Fendernet. Ee ja saad uue(kasutatud) lukku koos juhtmega. Pole vaja midagi nikerdadaJ.Aru kirjutas: ↑19 Jaan 2021, 23:52Eks see juhtmete kokku jätmine kõige lihtsam lahendus oleks aga järgmine kord jälle sama teema kui õlitase madalaks jääb. Õigem oleks võimalusel sellele lülitile uuesti juhe taha saada (plastikut ära vesta ja ehk õnnestub tagasi joota, otsida teine lüliti (arvavasti koos lukustiga müüakse) või siis vana lüliti järgi üritada uut ligilähedast otsida ja see külge nikerdada.
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Vahesein tuleb välja, aga istmeid juurde plaanis pole panna, koerale tuleb oma puur, kus ta on kindlalt ka avarii korral. Vabalt ta sõidu ajal liikuda ei saa, ohutuse eesmärgi.eavp kirjutas: ↑21 Jaan 2021, 23:27Kas plaanid ka vahesina välja võtta ja tulevaste akende kohale veel istmeid juurde? Muidu pole ju koeral kuskile istuda . Ette sobib paremini üksik iste, sest seda kahest pinki T5/6 liigutatava seljatoega ei tehta. Küll on aga saada talle 180 kraadi keeravat alusplaati.
Hetkel plaanis jätta kahene iste ette, et oleks kaubaruumis võimalikult palju ruumi muudele asjadele, alusplaadile olen ka mõelnud, aga kuna hind pole just kõige odavam, siis sellega ei kiirusta.
Ventilaator koos jagamissüsteemiga tundub samuti väga hea mõte, millele mõelda.eavp kirjutas: ↑21 Jaan 2021, 23:27Luugi asemel või lisaks julgeks soovitada katuseventilaatorit firmalt Kalori
Kui paned ebay.de otsingusse nubri 224088538061 saad ventilaatori ja numbriga 224087652753 õhu jagamise neljas suunas lakke samalt müüjalt.
Neid ventikaid on kolmes erinevas võimsuses, ise ostsin 40W ja aastaid teisel bussil kasutanud samasugust.
Hetkel läksid juhtmed kokku ja tuli kustus, hetkel ajab asja ära. Plaanis on äkki mingi magnetlüliti üldse panna kuskile, aga seda vaatab siis, kui tegudeks läheb. Uut kasutatud lukusüsteemi ei hakkaks ainult selle lüliti pärast küll ostma.
Sai pesus ka käidud ükspäev ning jubedalt häirib puhta auto peal esitiib, uks ja karp nendest rooste kohtadest. Peab kevadel miskit ikka ettevõtma.
Hakkasin ka hammasrihmakomplekti ja veepumba peale mõtlema, et kas peaks igaksjuhuks ikkagi vahetama ära. Uksepostil on küll märge olemas, et rihm vahetatud 164 000km peal, aga kas ka veepump. Kuidas ma saan kindel olla, et need tehtud on?
Mis firma hammasrihmakomplekti ja veempumpa soovitate? Ise olen tavaliselt SKF toodangut kasutanud.
Viimati muutis KaupoA, 27 Jaan 2021, 09:02, muudetud 2 korda kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Ma just enda autole võtsin Forssist, tuli INA rullid ning rihm ja pump Hepu (et oleks kindlasti metallist tiivikuga)
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 201-10-ina
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... /p565-hepu
Aeros hinnad jõhkralt odavamad
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 201-10-ina
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... /p565-hepu
Aeros hinnad jõhkralt odavamad
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Enamus hinnapakkumistele peaks viitama aeromotorsi hindadele?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Seal luku süsteemil vast mikrolüliti katki. Telli alist uus. Vb sobivusel oleks anda ka niisama. Kaks tutikat mikrplülitit alles. Mõeldud olid nad passat b5.5 uksele aga tähendasin et sama oli ka kapoti lukul endal.
