, naviga stereo...ahjaa käiguvahetuslabad, istmesoojad ja pdc andurid loomulikult ka :D

Vigadeks siis skänni järele (logi pandud spoilerisse) intermittentina EGR-i mingi häire (pärast kustutamist ja tuuritamist hetkel tagasi ei tulnud, kuid las naine sõidab veits) ja esitulede pesuri relee (netis viga guugeldades, siis räägiti kaitsmest, mis läbi võib olla ja oli ka, mille asendasin, kuid hetkel tööle ei saanud). Kolasin ka kodeeringu läbi (eemaldasin tagumise kojamehe automaatse töö tagurdamisel, kuid ei hakanud ka seal midagi sellega seoses silma...äkki siis ongi relee?)
Samuti ei suuda ma autot ja telot ära paaritada, vigu kusagil moodulites ei näita, ei teagi...hetkel ei viitsi ka rohkem sellega pusida.

Esialgu kõik
► Näita Spoilerit
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis TiitRE, 31 Aug 2020, 10:15, muudetud 8 korda kokku.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 14 Aug 2020, 17:43

Täitsa viisakas püss juu :thumbup:
Kes tänasid kasutajat ViljarKaurla selle postituse eest:
TiitRE

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Aug 2020, 17:46

ViljarKaurla kirjutas:
14 Aug 2020, 17:43
Täitsa viisakas püss juu :thumbup:
Viisakam, kui eelmine b6 8)

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas miilits » 14 Aug 2020, 19:16

Ringiga b7 peal tagasi 😂 ma ise siin just mõelndu ka cc vaadaa, aga paistavad nagu raiped ikka. Foorumi 3,6 vaatasin ka, et kuna lühikesed otsad ja väike prognoositav kasutus, aga see masin karjus yle kere värvi vajadust ja laivis polnud korralik miskit kui pildil 😅
Aga jaksu, b7 selline rahulik na viisakas liikur
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Aug 2020, 19:19

miilits kirjutas:
14 Aug 2020, 19:16
Ringiga b7 peal tagasi 😂 ma ise siin just mõelndu ka cc vaadaa, aga paistavad nagu raiped ikka. Foorumi 3,6 vaatasin ka, et kuna lühikesed otsad ja väike prognoositav kasutus, aga see masin karjus yle kere värvi vajadust ja laivis polnud korralik miskit kui pildil 😅
Aga jaksu, b7 selline rahulik na viisakas liikur
Tänud-tänud, seekord see b7 siiski naisele kärutada, ise eelistan natuke kõrgemaid masinaid :D

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tofetome » 14 Aug 2020, 20:00

Tere tulemast teiste B7-te sekka!

Anna palun paar vihjet kuidas selle tagakojamehe ära kodeerisid. Ükspäev kui olin just auto ära pesnud ja siis tagurdasin tegi sobimatu kojamehe liigutuse.

M
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas siLc » 14 Aug 2020, 20:15

tofetome kirjutas:
14 Aug 2020, 20:00
Tere tulemast teiste B7-te sekka!

Anna palun paar vihjet kuidas selle tagakojamehe ära kodeerisid. Ükspäev kui olin just auto ära pesnud ja siis tagurdasin tegi sobimatu kojamehe liigutuse.

M
VCDS-ga mooduli 09 kodeering.

On näha, et startstop väljalülituse nuppu on ohtralt pruugitud - läigib teine.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
tofetome

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Aug 2020, 20:24

siLc kirjutas:
14 Aug 2020, 20:15


On näha, et startstop väljalülituse nuppu on ohtralt pruugitud - läigib teine.
Pilt petab ilmselt, liiga päikselise ilmaga sai teloga klõpsud tehtud, kuid kindlasti on see ka palju vatti saanud, kuna oli maha kodeerimata, selle unustasin koodingust maha võtta k*rt :D
Viimati muutis TiitRE, 14 Aug 2020, 22:44, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 14 Aug 2020, 22:29

Ma täiesti kindel, et lingi alused mullitavad juba 😂

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Aug 2020, 22:45

etnies858 kirjutas:
14 Aug 2020, 22:29
Ma täiesti kindel, et lingi alused mullitavad juba 😂
Homme vaatan terasemalt...vähemalt ei kuku tagaluuk ja tagatiib seistes küljest :D

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Aug 2020, 14:05

TiitRE kirjutas:
14 Aug 2020, 22:45
etnies858 kirjutas:
14 Aug 2020, 22:29
Ma täiesti kindel, et lingi alused mullitavad juba 😂
Homme vaatan terasemalt...vähemalt ei kuku tagaluuk ja tagatiib seistes küljest :D
Vaatasin täna kirurgipilguga kõik lingid üle ja sul on õigus, vaid juhiukse lingil on välge alge, teised 3tk õnneks täiesti veatud ...veel :)

Pilt

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Aug 2020, 14:17

A, aga ikka 1 mure siiani säilinud ja seesama EGR-iga seonduv.
Naine räägib, et just hommikul, kui juba natuke jahedam, siis peale mingi 1..2km läbimist lööb spiraali põlema. Mootorituli ei põle, samuti pole mingit muutust mootoritöös märgata, minek jms jääb kõik samaks, päevapeale pole kordagi juhtunud. Skänn näitab ikkagi seda EGR-i veakoodi ja intermittentina, laseb kenasti ära kustutada, jne. Rohkem vigu pole, kustus ka see esitulepesurite relee viga, kui sai uue kaitsme, kuid pesurid ikkagi ei rakendu. Koodingus kenasti pesurid aktiveeritud.

