Minu universaal oli must keraamikaga, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] oli nädalaid kus sai mingi 4-5 korda pestud, et ikka ilus puhas ja prillikivi oleks vaadata. Iga asi paistis kiirelt välja. Paar maja edasi naabril valge masin keraamikaga, viskas ainult kulpi ja pesu käis paari nädala tagant, alati oli puhas. aga valge on bueno sellele masinale küll
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Ka selles osas on sul õigu Miilits. Paraku siledalt pinnalt ebaühtlus on paremini näha, aga teisalt on seda siledat asja kordades lihtsam pesta:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Viimase gen Tiguan R-line on Volkswagenil väga hästi õnnestunud. Valge värv sobib ka kuidagi väga hästi sellele autole.
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
See mis sul seal seljataga teispool seina on, see siis sinu jah?
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Nope, ma kogun Porsche jaoks rahhi
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Touran sissemaksuks ja natuke veel liisingut lisaks maksta.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Ootusärevus....
Võib vist hakata otsast pirukaid küpsetama....
Võib vist hakata otsast pirukaid küpsetama....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Nonii.
Sotsiaalne surve on juba nii räme, et peab ikka read siia ära manama.
Jah. Auto käes. Lõpp käis nii kiiresti, et tõmbas endal ka karbi täiesti lahti. Siinkohal peab kiitma ikkagi eesti VW müügis eksisteerivat kuningat. Ingvarit. Endiselt minu piiritu tänutunne mees. Imesid tegid. Juhtus siis nii, et neljapäeval pärastlõunal tuli mulle üks pilt kust nägin, et auto on Eestis. Ilmselgelt hakkasid mu olematud juuksed peas kiirelt liikuma. Silmad rullis peas vaatasin seda pilti ühte ja teist ja kolmandat pidi ja ei suutnud uskuda, et ootamine on kohe kohe läbi. Viskasin ühe nalja ka, et nüüd läheb ilgeks jooksmiseks ja olgu auto valmis. Tegelt nii oligi. Õhtuks oli olemas puudulik tüübikinnitus. Oli olemas kindlustuse pakkumised. Pank saatis lepingu ja kõik käis nii kiirelt, et ma ei jõudnud isegi hingata. Kell 19 õhtul ostsin pileti Lux Expressile, et Pärnu jõuda. Uskumatu mida tegelikult suudetakse lühikese ajaga korda saata. Møller Auto Pärnu töötajatele ka eriline tänu minu poolt. Tütarlaps nimega Heleri oli inimene kes sai minu käest lilled ja kommikarbi, sest tema suutis ajada välja tüübikinnituse sisuliselt tunni ajaga. See oli viimane kadalipp selleks, et reede hommikul on võtmed ja auto.
Varustusest ma rääkisin põgusalt esimeses postituses ja midagi muidugi ei ole muutunud. Äkki veel. Äkki mitte. Ma ei ole ausalt saanud mõelda auto peale, sest sama õhtu kui ma autoga koju jõudsin murdis tütar rangluu ja sellest ka viivitus postitusele ja piltidele ja mida iganes. Pole neid pilte praegugi ja ei tule ka enne kui on kuiv ja ilus ilm, et saaks auto puhtaks teha ja mingid asjad peale panna mis aitavad tal puhtamad olla.
Autost ka. Muidugi on hea istuda kõrgel. Mulle meeldib iga millimeeter selle auto disainist. Hämmastavam osa on see, et see auto on nii neetud petlik, sest sees 2 minu suurusega meest üksteisele vastu ei lähe kõrvuti istudes. Väljast ometigi tundub väike see auto. Pagass on täpselt selline 3 toidukotti ja seljakott ja mõni pudel ka siin seal. Selleks see konks saigi võetud, et kui suuremad tassimised, siis viskad käru järgi ja teed oma tegemised ära.
Tallinna sõit kulges kütusekuluga 7.3l sajale. Sinna sisse mahtus ka väikene linnas sõit plus Tallinnas linnasõit. Hetkel näitab keskmist pikajalist 7.6 mis on ju tegelikult 140 kw kohta täiesti noh...hea? on ju!? 4 vedu ka ju...
Edasi nüüd mugavustest ja sõiduomadustest. Diisel on minu jaoks surnud. päriselt. Lamell ja Bens ja sõidad nagu elektrikaga. Miks see Tiguan nii vaikne on. Ma ei tea. A no on. Kui ei usu, tule ma teen sulle tiiru kuskil ja ütled ka, et on.
Matrix ledi kogemus on mul olemas ja need ei ole halvemaks läinud. Umbe meeldib see Matrix. DLA on ikka peajagu maas Matrixist. Easy open on muutunud nüüd Viibe 1 avab luug. Noh ava kuidas tahad seda luuki, aga varasema teise nupu asemel mis sulgemise nupu kõrval oli tuleb nüüd viibata taas ja siis hakkab luuk piiksuma kuniks oma asjad ära ajad ja eemale sellest lähed. Toimib. Siiani pole ükski viibe veel feilinud.
Discover Pro ja wireless ja Online teenused We Connect Plusiga. - No kuulge. Millest me räägime. Juhtmevaba laadija ja wireless carplay on ikka kulda. Kiidan täiega. Kui vähegi võimalus on seda kasutada, siis PALUN KASUTA. We Connect plusi ühendamine oli ka täiesti kreisi seiklus. Ingvar ega ka mina ei suutnud tervelt 2 päeva jooksul autot ühendada ega ennast peakasutajaks teha ega aktiveerida litsentsi. Tegelikult ma leidsin vea ise üles. Minu enda kasutajaprofiil oli VW serveris "katki". Ma kustutasin ära kogu oma kasutajakonto VW serverist ja registreerisin selle sama mailiga uuesti. Seejärel aktiveerus kõik silmapilgselt ja sain autos ka peakasutajaks. Seejärel pärast esimest We Connect nupuvajutust tahtis telefon videokõne tegema hakata ja tegigi. Võttis vastu saksa aktsendiga härra kes küsis mu juhiluba ja tahtis mind prillidega ja prillideta juhiloaga ja ma ei tea millega näha. Hea, et riieteta ei tahtnud. Ilmselt oleks jooksu pannud sealt teiselt poolt ekraani. Sai see kõne ka Done and Done ja auto elas. Nüüd päriselt täitsa elas. Igast info hakkas tulema. Webasto annab äpis märku, et eu ma nüüd tegin oma asja ära, tule sõida jne. Netiraadiod. Voogedastusteenused kõik ärkas ellu. Lahe. MIB3 on saanud juba ka selle uuenduse milles @Mindfreak rääkis. Väga hea ja kasutajasõbralik on see nüüd vs vana.
Touch nuppudega rool. Ka foorumist on jutt läbi käinud, et touch ja lähed käega vastu ja mida kõike veel. Mis asju te tarbite? Käed on nagu labidad või mis? Vaevalt sul suurem lapatas on kui mul. See rool tahab ikka päris arvestatavat vajutust saada, et mingit nuppu registreeriks. Ei suutnud ma ei roolisooja ega ka voli ega muud vajutada.
Vot ja sellised need esmamuljed on. Hirmsasti kaifin seda ratta diameetrit...jah...ratta...vs auto kere. Tundub jube jurakas see ratas selle auto all ja nii äge on.
4Motion - liiga väike kogemus, et hakata midagi siia kirjutama. Jah. Foori alt läheb minema küll ilma, et mingi ratas väga ringi käiks. Jääme siia. Juu on väga hea ja ma ei oska hinnata ja ei hinda ka veel. Andke aega atra seada. Ma olen rahulik juht. Ei tõmble, ei lenda, ei drifti.
Niisiis. Aitäh Ingvar. Aitäh Heleri. Aitäh Silver. Ma lähen nüüd maksan võlga iga kuu natukene:D
Pilte ärge mingeid rämedaid oodake. Panen paar mis ma teinud olen, aga nagu mainisin, siis mitte enne kui kannatab teha.
Need porimatid mis kohe välja sai vahetatud pildil näidatu vastu.
Sotsiaalne surve on juba nii räme, et peab ikka read siia ära manama.
Jah. Auto käes. Lõpp käis nii kiiresti, et tõmbas endal ka karbi täiesti lahti. Siinkohal peab kiitma ikkagi eesti VW müügis eksisteerivat kuningat. Ingvarit. Endiselt minu piiritu tänutunne mees. Imesid tegid. Juhtus siis nii, et neljapäeval pärastlõunal tuli mulle üks pilt kust nägin, et auto on Eestis. Ilmselgelt hakkasid mu olematud juuksed peas kiirelt liikuma. Silmad rullis peas vaatasin seda pilti ühte ja teist ja kolmandat pidi ja ei suutnud uskuda, et ootamine on kohe kohe läbi. Viskasin ühe nalja ka, et nüüd läheb ilgeks jooksmiseks ja olgu auto valmis. Tegelt nii oligi. Õhtuks oli olemas puudulik tüübikinnitus. Oli olemas kindlustuse pakkumised. Pank saatis lepingu ja kõik käis nii kiirelt, et ma ei jõudnud isegi hingata. Kell 19 õhtul ostsin pileti Lux Expressile, et Pärnu jõuda. Uskumatu mida tegelikult suudetakse lühikese ajaga korda saata. Møller Auto Pärnu töötajatele ka eriline tänu minu poolt. Tütarlaps nimega Heleri oli inimene kes sai minu käest lilled ja kommikarbi, sest tema suutis ajada välja tüübikinnituse sisuliselt tunni ajaga. See oli viimane kadalipp selleks, et reede hommikul on võtmed ja auto.
Varustusest ma rääkisin põgusalt esimeses postituses ja midagi muidugi ei ole muutunud. Äkki veel. Äkki mitte. Ma ei ole ausalt saanud mõelda auto peale, sest sama õhtu kui ma autoga koju jõudsin murdis tütar rangluu ja sellest ka viivitus postitusele ja piltidele ja mida iganes. Pole neid pilte praegugi ja ei tule ka enne kui on kuiv ja ilus ilm, et saaks auto puhtaks teha ja mingid asjad peale panna mis aitavad tal puhtamad olla.
Autost ka. Muidugi on hea istuda kõrgel. Mulle meeldib iga millimeeter selle auto disainist. Hämmastavam osa on see, et see auto on nii neetud petlik, sest sees 2 minu suurusega meest üksteisele vastu ei lähe kõrvuti istudes. Väljast ometigi tundub väike see auto. Pagass on täpselt selline 3 toidukotti ja seljakott ja mõni pudel ka siin seal. Selleks see konks saigi võetud, et kui suuremad tassimised, siis viskad käru järgi ja teed oma tegemised ära.
Tallinna sõit kulges kütusekuluga 7.3l sajale. Sinna sisse mahtus ka väikene linnas sõit plus Tallinnas linnasõit. Hetkel näitab keskmist pikajalist 7.6 mis on ju tegelikult 140 kw kohta täiesti noh...hea? on ju!? 4 vedu ka ju...
Edasi nüüd mugavustest ja sõiduomadustest. Diisel on minu jaoks surnud. päriselt. Lamell ja Bens ja sõidad nagu elektrikaga. Miks see Tiguan nii vaikne on. Ma ei tea. A no on. Kui ei usu, tule ma teen sulle tiiru kuskil ja ütled ka, et on.
Matrix ledi kogemus on mul olemas ja need ei ole halvemaks läinud. Umbe meeldib see Matrix. DLA on ikka peajagu maas Matrixist. Easy open on muutunud nüüd Viibe 1 avab luug. Noh ava kuidas tahad seda luuki, aga varasema teise nupu asemel mis sulgemise nupu kõrval oli tuleb nüüd viibata taas ja siis hakkab luuk piiksuma kuniks oma asjad ära ajad ja eemale sellest lähed. Toimib. Siiani pole ükski viibe veel feilinud.
Discover Pro ja wireless ja Online teenused We Connect Plusiga. - No kuulge. Millest me räägime. Juhtmevaba laadija ja wireless carplay on ikka kulda. Kiidan täiega. Kui vähegi võimalus on seda kasutada, siis PALUN KASUTA. We Connect plusi ühendamine oli ka täiesti kreisi seiklus. Ingvar ega ka mina ei suutnud tervelt 2 päeva jooksul autot ühendada ega ennast peakasutajaks teha ega aktiveerida litsentsi. Tegelikult ma leidsin vea ise üles. Minu enda kasutajaprofiil oli VW serveris "katki". Ma kustutasin ära kogu oma kasutajakonto VW serverist ja registreerisin selle sama mailiga uuesti. Seejärel aktiveerus kõik silmapilgselt ja sain autos ka peakasutajaks. Seejärel pärast esimest We Connect nupuvajutust tahtis telefon videokõne tegema hakata ja tegigi. Võttis vastu saksa aktsendiga härra kes küsis mu juhiluba ja tahtis mind prillidega ja prillideta juhiloaga ja ma ei tea millega näha. Hea, et riieteta ei tahtnud. Ilmselt oleks jooksu pannud sealt teiselt poolt ekraani. Sai see kõne ka Done and Done ja auto elas. Nüüd päriselt täitsa elas. Igast info hakkas tulema. Webasto annab äpis märku, et eu ma nüüd tegin oma asja ära, tule sõida jne. Netiraadiod. Voogedastusteenused kõik ärkas ellu. Lahe. MIB3 on saanud juba ka selle uuenduse milles @Mindfreak rääkis. Väga hea ja kasutajasõbralik on see nüüd vs vana.
Touch nuppudega rool. Ka foorumist on jutt läbi käinud, et touch ja lähed käega vastu ja mida kõike veel. Mis asju te tarbite? Käed on nagu labidad või mis? Vaevalt sul suurem lapatas on kui mul. See rool tahab ikka päris arvestatavat vajutust saada, et mingit nuppu registreeriks. Ei suutnud ma ei roolisooja ega ka voli ega muud vajutada.
Vot ja sellised need esmamuljed on. Hirmsasti kaifin seda ratta diameetrit...jah...ratta...vs auto kere. Tundub jube jurakas see ratas selle auto all ja nii äge on.
4Motion - liiga väike kogemus, et hakata midagi siia kirjutama. Jah. Foori alt läheb minema küll ilma, et mingi ratas väga ringi käiks. Jääme siia. Juu on väga hea ja ma ei oska hinnata ja ei hinda ka veel. Andke aega atra seada. Ma olen rahulik juht. Ei tõmble, ei lenda, ei drifti.
Niisiis. Aitäh Ingvar. Aitäh Heleri. Aitäh Silver. Ma lähen nüüd maksan võlga iga kuu natukene:D
Pilte ärge mingeid rämedaid oodake. Panen paar mis ma teinud olen, aga nagu mainisin, siis mitte enne kui kannatab teha.
Need porimatid mis kohe välja sai vahetatud pildil näidatu vastu.
Viimati muutis SanderSPS, 18 Jaan 2022, 12:45, muudetud 4 korda kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
3 asja. Webasto, matrix led, app connect.
See asi meeldi et pead ennast tutvustama et kõik asjad tööle saaks. Täis kontroll elu üle igast nurgast...
Viimati muutis murkamarko, 18 Jaan 2022, 12:26, muudetud 1 kord kokku.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Eks see on ju veidi arusaadav ka. Kui nüüd laenan sulle autot ja sa seod oma kasutaja ära. Seejärel saad peakasutajaks. Paned We Connecti tööle. Tood auto tagasi ja hakkad 100 km eemalt ustega mängima läbi äpi. Pole nagu okei ju:Dmurkamarko kirjutas: ↑18 Jaan 2022, 11:56
3 asja. Webasto, matrix led, app connect.
See asi meeldi et pead ennast tutvustama et kõik asjad tööle saaks. Täis kontroll elu üle igast nurgast...
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Ma tänan. Tegelt on endiselt emotsioonid suuresti järglasel, aga kui aknast välja vaatan ja rooli istun, siis tuleb naeratus näkku. Minu jaoks (üldse ei huvita ka mida keegi teine arvab) tekitab see auto alati naeratuse näkku kui tagasi vaatan. Nii õnnestunud disain IMO.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Kena pill, muretuid miile
Kütusekulu on ju iseenesest asjaolusid arvestades ok (nelik + bensiin + "kast"), diislilt tulles võtab leppimine muidugi veidi aega. Enda Arteoni tellimise eelselt katsetasin sama mootori ja esiveo kombot ning jättis kahetised tunded - maanteel oli väga öko (5-5.5L 100km), aga linnas külmemal perioodil alla 10L/100km sõitmine nõudis rahulikku ja planeerivat lähenemist. Niikui pedaali liiga energiliselt puutusid, hüppasid näitajad kohe üles. Selles suhtes on hea, et õpetab juba eos vanaduspõlveks rahulikku sõitu
Kütusekulu on ju iseenesest asjaolusid arvestades ok (nelik + bensiin + "kast"), diislilt tulles võtab leppimine muidugi veidi aega. Enda Arteoni tellimise eelselt katsetasin sama mootori ja esiveo kombot ning jättis kahetised tunded - maanteel oli väga öko (5-5.5L 100km), aga linnas külmemal perioodil alla 10L/100km sõitmine nõudis rahulikku ja planeerivat lähenemist. Niikui pedaali liiga energiliselt puutusid, hüppasid näitajad kohe üles. Selles suhtes on hea, et õpetab juba eos vanaduspõlveks rahulikku sõitu
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Kusjuures mul on olnud 4 bensukat ajaloos ja 2 diislit. Nüüd võin vist rahulikult öelda, et enam diisli peale tagasi ei lähe. See vaikne olek ja vibratsiooni puudumine teeb ennast ka roolis rahulikuks.
Kusjuures taas pean tunnistama, et Ingvaril oli õigus. See 140KW mootori hääl on ka täitsa mahe. Ei ole see õmblusmasina hääl nagu 1.5l.
Kusjuures taas pean tunnistama, et Ingvaril oli õigus. See 140KW mootori hääl on ka täitsa mahe. Ei ole see õmblusmasina hääl nagu 1.5l.
Viimati muutis SanderSPS, 18 Jaan 2022, 14:55, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
- vredestein • MustVälk • maddis
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Ma siiani mõtlesin, et see mingi liba teema... Palju õnne Sander!
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Vähemalt ei pea tegema 150k km pikka sissesõitu nagu masuudipressidega. Kevade saabumise ja sissesõidu tegemisega peaks saabuma ka madalam kütusekulu. Muideks, palju kella peal oli kui kätte said?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Pakuks huupi, et 9km.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1570
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
No kena. Ma liigutasin kelkude peal seda, et läbisõitu ei tuleks
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Nomaeitea, lilled oleks võinud ikka Ingvarile viia.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Tiguan R-Line 2.0TSI 4MOTION - MY2022 - SanderSPS
Ta ei ole öelnud mis Ingvar sai. Ilmselt ei saagi teada...