VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Moderaator: etnies858
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Jap, mul said külge 5Q0 puksid veebruaris ja nüüd juba kääksuvad. Küll vähem, aga siiski.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Kääksumise vastu aitab vaid eelnevalt mainitud TT täispuks. Tühimikega puksiga on vaid aja küsimus, mil see kääksuma hakkab ja iga poole aasta tagant ennetav määrimine on ka tüütu.
PS: Kummipuks autot kardiks kindlasti ei tee. Eriti kui sul DCC ja 17" velg.
PS: Kummipuks autot kardiks kindlasti ei tee. Eriti kui sul DCC ja 17" velg.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Sa endal lahendad endiselt määrimisega? Ma nüüs siin nagu vasikas kevadel aiavärava ees, ei suuda otsustada mis puksid sinna panna.
17" velg vajab järgmisel suvel siiski väljavahetamist, kuna auto karjub laiema rehvi järele. Vähegi tõsisem kickdown lööb ratta tühja ja 215mm rehv ei suuda seda seda kW/Nm maas hoida ka 2-3 käigu puhul. L õhtul pidin Renault elektrika käest fooriraces peaaegu ära saama, jube piinlik
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Mina lahendan endiselt määrimisega, kuna puksid iseenesest ilusad ja pole isu niisama tühja pärast sillastendi ette võtta.murf kirjutas: ↑08 Aug 2022, 11:23Sa endal lahendad endiselt määrimisega? Ma nüüs siin nagu vasikas kevadel aiavärava ees, ei suuda otsustada mis puksid sinna panna.
17" velg vajab järgmisel suvel siiski väljavahetamist, kuna auto karjub laiema rehvi järele. Vähegi tõsisem kickdown lööb ratta tühja ja 215mm rehv ei suuda seda seda kW/Nm maas hoida ka 2-3 käigu puhul. L õhtul pidin Renault elektrika käest fooriraces peaaegu ära saama, jube piinlik
Vanematel PQ35 autodel olen neid tühimikega pukse asendanud S3 täiskummist puksiga ja pole mingeid negatiivseid kõrvalmõjusid tuvastanud. Seal küll puks teistpidi, aga efekt sama.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Aga jäikuse või roolitunnetuse osas on mingit vahet Passati originaaliga ka tunda?
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Golf läks juba madalduse alla?Golhv kirjutas: ↑08 Aug 2022, 16:31ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on
Tuuletakistuses polnudki viga, aga seda rehvivilet oli ikka jupp aega ja päris mitme käiguvahetuse ajal. No tõbras pani nõksu varem minema kah ja lõpuks soovis mul üldse reavahetusel külje maha sõita Ei uskunud vist, et see Passat seal kõrval on ja kohe tagatulesid näitab.
Madaldusse ei viitsi selle hallmetalliku puhul investeerida. Lasen katuse mustaks värvida, see annab piisavalt kW juurde
Viimati muutis murf, 08 Aug 2022, 16:53, muudetud 1 kord kokku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ei tunne küll mingit vahet.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Sellel on juba delivery hetkest madaldus ja flants all. Madaldus oli ca 300euri muidu. Aga too on endise elukaaslase oma (:
. Tööautole pole peale tooni midagi pannud ja endal nagu polegi autot enam.
. .
Aegaajalt saan Clubsport’iga väiksed tiirud teha, saab adreka vajaduse täis
.
. Tööautole pole peale tooni midagi pannud ja endal nagu polegi autot enam.
. .
Aegaajalt saan Clubsport’iga väiksed tiirud teha, saab adreka vajaduse täis
.
murf kirjutas: ↑08 Aug 2022, 16:51Golf läks juba madalduse alla?Golhv kirjutas: ↑08 Aug 2022, 16:31ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on
Tuuletakistuses polnudki viga, aga seda rehvivilet oli ikka jupp aega ja päris mitme käiguvahetuse ajal. No tõbras pani nõksu varem minema kah ja lõpuks soovis mul üldse reavahetusel külje maha sõita Ei uskunud vist, et see Passat seal kõrval on ja kohe tagatulesid näitab.
Madaldusse ei viitsi selle hallmetalliku puhul investeerida. Lasen katuse mustaks värvida, see annab piisavalt kW juurde
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
.....murf kirjutas: ↑08 Aug 2022, 16:51Lasen katuse mustaks värvida, see annab piisavalt kW juurdeGolhv kirjutas: ↑08 Aug 2022, 16:31ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on
Mõeldud, mõeldud, värvitud, värvitud ja voila!
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Paneks üle pika aja ka kirja, mis vahepeal tehtud või juhtunud on.
Kuna ülevaatusel sai esimene kord FAIL tehtud, siis oli vasaku esimese sarniiri vahetus esimene "must be" tegevus. No ja mis sa sellest ühest ikka vahetad, läksid mõlemad vahetusse. Kuna need lamavate politseinike ületamisel kääksuvad õõtsapuksid käisid jätkuvalt närvidele, siis läksid need ka sama soojaga vahetusse. Toimus see 08/22 ja teostuse tegi Forss, kokku siis:
- Esimeste õõtsade tagumiste pukside vahetus
- Sarniiride vahetus
- Esi- ja tagasilla regull
Pukside osas sai mõeldud pikalt ning lõpuks läksid täispuksid, TTRS 8S0407183B. Lamavate peal probleem kadus tõesti, aga vaikust ikka ei saabunud. Parempöörde ajal vasakul miskit kääksub. Ja vot keegi aru ei saa, et mis. Käisin Forssis, uurisime ja puurisime Jussiga, no ei saa sotti mis seal häälitseb. Vasakule pöörates vaikus, parempöörde ajal KÄÄKS. Ükskord peab ikka tõsisema Sherlocki korraldama ja selle põhjuse välja uurima, seni pole veel viitsinud.
Kuna ülevaatusel sai esimene kord FAIL tehtud, siis oli vasaku esimese sarniiri vahetus esimene "must be" tegevus. No ja mis sa sellest ühest ikka vahetad, läksid mõlemad vahetusse. Kuna need lamavate politseinike ületamisel kääksuvad õõtsapuksid käisid jätkuvalt närvidele, siis läksid need ka sama soojaga vahetusse. Toimus see 08/22 ja teostuse tegi Forss, kokku siis:
- Esimeste õõtsade tagumiste pukside vahetus
- Sarniiride vahetus
- Esi- ja tagasilla regull
Pukside osas sai mõeldud pikalt ning lõpuks läksid täispuksid, TTRS 8S0407183B. Lamavate peal probleem kadus tõesti, aga vaikust ikka ei saabunud. Parempöörde ajal vasakul miskit kääksub. Ja vot keegi aru ei saa, et mis. Käisin Forssis, uurisime ja puurisime Jussiga, no ei saa sotti mis seal häälitseb. Vasakule pöörates vaikus, parempöörde ajal KÄÄKS. Ükskord peab ikka tõsisema Sherlocki korraldama ja selle põhjuse välja uurima, seni pole veel viitsinud.
Ja ei aita see TT täispuks kah ikkagi. Tuli talv ja tulid tuisud või kuidas see lasteluuletus oligi. Aga nagu temperatuur õues -kraadidesse läks, hakkasid ka täispuksid lamavate peal kääksuma. Läks temp jälle + poolele tagasi, vaikus majas. Nüüd siis kirun talve ja ootan kevadet.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
- Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
- vredestein
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Müstika, et kinnine puks kääksub. Pole seal ju tühimikke, mis seda hõõrdumist põhjustavad.
Muide, enda omal uputasin 6kuud/11000km tagasi pukse silikooniga ja siiani täielik vaikus. Ehk on hoopis eesmine puks see, mis kääksub?
Muide, enda omal uputasin 6kuud/11000km tagasi pukse silikooniga ja siiani täielik vaikus. Ehk on hoopis eesmine puks see, mis kääksub?
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Pidasin silmas miinuskraadide kääksu. See parempöörde kääks võib olla vasakpoolne stabika puks. Ma õlitasin esimesel korral sisuliselt kõik nähtavad kummipuksid ja hiljem olen vaid õõtsa tagumisi määrinud.
Stabikatel lükkasin peene kruvika puksi ja varda vahele ning lihtsalt ujutasin silikooniga.
Kuni probleem lahendatud saab, tunnen kaasa, sest see kääks on mega tüütu. Ma ei kujuta ette, kust on tulnud arusaam, et see B8 puhul normaalne on.
Stabikatel lükkasin peene kruvika puksi ja varda vahele ning lihtsalt ujutasin silikooniga.
Kuni probleem lahendatud saab, tunnen kaasa, sest see kääks on mega tüütu. Ma ei kujuta ette, kust on tulnud arusaam, et see B8 puhul normaalne on.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Nekää, pole lõkalõkalõka mootor ja naastrehve, see oleks kuulmiskeskuse juba apaatseks muutnud ja ilmselt mingit kääksu ei kuuleks
Ondajees töötasin, siis noil apostraatidel oli suht tavaline, et tulede kõrgutasemesanduri hoob tegi kääksu- äkki sul ka mõni hoob kinni jäämas seal. Nagu twist soovitas, libesti pihku ja igatahes
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
@tito oleks tõstukit ja õiget sorti libestit, kodused veepõhised vist ei sobi , küll siis mökerdaks. Kui teaks ka mida kõike seal määrima peaks.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
NO ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Mul ka täispuks, DCC ja veel lisaks eibachi madaldus. No ei kääksu ühestki asendist. Ei kääksunud vanad piludega ja murenenud puksid ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Deem seda teab millest see tuleb, et ühel kääksub ja teisel mitte. Hetkel kah lamavatel vait, ainult parempöörde kääks alles. Laiskusest pole endiselt viitsinud uurida, mis kotermann seal on.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Vahepeal viskas 82 tuh kellale ja auto nõudis õlivahetust ja hooldust, vähemalt nii ta teavitas igal käivitamisel. Huvi pärast sai hinnapakkumine võetud nii Forssist kui Mollerist ja esimene võitis -25% parema hinnaga, oli piisav argument neid külastada. Uus mootoriõli + filter, lisaks õhu- ja salongifilter ning piduriõli vahetus. Jah.vedeliku külmakindlus endiselt väga hea.
Kurtsin ka endiselt vasakust esinurgast kostuvat kääksu ning lähtudes @tito soovitusest, käidi libestiga kõrgusandurist üle. Tulemus, ...., mitte s.ttagi pole muutunud. Müstika Kuna lähiajal tuleb Forssi tagasi minna, 1 tagavedru alt katki, siis saaks veelkord üritada probleemi lahendada. Aga kuskohast seda veel võiks otsida? Kellelgi veel häid ideid, mida määrida või vaadata?
Kurtsin ka endiselt vasakust esinurgast kostuvat kääksu ning lähtudes @tito soovitusest, käidi libestiga kõrgusandurist üle. Tulemus, ...., mitte s.ttagi pole muutunud. Müstika Kuna lähiajal tuleb Forssi tagasi minna, 1 tagavedru alt katki, siis saaks veelkord üritada probleemi lahendada. Aga kuskohast seda veel võiks otsida? Kellelgi veel häid ideid, mida määrida või vaadata?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Stabika kont?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
mis see forsi pakkumise oli õlile? pean ka kuskil ettevõtma selle kohemurf kirjutas: ↑21 Apr 2023, 12:14Vahepeal viskas 82 tuh kellale ja auto nõudis õlivahetust ja hooldust, vähemalt nii ta teavitas igal käivitamisel. Huvi pärast sai hinnapakkumine võetud nii Forssist kui Mollerist ja esimene võitis -25% parema hinnaga, oli piisav argument neid külastada. Uus mootoriõli + filter, lisaks õhu- ja salongifilter ning piduriõli vahetus. Jah.vedeliku külmakindlus endiselt väga hea.
Kurtsin ka endiselt vasakust esinurgast kostuvat kääksu ning lähtudes @tito soovitusest, käidi libestiga kõrgusandurist üle. Tulemus, ...., mitte s.ttagi pole muutunud. Müstika Kuna lähiajal tuleb Forssi tagasi minna, 1 tagavedru alt katki, siis saaks veelkord üritada probleemi lahendada. Aga kuskohast seda veel võiks otsida? Kellelgi veel häid ideid, mida määrida või vaadata?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....