Ahjaa, selle start-stopi võtsin ka täna maha.

P.S Guugeldasin seda telefoni paaritamise muret ja seal soovitati BT moodulile nn. restart teha. Tegin, kuid tulemusteta.
Hetkel pakub Tartus 1 härra BT moodulit koodiga 7P6035730L, mis tuli 2011 B7 pealt ja oli toiminud ka nii 2012, kui 2014 Passatite peal. Homme pidime kokku saama ja korra minu omasse proovima, kui sellega asi lahendub, siis võtan ära, kuigi kood hoopis teine.
Viimati muutis TiitRE, 15 Aug 2020, 14:22, muudetud 1 kord kokku.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas miilits » 15 Aug 2020, 15:45

Mul b7 jebis algusest peale ja vaid minu teloga. Ma ei leidnud mingit viga ja ei viitsind tegeleda edasi, selg plokk vms vajaks vahetust
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 2.0 tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Aug 2020, 17:08

Telefoniga sai asi jonksu.

Ei andnud rahu, kas viga mu Androidis äkki ja proovisin naise I-phonega, selle tundis kohe ära ja sai need omavahel ära paaritatud, minu omaga jonnis edasi.
Mõtlesin wtf, tegin telola restardi ja panin kõik uuesti otsima ja nüüd leidis ka minu telo "õige" volkari...sel raipel oli mu eelmine mälus, nagu ka ammu müüdud Audi :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 15 Aug 2020, 18:59

Kusjuures mul oli sama teema alguses, et ei saanud enda androidi kuidagi ühendatud. Siis mingi hetk ühendas elukaaslase kuidagi hop ja hop enda iPhone ära ja peale seda sain ka mina oma telefonid ühendatud. Nüüd uue telefoniga ühendas juba probleemideta esimese korraga.
Kes tänasid kasutajat Hapnik selle postituse eest:
TiitRE

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Aug 2020, 17:52

Targemad, saan ma õigesti aru, et signaal ja tulede pesurid on läbi sama relee?
S.t, et kui näiteks signaal töötab, siis ei saa relees viga olla ja ilmselt pump ise pekkis või on veel midagi kontrollida?


Pilt
Viimati muutis TiitRE, 16 Aug 2020, 20:54, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Aug 2020, 16:25

Võtsin ise täna hommikul auto, et seda EGR-i värki ise kogeda.
No naiste värk ma ütlen, et midagi ei muutu ei minekus vms - no loomulikult muutus uim kuubiks, nii kui spiraali vilkuma lööb. Kui välja suretada, siis spiraal kustunud ja auto jälle ergas...nagu limp mode värk turbol.
Anomaalia ilmubki vaid hommikusel nö esimesel sõidul, kui mootori temp jõuab sinna veerandi peale (seieri järgi), enne seda ja hiljem pole midagi, kõik ok.
Et mida vaadata või päästab vaid egr klapi välja vahetus?
Viga isenesest intermittent ja kui auto on juba soojemaks käinuks, kima palju tahad, ei mingeid trikke.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1676
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 17 Aug 2020, 16:43

Eks seda tuleks proovida. Kas vahetus aitab ei teagi. Esialgu kui mööda külge maha ei jookse puhastada klapp ära. Äki poob kinni vms. Aga egr pidi olema nii b6 kui ka b7 selline tüüpiline asi.
Tulede pesu kohapealt nii palju. Kindlasti saab vcds seda toimima panna ja välja lülitada. Jään kahjuks vastuse võlgu kus kuidas ja mida tegema peab et neid teste teha ja kontrollida.

TiitRE kirjutas:
17 Aug 2020, 16:25
Võtsin ise täna hommikul auto, et seda EGR-i värki ise kogeda.
No naiste värk ma ütlen, et midagi ei muutu ei minekus vms - no loomulikult muutus uim kuubiks, nii kui spiraali vilkuma lööb. Kui välja suretada, siis spiraal kustunud ja auto jälle ergas...nagu limp mode värk turbol.
Anomaalia ilmubki vaid hommikusel nö esimesel sõidul, kui mootori temp jõuab sinna veerandi peale (seieri järgi), enne seda ja hiljem pole midagi, kõik ok.
Et mida vaadata või päästab vaid egr klapi välja vahetus?
Viga isenesest intermittent ja kui auto on juba soojemaks käinuks, kima palju tahad, ei mingeid trikke.
Viimati muutis murkamarko, 17 Aug 2020, 16:44, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Aug 2020, 16:57

murkamarko kirjutas:
17 Aug 2020, 16:43
Eks seda tuleks proovida. Kas vahetus aitab ei teagi. Esialgu kui mööda külge maha ei jookse puhastada klapp ära. Äki poob kinni vms. Aga egr pidi olema nii b6 kui ka b7 selline tüüpiline asi.
Tulede pesu kohapealt nii palju. Kindlasti saab vcds seda toimima panna ja välja lülitada. Jään kahjuks vastuse võlgu kus kuidas ja mida tegema peab et neid teste teha ja kontrollida.

TiitRE kirjutas:
17 Aug 2020, 16:25
Võtsin ise täna hommikul auto, et seda EGR-i värki ise kogeda.
No naiste värk ma ütlen, et midagi ei muutu ei minekus vms - no loomulikult muutus uim kuubiks, nii kui spiraali vilkuma lööb. Kui välja suretada, siis spiraal kustunud ja auto jälle ergas...nagu limp mode värk turbol.
Anomaalia ilmubki vaid hommikusel nö esimesel sõidul, kui mootori temp jõuab sinna veerandi peale (seieri järgi), enne seda ja hiljem pole midagi, kõik ok.
Et mida vaadata või päästab vaid egr klapi välja vahetus?
Viga isenesest intermittent ja kui auto on juba soojemaks käinuks, kima palju tahad, ei mingeid trikke.
Ok, saan aru, kui klapp pigine ja mingis pooles vinnas, kuid just, kui temp saavutab seal mingi a´la 30C vms, alla selle ja üle selle toimib kõik 100%.
Saan ka obd11-ga pesurite testi teha, kui auto uuesti kätte saan, siis teen.
Viimati muutis TiitRE, 17 Aug 2020, 19:59, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 19 Aug 2020, 11:55

Täna sain kätte, reedeks vahetuse aeg bronnitud ja saab vast sellest jamast lahti. Valisin Pierburgi toote.
Nii eile, kui täna hommikul ise sõitsin, siis ei mingeid trikke, samas naine sõitis eile õhtul jahedama ilmaga ja viskas jälle avariisse.

Pilt

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 20 Aug 2020, 12:22

Täna sai külge foorumlase @hnz -i käest soetatud laadimisava kaitse. Asi sai soetatud just praktilisust silmas pidades, mitte ilu pärast. Koertel tulebki varsti vaktsineerimis aeg peale ja paratamatult nad sinna küüntega satuvad.

Pilt
Pilt
Viimati muutis TiitRE, 20 Aug 2020, 12:22, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 20 Aug 2020, 16:34

TiitRE kirjutas:
16 Aug 2020, 17:52
Targemad, saan ma õigesti aru, et signaal ja tulede pesurid on läbi sama relee?
S.t, et kui näiteks signaal töötab, siis ei saa relees viga olla ja ilmselt pump ise pekkis või on veel midagi kontrollida?


Pilt
Tulepesurite saaga leidis ka täna lõpu. Tänud Riimole (@etnies858 ), kes tuli oma koera meie omadega mängitama ja võtsime pesurid vaatluse alla.
Pika pusimise peale saime pesurid kuidagimoodi lõpuks isegi pritsima, kuid kusagil seal süsteemis on ummistus. Voolik lahti ühendades pritsis vett korralikult, seega ummistus pesuris endas kusagil. Kas nüüd eelmisel omanikul mingiks ajaks deaktiveeritud olnud, et vett säästa ja nüüd sealt seest midagi kinni kasvanud või lihtsalt kraaniveega ökonoomitanud ja nüüd katlakivi vms. täis.
Aga vähemalt elektroonika pool toimib, pesurid liiguvad ka kenasti välja, kuid jah surve on veel veel natuke hädine.
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
etnies858

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 21 Aug 2020, 15:01

EGR sai vahetatud.
Oli au kogu protsessi käigus kõrval seista ja peab ütlema, et päris kodus garaažis seda ikka ära küll ei vaheta, kui just pole tõstukit olemas. Üsna korralikult tuli ikka lammutada, enne kui see väike junn sealt kätte saada.
Positiivne on see, et kui DPF eest ära keerati, siis seal ilutses peal kilometraaž, millal see vahetatud on, nimelt 252000km pealt.

Hetkel koju sõites oli kõik timm, eks proovib nüüd mingil külmemal hommikul, kas sain sellest veast lahti vms.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas links » 21 Aug 2020, 16:08

TiitRE kirjutas:
21 Aug 2020, 15:01
Oli au kogu protsessi käigus kõrval seista ja peab ütlema, et päris kodus garaažis seda ikka ära küll ei vaheta, kui just pole tõstukit olemas.
Estakaat ei sobi?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 21 Aug 2020, 16:11

links kirjutas:
21 Aug 2020, 16:08
TiitRE kirjutas:
21 Aug 2020, 15:01
Oli au kogu protsessi käigus kõrval seista ja peab ütlema, et päris kodus garaažis seda ikka ära küll ei vaheta, kui just pole tõstukit olemas.
Estakaat ei sobi?
Parema esimese ratta pead alt saama ja isegi see tõstuk käis täna vähemalt 15x üles-alla. Vaheldumisi tuli asju lahti keerata, nii altpoolt, kui ülevalt.

Vasta

Mine “Huviliste autod”