VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Tere!
Sai muretsetud endale üks Transporteri buss (28.12.2020, läbisõit ostes 171 826km), mida vaikselt camperiks ehitama hakata. Hetkel on "camperiks" olnud Toyota Land Cruiser 95, kus sees on siis voodi, sahtlid ja muu vajalik, et saaks autos reisi ajal magada . Esimesel aastal sai naisega kahekesi Euroopas sellega reisimas käidud, teisel aastal tuli kutsa juurde ja siis käisime kolmekesi kuuajalisel Euroopa reisil ning nüüd selle aasta algul tuli veel pisike perelisa. Ehk LC jääb kahjuks neljakesi reisimiseks juba veidi kitsaks.
Kui kedagi huvitab, siis mingi videoseeria sai tehtud pikemast reisist ka: https://www.youtube.com/c/4x4retriiver
Transporteri buss sai selleks valitud, et plaanis on temaga ka igapäevaselt sõita - ei tahtnud väga suurt bussi, millega tööl ja poes käia.
Kriteeriumid autole olid pikk kere, 1.9 mootor, 3 kohta ees ja konditsioneer.
Enne antud auto ostu sai mõnda teist isendit ka vaatamas käidud, aga valik on ikka väga kesine antud kriteeriumitega.
Kuna buss on 2012 aastal maha kantud, siis sai eelnevalt korralikult tõstukil üle vaadatud, et kas on korralikult tehtud ja mis võis olla mahakandmise põhjuseks. Kuna terve parem külg on palju värskema värviga, kui juhipoolt, siis arvatavasti on miskit seal juhtunud, samuti on kõrvalistuja klaasil pikem kriimustuse jälg peal. Katust pole värvitud ning põhjaalt tundus kõik ilus, küljeuks sõidab ilusti ja tundub viisakalt tehtud.
Uuena on arvatavasti ostetud DHLi bussiks ja siis 3 aastat hiljem käkki pandud. Juhipool on küljepeal DHLi kleepsust jäänud jäljed.
3 kuud pärast maha kandmist 2012 aasta lõpus vahetas auto omanikku, 4 kuud pärast vahetust tehti autole uus ülevaatus ning sõideti peaaegu 5 aastat ja 60 000km - ei tehtud müügieesmärgil korda. 2017 vahetas uuesti omanikku ning nüüd siis järgi minu kätte.
Autol ka suht palju avariisid olnud aastate jooksul, aga ei miskit hullu. Tagauksed vahetatud ja halvasti värvitud - värv koorub. Juhiust ja tiiba on natuke valet värvi värviga parandatud.
Paneks vahepeal ühe pildi ka, muidu liiga kuiv värk, kahjuks pole normaalseid pilte päevavalges teha jõudnud, aga mingi pildi saab ette, milline auto on. Pärast ostu tehtud pilt:
Sõber tahtis ka masinat näha ja pidime kokku saama, aga ta ootas kodus, et BMW rataste ostja tuleks neile järgi. Tund läks mööda ja ei viitsinud enam passida ning läksin tema juurde, ostja oli kirjutanud, et auto ei lähe käima ja tehing jäigi katki. Aga kuna T5l on ka 5x120 auguvalem, siis sai kohe alla proovitud, et kuskile vastu ei käiks jne ning tegimegi tehingu ära . Tegemist on BMW Z3 17" erilaiuste velgedega, ega nad midagi erilist välimuselt ei ole, aga hind oli soodne ning parem, kui plekkvelg ikka. Peal on neil naastud, mis paremas seisus, kui autoga kaasas olevatel ratastel, ehk siis win-win .
Autoga sai kaasa veel ühe jooksu suverehve eraldi plekkidel ja oligi kohe bussist kasu, kuhu 2 jooksu rattaid panna .
Üks probleem on, mille tahaks võimalikult ruttu korda saada - kesklukk puldist ei tööta, aga võtmest lähevad ilusti uksed lukku ja tulevad ka lahti.
Kõrvalistuja istme alt sai kohe uuritud seda juhet, mis ära mädaneb, aga see oli juba korda tehtud, kahjuks ei vaadanud, kas vool peale tuleb, peab selle veel ära kontrollima. Kui vool peale tuleb, siis ikkagi moodul ise läbi või kuskilt veel viga otsida? Salongis vaatasin kaitsmed läbi, mootoriruumi pole veel uurinud, samuti pole puldi patakat vahetanud, sest alati vaja kõik keerulisemad asjad enne teha .
Tagumised numbrituled ei tööta, võtsin pirnipesad/klaasid maha, et pirne vahetada, aga nende sisud täiesti ära lagunenud, tellisin need ka uued, sest praegu pimedal ajal jäävad hästi silma, kui ei põle.
Tulevikus tahaks püsika ka ikka peale saada, kas ma olen õigesti aru saanud, et seda pole väga keeruline retrofittida? Elektriaknad on õnneks olemas, siis ainult mõni juhe vedada ja ongi kõik?