Viimati muutis murkamarko, 27 Jaan 2021, 17:50, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5352
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Transa luku lüliti pole traditsioonile mikrokas.
Fendernetis kaks komplektset lukku 30 kulli eest saadaval, kas on mõtet leiutada?
Fendernetis kaks komplektset lukku 30 kulli eest saadaval, kas on mõtet leiutada?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Head firmad saavad seal veel 20% alet ka.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Plaanisin küll veidi kauem oodata teema uuendamisega kuna kõik hooldustööd pole veel tehtud, aga tekkis üks tähtis küsimus ja enda auto teemas alati kõige parem neid küsimusi küsida . Aga räägib enne ära, mis tehtud veel on ja lõpus tulevad küsimused siis.
Väga kiiresti pole asjad liikunud, sest hetkel rohkem aega läinud LC95 peale, et see müügiks valmis saada. Buss suht vähe kilomeetreid kogunud tänu sellele, aga õnneks pole sellega väga kiiret ka, tasa ja targu saab ikka meisterdada.
LS 172 870km
Vahetusse läks siis mootoriõli, millele lisasin õlilisandit MoS2-ga, õlifilter, õhufilter ja esimestele ustele sai pandud ka puuduvad tihendid.
Õli sai valitud TiitRE poolt antud Valvoline kodulehelt ning filtrid läksid MANNi omad.
LS 172 919km
Külge said lõpuks tsentreerimisrõngad, nüüd kadus igasugune hüplemine ära ja mõnus sõita kohe.
LS 173 030km
Kindluse mõttes läks vahetusse ka mootoririhm koos veepumbaga, sinna juurde veel uus jahutusvedelik ning puuduolev parempoolne esimene piduriplekk.
Rihmakomplekt ja metalllabadega veepump tulid Aerost need, mille lingid tito siia postitas.
Töökäigus selgus, et tõesti on 8000km tagasi vahetatud ning pandud sama INA komplekt, aga veepump oli SKFi oma plastiklabadega, et kokkuvõttes läks ikka asjaette vahetus ning endal süda rahul.
Eelnevalt küljes olnud veepump.
Piduriplekiga läks nii hästi, et kuna seal polnud üheski pesas ammu polte olnud, siis oli vaja kõik uuesti vaikselt puhtaks keerata. Otsisin sobiva poldi ja alustasin keeramist, kohe esimene läks jube raskelt, sai mitu korda edasi-tagasi krutitud ja lõpuks kui tundus juba suht lõpp käes olevat, siis läks polt pooleks. Mõtlesin, et suva, panen kahega kinni, sest teised kaks läksid kergelt, külge pannes sain aru, et see jääks ikka plärisema, sai siis puurima hakatud, lõpuks auk enamvähem hea ja hakkasin keermestama. Keermestamisega jõudsin lõppu ja hakkasin tagasi välja kruttima, kohe kui tagasi hakkasin pöörama läks keermestaja pooleks - super. No ja siis oli aeg keevitus ja mutter otsida, õnneks läks see juba kergemalt ning plekk lõpuks külge. Alguses olin nii õnnelik, et ainult piduriketas maha ja poltidega plekk külge, aga lõpuks läks tund või rohkem selle jama peale .
Eile 23.02.2021 sain kasutajalt rocket püsikiirusehoida süsteemi ning samal ajal aktiveeris juba püsika autos ette ära, et ei peaks enam kokku saama ja lasin ka uksed ühe vajutusega avatavaks teha.
Kui autoga ei sõida, siis peab ikka natuke vaeva nägema praegusel hooaja, et liikuma saada.
Sai siin vahepeal sõpradega räägitud, kellel on ka campervanid, ühel pole ühtegi akent ja teisel külje aken ning taga aknad. Mõlemad ütlesid, et aknaid pole vaja, see kellel on aknad, tal kogu aeg need kinni kaetud. Et pigem katusele luuk teha ja saada õhk eest taha liikuma, siis ei lähe suvel nii palavaks.
