Hannes on nii lege vana, et vend treib sulle uued düüsid ka kui vaja Aga jah Speedster ja siiamaani pole kunagi alt vedanud. Sai renooga, sigulli ja tolle mündirohelise golfiga ka seal käidud ja ilusti paika timmitud.kaupo51 kirjutas: ↑06 Dets 2021, 21:26Hannese juurest läbi käimine pole paha mõte. Tegu on ilmselt firmaga Speedster. Hannes peaks oskama timmida nii karburaatoreid kui ka vanemaid sissepritseid. Karburaatorite puhul tekib varsti see mure, et need mehed kipuvad ära kaduma, kes karburaatorite hingeelu tunnevad ja karburaatorite varuosade saadavus on üha nigelam, mida aasta edasi. Et mehe veel leiad, aga pole juppe enam karburaatori jaoks saada.
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Okei treib uued düüsid. Aga vahel on vaja karburaatorile mingit uut membraani, tihendit, kummist seibi vms Nendega on juba keerulisem. Keegi ei pruugi neid asju enam toota.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Seda küll, eks ma ka kommenteerisin veits liialdavalt ja oleks pidanud täpsustama, et kerge humoorikas alatoon oli mõeldud tollel lausel.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Minu kogemus põhineb vestlustel eri remondimeestega ja töötamisel selles valdkonnas. Ma näiteks olen enda hobimersule varuks ostnud jagaja rootori, kaane, süütepooli, süütejuhtmed, automaatkasti õlivahetuskomplekti (filter, tihendid), mõned õli ja õhufiltrid. Veel on neid saada normaalse hinnaga, aga viie aasta pärast...ma ei ole selles niikindel.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Aga muidu on vanatehnika kihvt. Teed auto korda ja siis naudid temaga kulgemist. Ma olen muidugi rohkem selline suvine hobiauto kasutaja. See tagab selle, et hobiautot jätkub aastateks. Meie talv rikub vanatehnika lihtsalt ära. Aga see on minu arvamus asjast, igaüks kasutagu vanatehnikat nii, nagu talle meeldib.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Kahjuks minu plaan hoida teda talvel mitte kasutamast läks lõrri kuna mind ustavalt teeninud volvoke otsustas pensionile jääda enne lubatud aegakaupo51 kirjutas: ↑08 Dets 2021, 21:17Aga muidu on vanatehnika kihvt. Teed auto korda ja siis naudid temaga kulgemist. Ma olen muidugi rohkem selline suvine hobiauto kasutaja. See tagab selle, et hobiautot jätkub aastateks. Meie talv rikub vanatehnika lihtsalt ära. Aga see on minu arvamus asjast, igaüks kasutagu vanatehnikat nii, nagu talle meeldib.
Aga natuke ekspluatatsioonijuttu kah.
Hetkel olen igapäevaselt kuskil kuuke sõitnud ja just jaanuari esimesel tööpäeva hommikul otsustas Jutta (Ametlik nimi), et tema süütepoolile meeldib igalepoole mujale sädeleda va jagajasse. Siuke hea nostalgitsemine on nende vanemate autodega, sest neile meeldib vahetevahel meelde tuletada, kui pagana mõnus on talvel õues, külmakraadidega kapoti all mässata jäätunud näppudega . Õnneks poisi golf seisab siis sai kiirkorras sealt süütepool laenatud ja mure edasi lükatud. Pean küll mainima, et kui eelnevalt läks käima iga ilmaga teisest pöördest, siis nüüd on käiamisaeg pikem ja puterdab mõni hetk kuni kõik silindrid taha tulevad. Tellisin ära uue pooli, jagajakaane ja rootori, sest need olid ka suhteliselt surnud omadega.
Egas rohkem midagi pole, muudkui nühime trassi iga päev ja katsume elada kevadeni kuniks uue igapäevaliikuri saab muretsetud ( spoiler: see saab ka suure tõenäosusega volkar olema ). Olen täheldanud, et rahulikult kulgedes on keskmine kulu kuskil 6 ringis trassil. Võib see nii olla? Iga kriipsuvahe on 10 liitrit ja reserv ka samamoodi 10 liitrit?
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Lisaks süütepoolile, jagaja kaanele ja rootorile võid igaks juhuks ära vahetada veel süütejuhtmed ja süüteküünlad. Kui sa seda juba teinud ei ole.
Kütusekulu on lihtne mõõta nii. Paak pilgeni täis, paned läbisõidu kirja. Siis sõidad mingi 400-500 km maha ja tangid uuesti paagi täis. Vaatad mitu liitrit läks ja edasi on puhas matemaatika (mitu liitrit sajale). See kriipsude vaatamine pole ehk kõige õigem meetod.
Kütusekulu on lihtne mõõta nii. Paak pilgeni täis, paned läbisõidu kirja. Siis sõidad mingi 400-500 km maha ja tangid uuesti paagi täis. Vaatad mitu liitrit läks ja edasi on puhas matemaatika (mitu liitrit sajale). See kriipsude vaatamine pole ehk kõige õigem meetod.
Viimati muutis kaupo51, 06 Jaan 2022, 20:36, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Ja ma mõtlesin ostukorvi kinnitades...et kurjam, mingid asjad ju pidin veel lisama.... Tänud meelde tuletamastkaupo51 kirjutas: ↑06 Jaan 2022, 20:33Lisaks süütepoolile, jagaja kaanele ja rootorile võid igaks juhuks ära vahetada veel süütejuhtmed ja süüteküünlad. Kui sa seda juba teinud ei ole.
Kütusekulu on lihtne mõõta nii. Paak pilgeni täis, paned läbisõidu kirja. Siis sõidad mingi 400-500 km maha ja tangid uuesti paagi täis. Vaatad mitu liitrit läks ja edasi on puhas matemaatika (mitu liitrit sajale). See kriipsude vaatamine pole ehk kõige õigem meetod.
Jah, küttekulu loogika on õige, aga kuna ma mäletan, et eelmine omanik midagi mainis lekkest alates mingist tasemest paagis, siis hetkel pole korraga rohkem kui 20 litra sisse tankinud, eriti arvestades praeguseid hindasid...
Viimati muutis ERN, 06 Jaan 2022, 20:40, muudetud 1 kord kokku.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Ega need hinnad odavamaks väga lähiajal ei lähe. Kui sa autoga ikka kogu aeg sõidad, siis varem või hiljem pead selle raha välja käima ja võid 40 liitrit ka tankida. Kui sind kütusekulu huvitab. Samas ega selle teadmisega väga pihta hakata pole, võtab ta siis 7 või 9 liitrit. Kui sul valikuid pole, millega sõita, siis sõidad autoga olenemata sellest, kui palju ta kütust võtab.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Eks ta nii ole jah, et olgu see küttehind mis on, siis nutad ja ikka maksad ja sõidadkaupo51 kirjutas: ↑06 Jaan 2022, 20:47Ega need hinnad odavamaks väga lähiajal ei lähe. Kui sa autoga ikka kogu aeg sõidad, siis varem või hiljem pead selle raha välja käima ja võid 40 liitrit ka tankida. Kui sind kütusekulu huvitab. Samas ega selle teadmisega väga pihta hakata pole, võtab ta siis 7 või 9 liitrit. Kui sul valikuid pole, millega sõita, siis sõidad autoga olenemata sellest, kui palju ta kütust võtab.
Viimati muutis ERN, 06 Jaan 2022, 20:51, muudetud 1 kord kokku.
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Kui on silindrikujuline süütepool ning seal otsas on plastikust kate, siis see tuleks eemaldada. Need on tuntud niiskusekogujad ja hakkab üle peksma. Ise eemaldasin selle ja siiani 0 probleemi. Aga jutt kehtib ainult, kui on eelpool mainitud süütepool
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Karpa mootoril peaks paagis ainult tasemeandur koos kütusevõtturiga olema. Seal saab lekkida ainult kas anduri tihend, kütusevoolikud, tuulutustorude ühendused või on paagis kuskil pragu. Selline :
https://www.xdalys.lt/en/vw-golf-ii-mk2 ... fuel-tanks
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
GTI kirjutas: ↑07 Jaan 2022, 10:28Karpa mootoril peaks paagis ainult tasemeandur koos kütusevõtturiga olema. Seal saab lekkida ainult kas anduri tihend, kütusevoolikud, tuulutustorude ühendused või on paagis kuskil pragu. Selline :
https://www.xdalys.lt/en/vw-golf-ii-mk2 ... fuel-tanks
Eks ma ka jään praegu vastuse võlgu. Pole ise uurinud seda paagiümbrust aga tänan info eest. Eks selline suurem lammutamine ja mudimine tuleb ka alles suvel. Praegu pole ka probleem vähem korraga tankida seega ei vaeva hetkel pead sellega aga veelkord, tänud, et infot viitsisid otsida ja jagada, jätan kõrva taha
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Niisiis.
Kuna ilm oli ilus siis said uued küünlad ja juhtmed ära paigaldatud. Miskipärast süütepooli polnud saadetise hulgas aga ei jõudnud eile õhtul enam uurima hakata, et kuhu jäi, eks uuel nädalal uurin. Tühikäik ja kiirendus nagu oleks veits ühtlasem aga eks see rohkem karpa taga kinni (peab Hannese juurde viima- vahepeal viskab tühikäigu 1500 juurde, mingi pneumomembraan mis vaakumi pealt toimib ei taha end tagasi tõmmata karpa taga ja hoiab tühikäigusiibrit lahti).
Jagajakaas ja rootor said Beiru omad, küünlajuhtmed ja küünlad Boschi toodang.
Alati on mõnus saada karbike uute ja läikivate juppidega
Iseenesest ega vanadel küünaldel ka midagi viga polnud, üsna puhtad ja ilma nõgeta, millest võiks järeldada, et segu on suht okeilt eelnevalt ära regullitud. Sellegipoolest, võtan lahti lähiajal tagavaraks saadud webberid, et vaadata üle nende seisukord.
Kuna ilm oli ilus siis said uued küünlad ja juhtmed ära paigaldatud. Miskipärast süütepooli polnud saadetise hulgas aga ei jõudnud eile õhtul enam uurima hakata, et kuhu jäi, eks uuel nädalal uurin. Tühikäik ja kiirendus nagu oleks veits ühtlasem aga eks see rohkem karpa taga kinni (peab Hannese juurde viima- vahepeal viskab tühikäigu 1500 juurde, mingi pneumomembraan mis vaakumi pealt toimib ei taha end tagasi tõmmata karpa taga ja hoiab tühikäigusiibrit lahti).
Jagajakaas ja rootor said Beiru omad, küünlajuhtmed ja küünlad Boschi toodang.
Alati on mõnus saada karbike uute ja läikivate juppidega
Iseenesest ega vanadel küünaldel ka midagi viga polnud, üsna puhtad ja ilma nõgeta, millest võiks järeldada, et segu on suht okeilt eelnevalt ära regullitud. Sellegipoolest, võtan lahti lähiajal tagavaraks saadud webberid, et vaadata üle nende seisukord.
Viimati muutis ERN, 15 Jaan 2022, 13:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Niisiis.
Peale suht pikka eemalolekut on aeg päevikusse kirja panna, mis tehtud ja mis edasi.
Nagu eelmises postituses kirjas, siis kapoti all sai korrastatud süüstesüsteemi (uus jagajakaas, rootor, küünlad, juhtmed, süütepool)
Lisaks hiljuti sai vahetatud:
1. Mõlemal pool nii sisemised kui ka välimised veovõlliotsad.
2. Sisemised ja välimised rooliotsad
3. sarniirid
4. Mõlemad esimesed rattalaagrid
Lisaks sai vahepeal kasutajalt Dellu ostetud 14´plekid, millele läksid peale Malatesta Kobra Trac mudakad (miks küll üherattaveolisele selline valik te küsite? Sellest allpool )
Tegemist ootavad pidurid ( esisuppordid tahavad uusi liugureid ja pukse, vanad roostetanud ja kummihülsid ka ribadeks, lisaks klotsid uued)
Tagumised pidurid saavad uued silindrid.
Jupid istuvad mul kõik ilusti pagassis, pole olnud aega ja ilma, et ära vahetada (lisaks olen koguaeg unustanud poest läbi käia ja vasemääret liikuvatele osadele osta)
Aga mis edasi?
Kuna masin sai kuusakoskist päästetud matkaauto eesmärgil, siis sellepärast said ka alla mudakad, et metsas natukese halvema teega jänni ei jääks.
Plaanis on lisada kerge tõste juurde (ca 30mm) ja loomulikult konverteerida 4x4 formaati. (Lisaks sai ta nüüd veel ülesandeks paati hakata vedama ja slippima )
4x4 formaati konverteerimine saab tehtud tänud ühele foorumivälisele tuttavale, kelle golfilt sain kõik vajalikud syncro osad (1.6 diisel, isegi turbo on küljes,mootori alusraam, käigukast, vahekast, kardaanid,diffrid , sillakandurid jne jne ja nii edasi)
Ainuke küsimus on jah nüüd tagaotsaga, kuidas tagumine pool istutada põhja alla (teadupärast syncrol pagassipõhi kõrgemal, et mahutada tagavedu ära, aga see ei heiduta mind)
Lisaks veel põhja alla, sinna kuhu võimalik, põhjakaitsmed alumiiniumplaatidest (mootor, kast, küttepaak jne)
Kuigi peab mainima, siis üherattaveoga on tal läbivus ka üllatavalt hea, senikaua kuni põhja peale end kinni istuta.
Miks ma sellist lollust korraldan? Et saaks ise, oma kätega sellise monstrumi valmis ehitada. Et ennast ületada ja tunda rõõmu, kui su üllitis toimib. Lisaks olgem ausad, see näeb ka suht badass välja selliselt (vähemalt minu arust) Lisaks mk2 Jetta Syncrosid pole vist väga veeremas meie teedel?
Aga kuna juttu olen juba palju lisanud siia, siis paneme paar pilti ka veel praegusest, üheveolisest seisust
Peale suht pikka eemalolekut on aeg päevikusse kirja panna, mis tehtud ja mis edasi.
Nagu eelmises postituses kirjas, siis kapoti all sai korrastatud süüstesüsteemi (uus jagajakaas, rootor, küünlad, juhtmed, süütepool)
Lisaks hiljuti sai vahetatud:
1. Mõlemal pool nii sisemised kui ka välimised veovõlliotsad.
2. Sisemised ja välimised rooliotsad
3. sarniirid
4. Mõlemad esimesed rattalaagrid
Lisaks sai vahepeal kasutajalt Dellu ostetud 14´plekid, millele läksid peale Malatesta Kobra Trac mudakad (miks küll üherattaveolisele selline valik te küsite? Sellest allpool )
Tegemist ootavad pidurid ( esisuppordid tahavad uusi liugureid ja pukse, vanad roostetanud ja kummihülsid ka ribadeks, lisaks klotsid uued)
Tagumised pidurid saavad uued silindrid.
Jupid istuvad mul kõik ilusti pagassis, pole olnud aega ja ilma, et ära vahetada (lisaks olen koguaeg unustanud poest läbi käia ja vasemääret liikuvatele osadele osta)
Aga mis edasi?
Kuna masin sai kuusakoskist päästetud matkaauto eesmärgil, siis sellepärast said ka alla mudakad, et metsas natukese halvema teega jänni ei jääks.
Plaanis on lisada kerge tõste juurde (ca 30mm) ja loomulikult konverteerida 4x4 formaati. (Lisaks sai ta nüüd veel ülesandeks paati hakata vedama ja slippima )
4x4 formaati konverteerimine saab tehtud tänud ühele foorumivälisele tuttavale, kelle golfilt sain kõik vajalikud syncro osad (1.6 diisel, isegi turbo on küljes,mootori alusraam, käigukast, vahekast, kardaanid,diffrid , sillakandurid jne jne ja nii edasi)
Ainuke küsimus on jah nüüd tagaotsaga, kuidas tagumine pool istutada põhja alla (teadupärast syncrol pagassipõhi kõrgemal, et mahutada tagavedu ära, aga see ei heiduta mind)
Lisaks veel põhja alla, sinna kuhu võimalik, põhjakaitsmed alumiiniumplaatidest (mootor, kast, küttepaak jne)
Kuigi peab mainima, siis üherattaveoga on tal läbivus ka üllatavalt hea, senikaua kuni põhja peale end kinni istuta.
Miks ma sellist lollust korraldan? Et saaks ise, oma kätega sellise monstrumi valmis ehitada. Et ennast ületada ja tunda rõõmu, kui su üllitis toimib. Lisaks olgem ausad, see näeb ka suht badass välja selliselt (vähemalt minu arust) Lisaks mk2 Jetta Syncrosid pole vist väga veeremas meie teedel?
Aga kuna juttu olen juba palju lisanud siia, siis paneme paar pilti ka veel praegusest, üheveolisest seisust
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Kas plaanid arvele ka saada 4veolisena, kui jah siis kuidas?
Kas plaan se jõuetu 1.6 asendada millegi sellisega mis ülejäänud rattaid ka ringi jõuab ajada?
Kas plaan se jõuetu 1.6 asendada millegi sellisega mis ülejäänud rattaid ka ringi jõuab ajada?
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Nagu eelpool kirjutatud, siis sain doonorilt ka 1,6 liitrise turbodiisel kone kaasavaraks koos kastiga, või sa seda pidasidki jõuetuks?
Ei näe probleemi arkis andmetes muudatus sisse viia, et tegemist neljaveolisega, tüübikinnitust see ei muuda.
Ei näe probleemi arkis andmetes muudatus sisse viia, et tegemist neljaveolisega, tüübikinnitust see ei muuda.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Sama doonor-Golfi küljest oleks peaaegu kõik vajaliku saanud. Enda leiutamisrõõmuks oleks vaid see jäänud, kuidas Jetta pagassipõhja "pikenduse" ja Golf Syncro pagassipõhja detaili vahele aste meisterdada.
Tehases oli see nii realiseeritud:
-
- Huviline
- Postitusi: 596
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Erilist vedurit see nelivedu sellest küll ei tee. Ei selle, ega ka selle doonori mootoriga. Hea kui pehmema teepeal ennastki vedada jõuab sellise karvase rehviga
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Teate poisid, ärge tehke seda Jettat nüüd nii maha ka, täitsa krapsakas teine ja selle karvase rehvi juures jaksab praegune pintsliloputaja seda edasi liigutada nii kõval kui pehmel pinnasel. Hetkel üherattaveoga terve pakri poolsaart ümbritsev liiva-kivitee läbitud ja külgnevad teed ka läbi poogitud, kus ka ca 35 kraadised tõusud olnud asfaldi peale
Põhjus, miks ma põhja ära ei lõiganud tollel doonoril oli see, et seal polnud seda põhja enam alles ja sillakandurid olid ka praktiliselt läbi mädanenud, suurem lohk ja sillad koos amortidega oleks tagaklaasist läbi
Põhjus, miks ma põhja ära ei lõiganud tollel doonoril oli see, et seal polnud seda põhja enam alles ja sillakandurid olid ka praktiliselt läbi mädanenud, suurem lohk ja sillad koos amortidega oleks tagaklaasist läbi
Viimati muutis ERN, 18 Apr 2022, 17:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Jetta mk2 1.6 53kW 1988-ERN
Inimestel erinevad huvid teelt väljas sõitmiseks, ameerika v8 kombel punn põhjas kuskil mülkas tõesti ei pauguta. Küll aga saab põnevalt aega veeta ka kuivemal maastikul turnides. Ise valiksin iga kell mingi künkliku kitsa maastiku kui lihtsalt mülka kus edasijõudmine toimub suuresti vaid vintsi abil.
Rait.