VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Moderaator: etnies858
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Vahepeal see teema täitsa ära ununenud.
Juba ammu ammu sai tegelikult discover pro koos 9.2" ekraaniga külge: Siis mingi hetk Magnusega veidi mässasime 360 kaameraga ja sai TopView asemel Areaview aktiivseks (varem oli võimalik ainult nö pealtvaade, ilma et ise keerata saaks nurka) Ning millalgi oktoobri lõpus/nov alguses läksid talveks Kansased alla:
Juba ammu ammu sai tegelikult discover pro koos 9.2" ekraaniga külge: Siis mingi hetk Magnusega veidi mässasime 360 kaameraga ja sai TopView asemel Areaview aktiivseks (varem oli võimalik ainult nö pealtvaade, ilma et ise keerata saaks nurka) Ning millalgi oktoobri lõpus/nov alguses läksid talveks Kansased alla:
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Jup, väga okeid Kuigi, veronat ei ületa
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Kuna see aasta seda talvekest ikka oli ja auto oli üsna tihti külm hommikuti, siis pidi ikka selle webasto retro ette võtma:
Mai alguses saigi auto forssi viidud, et hooratas ära vahetada. Kuna sellekäigus võeti esisild alt, siis sai ühekorraga juba esisilla kääksuvad tagumised puksid ära vahetatud (ma nüüd ei mäleta kas läksid TT või RS4 vms... ) ning siis webasto torud paika pandud. Hooratas läks sellepärast vahetusse, et madalatel pööretel tekkis juba vibra.
Lisaks jäid näppu ühed veljed, mis algselt pidid minema "ajutiseks" talveveljeks. Aga kuna photoshopi tulemusena hakkasid need veljed gunmetal gray värviga auto all meeldima, siis sai lastud neile teha väike värskendus ning gunmetal gray värv selga.
Lisaks said velgedele ka andurid külge. Juhtmestik ka olemas, kuid moodul veel puudu. Eks millalgi suve jooksul ilmselt tuleb suurem lammutus ette võtta ja enamus lisatavaid juhtmeid salongis ära vedada.
Kuna tegu BiTdi-ga, siis sai webasto retro tegelikult nüüd kevadel sel põhjusel ette võetud, et kui kapoti all liiga vähe ruumi, et jahutusvedeliku torusid paika panna, siis saab lasta need paigaldada siis kui hooratas vahetusse läheb. Kui auto oli tõstuki peal ja torude paigalduse aeg käes, sai tõdetud fakti, et ilma suurema lammutamiseta neid torusid üsna võimatu paika saada. Sai küttetorud, selle juhtmed ja pump paika, webasto oma kohale ja juhtmed kapoti alla rulli, ning auto tagasi kokku.Mai alguses saigi auto forssi viidud, et hooratas ära vahetada. Kuna sellekäigus võeti esisild alt, siis sai ühekorraga juba esisilla kääksuvad tagumised puksid ära vahetatud (ma nüüd ei mäleta kas läksid TT või RS4 vms... ) ning siis webasto torud paika pandud. Hooratas läks sellepärast vahetusse, et madalatel pööretel tekkis juba vibra.
Lisaks jäid näppu ühed veljed, mis algselt pidid minema "ajutiseks" talveveljeks. Aga kuna photoshopi tulemusena hakkasid need veljed gunmetal gray värviga auto all meeldima, siis sai lastud neile teha väike värskendus ning gunmetal gray värv selga.
Lisaks said velgedele ka andurid külge. Juhtmestik ka olemas, kuid moodul veel puudu. Eks millalgi suve jooksul ilmselt tuleb suurem lammutus ette võtta ja enamus lisatavaid juhtmeid salongis ära vedada.
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- tito
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Ära ole nii kärsitu, ma ju kodune hetkel ja ei ärka nii vara
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Kuna pikka aega pole uuendanud, siis tegelikult pääris palju asju kogunenud, mis autoga tehtud:
Kunag päris päris ammu sai ette võetud 360 kaamera flashimine uuemaks + kalibratsioon: Ühe kaamera viga oli autol tegelikult juba ostust saati sees. Nüüd kalibratsiooniga korras ja lisaks sai pimedas 360 kaamera endale ka porilombi valgused lisaks.
Millalgi kevadel sai ostetud autole uuem BCM. Suve jooksul sai ka see paika. BCM vahetus siis sellejaoks, et saaks tööle spidoplokis (ja tulevikus ka ustes) rgb värvide valiku. Selle vahetusest pildid tegemata jäänud mingil põhjusel.
Ja siis aegamööda olen veidi lammutanud:
Juhtmeid sai omajagu veetud aga eks tulemusena varustust ka veidi juures.
Suve lõpus esimese asjana sai ära tehtud klaasisoojendi juhtmed ja webasto. Webasto jaoks climatronic sai võetud ilma roolisoojendi nuputa. Kahjuks istmesoojendusega koos ta tööle ei lähe aga samas palju mugavam see valik, et teatud temperatuuril paneb auto ise ta automaatselt tööle
Nüüdseks juba päris mitmed korrad ka webastot kasutatud ja oluliselt parem kui eelmine talv.
Järgemööda hakkasin tagantpoolt ette juhtmetega tulema seekord. Stange alla läks kessy antenn, TPMS ja ka easy open. Pagassi lisaks valmis kõlari juhtmed, et kui millalgi soov supakas lisada. Iga uksepostini sai ära veetud ka RGB juhtmed,
Lõpuks kui kõikide juhtmetega ette jõudsin, siis said kohe ka esimesed uksed korra lahti võetud ja lisajuhtmed veetud. Ehk siis hetkel küll veel veidi poolik, sest ajaliselt pole jõudnud, kuid kessy vähemalt esiustel olemas Lisaks ka toimiv easy open koos sellega.
Esiuksed peab veel korra lahti võtma, kuna tegemise päeval läks veidi kiireks (ja omast lollusest) polnud ka kõiki pistikuid käepärast, et rgb ära teha.
Kuna mõlemal veljejooksul olid TPMS andurid juba sees, siis tekkis AIDi ja meediaseadmesse rehvirõhu valikud ja näidud.
Ja nagu ikka vanale autole kohane, veidi ka lagunenud - nimelt juba pikemat aega on recirculate kliimaklapp viga andnud ning viimased nädalad ka kütuseluugi mootor.
Kliimaklapp sai vahetatud ja esiklaas jälle puhas.
Eile lõpuks jõudsin autoga ka mölleri poistele külla. Külge läks uus ja särav esiklaas millel olemas ka klaasisoojendi. Lasin nende osavatel kätel ühe soojaga ära vahetada ka selle neetud kütuseluugi mootori, mis eelmisel õhtul ei tahtnud hästi tankida lasta
Ja tito, sain täna lõpuks klaasisooja testida - toimetas täitsa edukalt!
Kunag päris päris ammu sai ette võetud 360 kaamera flashimine uuemaks + kalibratsioon: Ühe kaamera viga oli autol tegelikult juba ostust saati sees. Nüüd kalibratsiooniga korras ja lisaks sai pimedas 360 kaamera endale ka porilombi valgused lisaks.
Millalgi kevadel sai ostetud autole uuem BCM. Suve jooksul sai ka see paika. BCM vahetus siis sellejaoks, et saaks tööle spidoplokis (ja tulevikus ka ustes) rgb värvide valiku. Selle vahetusest pildid tegemata jäänud mingil põhjusel.
Ja siis aegamööda olen veidi lammutanud:
Juhtmeid sai omajagu veetud aga eks tulemusena varustust ka veidi juures.
Suve lõpus esimese asjana sai ära tehtud klaasisoojendi juhtmed ja webasto. Webasto jaoks climatronic sai võetud ilma roolisoojendi nuputa. Kahjuks istmesoojendusega koos ta tööle ei lähe aga samas palju mugavam see valik, et teatud temperatuuril paneb auto ise ta automaatselt tööle
Nüüdseks juba päris mitmed korrad ka webastot kasutatud ja oluliselt parem kui eelmine talv.
Järgemööda hakkasin tagantpoolt ette juhtmetega tulema seekord. Stange alla läks kessy antenn, TPMS ja ka easy open. Pagassi lisaks valmis kõlari juhtmed, et kui millalgi soov supakas lisada. Iga uksepostini sai ära veetud ka RGB juhtmed,
Lõpuks kui kõikide juhtmetega ette jõudsin, siis said kohe ka esimesed uksed korra lahti võetud ja lisajuhtmed veetud. Ehk siis hetkel küll veel veidi poolik, sest ajaliselt pole jõudnud, kuid kessy vähemalt esiustel olemas Lisaks ka toimiv easy open koos sellega.
