VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 10 Veebr 2022, 17:08

Tervist!

On minul olnud elus palju erinevaid autosd, väga erinevaid.
Seda marki on ka, ning perekonna siseseltki on kuid mitte midagi sellist mida esile tõsta, veel vähem tänapäeval foorumisse teemat teha.
Olen viimased aastad tarbeautona kasutanud üsna random Roimasid mille ostuhind ei ole tavaliselt suuresti ületanud vanarauas saadavat ning teist samapalju sisse pumbates suutnud hoida masinad viisakas tehnilises konditsioonis, välimus selliste tarbimisautode puhul ei ole olnud isegi mõttes mitte, ma näiteks ühte octaviat ei pesnud 3 aasta ja 45k KM jooksul mitte kordagi (väljast, seest oli ikka viisakas).

Segastel asjaoludel on käigukasti doonoriks kätte sattunud olnud üldse mingi prantsuse rämps ning sellel nüüd saab ÜV läbi ning peale käigukasti eemaldamist lähebki ka enda teenitud puhkust nautima kuhugi veskisse, ehk saab kunagi temast mõni sõsarmudel dacia näol.

Aga mure suur, et tahaks midagi mugavamat tarbida. Hobiauto võtab kogu raha ära ja ei raatsi igapäeva masinana midagi uhket tarvitada, eriti kui 90% sõitudest on linnavahel tööalased. Vaatasin ma siis igasuguseid erinevaid asju ning jäin 100% kindlalt pidama Mercedes E-klassidel. Kas 210 või 211 kere ja kolmene diisel. No vot, siin ta siis nüüd on:

Ristisin ta viisakalt enda peas Raipenahaks!

Puhtaks pestuna mulle ette näitamiseks
Pilt

Enihau kuidagi mul mercedest juba sisuliselt ostma minema hakates toimus peas mingi tuumaplahvatus, ilmselt sellest, et väga segane etapp elus juba pikemat aega. Mõtlesin välja, et hoopis sellist vaja, kindlalt musta ja kindlalt vana hea 1.9tdi, kuna see põllumajandustehnika sõidab sisuliselt tasuta overallis ka kõikide remondikuludega koos, isegi kui teemaks on pihustajad, turbonaatorid, kõrgsurve pumbad ja muu eluks vajalik.
Boonuseks oleks olnud hele, beež sisu.
Müügis pole ilmselgelt, Lätist- Leedust oleks midagi saanud, ka Somaaliast ja isegi Saksast kuid ilmselgelt ma olen liiga laisk, et kuhugi tõttama hakata tarbeauto pärast.

No selge, panin üles kuulutuse fatsebooki VW gruppi. Saand see seal mõned päevad olla ja buiaka, sõbranna kirjastab, et täiesti ennekuulmatu lugu juhtunud just. Temal õde hakkas intensiivselt selgitama, et tal on Beetle jalus ja müü maha, et noh, ta rohkem autodega sinapeal. Ei olnud ta asjast üldse vaimustuses ja mossitades lõi Facebooki lahti nagu tänapäeval ikka, Sa avad seda iga paari minuti tagant isegi siis kui Sa tead, et seal ei ole midagi uut. Esimene asi mis ta nägi, et ma tahan osta, musta ja 1.9tdi. No ta siis kirjutas mulle, et tead, selline lugu on....
Allak vist ikkagi teeb vahel ka inimlooma kasuks otsuseid.

Mingid hooldusajalood, paberid, pidi olema väga heas korras. Proovisõitu ma tegema minna ei viitsinud kuna Golf 4 puhul ei ole mitte ühtegi detaili ega sõlme olemas mille remont kuidagi ülejõu saaks käia, huvitas kere. No ei olnud nii hea kui võiks, muidugi ei olnud. Aga kuna ma realist olen siis läks ikkagi lati alt läbi. Ma siinkohal veel mainin ära, et ei ole ma enne seda autot üldse varem ühtegi Beetlet isegi mitte paari meetri pealt vaadanud, rääkimata sees istumisest. Enne huvi pärast reg. numbrit guugeldades õnnestus aru saada, et see on mingi toptuuneri masin kunagi olnud, ilmselt mitme tegelikult ja ma pakun, et väga suure tõenäosusega ka siit foorumist läbi käinud. Üle-eelmine omanik siis on otsustanud vahepeal mingid suured veljod ja madalduse haihtuma panna nähtavasti ja nipet-näpet veel

Ülivaatusel selgus, et ees on outlaw x neoon ja üks kässari tross on pasaks, reaalselt rohkem mitte ühtegi puudujääki tuvastada ei suudetud. Põhi on ilus, karbid tunduvad tehtud, silladetailid läigivad, kõik oli buen.

