VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 27 Juun 2022, 09:37

Tervist foorumirahvas! Ma olen teid vahepeal täiesti ära unustanud, aga lõpuks saate update postituse.
Veebruaris pidin garaaziruumist loobuma kahjuks ja see tähendas, et auto tuli kiirelt kokku laduda. Kutsusin oma keevitamis oskusega sõbra külla ja kahe päevaga said kõik kinnitused ja downpipe valmis. Trei- ja freespingis sai vahepeal veel turbole väljalaske flants tehtud millel otsas v-band kinnitus ja katt on ka v-bandidega all kui peaks vahepeal olema tuju ilma selleta paarutada. Veebruari lõpus sõitsin golfiga juba ringi. Sel hetkel oli boosti andur veel puudu ja auto polnud väga õnnelik selleta. Vahepeal sai veel uued veljed ostetud ja alla pandud:)
Golf ja turbo sobib magu sukk ja saabas. Hääled on mahedad ja edasi liigub kilowati numbrile vastavalt, arvestades veel et auto kaalub alla tonni.
Paar pilti ka vahelduseks.
IMG_7529.HEIC.jpg
IMG_7542.HEIC (1).jpg
IMG_7600.HEIC.jpg
IMG_7635.jpg
IMG_7633.HEIC.jpg
IMG_8125.jpg
Sellisena ta mul seisma jäi talvel ja nüüd suvevaheajaga tekkis vabaaega rohkem ja olen vaikselt autole kilomeetreid juurde sõitnud. Palju viimistlust tuleb teha veel nt. juhtmeid rohkem kokku panna ja catch can mahutada veel kuhugi ja plaan on panna originaal venti asemel audi a6 pealt vent mis tuli ühe teise projekti doonori pealt, aga pole veel viitsinud ennast kokku võtta ja ära teha:/

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 09 Sept 2022, 10:42

Enne kooli algust tuli Golfi tuhin peale jälle ja panin transpordiametisse aja, et mootorivahetus oleks ka ametlikult vormistatud. Üllatuseks oli järgmine järjekorra aeg alles septembris. Täna sain arkis käidud ja Golf on nüüd paberite järgi 132kw, ehk täpselt kaks korda võimsam kui originaalis.Järgmine hooaeg tegelen ülevaatusega, see aasta enam nagunii sõita väga ei jõua. Enne kaalule minekut pidin kahjuks autol paagi täis panema ja see tähendas et kaal läks üle tonni, täpsemalt 1022kg. Vahepeal olen aku pagassi visanud koos aknapesuvedeliku potsikuga. See jättis ruumi teha uus sisselase koos vaheplekiga, et jahutusvent ei puhuks sooja otse filtri peale.
Mingi hetk hakkan toimetama ka kapotialuse korrastamisega, et saaks üleliigsetest voolikutest ja juhtmetest lahti. Kui saan kunagi garaaziruumi, siis vahetan käigukasti 6 käigulise vastu ära.

Pildi materjali ka natuke:)
image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
Viimati muutis RTSK, 09 Sept 2022, 10:53, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas twist » 09 Sept 2022, 10:59


SimonV
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Aug 2014, 19:54
Telefon: 56920693
Auto: VW Passat B5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas SimonV » 28 Sept 2022, 21:37

Kas leidsid ka mingi asjaliku CE1 kohta skeemi või juhendi
Endal sama tee ees :D
Ford Escort 1.6 66kW 1993, Subaru Legacy 4wd 85kW 1997, VW Passat B5 1.8 82kW 1997.

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 10 Okt 2022, 13:22

Ei leidnud väga mingit asjalikku asja. Enamus leitaval materjalil tuleb siiski ridade vahelt lugeda ja endale see pilt ise selgeks teha. Natuke loogikat ja katseeksitus meetodit segamini lastes sain hakkama. Ega seal midagi keerulist tegelikult ei ole. Kõik suhteliselt loogiline, enamus juhtmed isegi sama värvi mis mk4 juhtmestikus.

Vasta

Mine “Huviliste autod”