Veel liiguvad siin mõtted, et laseks originaal 16" plekid ilusti ära pritsida ja värvida ning neile balloonid peale osta 245/70R16 mõõdus siis, mingeid pilte netis vaadanud ja näeb päris äge välja. Vahepeal olid mõtted 19" valuka peal ka, aga eks näis, mis tegelt tuleb, kui hakkab see kevad ligemale jõudma.
VÄGA TÄHTIS KÜSIMUS
Nüüd siis see tähtis küsimus, milleks üldse sai teemauuendus tehtud .
Plaanis vahetada pihustite seibid, tihendid, pihustikinnituspoldid ja mis seal komplektis kõik pole, et kas pärast on vaja pihustid paika reguleerida spetsiaalse tööriistaga? Samuti jäi kuskilt silma, et nookuri(?) poldid ka vaja vahetada, sest need on venivad poldid. Kas antud kood 038103714A on vahetust vajavate poltide oma?
Väga kiiresti pole asjad liikunud, sest hetkel rohkem aega läinud LC95 peale, et see müügiks valmis saada. Buss suht vähe kilomeetreid kogunud tänu sellele, aga õnneks pole sellega väga kiiret ka, tasa ja targu saab ikka meisterdada.
LS 172 870km
Vahetusse läks siis mootoriõli, millele lisasin õlilisandit MoS2-ga, õlifilter, õhufilter ja esimestele ustele sai pandud ka puuduvad tihendid.
Õli sai valitud TiitRE poolt antud Valvoline kodulehelt ning filtrid läksid MANNi omad.
LS 172 919km
Külge said lõpuks tsentreerimisrõngad, nüüd kadus igasugune hüplemine ära ja mõnus sõita kohe.
LS 173 030km
Kindluse mõttes läks vahetusse ka mootoririhm koos veepumbaga, sinna juurde veel uus jahutusvedelik ning puuduolev parempoolne esimene piduriplekk.
Rihmakomplekt ja metalllabadega veepump tulid Aerost need, mille lingid tito siia postitas.
Töökäigus selgus, et tõesti on 8000km tagasi vahetatud ning pandud sama INA komplekt, aga veepump oli SKFi oma plastiklabadega, et kokkuvõttes läks ikka asjaette vahetus ning endal süda rahul.
Eelnevalt küljes olnud veepump.
Piduriplekiga läks nii hästi, et kuna seal polnud üheski pesas ammu polte olnud, siis oli vaja kõik uuesti vaikselt puhtaks keerata. Otsisin sobiva poldi ja alustasin keeramist, kohe esimene läks jube raskelt, sai mitu korda edasi-tagasi krutitud ja lõpuks kui tundus juba suht lõpp käes olevat, siis läks polt pooleks. Mõtlesin, et suva, panen kahega kinni, sest teised kaks läksid kergelt, külge pannes sain aru, et see jääks ikka plärisema, sai siis puurima hakatud, lõpuks auk enamvähem hea ja hakkasin keermestama. Keermestamisega jõudsin lõppu ja hakkasin tagasi välja kruttima, kohe kui tagasi hakkasin pöörama läks keermestaja pooleks - super. No ja siis oli aeg keevitus ja mutter otsida, õnneks läks see juba kergemalt ning plekk lõpuks külge. Alguses olin nii õnnelik, et ainult piduriketas maha ja poltidega plekk külge, aga lõpuks läks tund või rohkem selle jama peale .
Eile 23.02.2021 sain kasutajalt rocket püsikiirusehoida süsteemi ning samal ajal aktiveeris juba püsika autos ette ära, et ei peaks enam kokku saama ja lasin ka uksed ühe vajutusega avatavaks teha.
Kui autoga ei sõida, siis peab ikka natuke vaeva nägema praegusel hooaja, et liikuma saada.