Pilt

Sama soojaga rändasid ka kõikvõimsad ilukilbid utiili.
Pilt

Ja siis saatsin masina ketta alla kuna olukord oli päris ränk. Hetke seisuga siis säherduseks ta saanud
Pilt


Softiga tundub, et on keegi mingil hetkel manipuleerinud midagi kuna ma olen nende erinevatega ikka sõitnud ja see liigub ikka teistmoodi. Eks peab üle vaatama, madalalt on puudu. Salongi on ilmselt korduvalt kokku- lahti võetud ja kõik nagiseb rõvedalt, sh. uksepolstrid mis käib ekstra närvidele.
Sõiduemotsiooni pakub see auto aga kuhjaga, ma ei teagi miks, golf ju ikkagi. Aga see vastu põhja istumine jms. See üllatas mind nii palju, et otsustasingi vaimustuda ja ka siia teema teha.

Eks ma hoian teid siis kursis kuidas Raipenahal läheb ja milliseks ta arstida õnnestub.

Kui kellelgi on mulle tervet beeži salongi pakkuda, siis ehk õnnestuks kaubale saada. Lage ma ei taha ainult.

Aa... püsikas lacking (üritan installida)
Peeglisoojendused lacking
Tagumikugrillid on nuppude järgi olemas, driveri oma vähemalt nuppu rakendades ei rakendu
ESP nupp ei tee ka midagi
Lumehelbekse nupp on ka seal kus plidinuppusid saab reguleerida kuid ma ei ole saanud veel aru kas see võiks toimida või mitte, minu õnne juures kindlasti mitte
Katuseluuk eksisteerib ka ning täiesti toimiv lahendus
Aknad käivad elektriga

Rohkem ma ei oska kosta midagi.
Viimati muutis C4V6, 10 Veebr 2022, 17:17, muudetud 2 korda kokku.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 10 Veebr 2022, 18:31

Äge muna :D

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Veebr 2022, 19:59

Lahe auto, aga no mootor pff, see ju väriseb :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 10 Veebr 2022, 21:06

Tiit, sina või?


Mul selles suhtes ei ole väga vahet, praegused masinad mida tarvitanud olen värisevad veel hullemini.

Sellest rääkimata kus hing ja pension on.
Pilt
Viimati muutis C4V6, 10 Veebr 2022, 21:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Veebr 2022, 22:08

Mina, mina kes muu :D
Aa okey, kui sul kiire otse sõitmis pill olemas, võib see põrnikas diisel olla küll :thumbup:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas tofetome » 11 Veebr 2022, 09:18

Näita mis see põrnikas seest on. Ka nagu golf 4 või midagi eksootilisemat?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas ryan » 11 Veebr 2022, 18:28

...Noo tere tere, aablakad ka vw juurde jõudnud :lol: :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 12 Veebr 2022, 09:14

Naisel lubade tegemine parajasti käsil. Ostan talle ka põrnika vist :D

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 12 Veebr 2022, 15:53

Proovin seest millalgi pilti teha.

Ryan. Tõsi ta on aga ma ei pane hetkel pilti kokku kellega tegu :D

Alhambra- Las sõidab enne sellisega, see ei pruugi üldse naisterahvale sobida kuigi kõik eeldavad, et see just naiste auto on. Vaateväli on küll avar aga samas jäävad piilarid tihti manööverdamisel nii ette, et midagi võib märkamata jääda. Samuti on üsna madal see auto ning ninaga üle äärekivi ei ole võimalik parkida. Praegusel talvisel ajal on üldse halb temaga ukerdada kusagil rajoonide vahel.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 14 Veebr 2022, 09:31

C4V6 kirjutas:
12 Veebr 2022, 15:53
Samuti on üsna madal see auto ning ninaga üle äärekivi ei ole võimalik parkida. Praegusel talvisel ajal on üldse halb temaga ukerdada kusagil rajoonide vahel.
Kas selle autol on ka see haige lip stange all mis äärekivi taha kinni jääb? Või on stange nii madal et läheb kohe vastu äärekivi? Igatahes Boral lasin ma selle ääre plekikruvidega üles kinni-nii sai kohe 3..4 senti kõrgust juurde.

