VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
- Telefon: 56930622
- Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
- Asukoht: Eesti, Jüri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
Kas teil oli kunagi enne ka VR6 Corrado lilla? Vaatan seda Mr.Cap taustal pilti ja nagu oleks juba näinud seda paljud aastad tagasi
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
Kas mitte ei olnud sellel autol ees ka oranžid suunad? Igaljuhul näeb nendelt piltidelt väga hea välja, kuid võiks teemat natukene rohkem teksti ja infoga ka kostitada, kui seal ka tehniliselt palju muutunud on.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1737
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 197 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
+1, pole näinud, kuulnud varem ja veidi tühi teema jah kui infot juures pole, et mis siis täpselt kõik ära tehtud.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
Näinud seda igakord kui seisinud õues. Seda siis möödasõites töölt koju või kodust tööle. Kabe masin
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 25 Apr 2021, 13:37
- Auto: Corrado VR6 1992, Corrado VR6 1993
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
Oli jah
Ostsin 2006 ja müüsin 2010, mõtlesin et ammu romulas aga paar kuud tagasi tuli välja et auto seisis 10 aastat ja nüüd tuttav soetas endale, isegi kindlustuspoliis minu nimele oli autos alles )
461AVB piltidel mis paar kuud tagasi tehtud ongi mu esimene …saatus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
Kas selle Rootsi numbriga auto rootsipoolne ajalugu (omanikud nt.) on ka teada? Kui avalikult ei soovi siis võib PS saata!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
2000 Rootsis registreeritud.
Omanikuvahetused: 2003 - 2004 - 2004 - 2017- vaevalt neid kõiki teada on, äärmisel juhul viimast.
TUndub, et nendest 20st aastat umbes pooled see auto seisnud ja viimased aastad ka vaid paarsada km aastas sõitnud.
Rait.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 25 Apr 2021, 13:37
- Auto: Corrado VR6 1992, Corrado VR6 1993
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
See on ka minu oma, nüüd ka Eesti registris. Ostsin suvel Rootsist, kuid päris väljakutse oli selle soetamine, Rootslased väga ei viitsi välismaale müüa, eriti kui auto vastu oli 43 huvilist Õnneks õe abikaasa on Rootslane, ehk saime lõpuks kätte
Hetkel otsin velge, kuid ei ole veel kindel mis sinna parim oleks.
t]
- Manused
-
- Screenshot 2021-08-02 at 09.15.37.png (1.53 MiB) Vaadatud 1757 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 25 Apr 2021, 13:37
- Auto: Corrado VR6 1992, Corrado VR6 1993
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
VW Corrado VR6 2.9 - 1992 - MrCAP
Mis siis tehtud sai:
Veermiku poolt oli auto liiga jäik, nii vana pukside kui ka vanade odavate coilide tõttu, seega said alla kõik võimalikud puksid, tihendid, stabikad, käändmikud jne vahetatud uute vastu. Alla läksid tutikad KW Coilid millega olen nii esteetilises kui ka elamuses mõttes ÜLIRAHUL - ca 1000€ investeering aga on iga senti väärt!!! Samuti on need roostevaba terasest, ehk püsivad ilusana ka aastate jooksul.
Piduritega oli jama: nii ABS lõi pedali kui ka üldiselt pidurdamine oli kahtlane, ehk läksid kõik uued kettad, klotsid, voolikud, vasktorud, pidurijõuregulaator. Kõik ABS andurid samuti uued, uued käsipiduritrossid. Rattalaagrid ka uued.
Mootorist oli nii õli- kui ka jahutusvedeliku leke. Kui õliga oli lihstalt õlirõhu anduri vaja vahetada, siis jahutusega läksid põhimõtteliselt kõik plastikust flantsid (sh termostaadi korpus) vahetusse. Lisaks ka uued küünlad, juhtmed. Üks mootoripadi sai ka vahetatud.
Summuti oli LEGO moodi ehitatud - sai nüüd korralikult kokku keevitatud ja mõned osad lihtsalt vahetatud.
El. peeglid, tagaspoileri mootor ei töötanud, sain iluste tööle. Makk mis tavaliselt kukkub pesast välja (mäletan veel esimesest Corradost) sai ilusti paika. Korraga paigaldati ka alarmi, et saaks puldist lahti/kinni.
Numbrialune kere osa oli eelmise omaniku poolt punaseks krunditud, ehk sai lõpuks värvitud.
Kütusepaak sai ka parandatud, kuna vanasti tankides püstol tülistas kogu aeg tagasi nagu paak oleks juba täis - klapp oli katki ja kuskil sees kinni jäänud.
Ja loomilikult sai ilusti puhastatud ja töödeldud MrCAP'is ))
Kui auto talveni veel alles, siis ilmselt teen sisu korda (ikka vananeb ja kulub) ja ka värvin terve auto üle, kuna siin ja seal on ikka asju mida tasub värvida, kuigi enamus ütleb ei polegi vaja - üldiselt näeb ju fantastiline välja.
Veermiku poolt oli auto liiga jäik, nii vana pukside kui ka vanade odavate coilide tõttu, seega said alla kõik võimalikud puksid, tihendid, stabikad, käändmikud jne vahetatud uute vastu. Alla läksid tutikad KW Coilid millega olen nii esteetilises kui ka elamuses mõttes ÜLIRAHUL - ca 1000€ investeering aga on iga senti väärt!!! Samuti on need roostevaba terasest, ehk püsivad ilusana ka aastate jooksul.
Piduritega oli jama: nii ABS lõi pedali kui ka üldiselt pidurdamine oli kahtlane, ehk läksid kõik uued kettad, klotsid, voolikud, vasktorud, pidurijõuregulaator. Kõik ABS andurid samuti uued, uued käsipiduritrossid. Rattalaagrid ka uued.
Mootorist oli nii õli- kui ka jahutusvedeliku leke. Kui õliga oli lihstalt õlirõhu anduri vaja vahetada, siis jahutusega läksid põhimõtteliselt kõik plastikust flantsid (sh termostaadi korpus) vahetusse. Lisaks ka uued küünlad, juhtmed. Üks mootoripadi sai ka vahetatud.
Summuti oli LEGO moodi ehitatud - sai nüüd korralikult kokku keevitatud ja mõned osad lihtsalt vahetatud.
El. peeglid, tagaspoileri mootor ei töötanud, sain iluste tööle. Makk mis tavaliselt kukkub pesast välja (mäletan veel esimesest Corradost) sai ilusti paika. Korraga paigaldati ka alarmi, et saaks puldist lahti/kinni.
Numbrialune kere osa oli eelmise omaniku poolt punaseks krunditud, ehk sai lõpuks värvitud.
Kütusepaak sai ka parandatud, kuna vanasti tankides püstol tülistas kogu aeg tagasi nagu paak oleks juba täis - klapp oli katki ja kuskil sees kinni jäänud.
Ja loomilikult sai ilusti puhastatud ja töödeldud MrCAP'is ))
Kui auto talveni veel alles, siis ilmselt teen sisu korda (ikka vananeb ja kulub) ja ka värvin terve auto üle, kuna siin ja seal on ikka asju mida tasub värvida, kuigi enamus ütleb ei polegi vaja - üldiselt näeb ju fantastiline välja.
- Manused
-
- 10.JPG (209.33 KiB) Vaadatud 1572 korda
-
- 9.JPG (223.54 KiB) Vaadatud 1572 korda