Sai siin vahepeal sõpradega räägitud, kellel on ka campervanid, ühel pole ühtegi akent ja teisel külje aken ning taga aknad. Mõlemad ütlesid, et aknaid pole vaja, see kellel on aknad, tal kogu aeg need kinni kaetud. Et pigem katusele luuk teha ja saada õhk eest taha liikuma, siis ei lähe suvel nii palavaks.
Veel liiguvad siin mõtted, et laseks originaal 16" plekid ilusti ära pritsida ja värvida ning neile balloonid peale osta 245/70R16 mõõdus siis, mingeid pilte netis vaadanud ja näeb päris äge välja. Vahepeal olid mõtted 19" valuka peal ka, aga eks näis, mis tegelt tuleb, kui hakkab see kevad ligemale jõudma.
VÄGA TÄHTIS KÜSIMUS
Nüüd siis see tähtis küsimus, milleks üldse sai teemauuendus tehtud .
Plaanis vahetada pihustite seibid, tihendid, pihustikinnituspoldid ja mis seal komplektis kõik pole, et kas pärast on vaja pihustid paika reguleerida spetsiaalse tööriistaga? Samuti jäi kuskilt silma, et nookuri(?) poldid ka vaja vahetada, sest need on venivad poldid. Kas antud kood 038103714A on vahetust vajavate poltide oma?
Viimati muutis KaupoA, 24 Veebr 2021, 00:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Ära ise vaheta, lase vahetada. Neil riistad ja regullivad paika. Mida kõik saab uus panna ja kannatab rahaliselt tasuks panna uued. Aknad jah pole nii väiksel bussil olulised. Kui ise tahad välja kiigata siis vb väike pisi aken mõlemale poole kui sedagi. Pole ju nn. Matkabuss vms
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 20:52
- Auto: VW Transporter T5, BMW E34, Toyota LC95, Toyota Auris
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Oskad kedagi soovitada foorumist näiteks? Tellisin samal õhtul veel pihustitihendite komplektid ära ja sain täna kätte .murkamarko kirjutas: ↑24 Veebr 2021, 18:05Ära ise vaheta, lase vahetada. Neil riistad ja regullivad paika. Mida kõik saab uus panna ja kannatab rahaliselt tasuks panna uued. Aknad jah pole nii väiksel bussil olulised. Kui ise tahad välja kiigata siis vb väike pisi aken mõlemale poole kui sedagi. Pole ju nn. Matkabuss vms
Hiljem hakkasin uurima selle kohta ja ei tundugi nii lihtne töö olevat. Alles sai tehtud LC95 sama töö ja seal oli pihustid maha, uued tihendid peale ja külge tagasi, mõtlesin, et nüüd sama töö, aga võta näpust .
LS 173 125km
Sai siin vabal päeval garaažis aega veedetud ning püsikas külge topitud, läks kogu jama peale ikka terve päev ära, aga tööle ta sai.
Isegi raadio hakkas pärast püsika panemist tööle, eks see aku maasolekust tingitud ole.
Aja jooksul igast LED-pirne tellitud autodele, ning alati hunnikuga, sai ühed ka bussile külge topitud.
Lõppu üks niisama pilt ka.
Nüüd siis vaja leida keegi, kes tahaks mul need pihustiseibid ära vahetada, kui ma ise enne kuskilt vastavat tööriista ei leia, millega pihustid paika saada .
Ja tööd on veel küllaga - eelsüüteküünlad ootavad, käigukastiõli, roolivõimuõli, pihustipesu jaoks olen varunud mingisuguse Liqui Moly toote, koos sellega uus kütusefilter ja siis põhjakaitse külge lõpuks. Need tehtud saab, siis aeg lõpuks kuuti kolida ja seal meisterdama hakata.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Transporter T5 1.9TDI 2009 - KaupoA
Männikul Puumarketi vastas Destrem vist oli ettevõtte nimi, vanakooli pleiss aga jagavad nooti
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda