VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Moderaator: etnies858
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Teil seal päälinnas kütus nii odav, et kulukam on vist kõndida. Botased kuluvad jne
Viimati muutis etnies858, 09 Apr 2021, 07:06, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Typo
Põhjus: Typo
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 906
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Tegelikult jääb see cng hinnaralli suht ühes piirkonnas Tallinnas mulle arusaamatuks. Aga jah, kütuse hinna üle oleks piinlik nuriseda
- xen0n
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Kolm pakkujat ühes kohas vs üks pakkuja näiteks mustamäel.
Sõidan ise kah Laagrist lasna tankima viimasel ajal
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
No Lõunaka cng tanklas oli kuu äkki 69 senti, nüüd jälle 89. Võiks siia ka see olerex ära tulla
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Vahepeal nii palju, et Tartus avati ka Olerex ja kukkus kg hind kolinal 64 sendi peale.
Lisaks sai täna konksu retrofit tehtud, oem westfalia oma, sellest ka üks küsimus. Võti sisse ära mädanenud, kas keegi teab, kas kuskilt võimalik uut südamikku saada? @jussike vaatas ka täpsematest süsteemidest aga vastet ei leidnud.
Samuti küsiks, et paljud siit selle puuksumasinaga karavani vedanud on? Kannatab vedada või pigem mitte? Sidurid värsked sees nii, et seda hirmu pole, et nüüd libisema hakkavad.
Lisaks sai täna konksu retrofit tehtud, oem westfalia oma, sellest ka üks küsimus. Võti sisse ära mädanenud, kas keegi teab, kas kuskilt võimalik uut südamikku saada? @jussike vaatas ka täpsematest süsteemidest aga vastet ei leidnud.
Samuti küsiks, et paljud siit selle puuksumasinaga karavani vedanud on? Kannatab vedada või pigem mitte? Sidurid värsked sees nii, et seda hirmu pole, et nüüd libisema hakkavad.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 804
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Sõltub, mis karavani all mõttes on? 1 teljeline 5m'ne või 2 teljeline 10m'ne? Või koguni 3 teljeline 20m'ne(jah, sellised veidrused on ka olemas)?
Siduritega ei juhtu midagi, kohaltvõtt on suht leebe, kui just järsemast künkast ei ürita üles ajada või raskel pinnasel manööverdada. Kütusekulu lööb lakke, maanteekiiruse tuuletakistuse tõttu.
Mul Jeepile lajatas 1 teljeline 7m'ne ca 1t'se kaaluga karavan natuke üle 2l otsa.
Sõitsin normaalselt, kellegil jalus ei töristanud, neljarealisel andsin 110'ga minna.
Jeep muidugi vähendab tuuletakistust karavani ees päris palju võrreldes sõidukaga.
Siduritega ei juhtu midagi, kohaltvõtt on suht leebe, kui just järsemast künkast ei ürita üles ajada või raskel pinnasel manööverdada. Kütusekulu lööb lakke, maanteekiiruse tuuletakistuse tõttu.
Mul Jeepile lajatas 1 teljeline 7m'ne ca 1t'se kaaluga karavan natuke üle 2l otsa.
Sõitsin normaalselt, kellegil jalus ei töristanud, neljarealisel andsin 110'ga minna.
Jeep muidugi vähendab tuuletakistust karavani ees päris palju võrreldes sõidukaga.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Ühe teljega 1400kg, land roveriga vean siis tuleb liiter otsa.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Ma ei ole kütuse kulu vaadanud, aga kuni 1500 veab ära küll kenasti.
Ma ei tea ka kas mul veel originaal sidurid. LS138000 alles.
Ma ei tea ka kas mul veel originaal sidurid. LS138000 alles.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 804
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
1400? See siis päris lahmakas isend. Tehnikaga ei juhtu endiselt midagi, kui valid, kus manööverdad. Tagurpidi, maastikul/mäest üles lükates saavad sidurid kõige rohkem vatti.. no ja esirehvid, kui koguaeg reipalt startida. Ehk siis küsimus vastusele, kas kannatab või pigem ei, siis kannatab. Ma oleks ainult tuulega ettevaatlik.
Mul üks logistikutest veab B8 GTE'ga karavani, on paar korda Horvaatias või Slovakkias või kusagil seal kandis käinud.
Mul üks logistikutest veab B8 GTE'ga karavani, on paar korda Horvaatias või Slovakkias või kusagil seal kandis käinud.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Oi oi, ei ei. Nii kerge autoga ei kannata küll nii kaugele minna, ma plaanin hiiumaale minna
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Hakkama saab kindlasti, iseasi kui palju sa seda ise naudid. Tal on tagaosas suur raskus ning koormus haakeseadmele surub seda veel allapoole, mis omakorda tõstab esiosa kus on veosild. Hetkel lund ei ole ning rahulikult minnes saab hakkama. Olen ise kasutanud raske haagisega linnas ka sport reziimi mis foorialt läheb esimese käiguga ja hoiab pöördeid kõrgemal.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Sama mul. Kui 1500 kilo juba sabas, siis kohalt S kuniks kannatab D peale lükata noo kuskil 3000 pööret umbes.MartenL kirjutas: ↑04 Juun 2021, 13:13 Hakkama saab kindlasti, iseasi kui palju sa seda ise naudid. Tal on tagaosas suur raskus ning koormus haakeseadmele surub seda veel allapoole, mis omakorda tõstab esiosa kus on veosild. Hetkel lund ei ole ning rahulikult minnes saab hakkama. Olen ise kasutanud raske haagisega linnas ka sport reziimi mis foorialt läheb esimese käiguga ja hoiab pöördeid kõrgemal.
Või lihtsalt tunnetada ja anda rohkem gaasi, aga noh eks see dsg ole selle tarkvaraga selline nikerdis nagu on.
Koormust tiislile ja konksule ei tohiks väga ületada. Kui nina üleval siis ei ole juhitavust juhul kui seda äkitselt on vaja! Sellest ei ole midagi, et kiiresti kohalt ei saa, aga see on tähtis, et uuesti seisma jääda ohutult!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Rahulik kalla-talla režiim. Sai karavaniga hiiumaal käidud kui korralik leitsak oli. Keskmine õli temp selline 120+ väljas 34c ja cng kulu 10kg/100km kohta.
Sai väike hooldus ka tehtud, peale mootori vahetust märkamatult 10k täis saanud ja läks sisse shell premium õli, boschi filtrid ja valeo kojamehed.
Taga puksid jumala surnud, nende kohta mingeid hulle jutte kuulnud, et võimatu kätte saada.
Sai väike hooldus ka tehtud, peale mootori vahetust märkamatult 10k täis saanud ja läks sisse shell premium õli, boschi filtrid ja valeo kojamehed.
Taga puksid jumala surnud, nende kohta mingeid hulle jutte kuulnud, et võimatu kätte saada.
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw Ecofuel '10 - Etnies858
Tahad vaielda? Isegi R36-l on sama tagapamper.
Mitut B6 R-line oled näinud?
Mitukümmend olen ma neist omal ajal ära remontinud + sadu tavalisi?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw Ecofuel '10 - Etnies858
Mida mul vaielda . Seisab mul siin majaees üks . Võibolla pilt petab ,aga mul on stangel külgede pealt ulatub nagu natuke välja ja taga on must palastik nagu difuuser või kuidas seda nimetatakse ,
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Tee pilt ja viita noolega.
See mida sina arvatavasti mõtled on spoiler, mis on täiesti eraldi detail ning kinnitub pampri külge.
See mida sina arvatavasti mõtled on spoiler, mis on täiesti eraldi detail ning kinnitub pampri külge.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw Ecofuel '10 - Etnies858
margus000 kirjutas: ↑24 Juul 2021, 16:32Mida mul vaielda . Seisab mul siin majaees üks . Võibolla pilt petab ,aga mul on stangel külgede pealt ulatub nagu natuke välja ja taga on must palastik nagu difuuser või kuidas seda nimetatakse . Võtsin auto 24 lahti ja vaatasin järgi . Täiesti erinevad stanged on taga tavalisel ja rline.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Mul samasugune, pilt kehva nurga alt lihtsalt.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Poldid paakuvad pukside metallkõride sisse kinni. Üldiselt Forsis mingi veidi üle 300€ ja saad värske tagasisilla. Mul aasta eest tehtud ja tänavuses sillastendis pidi vaid minimaalselt korrigeerima.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Jeebus küll, puust ja punaseks:
Pildil olev punane ala on pamper, mis on kõikidel B6-tel ühesugune, erineb ainult PDC andurite arvu järgi.
Kollane ala on spoiler, mida on mitmeid erinevaid vastavalt mootori, veoskeemi ja keretüübile '(R-line, R36)
B7-l on pamprid tava ja R-linel erinevad.
Pildil olev punane ala on pamper, mis on kõikidel B6-tel ühesugune, erineb ainult PDC andurite arvu järgi.
Kollane ala on spoiler, mida on mitmeid erinevaid vastavalt mootori, veoskeemi ja keretüübile '(R-line, R36)
B7-l on pamprid tava ja R-linel erinevad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Võiks enda teemat ka uuendada vahepeal siis.
Mingi aeg oli sees disco media, mille sõbrale edasi andsin ja endale läks asemele rcd330g, millega väga rahul.
Alla sai pandud ka uued kormorani lamellid, teine kord juba kui ostan, sest isiklikult väga rahul. Võrdluseks siis oli enne seda uued michelin x ice 3 lamellid ja minu arust täpselt sama pidamisega, küll aga kormoran kulub veidi kiiremini.
2a vanast salongiradikast tuli selline sodi välja
Mingi aeg oli sees disco media, mille sõbrale edasi andsin ja endale läks asemele rcd330g, millega väga rahul.
Alla sai pandud ka uued kormorani lamellid, teine kord juba kui ostan, sest isiklikult väga rahul. Võrdluseks siis oli enne seda uued michelin x ice 3 lamellid ja minu arust täpselt sama pidamisega, küll aga kormoran kulub veidi kiiremini.
2a vanast salongiradikast tuli selline sodi välja
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B6 1.4TSI 110kw R-line Ecofuel '10 - Etnies858
Kui kõigil on see mure, et weba läheb alati teatud tempi peale, vahet pole, mis temp enne oli siis mul vastupidi, et võin hi või 16 peale panna ja jätab meelde. Suht tihti sõidan 18 peal ringi ja unustan ka selle peale, hommikul võiks soojem olla. Kui panen 23-24 siis mõnus soe hommikul. Et saab seda muuta kusagil või ainult odisega uuendamine päästab?
Viimati muutis etnies858, 15 Nov 2021, 17:01, muudetud 1 kord kokku.