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 14 Veebr 2022, 10:16

On nii madal, et äärekivi ei ole realistlik ületada :D

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas murf » 14 Veebr 2022, 10:51

LE või LS, mis iganes praeguse nimi on, ei tohikski ninaga üle äärekivi sõita.
Eksamil saab selle eest kohe laksu kirja.

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 19 Veebr 2022, 20:08

Seest olen endiselt unustanud fotografeerida.

Aga täna sai uue mahla mootorisse ja kõik neli uut filtreerijat, mootor hakkas palju vaiksemalt tööle. Seal oli enne mingi 5W30, sedapuhku panin 5W50 Liqui moly otsapealt molygen lisandiga + keraamiline lisand ka. Töömees vähemalt väitis, et mootor igalt poolt kuiv ja mingeid erroreid ei märganud.
Käigukastist tuli ainult mingi liitrijagu õli välja. Sinna läks samuti uus mahl sisse + moly gear protect lisand, nüüd on lausa lust käikusid vahetada, enne oli väga tummine kõik.
Sama hooga siis läksid ka uued kässari trossid külge ning lükkasin põhjakatted ka alla (need olid puudulikud nagu tavapäraselt ikka)
Kõige põhilisem lugu oli aga püsikas külge ja tööle saada. Kõik oleks justkui timm kuid kangi ei saa installida, sest mitte keegi ei suutnud airbagi maha saada. Kõik teadsid kuidas peaks käima ja analoogne nagu golfil aga mingi oma eripära on asjal juures.

Siit ka üleskutse, kas keegi on nii kõva tegija, et saab mul selle airbagi sealt maha? Tasustatult.
Ühtlasi võib ka puidust rooli pakkuda mulle (golf, bora jne)

Kui aus olla, siis võib mulle beeži sisu või tervet beeži sisuga beetlet pakkuda (eeldan, et tegemist on mingi roimaga millest enam eriti asja ei viitsiks saada, avariiline vms), ühesõnaga odavat.
Viimati muutis C4V6, 19 Veebr 2022, 20:11, muudetud 1 kord kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas tofetome » 19 Veebr 2022, 21:48

Rool tavaolukorras 90 kraadi paremale, siis klamber lahti ja sellest hetkest 180 kraadi vasakule ja klamber lahti - nii ei toimi? Mul B5, B7 on nii toiminud ja isegi ühel audil nägin nii.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 20 Veebr 2022, 16:16

No kõik olid kursis jah sellega :D Aga ühesõnaga on lugu selline (nüüd tagantjärgi tarkusena), et seal on mingi tehasepraak ja ilmselt see rool ei ole varem maha käinud veel. St. vägivaldsemalt peab lähenema, seal mingi plastikuvalu kuhugi tekitatud mis ei peaks olema. Mingi hetk proovime uuesti.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 20 Veebr 2022, 16:59

Tulen tallinna märtsi alguses, võtan pimesilmi maha selle 😀 nii palju neid airbag maha võtnud. Osadel see vedru mega kõvasti kinni seal kõrva taga.

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 25 Veebr 2022, 14:57

No kui varem asja ei ole saanud, siis võime proovida :D
Kes tänasid kasutajat C4V6 selle postituse eest:
etnies858

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 19 Mär 2022, 15:58

Mingi vaheetapp on saavutatud.

Tehniliselt on kõik üle käidud, veatu. Esimesed pidrunivollad väsinud olemisega, lähevad uued ja siis veel kõik vaakumi ja kütsivollad kapotiall ära vahetada. Geomeetria on ilmselt veidi kinni või varras valesti, sest endiselt kerib liiga kõrge pöördega.

Tuleklaasid olid ikkagi nii otsas, et neist eriti asja ei saanud, regulaatorid ka pasaks. Seega võtsin toorikuks uued tuled. Näitavad imeliselt ja need lisatuled on oma raha eest ka väga väärt kraam (35 euri tk vms). Tuledega on veel selline nali, et need klaasid on nii kumerad. Kui täitsa alla näitavad, et siis on idekas lõikejoon. Kui õige kõrguse peale reguleerida, siis läheb palju blurrimaks. Tegemist on siis bi-halogeen lahendusega kuhu läks H7. Kogu xenon kaabelduse pornograafia lendas minema ja Allar sama tööga tegi uue juhtmestiku ka. Samuti pani lisakad tema ette ja ehitas stange sisse usa suundadesse parktuled (tehasest 21/5w lahendus. Praegu 21 ja tavaline 5w). Kes tahab ka tulesid teha, siis http://www.retrofitparts.ee

Panin uue esiklaasi ja tahtsin sinna solar kile. Kiletaja vaatas nii ja naa ning loobus kuna see on palju paksem kile ja klaas on päris värdja kujuga. Tavalist kile ei hakanud panema kuna ma ei ole enam 20 aastane ja pimedas oli ikka tüütu audiga ma mäletan. Alguses pidin esimesed küljed 70 kilega tegema aga kuna esiklaasi ei saanud, siis panin 50. Tagumine osa läks täiesti prügikotiks. Ma ise olen rahul.

Vasak uksekõlar ei tööta, teist kõlarit proovides pime. Maki tagant akuga voolu andes klõpsusid kõik peale selle sama kõlari. 99% tõenäosusega ukse juhtme puu katki. Ostsin polstrite jaoks pigi ja müramatid ka ära, eks siis selle töö käigus jõuab jälile. Tuleb üle pika aja ka vaigutama hakata, sest pagasiruumi pole niigi ning mingi kolaka alla ei tihka seda täiesti ära võtta. Lammutab ühe pagasikülje laiali ja teeb sinna ise mingi veerand pagassi võtva asja. Ilmselt 10" lugu.

Veljod lendasid alla ja peal oli 225 45 mis võiks ok olla aga... kuna selle auto koopad nii suured on, siis nägi ikka rõve freakshow välja see kõik. boonusena oli nii hull sõita. Kuna auto kaalub nii vähe, siis võttis kõik vastu. Iga kruusakivi ja iga asfaldi pragu, aukudest rääkimata. Minurehvid.ee pani mulle sinna mingid poolpeetud 225 50 rehvid. Fitment läks minu silmis ideaalseks ja sõita on umbes 100% parem. Tagumised rattad istusid värdjalt sees, see asi sai parandatud 10mm flantsidega.
Mul oli minurehvidega esimene kogemus ja pean tunnistama, et paremat teendindust on raske ette kujutada, Berg saatis mind sinna kuna ütles, et ainus koht mis tal ühtegi velge elus ära jebinud ei olnud. Mul oli tutikas värv peal. Samuti tehti selline trikk, et pandi alustuseks ühele rattale see kõrgem rehv peale ja prooviti ükshaaval üle, et igale poole läheks ja sobiks ja vastu ei käiks, samuti viidati kohe, et mul pidurivoolikud väsinud eest.

Nüüd kus rattad permanetse olekuga all on ka vedruvärgi aimdus olemas. Eest tahab mingi 2-3cm alla ja tagant ka veel ca. 2cm. Selle probleemi peaks saama järgmine nädal lahendatud. Sumpsiprojekt sai ka paika. Originaalpüti juurde tuleb polditav flants, et õiget pütti saaks vajadusel kasutada ja sinna stange tühimiku tuleb siis roostevabast läikiv 2.5" jupp. Resokat sellel autol tehasest ei ole, seega summutustööd jääb türbo ja katalüsaator tegema.

Püsikas on ka lõpuks küljes ja töötab. Sellega oli see knihvt, et mitte keegi ei saanud airbagi maha ,et rooli eemaldada. Seal on mingi tehasepraak neil. Klamber umbes 1mm liigub liiga vähe, et lukusti tagant ära tulla. Kuna seda rapiti nii palju, et tekkisid väikesed vigastused (reaalselt proovis ca. 6 vempsi kokku ja umbes 5 tundi), siis Berg tegi aimatavad augud õigesse kohta ja ära ta tuligi.

Rohkemat ei ole vist hetkel midagi lisada. Sain need originaal katuseraamid ka kätte. Üks päev tuli auto algupärane omanik ka ligi kes ta sakside maalt 2011 tõi. Olevat 8 aastat sõitnud ja timminud seda. Shippitud on see juba saksas, mingi uhke ettevõtte poolt. TÜV legaalsed paberid olid kaasas lausa selle protseduuri kohta.

Suur tänu veel CSG'le https://www.facebook.com/CSGcustoms (Berg) ja Sõle progates puhvetile

Pilt

PiltPiltPiltPiltPilt
Viimati muutis C4V6, 19 Mär 2022, 16:02, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 19 Mär 2022, 17:38

Minurehvid ja Tirestar on mu poolt ka kiita kohad.
Kuigi ma ei ole leidnud kohta mis suudaks veljed (isegi juba täitsa kutud veljed) ära kratsida. :)

Muidu tundub, et päris kena põrnikas tuleb sellest välja. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 02 Apr 2022, 23:36

Selline ta jääb siis.

Järgmine nädal peaks sumpsipoisi ja stange võremajanduse ka korda saama. Türbo geomeetria on kinni, proovime lahti jebida. kui ei saa, siis alles jäänud škoida mootori oma lendab peale ja selle saab lahti võtta mingi hetk. Praegu ei taha veel mingeid numbreid välja võluma hakata, et suuremaid asju külge panna, see on veidi suurem teema kus üks asi hakkab teist taga ajama. Aga tunne on õige ja ju millalgi tuleb ette võtta asi.

PiltPiltPiltPiltPiltPilt

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 22 Nov 2022, 09:55

Ma ei ole ammu siia midagi uuendanud (tuleb, tuleb) aga hetkel on mul üldse mure.

Vahetult enne sügistöid jäi salongivent tummaks. Vent ise oli alati töökorras, ei mingeid anomaaliaid, hääli ega miskit. Küll aga ei töötanud nupupaneelil valgustus ning viga oli läbi põlenud pirnis. Vahetasin selle ära ja mingi hetk see põles edaspidi, mingi hetk mitte, sudisin seal seda nuppu ja sain aru, et ühenduse viga, ei viitsinud rohkem süveneda.

Ühesõnaga tagasi selleni, et jäi tummaks. Kuna ükski aste ei töötanud, valgus enam üldse eoi põlenud etc. olin veendunud, et ju selle ploki endaga midagi juhtus. Tellisin kiirelt golfi asenduse millel nupud istuvad seespool aga plokk ise sama. Sellega sama seis, ainult AC nupu valgus hakkab tööle.
Tellisin siis veel ühe, kolmanda ploki- inglismaalt kasutatud aga beetle küljest ja täiesti õige asi. Ka sellega on sama seis. Ainus asi mis plokis midagi teeb on AC nupp. Ma ei ole veel ise jõudnud üle vaadata aga töömees väidab, et kõik kaitsmed on ka okeid.

Kas kellelegi on ideid, kas tegemist võiks olla mingi VW tüüpilise probleemiga või on jälle mingi põnev jackpot? Ma küll tsekin varsti üle kas viimasel tulnud plokil valgustuse pirn on terve aga pigem arvan, et on. See vahepealne golfi asendus oli täiesti tutikas tükk, seega seal oleks pidanud ka valgustus tööle hakkama.

Ühesõnaga mingi selline jebiit on, et selle plokini nagu ei jõuaks midagi.
Viimati muutis C4V6, 22 Nov 2022, 09:56, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas ryan » 22 Nov 2022, 20:02

.
Viimati muutis ryan, 22 Nov 2022, 20:04, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas ryan » 22 Nov 2022, 20:03

Mul A3 oli selline lugu, et ei põlenud kliimapaneelis osad tuled ja ka numbrilaud oli pime, veaks osutus hoopiski tulede lüliti.

Kas sa selle roheliste katalüsaatori lõikasid ikka viisakalt välja?
Vaatasin, et sul oli klaasi nurgas roheline kleepekas, mis tähendab selle mootori puhul väljalaske poomist :mrgreen:
Sakslased panevad sinna alla city filter taolise paagi, et keskonnamaksu vähem maksta.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 23 Nov 2022, 18:57

No mul ei ole asi otseselt valguses vaid selles, et see paneel ei täida enda funktsiooni elik ei lülita sealt puhurit sisse. Kuna valgust ka pole, siis seda enam tundub loogiline, et kusagil mujal on mingi probleem kui seal plokis endas. Läheb esmaspäeval juba töösse, ehk pädevam inimene jõuab jälile.

Katalüsaator on mul all ja täiesti töökorras isegi.
Viimati muutis C4V6, 23 Nov 2022, 18:58, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas ryan » 23 Nov 2022, 22:25

Pilt

Ülemine on saksast tulnud roheliste vers, alumine on selline mis võiks olla.
Ülemisel pütil on paremal näha keevis, see on katalüsaatori osa, ülejäänud on mingit spiraaltraati täis.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Vasta

Mine “Huviliste autod”