VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Favorites
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Aug 2021, 16:32
Telefon: 58210584
Auto: Golf MK1 Cabrio '93, Mercedes-Benz A 220 Sedan '19
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas Favorites » 29 Sept 2021, 21:43

Tere sõbrad!
Sain käesoleva aasta (2021) augustis värskeks Golfi omanikuks, seega ka foorumis täitsa uus nägu.

Käisime sõpradega tšehhis Brutalil, minek oli lennuga ning teada oli, et mingi toreda VW Golf Cabrioga sealt või lähi-riigist tagasi sõidame. Fast forward - Prahas kohapeal tegime veidi researchi, et mis kohalikul turul pakkuda on ning nii leidsimegi Praha külje alt laheda tüübi kel oli kohapeal meile näidata kolme MK1'te. Kuigi olin kindel, et mul saab olema must Golf siis kohapealne kogemus ütles, et kui auto ikka nurrub siis tuleb ta koju tuua. Üks mure, Golfi ei oldud Tšehhis arvele võetud, see oli toodud treilapeal Hollandist. See oli kolmapäev kui vaatamas käisime, kandsin kohe raha üle, käisin kellegi garaažis dokumentide jaoks altkäemaksu andmas ja niimoodi saime kahe päevaga auto arvele, kõik dokumendid, transiitnumbrid, ülevaatuse tehtud. Sedasi me siis sõitsime neljakesi pisikese Golfiga Prahast Eestisse, rattad maxi koopas.

Prahast tagasitulles hakkas kusagil poolas esimene käik maru raskelt käima ning Lätist Tartu poole sõites kaotasime võime sisuliselt käike vahetada, alles olid 3 ja 4's. Maja ees ei andnud garaazi tagurdada, lükkasime ta siis sisse. :')
Autol katus korras, kontrollitud, kui Brnos mega paduka kätte jäime, mingihetk sõitsime lausa pool autot vees, see oli sõge.
Eestisse jõudes käisin ARKis reg eelses kontrollis ning sealt läbi ei lastud, kaugtuled ei põlenud, mis tähendab, et need oli teel tagasi tulles otsad andnud.

Ma ei ole varasemalt autode mehhaanika ning elektroonikaga kokku puutunud, seega oli veidi hirmuäratav kapoti all toimetada ning terve armatuur lahti tõmmata, et viga leida. Välistusmeetodil sai selgeks pirnid on korras, lüliti korras, kaitsmed timmis, roolikangid timmis, aga üks juhe lüliti pesast ei andnud kontakti. Ajutiselt sai veetud uus juhe, et ARKist läbi saada. Eks ta nüüd nii jääbki. Et linnavahel julgeks sõita vahetasin sõbra abiga käigukastihoovastiku, kõiki pukse ei jaksanud sisse suruda, seega mingihetk viin selle kapotialuse professionaali hoolsate silmade alla.
  • Plaanis hankida uued veljed, otsin vaatan, aga hetkel tundub, et rahakott BBS'idest üle ei käi.
  • Soov saada mingi mõnus retrokas raadio mis suudab mängida nii kassetti kui bluetoothiga ühenduda, hetkel mingi vana pioneer mis silma kriibib
  • Istmed on tegelt korralikud, väike kulumine, aga silm ei kannata seda mustrit, seega polster vahetusse
  • parempoolsel uksel ülemine liist täitsa mõraga. Soetasin uue liistu, aga kogemata sai tagumise ukse oma -_-
  • Plaanis vahetada tuled, sisemised smoke'id juba olemas, välimisi scoundin
  • Katuse sisemine nahk hetkel valget värvi, soov on see vahetada musta vastu
  • Plaan on organiseerida autosse korralikum helisüsteem, kuuldavasti olla bassiplokid mis käivad istme alla, aga pole kindel kas see mõistlik
  • Sooviks mingit korralikumat helisummutust, kellegil kogemusi?
  • Eelnev omanik on teinud miskit hullust uksesiseste kõlaritega, need lähevad vahetusse
  • Konditsioneeri paneelil LED tööle saada, see eeldab selle lahtikakkumist, seal miski plastikkeevitus
  • Kindalaeka kaas uus, mullitab ning üks hing katki
  • Jõledad pehmed päikesesirmid uued

Väljast:


Golf_02.jpg
Golf_02.jpg (364.71 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_01.jpg
Golf_01.jpg (248.81 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_10.jpeg
Golf_10.jpeg (202.11 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_12.jpeg
Golf_12.jpeg (255.59 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_03.jpeg
Golf_03.jpeg (373.83 KiB) Vaadatud 1967 korda

Seest:


Golf_07.jpeg
Golf_07.jpeg (154 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_06.jpeg
Golf_06.jpeg (160.1 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_09.jpeg
Golf_09.jpeg (206.49 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_08.jpeg
Golf_08.jpeg (291.85 KiB) Vaadatud 1967 korda
Golf_05.jpeg
Golf_05.jpeg (420.82 KiB) Vaadatud 1967 korda
Kes tänasid kasutajat Favorites selle postituse eest:
MustVälkdseikoTRM

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas ryan » 30 Sept 2021, 18:31

Vägev 8)
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

dseiko
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Apr 2017, 00:28
Telefon: 5544356
Skype: jako07
Auto: VW Golf MK1 Cabrio/VW Golf MK7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas dseiko » 01 Okt 2021, 10:37

Mida rohkem Tartus MK1 Cabriosid on, seda parem. Edu!

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas Petzo » 03 Okt 2021, 21:23

Mul kuskil mälusopis, et 90/91 ja edasi cabriod on kõik elektrilise katusega. Sul tundub, et ka keskkonsoolis see kate pole päris õige. Kas pagassis vasaku ratta taga on hüdro silinder ja mingi releede pesa?
Rait.

Favorites
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Aug 2021, 16:32
Telefon: 58210584
Auto: Golf MK1 Cabrio '93, Mercedes-Benz A 220 Sedan '19
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas Favorites » 05 Okt 2021, 19:15

Petzo kirjutas:
03 Okt 2021, 21:23
Mul kuskil mälusopis, et 90/91 ja edasi cabriod on kõik elektrilise katusega. Sul tundub, et ka keskkonsoolis see kate pole päris õige. Kas pagassis vasaku ratta taga on hüdro silinder ja mingi releede pesa?
Hei! Keskkonsoolis on kellade kohapeal kate peal, eelmine omanik oli immo tulukese sinna kompunninud, selle tõstsin rooli kõrvale ümber. Küll aga ei leidnud pagassist vasaku ratta juurest miskit peale tule.. ehk siis võis see isend tulla tehasest manuaalse katusega, või on veel kust saan vaadata?

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas Petzo » 05 Okt 2021, 21:14

https://handh.blob.core.windows.net/sto ... 7919833410
Selline peaks vasak pool välja nägema polstri alt. Väga vabalt võib mu mälu mind ka petta selles osas
Rait.

osaw
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 05 Okt 2021, 14:19
Auto: Lada 21033, Lexus IS200
Asukoht: TRI/TRT
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas osaw » 24 Okt 2021, 15:09

Läsin kord pahaaimamatult külla, proviant näpus. Ei jõudnud korralikult üle lävepakugi astuda kui Favourites ja vandersellid küsisid "Mida sa käigukastidest tead?", ning järgmine asi mis mäletan olime juba garaazis.
Petzo kirjutas:
05 Okt 2021, 21:14
https://handh.blob.core.windows.net/sto ... 7919833410
Selline peaks vasak pool välja nägema polstri alt. Väga vabalt võib mu mälu mind ka petta selles osas
Pilt
Kui selle tagumise katte taha ei ole just peidetud maailma kõige pisem cabrio elektriajam, siis alates 91.a. tuli see vist lisavalikusse, mitte ei komplekteeritud viimased 3a. kõiki cabriosid elektriajamiga.

Küsimus mk1 golfide ringile: kas kaitsmeploki sees toimub midagi väga erilist, või peaks võrdlemisi otse lähitulede kaitsmete tagant minema pistik juhtmetega? Sest kui sai menetletud tuledelülituse anomaaliat, siis lähitulede kaitsmetesse ei jõudnud mingit voolu, ning tagakülg oli ka selle kohapealt kuidagi hõre
Pilt
Jooniste järgi on see lähitulede pinout aga Favourites'i golfil ei läinud sinna ühtegi pistikut/juhet.

Mida aga golfipunnil väga palju oli, oli juhtmeid mis tulid eikusagilt ja läksid ei kusagile.
Pilt
...How to spoiler täg?
Viimati muutis osaw, 24 Okt 2021, 15:16, muudetud 1 kord kokku.

pppp
Veteran
Postitusi: 2242
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 13 korda

VW Golf MK1 Cabrio 1.8 72kw 1993 - Favorites

Lugemata postitus Postitas pppp » 25 Okt 2021, 14:58

Ei toimu seal kaitsmeplokis lähitulede koha pealt midagi erilist. A21 kaudu tuleb vool (tulede kangist roolisambal - klemm 56b) sisse, sealt jagatakse see kaitsmete S21 ja S22 kaudu C5-le ja C6-le (sealt lähevad siis juhtmed esituledesse). Pistikusse M mäletamist mööda ei peagi midagi ühendatud olema, M1 on kaitsmeploki seest ühendatud A9-ga (tuledelüliti klemm 56) ja M2 eespool mainitud A21-ga.
Kes tänasid kasutajat pppp selle postituse eest:
osaw

Vasta

Mine “Huviliste autod”