Bemmis olid kindalaekas velgede kapslid ka olemas ja pidi ju kohe külge panema, peaks tellima ika VW omad vms. .
Juttu tuli nüüd jube palju, aga vist sai kõik vajalik kirja pandud, loodetavasti väga segane tekst ei tulnud, ei viitsi täna enam läbi lugeda.
Praeguseks olen sõitnud umbes 100km ja veel tundub täitsa mõnus, vaatame, mis tulevik toob .
Sai muretsetud endale üks Transporteri buss (28.12.2020, läbisõit ostes 171 826km), mida vaikselt camperiks ehitama hakata. Hetkel on "camperiks" olnud Toyota Land Cruiser 95, kus sees on siis voodi, sahtlid ja muu vajalik, et saaks autos reisi ajal magada . Esimesel aastal sai naisega kahekesi Euroopas sellega reisimas käidud, teisel aastal tuli kutsa juurde ja siis käisime kolmekesi kuuajalisel Euroopa reisil ning nüüd selle aasta algul tuli veel pisike perelisa. Ehk LC jääb kahjuks neljakesi reisimiseks juba veidi kitsaks.
Kui kedagi huvitab, siis mingi videoseeria sai tehtud pikemast reisist ka: https://www.youtube.com/c/4x4retriiver
Transporteri buss sai selleks valitud, et plaanis on temaga ka igapäevaselt sõita - ei tahtnud väga suurt bussi, millega tööl ja poes käia.
Kriteeriumid autole olid pikk kere, 1.9 mootor, 3 kohta ees ja konditsioneer.
Enne antud auto ostu sai mõnda teist isendit ka vaatamas käidud, aga valik on ikka väga kesine antud kriteeriumitega.
Kuna buss on 2012 aastal maha kantud, siis sai eelnevalt korralikult tõstukil üle vaadatud, et kas on korralikult tehtud ja mis võis olla mahakandmise põhjuseks. Kuna terve parem külg on palju värskema värviga, kui juhipoolt, siis arvatavasti on miskit seal juhtunud, samuti on kõrvalistuja klaasil pikem kriimustuse jälg peal. Katust pole värvitud ning põhjaalt tundus kõik ilus, küljeuks sõidab ilusti ja tundub viisakalt tehtud.
Uuena on arvatavasti ostetud DHLi bussiks ja siis 3 aastat hiljem käkki pandud. Juhipool on küljepeal DHLi kleepsust jäänud jäljed.
3 kuud pärast maha kandmist 2012 aasta lõpus vahetas auto omanikku, 4 kuud pärast vahetust tehti autole uus ülevaatus ning sõideti peaaegu 5 aastat ja 60 000km - ei tehtud müügieesmärgil korda. 2017 vahetas uuesti omanikku ning nüüd siis järgi minu kätte.
Autol ka suht palju avariisid olnud aastate jooksul, aga ei miskit hullu. Tagauksed vahetatud ja halvasti värvitud - värv koorub. Juhiust ja tiiba on natuke valet värvi värviga parandatud.
Paneks vahepeal ühe pildi ka, muidu liiga kuiv värk, kahjuks pole normaalseid pilte päevavalges teha jõudnud, aga mingi pildi saab ette, milline auto on. Pärast ostu tehtud pilt:
Sõber tahtis ka masinat näha ja pidime kokku saama, aga ta ootas kodus, et BMW rataste ostja tuleks neile järgi. Tund läks mööda ja ei viitsinud enam passida ning läksin tema juurde, ostja oli kirjutanud, et auto ei lähe käima ja tehing jäigi katki. Aga kuna T5l on ka 5x120 auguvalem, siis sai kohe alla proovitud, et kuskile vastu ei käiks jne ning tegimegi tehingu ära . Tegemist on BMW Z3 17" erilaiuste velgedega, ega nad midagi erilist välimuselt ei ole, aga hind oli soodne ning parem, kui plekkvelg ikka. Peal on neil naastud, mis paremas seisus, kui autoga kaasas olevatel ratastel, ehk siis win-win .
Autoga sai kaasa veel ühe jooksu suverehve eraldi plekkidel ja oligi kohe bussist kasu, kuhu 2 jooksu rattaid panna .
Üks probleem on, mille tahaks võimalikult ruttu korda saada - kesklukk puldist ei tööta, aga võtmest lähevad ilusti uksed lukku ja tulevad ka lahti.
Kõrvalistuja istme alt sai kohe uuritud seda juhet, mis ära mädaneb, aga see oli juba korda tehtud, kahjuks ei vaadanud, kas vool peale tuleb, peab selle veel ära kontrollima. Kui vool peale tuleb, siis ikkagi moodul ise läbi või kuskilt veel viga otsida? Salongis vaatasin kaitsmed läbi, mootoriruumi pole veel uurinud, samuti pole puldi patakat vahetanud, sest alati vaja kõik keerulisemad asjad enne teha .
Tagumised numbrituled ei tööta, võtsin pirnipesad/klaasid maha, et pirne vahetada, aga nende sisud täiesti ära lagunenud, tellisin need ka uued, sest praegu pimedal ajal jäävad hästi silma, kui ei põle.
Tulevikus tahaks püsika ka ikka peale saada, kas ma olen õigesti aru saanud, et seda pole väga keeruline retrofittida? Elektriaknad on õnneks olemas, siis ainult mõni juhe vedada ja ongi kõik?
Bemmis olid kindalaekas velgede kapslid ka olemas ja pidi ju kohe külge panema, peaks tellima ika VW omad vms. .
Juttu tuli nüüd jube palju, aga vist sai kõik vajalik kirja pandud, loodetavasti väga segane tekst ei tulnud, ei viitsi täna enam läbi lugeda.
Praeguseks olen sõitnud umbes 100km ja veel tundub täitsa mõnus, vaatame, mis tulevik toob .
-
- Huviline
- Postitusi: 816
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Eks eestlane ikka muretseb ja muretseb .
Vinge projekt! Tahaks juba edasist arengut näha. Kunagi võiks endalgi olla, siis hea ideid vaadata.
Edu!
Vinge projekt! Tahaks juba edasist arengut näha. Kunagi võiks endalgi olla, siis hea ideid vaadata.
Edu!
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Lükanduksele ja teisele poole vastu on plaanis panna, rohkem mitte.
Kui kellegil on pakkuda hea hinnaga, siis võib juba ära osta, aga kiiret pole nendega.
No tegelt neid punaseid märke oli suht palju, et mitte võtta, aga korralikult üle vaadatud, siis tundus täitsa hea, samuti sai hind paremaks räägitud ja nii ta ära tuli .
Suurem ehitus algab siis, kui LC on müüdud, hetkel nokitseb väiksemate asjadega.
Juhiuksel on ülemine hing ära väsinud ja tänu sellele uks ära vajunud. Ainuke lahendus oleks uus hing võtta? Keegi oskab öelda, mis see maksta võiks? Kiiruga otsides b-osa ei leidnud.
Väidetavalt on sidur ja mootoririhm ka vahetatud. Rihma kohta on uksepostil kleeps ka ja vist oli ~164 000km pealt vahetatud. Siduri kohta mingit paberit ega märget pole, aga hetkel tundub hea - tühikäigul häält ei tee ja lahutades jõnkse vms ka pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 12 Mär 2004, 17:30
- Auto: VW Passat Variant 1,9 81kw 99a, Transporter 2,5 96kw 06
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Kui hingele lahenduse lead, anna teada. Mul sama häda kõrval uksega. Püsika osas julgen soovitada siinset kasutajat rocket. Neli aastat tagasi pani ta minu bussile piloodi peale, korrektne ja korralik töö oli. Ahjaa, kasutan enda oma just rännubussina ning mina katsin just aknad kinni(liigume küll kahekesi ja sõidu aeg pole aknad vajalikud). Küll aga sai nüüd uus ja teistsugune luuk soetatud, mis avaneb teisiti ja omab ka nö. tuulutuse asendit. Jahedal ajal on kõige suurem vaenlane ööbimisel kondents.
Viimati muutis Econoline, 31 Dets 2020, 20:09, muudetud 1 kord kokku.
ex Passat 1992, ex Caddy 2005, ex Golf Variant 1,9 66kw 00,hm...Passat 1999 on rohkem kui ootasin :)
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Millise luugiga on tegemist? Äkki mingit pilti jagada luugist.Econoline kirjutas: ↑31 Dets 2020, 20:04Kui hingele lahenduse lead, anna teada. Mul sama häda kõrval uksega. Püsika osas julgen soovitada siinset kasutajat rocket. Neli aastat tagasi pani ta minu bussile piloodi peale, korrektne ja korralik töö oli. Ahjaa, kasutan enda oma just rännubussina ning mina katsin just aknad kinni(liigume küll kahekesi ja sõidu aeg pole aknad vajalikud). Küll aga sai nüüd uus ja teistsugune luuk soetatud, mis avaneb teisiti ja omab ka nö. tuulutuse asendit. Jahedal ajal on kõige suurem vaenlane ööbimisel kondents.
LS 171 956km
Suht kohe pandi buss ka proovile ja sai kolitud natuke.
Suurele pingele kahjuks vastu ei pidanud ja ühel hetkel avastasin, et helkur oli ära kukkunud .
Läksin siis liimima seda ja sain ka oma numbrituled kätte.
Väga hästi nad ei sobinud, pidi natuke tihendit lõikama ja otsast ning äärest käiaga veidi lühemaks tegema.
Külge nad lõpuks said ja nüüd näeb vähemalt numbrit ka pimedas lugeda.
Tagant võtsin Transporteri ja TDI kirjad ka ära, kahjuks unustasin pärast pilti teha, aga hiljem sai õues tehtud üks.
Siis sai ettevõetud juhiuks, et seda ikka natuke paremaks saada, võtsime ülemise hinge küljest ning käiasime õhemaks.
Tõstsime tervet ust kõrgemale ka, jube halb on neil ikka uksi regullida, võtmete jaoks vähe ruumi, aga nüüd käib ikka väga hästi uks.
Tänu sellele äravajunud uksele on tiib ja uks kokku hõõrunud, samuti oli ukse ja karbi vahe nii väike, et seal ka värvi maha hõõrunud.
Mingi aeg peab detailid ära värvima, et oleks silmale ilusam vaadata.
Sain veel kapotiamordi jaoks munakad, järgmisel nädalal saab amordi kätte, natuke mugavam elu siis.
Nüüd oleks küsimus, et ukse ja tiiva vahele peaks vist mingi tihend ka käima? Uksel on augud olemas, kuhu tihenditüübilid kinnituma peaks. Hetkel pole kummagil pool, kas keegi oskab öelda originaalosa koodi või kohta, kust neid saada võiks?
Kerge pesu sai ka tehtud, puhast autost hea vaadata ikka .
Kas Transporterile on mingit sellist kahekohalist istet ka, millel saab seljatuge reguleerida, hetkel on jube sirges asendis see. Kui mingit head lahendust ei leia, eks siis peab keevitama hakkama .
-
- Klubiline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Tihendid mida otsid:
VASAK: 7H0837565A
PAREM: 7H0837566A
TÜÜBLID: 7H0837485 10 tk kokku. 5 mõlemale poole
Saadavus Esindus ja forss.
VASAK: 7H0837565A
PAREM: 7H0837566A
TÜÜBLID: 7H0837485 10 tk kokku. 5 mõlemale poole
Saadavus Esindus ja forss.
Viimati muutis murkamarko, 02 Jaan 2021, 10:35, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat murkamarko selle postituse eest:
- KaupoA
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 12 Mär 2004, 17:30
- Auto: VW Passat Variant 1,9 81kw 99a, Transporter 2,5 96kw 06
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
https://www.ebay.co.uk/p/19033920725
Paika pole veel pannud, aga teisel masinal mul sama luuk ja üle 10 aasta väga rahul.
Kas peegli kõrvalt plastikkate tuli lihtsalt tõmmates ära, et hingele ligi pääseda?
Paika pole veel pannud, aga teisel masinal mul sama luuk ja üle 10 aasta väga rahul.
Kas peegli kõrvalt plastikkate tuli lihtsalt tõmmates ära, et hingele ligi pääseda?
Viimati muutis Econoline, 07 Jaan 2021, 12:11, muudetud 1 kord kokku.
ex Passat 1992, ex Caddy 2005, ex Golf Variant 1,9 66kw 00,hm...Passat 1999 on rohkem kui ootasin :)
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Sarnase katuseluugi peale olen ise ka mõelnud, oleks päris mõnus asi.Econoline kirjutas: ↑07 Jaan 2021, 12:00https://www.ebay.co.uk/p/19033920725
Paika pole veel pannud, aga teisel masinal mul sama luuk ja üle 10 aasta väga rahul.
Kas peegli kõrvalt plastikkate tuli lihtsalt tõmmates ära, et hingele ligi pääseda?
Plastikkate väga raskelt ei tulnud, tüüblitega oli kinni, hea oleks soojas ruumis võtta, muidu lähevad tüüblid kergelt katki.
Ukse lahti teed, siis saad millegiga tagant aidata ka.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Dometicu asju saab Knuttsonist- sama ebay lingi katuseluuk 120.- eurot lett.
http://autokataloog.ee/et/artikkel/wa-9 ... -400x400mm
http://autokataloog.ee/et/artikkel/wa-9 ... -400x400mm
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Midagi erilist vahepeal juhtunud pole, sain kapoti amordi kätte ja kerge prügimäe ots ka tehtud .
Keskluku sain ka õnneks tööle, puldi patarei oli tühjaks saanud. Tutvustamisega läks veidi aega, aga tööle ta hakkas.
Häirib nüüd see, et 2 korda peab lahtitegemise nuppu vajutama, et kõik uksed avaneksid.
Aga kuna "uus" auto, siis oleks aeg teha kõikide vedelike ja filtrite vahetus ning siit ka paar küsimust.
Ma saan aru, et 505.01 on antud mootorile õlinõue, aga paljud õlid on 5W-30, foorumid soovitavad 5W-40.
Pigem eelistada 5W-40? On Volkswagenil mingit kindlat tootjat ka, keda võiks eelistada?
Käigukastile soovitatakse G 052 512 A2 õli, olen õigesti aru saanud?
Roolivõimu õlile soovitusi?
Keskluku sain ka õnneks tööle, puldi patarei oli tühjaks saanud. Tutvustamisega läks veidi aega, aga tööle ta hakkas.
Häirib nüüd see, et 2 korda peab lahtitegemise nuppu vajutama, et kõik uksed avaneksid.
Aga kuna "uus" auto, siis oleks aeg teha kõikide vedelike ja filtrite vahetus ning siit ka paar küsimust.
Ma saan aru, et 505.01 on antud mootorile õlinõue, aga paljud õlid on 5W-30, foorumid soovitavad 5W-40.
Pigem eelistada 5W-40? On Volkswagenil mingit kindlat tootjat ka, keda võiks eelistada?
Käigukastile soovitatakse G 052 512 A2 õli, olen õigesti aru saanud?
Roolivõimu õlile soovitusi?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1731
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 401 korda
- Tänatud: 194 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Kaks korda nupu vajutuse"lisa" suht tüütu jah, õnneks saab kergesti vcdsiga maha kodeerida.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Seal vist sai arvutiga maha võtta seda, et esimese vajutusega avab vaid juhiukse ja teise vajutusega ülejäänud.
Aga õlid ja muud vedelikud leiad oma autole siit näiteks: https://www.valvoline.ee/leht/leia-sobiv-oli
Edit: Riimo jõudis ette.
Viimati muutis TiitRE, 10 Jaan 2021, 22:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Võtme teemaga saab siis tegeleda, kui läheb püsika panemiseks, see ka vist vaja aktiveerida pärast paigaldust?TiitRE kirjutas: ↑10 Jaan 2021, 22:48Seal vist sai arvutiga maha võtta seda, et esimese vajutusega avab vaid juhiukse ja teise vajutusega ülejäänud.
Aga õlid ja muud vedelikud leiad oma autole siit näiteks: https://www.valvoline.ee/leht/leia-sobiv-oli
Edit: Riimo jõudis ette.
Aga nüüd õli kohta jälle see küsimus, et kumba siis eelistada, kas 5W-30 või 5W-40, Valvoline pakub mõlemat antud mootorile.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Talvel võid ju kasutada 5W40 ja suvel 5W30
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Tallinnas võin selle kliki ära teha sul, et kõik korraga avaneks. Mingi minuti töö.
Aga videod peaks üle vaatama põhjalikumalt. Endal ka Hispaania nurk plaanis. Siiani B7 CNG Passatiga mitu suve käidud kahekesi "cämpamas" (madratsiga saab taha ilusti täispikkuses voodi ). Sõida kuhu jõuad õhtuks ja keerad kuskile magama. Jube lihtne värk, ei pea hotelle plaanima ja sobitama (muidugi mõned ööd vahelduseks hotellis ka olnud). Muidugi jah igale poole pole lubatud jääda. Sveitsis ühe atraktsiooni juures väikses külas oli veidi tegemist, et selline kohale leida, aga lõpuks see leitud sai. Aga kuna olime nii lähedal, siis saime kohe 8sast vaatama ja õnneks selleks ajaks Japse/Hiinlasi veel polnud, mäes alla tulles juba tulid. Nii et vahest isegi tuleb sedasi reisimine kasuks.
Aga videod peaks üle vaatama põhjalikumalt. Endal ka Hispaania nurk plaanis. Siiani B7 CNG Passatiga mitu suve käidud kahekesi "cämpamas" (madratsiga saab taha ilusti täispikkuses voodi ). Sõida kuhu jõuad õhtuks ja keerad kuskile magama. Jube lihtne värk, ei pea hotelle plaanima ja sobitama (muidugi mõned ööd vahelduseks hotellis ka olnud). Muidugi jah igale poole pole lubatud jääda. Sveitsis ühe atraktsiooni juures väikses külas oli veidi tegemist, et selline kohale leida, aga lõpuks see leitud sai. Aga kuna olime nii lähedal, siis saime kohe 8sast vaatama ja õnneks selleks ajaks Japse/Hiinlasi veel polnud, mäes alla tulles juba tulid. Nii et vahest isegi tuleb sedasi reisimine kasuks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Lasen selle ukseteema teha koos püsikaga, siis üks tegemine. Peakski vaikselt uurima hakkama seda püsika värki, foorumis vist 2 kasutajat, kes müüvad neid kange.dellu kirjutas: ↑11 Jaan 2021, 13:55Tallinnas võin selle kliki ära teha sul, et kõik korraga avaneks. Mingi minuti töö.
Aga videod peaks üle vaatama põhjalikumalt. Endal ka Hispaania nurk plaanis. Siiani B7 CNG Passatiga mitu suve käidud kahekesi "cämpamas" (madratsiga saab taha ilusti täispikkuses voodi ). Sõida kuhu jõuad õhtuks ja keerad kuskile magama. Jube lihtne värk, ei pea hotelle plaanima ja sobitama (muidugi mõned ööd vahelduseks hotellis ka olnud). Muidugi jah igale poole pole lubatud jääda. Sveitsis ühe atraktsiooni juures väikses külas oli veidi tegemist, et selline kohale leida, aga lõpuks see leitud sai. Aga kuna olime nii lähedal, siis saime kohe 8sast vaatama ja õnneks selleks ajaks Japse/Hiinlasi veel polnud, mäes alla tulles juba tulid. Nii et vahest isegi tuleb sedasi reisimine kasuks.
Esimesed 2 aastat sai ka BMW E61ga käidud Horvaatias ja mujal Euroopas ning samuti Soomes, Rootsis ning Norras. Universaaliga saab kahekesi täiesti hästi niimoodi trippida . Vahepeal hotellid või mingid campingud peab võtma jah, saab pesta ja niisama mõnuleda.
Viimati muutis KaupoA, 11 Jaan 2021, 19:30, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Pesu osas vähemalt Saksamaal jne kiirtee ääres suurtes tankla/söögikeskustes olemas nn dussivärgid. Maksad paar eurot ja saad normaalselt üle loputada. Enamus kohtades täitsa inimlikud, ei olnud nagu põhjust viriseda. Aga noh eks alati saab ka mõned veekeskused/ujulad teele sättida. Tegelikult me ikka leidsime suht igast riigist võimaluse hommiku poole pesus ära käia ja siis päev jälle värske kui järgmisse huvipakkuvasse kohta jõudsime. Suuremate tanklakettide kodulehtedel sai otsida ka, kas pesu võimalus olemas.KaupoA kirjutas: ↑11 Jaan 2021, 18:56Lasen selle ukseteema teha koos püsikaga, siis üks tegemine. Peakski vaikselt uurima hakkama seda püsika värki, foorumis vist 2 kasutajat, kes müüvad neid kange.dellu kirjutas: ↑11 Jaan 2021, 13:55Tallinnas võin selle kliki ära teha sul, et kõik korraga avaneks. Mingi minuti töö.
Aga videod peaks üle vaatama põhjalikumalt. Endal ka Hispaania nurk plaanis. Siiani B7 CNG Passatiga mitu suve käidud kahekesi "cämpamas" (madratsiga saab taha ilusti täispikkuses voodi ). Sõida kuhu jõuad õhtuks ja keerad kuskile magama. Jube lihtne värk, ei pea hotelle plaanima ja sobitama (muidugi mõned ööd vahelduseks hotellis ka olnud). Muidugi jah igale poole pole lubatud jääda. Sveitsis ühe atraktsiooni juures väikses külas oli veidi tegemist, et selline kohale leida, aga lõpuks see leitud sai. Aga kuna olime nii lähedal, siis saime kohe 8sast vaatama ja õnneks selleks ajaks Japse/Hiinlasi veel polnud, mäes alla tulles juba tulid. Nii et vahest isegi tuleb sedasi reisimine kasuks.
Esimesed 2 aastat sai ka BMW E61ga käidud Horvaatias ja mujal Euroopas ning samuti Soomes, Rootsis ning Norras. Universaaliga saab kahekesi täiesti hästi niimoodi trippida . Vahepeal hotellid või mingid campingud peab võtma jah, saab pesta ja niisama mõnuleda.
Viimati muutis dellu, 12 Jaan 2021, 10:55, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Teeks vahepeal jälle kerge uuenduse.
Kuna ma enne rataste vahetust sain nii vähe sõita, siis ei mäleta, kas oli ka sama anomaalia või mitte, ei mäleta küll, et oleks olnud,
aga autol nina hüppab sirgel teel sõites. Roolis mingit vibra pole ja muidu sõidab hästi.
Käisin siis sillastendis, lasin rattad ära tasakaalustada ning üleüldiselt sillad läbi logistada, et kas oleks vaja midagi vahetada.
Rattad olid sirged, sillad korras, aga kuna mul pole tsentreerimisrõngaid praegu, siis võib sellest ka olla, peab proovima.
Plaanis oleks mingi Aliexpressi Android või suvaline 2Din makk panna, millel ka kaamera võimalus, siis sai praegune makk küljest võetud ja vool tagant, et uurida pistikut. Tahaks saada originaal pistikut, mis lähed ISO-pistiku peale üle, ei ole vaja tükeldada juhtmeid. Ega ma sellele ei mõelnud, et pärast hakkab koodi küsima ja nii ma üle nädala ilma muusikata sõitnud olen siis . Esinduses tahavad raha saada koodi eest, aga ma pigem ootan uue maki ära, kuigi pole veel otsustanud, millist võtta .
Mingi hetk hakkas sõites õlitaseme tuli põlema, kontrollisin õli ja oli normis. Valasin juurde, et oleks maxis, panin tööle ja ikka põleb, arvatavasti siis taseme andur?
Kapoti lukumehanismil on mingi mikrolüliti, millel üks juhe küljest mädanenud, oskab öelda, mis selle lüliti eesmärk on? Signalisatsioon?
Igast asju on ka jõudnud:
* Põhjakaitse ja tüüblid
* Ukse ja tiivavahelised tihendid ja tüüblid (mida poleks vaja olnud tellida, sest tihenditel juba küljes)
* Parempoolne piduriplekk (vana on kaduma läinud)
* Eelsüüteküünlad
* Salongifilter
* Õhufilter
* Kütusefilter
* Õlifilter
* Mootoriõli
* Käigukastiõli
* Roolivõimuõli
* Piduriõli
* Õlilisand MOS2-ga
* Diiselküttesüsteemi düüside puhastuslisand
Esiklaasile sai esimes korda proovitud mingit möksi peale lasta. Võtsin 2 erinevat, et proovida, sain nad DEPOst.
Motipi oma on täielik jama, pärast peale kandmist proovisime veega ja jäi samamoodi sinna klaasile nagu ilma aineta.
Carlsoni oma nüüd üle nädala peal olnud ning töötab päris hästi, kojamehi peab ikka kasutama, aga klaasipesu pole kordagi kasutanud.
Nüüd sõitsin korra teise autoga ja seal suht tihti vaja klaasipesuga akent puhastada, sest teiste autode rataste alt lendav sopp kuivab nii ruttu klaasile ära.
Silikooniga sai tihendid üle tehtud ja teise klaasipuhastus ainega seest ka puhtaks.
Nüüd siis üks ootab suve ja teine vedelike ning filtrite vahetust .
Kuna ma enne rataste vahetust sain nii vähe sõita, siis ei mäleta, kas oli ka sama anomaalia või mitte, ei mäleta küll, et oleks olnud,
aga autol nina hüppab sirgel teel sõites. Roolis mingit vibra pole ja muidu sõidab hästi.
Käisin siis sillastendis, lasin rattad ära tasakaalustada ning üleüldiselt sillad läbi logistada, et kas oleks vaja midagi vahetada.
Rattad olid sirged, sillad korras, aga kuna mul pole tsentreerimisrõngaid praegu, siis võib sellest ka olla, peab proovima.
Plaanis oleks mingi Aliexpressi Android või suvaline 2Din makk panna, millel ka kaamera võimalus, siis sai praegune makk küljest võetud ja vool tagant, et uurida pistikut. Tahaks saada originaal pistikut, mis lähed ISO-pistiku peale üle, ei ole vaja tükeldada juhtmeid. Ega ma sellele ei mõelnud, et pärast hakkab koodi küsima ja nii ma üle nädala ilma muusikata sõitnud olen siis . Esinduses tahavad raha saada koodi eest, aga ma pigem ootan uue maki ära, kuigi pole veel otsustanud, millist võtta .
Mingi hetk hakkas sõites õlitaseme tuli põlema, kontrollisin õli ja oli normis. Valasin juurde, et oleks maxis, panin tööle ja ikka põleb, arvatavasti siis taseme andur?
Kapoti lukumehanismil on mingi mikrolüliti, millel üks juhe küljest mädanenud, oskab öelda, mis selle lüliti eesmärk on? Signalisatsioon?
Igast asju on ka jõudnud:
* Põhjakaitse ja tüüblid
* Ukse ja tiivavahelised tihendid ja tüüblid (mida poleks vaja olnud tellida, sest tihenditel juba küljes)
* Parempoolne piduriplekk (vana on kaduma läinud)
* Eelsüüteküünlad
* Salongifilter
* Õhufilter
* Kütusefilter
* Õlifilter
* Mootoriõli
* Käigukastiõli
* Roolivõimuõli
* Piduriõli
* Õlilisand MOS2-ga
* Diiselküttesüsteemi düüside puhastuslisand
Esiklaasile sai esimes korda proovitud mingit möksi peale lasta. Võtsin 2 erinevat, et proovida, sain nad DEPOst.
Motipi oma on täielik jama, pärast peale kandmist proovisime veega ja jäi samamoodi sinna klaasile nagu ilma aineta.
Carlsoni oma nüüd üle nädala peal olnud ning töötab päris hästi, kojamehi peab ikka kasutama, aga klaasipesu pole kordagi kasutanud.
Nüüd sõitsin korra teise autoga ja seal suht tihti vaja klaasipesuga akent puhastada, sest teiste autode rataste alt lendav sopp kuivab nii ruttu klaasile ära.
Silikooniga sai tihendid üle tehtud ja teise klaasipuhastus ainega seest ka puhtaks.
Nüüd siis üks ootab suve ja teine vedelike ning filtrite vahetust .