Esiuksed peab veel korra lahti võtma, kuna tegemise päeval läks veidi kiireks (ja omast lollusest) polnud ka kõiki pistikuid käepärast, et rgb ära teha.
Kuna mõlemal veljejooksul olid TPMS andurid juba sees, siis tekkis AIDi ja meediaseadmesse rehvirõhu valikud ja näidud.
Ja nagu ikka vanale autole kohane, veidi ka lagunenud - nimelt juba pikemat aega on recirculate kliimaklapp viga andnud ning viimased nädalad ka kütuseluugi mootor.
Kliimaklapp sai vahetatud ja esiklaas jälle puhas.
Eile lõpuks jõudsin autoga ka mölleri poistele külla. Külge läks uus ja särav esiklaas millel olemas ka klaasisoojendi. Lasin nende osavatel kätel ühe soojaga ära vahetada ka selle neetud kütuseluugi mootori, mis eelmisel õhtul ei tahtnud hästi tankida lasta
Ja tito, sain täna lõpuks klaasisooja testida - toimetas täitsa edukalt!
Viimati muutis worldonfire, 18 Nov 2022, 21:37, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- tito
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Kuna eelmisel postitusel sai vist piltide limiit täis, siis siia pilt rehvirõhusüsteemist ja uuest klaasist (sorry, ei viitsi neid keerutama hakata):
Eks nipet näpet jäänud veel teha:
Esiustel rgb lõpetada, tagaustel tarvis kessy ja rgb. Mingi hetk ilmselt ka armatuuri rgb.
Suure tõenäosusega vahetan ka can välja, kuid selle vajadust näitab aeg.
Eks nipet näpet jäänud veel teha:
Esiustel rgb lõpetada, tagaustel tarvis kessy ja rgb. Mingi hetk ilmselt ka armatuuri rgb.
Suure tõenäosusega vahetan ka can välja, kuid selle vajadust näitab aeg.
Viimati muutis worldonfire, 18 Nov 2022, 21:41, muudetud 2 korda kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Kuna ikka veidi sügeles, et need vajalikud pistikud olemas ja nii vähe teha, sai korraks autol esiuste polstrid maha võetud:
Hiljem veidi kodeeritud, natuke hiinlasi kirutud, polstrid uuesti maha võetud ja siis tulemuseks:
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- volkar
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Ukselingid ka hiina ime saanud?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 716
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Millal muidu väliste linkide valgus tööle hakkab? Kas kui lähedusse jõuad või pead lingist kinni võtma?
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Nii ta kipub olema jah Aga ta on vw originaal
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Siis kui auto lukust lahti teha
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- kraff
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Üht teist taaskord autoaga tehtud:
Esiteks sai külge uuem rool: Nüüd näeb auto salong kohe moodsam välja + antud rool käe all hoopis mõnusam.
Nagu kunagi eelnevalt põgusalt sai mainitud, läks vahetusse ka can gw: Ja kuna nii sellel autol kui ka minu enda autol puudusid talveks kummimatid, siis sai kaugelt saksamaalt hea hinnaga 2 komplekti tellitud: Eks näis kuna poolikud asjad lõpule jõuab viia. Vahelduseks peaks enda autol ka mõne asja ära tegema
Esiteks sai külge uuem rool: Nüüd näeb auto salong kohe moodsam välja + antud rool käe all hoopis mõnusam.
Nagu kunagi eelnevalt põgusalt sai mainitud, läks vahetusse ka can gw: Ja kuna nii sellel autol kui ka minu enda autol puudusid talveks kummimatid, siis sai kaugelt saksamaalt hea hinnaga 2 komplekti tellitud: Eks näis kuna poolikud asjad lõpule jõuab viia. Vahelduseks peaks enda autol ka mõne asja ära tegema
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 494
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Mida uuem Can plokk imelist siis pakkuma hakkab?
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 2.0 176kW 4Motion - 2015 - worldonfire
Näiteks uue tüübi rooli paremat tuge
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu