VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Ukse eemaldus juttu olen tegelikult paari teemasse kunagi kirja pannud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Ok. Ju siis ma pole lihtsalt seda postitust näinud. Ega ma muidu poleks algul raskema tee valinud Tavaliselt annab isegi google meie foorumi teemasi välja, kuid b7 kohta mitte grammigi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tjah, need olid vist B6 kohta. Tegelikkuses kõlbab see õpetus alates Golf4, Bora, B5.... Pm enamus VAGe alates sellest sajandist, milledel on sarnane hinge ehitus, välja arvatud viimased põlvkonnad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
No ingel [VW Bot: "Keel korda!"], mul sai ka asi lihtsamaks just, vaja endal hakkata varsti uksi vahetama.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Korraline TÜV läbitud 100% puhta lehega. Järgmine 09/2022.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Kontrollis vaid kojamehi koos pesuritega.
Aga vaatasin kodus ja jälle on kaitse läbi. Ilmselt seal ikka raske läbi pressida vett ja põletab kaitsme läbi?
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Nagu ma aru saan, siis jutt on tulepesuritest? Kus ülevaatuspunktis sellise asja toimimist kontrollitakse?
Muidu on aus ja kena Passat, aga mis mind kohutavalt nende autode juures häirib?! See väga odavailmeline hall plastik salongis! Soliidne "piano black" või isegi feik carbon annaks sellele salongile kõvasti juurde. Mul on tekkinud mingi kiiks tumeda salongiga, sest viimased kolm autot olnud kõik musta interjööriga, sealhulgas nii piilarid, kui lagi. Tekitab kuidagi hubasema olemise autos, kui hele sisu.
Muidu on aus ja kena Passat, aga mis mind kohutavalt nende autode juures häirib?! See väga odavailmeline hall plastik salongis! Soliidne "piano black" või isegi feik carbon annaks sellele salongile kõvasti juurde. Mul on tekkinud mingi kiiks tumeda salongiga, sest viimased kolm autot olnud kõik musta interjööriga, sealhulgas nii piilarid, kui lagi. Tekitab kuidagi hubasema olemise autos, kui hele sisu.
GTD Instagramis @harry_r111
-
- Klubiline
- Postitusi: 822
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
seal kus nokitakse
Mul isegi ei "pestud" esiklaasi ÜV kontrollis, rääkimata siis tuledepesuri kontrollist.
Viimati muutis anonymous2, 08 Sept 2020, 20:44, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Bemmiga käisin samas punktis ja kontrollis ka tulepesureid.anonymous2 kirjutas: ↑08 Sept 2020, 20:40seal kus nokitakse
Mul isegi ei "pestud" esiklaasi ÜV kontrollis, rääkimata siis tuledepesuri kontrollist.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tulede pesurid ei pritsi ju igakord? Nad siis lasevad vett seni kuni pritsima hakkab?
Tundub natuke jabur sellist asja kontrollida samas, kui peab siis peab.... endal pole sellist asja ette tulnud lihtsalt.
Tundub natuke jabur sellist asja kontrollida samas, kui peab siis peab.... endal pole sellist asja ette tulnud lihtsalt.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tule pesur peab alati esimesel korral rakenduma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Kui sinna TÜV punkti sisse sõidad, siis seal nii hämar, et lööb xenonid põlema ja esmakordselt tõmbamisel jah peavad kohe rakenduma. "Õnneks" Passatil täna neid tähele ei pandud, kuna klaasile tõmmates, oleksid pidanud rakenduma. Sellep. kodus vaatasingi jälle vigu ja sama viga sees jälle ning kaitse jälle läbi.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Kui tuled põlevad. Kui DRLid, siis ei pea.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
See ju ilmselge
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Porilapatsid installitud ja tagumine vasak ABS-i andur sai ka vahetatud uue vastu (trikitas mul siin vahepeal).
Samas tõdesime, et mõlemad tagumised amordid on mõlemad niisked ja sai tellitud uued, samuti on otsakorral tagumised piduriklotsid, mis said samuti tellitud ja ilmselt talviste rehvivahetusel lähevad hiljemalt külge.
Samas tõdesime, et mõlemad tagumised amordid on mõlemad niisked ja sai tellitud uued, samuti on otsakorral tagumised piduriklotsid, mis said samuti tellitud ja ilmselt talviste rehvivahetusel lähevad hiljemalt külge.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tõstukilt tagasi.
Vahetatud sai siis tagumised amordid ja tagumised piduriklotsid. Millegipärast mõtlesin mõlemaid proovida TRW tootena...eks näis.
Vahetatud sai siis tagumised amordid ja tagumised piduriklotsid. Millegipärast mõtlesin mõlemaid proovida TRW tootena...eks näis.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Natuke on vahepeal, peale ainult kalla ja talla, juhtunud ka.
Nimelt suutis Passat mind ükspäev teele jätta ...täiesti lampi keset päeva ei käivitunud enam. Obd11 koguaeg käetoe sees olemas ja näitas Engine starting.... viga. Algul proovisin vea lihtsalt ära kustutada, mida ka teha lasi, kuid järgmisel käivituse proovil sama viga kohe tagasi. Ega muud, kui kiire kõne "tartukate kiirabile" (@R36 ) ja sealt tuli kuiv, kuid kiire vastus - starter.
Mees ei eksinud. Tirisin auto töökotta ja starter maha. Eelmine omanik oli juba eelnevalt seal tõmberelee ära vahetanud (jube värske olemaisega tundus olema), kuid jupiks muidugi mingi "joptvõimat" ja ilmselt start-stop süsteem selle vaesekese seal ära tappiski (alles minu kätte sattudes, deaktiveerisin selle jobutuse seal).
Aga kuna autot oli proual kohe vaja (pidi veel tööle jõudma), siis kiire otsing Tartus andis Knuttsonist Valeo. Ok, kõik sobis, varustaja lendas järele ja tõi paki ära. Pakist vaatas vastu mingi tundmatu looma genekas hoopis! Kõne peale maigutati suud ja lubati uurida, kuid minul aega polnud ja järgmine versioon kohe saada oli Denso. See läks ka külge.
Enne starteri pulli võtsin ette selle tulepesuri teema lõpuks. Tartst saada ka vaid Toprani toode. Sai siis see võetud, lisaks @R36 soovitusel OE tihend sinna paagi ja pumba vahele. Ütlen kohe ära ka teistele soovituseks, visake see Topran minema, seda tegin ka mina. Sinna kuhu kinnitub voolik, on natuke teise kujuga ja sellest piisab, et voolikuklamber end ära ei lukusta, samuti on see väike krae seal väiksem, kui originaalil.
Ega muud, kui sai ikkagi OE lisaks tellitud ja nädal hiljem käes. Täna sai pump külge ja kõik toimib.
Lisaks suured tänud ka @tofetome , kes jagas infot ja mõtteid naviga seoses. Ühesõnaga nüüdsest siis peal uuem soft (5274) ja navi versioon v17 (8555).
Hetkel kõik. Uued talvekad ootavad külma, et alla keerata.
Nimelt suutis Passat mind ükspäev teele jätta ...täiesti lampi keset päeva ei käivitunud enam. Obd11 koguaeg käetoe sees olemas ja näitas Engine starting.... viga. Algul proovisin vea lihtsalt ära kustutada, mida ka teha lasi, kuid järgmisel käivituse proovil sama viga kohe tagasi. Ega muud, kui kiire kõne "tartukate kiirabile" (@R36 ) ja sealt tuli kuiv, kuid kiire vastus - starter.
Mees ei eksinud. Tirisin auto töökotta ja starter maha. Eelmine omanik oli juba eelnevalt seal tõmberelee ära vahetanud (jube värske olemaisega tundus olema), kuid jupiks muidugi mingi "joptvõimat" ja ilmselt start-stop süsteem selle vaesekese seal ära tappiski (alles minu kätte sattudes, deaktiveerisin selle jobutuse seal).
Aga kuna autot oli proual kohe vaja (pidi veel tööle jõudma), siis kiire otsing Tartus andis Knuttsonist Valeo. Ok, kõik sobis, varustaja lendas järele ja tõi paki ära. Pakist vaatas vastu mingi tundmatu looma genekas hoopis! Kõne peale maigutati suud ja lubati uurida, kuid minul aega polnud ja järgmine versioon kohe saada oli Denso. See läks ka külge.
Enne starteri pulli võtsin ette selle tulepesuri teema lõpuks. Tartst saada ka vaid Toprani toode. Sai siis see võetud, lisaks @R36 soovitusel OE tihend sinna paagi ja pumba vahele. Ütlen kohe ära ka teistele soovituseks, visake see Topran minema, seda tegin ka mina. Sinna kuhu kinnitub voolik, on natuke teise kujuga ja sellest piisab, et voolikuklamber end ära ei lukusta, samuti on see väike krae seal väiksem, kui originaalil.
Ega muud, kui sai ikkagi OE lisaks tellitud ja nädal hiljem käes. Täna sai pump külge ja kõik toimib.
Lisaks suured tänud ka @tofetome , kes jagas infot ja mõtteid naviga seoses. Ühesõnaga nüüdsest siis peal uuem soft (5274) ja navi versioon v17 (8555).
Hetkel kõik. Uued talvekad ootavad külma, et alla keerata.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 822
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Selle start-stop iga on mul juba nii käe sees, et auto käima, käsipidur maha ja start-stop deaktiiverimine ja siis vaatame edasi, mis saab
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1137
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 283 korda
- Tänatud: 103 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Eem, tuleb jah. Ma ka ennem ei teadnud, aga täna proovisin.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Inspiratsiooni saades siin @tofetome teemast, võtsin minagi täna selle drosseli ette.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Pead silmas EGR off? K*rt, mul ca kuuaega vana kogu kompott peal, ei raatsi veel
Edit: nüüd sain, mida mõtlesid
Viimati muutis TiitRE, 07 Nov 2020, 19:41, muudetud 1 kord kokku.