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Kapoti mikrolüliti järgi saab aru jh kui kapott avatakse, näitab armatuuris osadel, signa jaoks ja kusjuures ka selle sama õlitaseme tule jaoks. Väidetavalt kui kellaplokk aru ei saa, et kapoti vahepeal avasid siis jääbki õlitaseme tuli põlema. Proovi korra juhtmed kokku panna, lahti võtta ja uuesti kokku ning vaata kas kustub tuli ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Kuskilt netist oli silma ka jäänud, et kapotti lahti tehes mingi lüliti resetib tuld ja mõtlesin, et äkki ongi seotud omavahel. Käis mõte läbi, et prooviks kokku ühendada, aga millegipärast ei teinud seda. On seda lülitit kuskilt saada ka või mida sellega nüüd tegema peaks, kui ongi selline teema? Resetin tulen ära ja jätangi juhtmed kokku, kui see parandab vea?J.Aru kirjutas: ↑19 Jaan 2021, 13:51Kapoti mikrolüliti järgi saab aru jh kui kapott avatakse, näitab armatuuris osadel, signa jaoks ja kusjuures ka selle sama õlitaseme tule jaoks. Väidetavalt kui kellaplokk aru ei saa, et kapoti vahepeal avasid siis jääbki õlitaseme tuli põlema. Proovi korra juhtmed kokku panna, lahti võtta ja uuesti kokku ning vaata kas kustub tuli ära.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Eks see juhtmete kokku jätmine kõige lihtsam lahendus oleks aga järgmine kord jälle sama teema kui õlitase madalaks jääb. Õigem oleks võimalusel sellele lülitile uuesti juhe taha saada (plastikut ära vesta ja ehk õnnestub tagasi joota, otsida teine lüliti (arvavasti koos lukustiga müüakse) või siis vana lüliti järgi üritada uut ligilähedast otsida ja see külge nikerdada.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Lugesin teema läbi ja tuli uuesti meelde, kui tänamatu asi on T5 transporteri kaubiku ümber ehitus. Eriti matkaautoks.
Tehas tuletab igal sammul meelde, et ostsid Transporteri ja mida veel tahad.
Alustades siis sellest samast kapoti hoidmise vardast ja lõpetades millega iganes. Viimane piisk oli aknatõstuki mootorite vahetus, kuna tahtsin elektriga keeratavaid peegleid.
Ise alustasin istmete paremaks vahetamisest ning keerama panekust ja hetkel endiselt probleem istmesoojendustega. Kevadeks ehk saab tööle
Kas plaanid ka vahesina välja võtta ja tulevaste akende kohale veel istmeid juurde? Muidu pole ju koeral kuskile istuda . Ette sobib paremini üksik iste, sest seda kahest pinki T5/6 liigutatava seljatoega ei tehta. Küll on aga saada talle 180 kraadi keeravat alusplaati.
Kogemuste vahetamise korras, lahti käivad aknad sai tehase omadest kõvasti odavamalt inglismaalt, ette sai panna lastud ühes Tartu firmas ja lisaistmed tulid Avestark firmast koos paigaldusega.
Ark tahtis raha ainult uue tehnilise passi eest ja nüüd 4 kohaline akendega meeskonna buss aga ikka veel N1
Luugi asemel või lisaks julgeks soovitada katuseventilaatorit firmalt Kalori
Kui paned ebay.de otsingusse nubri 224088538061 saad ventilaatori ja numbriga 224087652753 õhu jagamise neljas suunas lakke samalt müüjalt.
Neid ventikaid on kolmes erinevas võimsuses, ise ostsin 40W ja aastaid teisel bussil kasutanud samasugust . Ainus viga, talvel muutub plastik lumelabida jaoks liiga rabedaks ...
Minul on praegu eesmärk jätta välimus võimalikult kaubiku lähedaseks. Seepärast 220V elekter näiteks läbi DEFA plokisoojenduse juhtme. Mingeid suvila katuseluuke samuti ei tule.
Tehas tuletab igal sammul meelde, et ostsid Transporteri ja mida veel tahad.
Alustades siis sellest samast kapoti hoidmise vardast ja lõpetades millega iganes. Viimane piisk oli aknatõstuki mootorite vahetus, kuna tahtsin elektriga keeratavaid peegleid.
Ise alustasin istmete paremaks vahetamisest ning keerama panekust ja hetkel endiselt probleem istmesoojendustega. Kevadeks ehk saab tööle
Kas plaanid ka vahesina välja võtta ja tulevaste akende kohale veel istmeid juurde? Muidu pole ju koeral kuskile istuda . Ette sobib paremini üksik iste, sest seda kahest pinki T5/6 liigutatava seljatoega ei tehta. Küll on aga saada talle 180 kraadi keeravat alusplaati.
Kogemuste vahetamise korras, lahti käivad aknad sai tehase omadest kõvasti odavamalt inglismaalt, ette sai panna lastud ühes Tartu firmas ja lisaistmed tulid Avestark firmast koos paigaldusega.
Ark tahtis raha ainult uue tehnilise passi eest ja nüüd 4 kohaline akendega meeskonna buss aga ikka veel N1
Luugi asemel või lisaks julgeks soovitada katuseventilaatorit firmalt Kalori
Kui paned ebay.de otsingusse nubri 224088538061 saad ventilaatori ja numbriga 224087652753 õhu jagamise neljas suunas lakke samalt müüjalt.
Neid ventikaid on kolmes erinevas võimsuses, ise ostsin 40W ja aastaid teisel bussil kasutanud samasugust . Ainus viga, talvel muutub plastik lumelabida jaoks liiga rabedaks ...
Minul on praegu eesmärk jätta välimus võimalikult kaubiku lähedaseks. Seepärast 220V elekter näiteks läbi DEFA plokisoojenduse juhtme. Mingeid suvila katuseluuke samuti ei tule.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!